PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Aankoopbeleid
Miralem Sulejmani
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 68 pagina's: « 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 ... 68 »

Poster
Topic: Miralem Sulejmani 
RIO
Legende
Chatoperator

Uit: Amsterdam|Shanghai
Vak: -
Reg.: 19 februari 2000
Gepost op 7 april 2008 om 04:30:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat een geile topic is dit geworden. Allemaal jongens die met een stijve piemol rondlopen in hun broek, terwijl de insiders gepassioneerd de totempalen strelen.

Ik zou zeggen, blijf doortrekken! Ik geniet er best van.

[Dit bericht is veranderd door RIO (op 7 april 2008 04:31:23).]
 Help mods!
Pool: -MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.323,6VoVo: -Opstelling: incompleet
stuttgart88
Internationale topspeler

Uit: nijmegen
Vak: Noord - PP
Reg.: 24 juli 2003
Gepost op 7 april 2008 om 09:17:50.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
chev schreef:

Mischien wel met een ruil met vayrinen en een berg extra geld.
Weet niet hoe lang vayrinen zn contract nog loopt.
Maar die zou zo maar eens terug kunnen gaan naar heerenveen.

Vayrynen heeft nog een contract voor een jaar na dit seizoen.
 Help mods!
Pool: 1998eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.485,2VoVo: -Opstelling: incompleet
nijmegenaar
Jeugdspeler

Uit: nijmegen
Vak: West - HH
Reg.: 20 maart 2006
Gepost op 7 april 2008 om 09:19:55.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

PSV kan zich beter richten op versterking op delinksbackpositie dat is momenteel de enige positie waar versterking gewenst is. We hebben met Koevermans,Balazs, Lazovic, Amrabat en straks Manco genoeg aanvallers in de selectie. Als als hij nu voor een prikkie gekocht kon worden maar ik vind het onverantwoord om voor hem tien miljoen of meer te betalen.
 Help mods!
Pool: 2318eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.472,9VoVo: 2082e / 1680e / 1571eOpstelling: incompleet
Cruz Control

Toeschouwer

Reg.: 31 maart 2008
Gepost op 7 april 2008 om 10:17:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RIO schreef:

Wat een geile topic is dit geworden. Allemaal jongens die met een stijve piemol rondlopen in hun broek, terwijl de insiders gepassioneerd de totempalen strelen.

Ik zou zeggen, blijf doortrekken! Ik geniet er best van.

[OFFTOPIC]

RIO = Rijst in Overvloed?

Train je nog wel eens?

[/OFFTOPIC]
 Help mods!
Pool: -MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
phoxie fan!!!
Legende

Uit: Almere
Vak: Noord - S
Reg.: 5 mei 2000
Gepost op 7 april 2008 om 10:40:56.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Koevermans speelt nu ipv Lazovic zodat hij met Oranje naar het EK mee kan en PSV hem daarna beter kan verkopen. Kortom Lazovic blijft in mijn ogen gewoon 1e spits en Rajkovic speelt nu ook omdat PSV dan meer kans heeft hem volgend seizoen ook te mogen huren.

En als Lazovic en Rajkovic bij PSV blijven is PSV voor Suljemani natuurlijk veel aantrekkelijker dan Ajax! Als de euri's gelijk zijn, wie zegt er dan nee tegen een Europese topploeg die de laatste 4 jaar kampioen is geworden en Europees top presteert, ipv de eeuwige nummer 2 uit de Eredivisie die zich al jaren niet kan kwalificieren voor de groepsfase van de Champions League

De vraag is eerder of de directie van PSV Suljemani wel echt wil hebben?

[Dit bericht is veranderd door phoxie fan!!! (op 7 april 2008 10:47:14).]
 Help mods!
Pool: 234eMotM PSV-Heracles Almelo: SimonsBattle-rating: 1.431,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Rickardoko
International

Uit: Kollum
Reg.: 9 juli 2006
Gepost op 7 april 2008 om 10:42:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat PSV naast Sulejmani gaat grijpen omdat Ajax volgens studio voetbal al in vergevorderde onderhandelingen is met Heerenveen. Zal wel een goede aankoop zijn van Ajax.
 Help mods!
Pool: 305eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.471,1VoVo: 1180e / 734e / 1143eOpstelling: 4-3-3
fritsie
Internationale topspeler

Reg.: 28 augustus 2005
Gepost op 7 april 2008 om 10:51:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tuurlijk gaat deze jongen naar 020 en niet naar Eindhoven. Om twee redenen.

1. Verbeek zegt: "Als ik Ajax was, zou ik Zure Japie halen." Van Geel heeft geen eigen mening en geen scoutingnetwerk en denkt, zal wel goed zijn als Verbeek dit zegt.

2. Ajax heeft 60 miljoen op de bank. PSV niet.
 Help mods!
Pool: 2033eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.334,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Zlajan
Lid 2e elftal

Reg.: 22 januari 2002
Gepost op 7 april 2008 om 12:12:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fritsie schreef:

Tuurlijk gaat deze jongen naar 020 en niet naar Eindhoven. Om twee redenen.

1. Verbeek zegt: "Als ik Ajax was, zou ik Zure Japie halen." Van Geel heeft geen eigen mening en geen scoutingnetwerk en denkt, zal wel goed zijn als Verbeek dit zegt.

2. Ajax heeft 60 miljoen op de bank. PSV niet.

Die zestig miljoen is wel oud nieuws he. Met de 10 miljoen van Heitinga erbij is het al 70. En mocht Huntelaar vertrekken, dan loopt het richting de 100. Maar dat laatste is nog niet zo zeker natuurlijk.
 Help mods!
Pool: -MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.489,9VoVo: -Opstelling: incompleet
Geissbock
Internationale topspeler

Uit: Leuven, België
Vak: West - LL
Reg.: 4 april 2000
Gepost op 7 april 2008 om 12:13:10.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Misschien wordt Amrabat mee in een mogelijke deal betrokken? En daarmee bedoel ik dat hij een jaartje verhuurd wordt aan Heerenveen. Die zaten toch ook achter Amrabat aan.
 Help mods!
Pool: 1964eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.452,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Eendracht Maakt Macht
Aanstormend talent

Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 3 december 2007
Gepost op 7 april 2008 om 12:28:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wil Sulejmanii geen kampioen worden?
 Help mods!
Pool: 634eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.413,8VoVo: 1415e / 1691e / 1039eOpstelling: 4-3-3
malibu
International

Uit: amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 augustus 2006
Gepost op 7 april 2008 om 12:34:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Geissbock schreef:

Misschien wordt Amrabat mee in een mogelijke deal betrokken? En daarmee bedoel ik dat hij een jaartje verhuurd wordt aan Heerenveen. Die zaten toch ook achter Amrabat aan.

Lijkt me niet. Die jongen heeft juist voor PSV gekozen om bij ons in de CL te spelen. Als je hem nu opeens gaat uitlenen, terwijl er afspraken met hem al zijn gemaakt, dan maak je die jongen kapot. Reis bijvoorbeeld zal wel een goede zijn om uit te lenen.
 Help mods!
Pool: 2058eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.489,6VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Baarts
Toeschouwer

Uit: Deurne
Vak: Oost - V
Reg.: 25 december 2006
Gepost op 7 april 2008 om 12:39:38.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Reker beloofd wel vaker dingen die hij daarna terug trekt, dus daar zou niemand meer vreemd van opkijken denk ik.
 Help mods!
Pool: -MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Albert Trestena
Basisspeler

Uit: Hillegom
Reg.: 26 april 2007
Gepost op 7 april 2008 om 12:40:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Zlajan schreef:

(...)

Die zestig miljoen is wel oud nieuws he. Met de 10 miljoen van Heitinga erbij is het al 70. En mocht Huntelaar vertrekken, dan loopt het richting de 100. Maar dat laatste is nog niet zo zeker natuurlijk.

Ik denk niet dat al dat geld allemaal netto naar de bankrekening van Ajax gaat, en het geld dat daar wel op terecht komt allemaal naar het transferbudget gaat. De aankoop van Zure Japie + salaris en de huidige salarissen van Ajax zijn ook geen sinecure.

Verbeek laat trouwens ook al diverse malen voorzichtig doorschemeren dat Feyenoord ook goede papieren heeft.

Ik denk wel dat PSV een goede kans heeft. Ze hebben immers ook Amrabat gehaald die de clubs voor het uitzoeken had.
 Help mods!
Pool: 530eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
patdaddy
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Apeldoorn
Vak: Noord - M
Reg.: 15 augustus 2005
Gepost op 7 april 2008 om 12:54:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik word wel een beetj gek van die "insiders" die iedere keer zeggen dat een transfer zo goed als rond is, iedereen die luistert ernaar en gaat zich helemaal verheugen erop en eindstand hij gaat naar een andere club.

Meld alsjeblieft alleen iets als er niks meer tussen kan komen. En kom niet met bronnen als Jack van Gelder. Met zijn Guus Hiddink gaat naar Ajax pfffff.
 Help mods!
Pool: 2030eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.484,9VoVo: -Opstelling: -
M.Delgado
Legende

Uit: Berlicum
Vak: Noord - P
Reg.: 4 september 2003
Gepost op 7 april 2008 om 13:12:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ajax heeft beste papieren voor Sulejmani
Miralem Sulejmani wordt al langer in verband gebracht met diverse clubs uit binnen- en buitenland. De aanvaller van sc Heerenveen lijkt echter zijn carrière te gaan vervolgen bij Ajax.

Jack van Gelder zegt in het televisieprogramma Studio Voetbal dat de transfer van de Serviër naar Amsterdam zich in een ver gevorderd stadium bevindt. Daarmee lijkt Ajax onder meer Chelsea en PSV af te troeven in de strijd om de aanvaller, die naar verluidt ruim tien miljoen euro moet opbrengen.

Sulejmani, die dit seizoen al veertien keer scoorde voor sc Heerenveen, heeft in Friesland nog een contract tot de zomer van 2010.

+

Ruim een week geleden adviseerde Gertjan Verbeek Ajax nog om Miralem Sulejmani te halen. Nu hij coach van Feyenoord wordt, was die opmerking misschien wat ongelukkig. "Maar ik zei dat toen als antwoord op een vraag, omdat wij die dag tegen Ajax speelden. Als we die dag tegen Feyenoord of PSV gespeeld hadden, had ik waarschijnlijk hetzelfde over die clubs gezegd", zei Verbeek maandag in de Kuip.

Het is geen geheim dat Sulejmani in beeld is bij binnen- en buitenlandse topclubs, waaronder ook Feyenoord. Of de Rotterdamse club gaat proberen om de Serviër binnen te halen, weet Verbeek niet. "Maar ik weet zeker dat men bij Feyenoord ook niet zit te slapen. Feyenoord heeft een uitstekend scoutingsapparaat en ik kan me niet voorstellen dat Sulejmani bij hen niet opgevallen is."

Het feit dat Sulejmani in beeld is bij topclubs, is de verdienste van Verbeek. Onder zijn leiding ontwikkelde de Serviër zich immers tot een levensgevaarlijke spits, en het is niet de eerste keer dat jonge spelers doorbreken onder Verbeek. "De laatste jaren heeft Heerenveen voor veertig miljoen euro spelers verkocht", zei de coach. "Het is dus wel gebleken dat spelers in een bepaald topsportklimaat goed gedijen. Het is aan mij om dit klimaat ook bij Feyenoord te creëren."

[Dit bericht is veranderd door M.Delgado (op 7 april 2008 13:23:55).]
 Help mods!
Pool: 3445eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.448,0VoVo: 980e / 330e / 1079eOpstelling: 4-5-1
Jeroenho
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - XX
Reg.: 12 maart 2000
Gepost op 7 april 2008 om 13:47:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Zlajan schreef:

(...)

Waar is die 60 miljoen op gebaseerd? Op de transfers van Sneijder en Babel? Daarvan was veel geld nodig om het missen van de CL te compenseren, dus Ajax heeft helemaal niet zoveel geld op de bank staan.

Als Ajax dit jaar weer geen CL haalt en zich in de UEFA Cup laat uitschakelen door een of ander modaal Balkanclubje, dan is het financiele leed opnieuw niet te overzien. Zeker als je bedenkt dat ze ook nog eens van plan zijn om het salarisplafond los te laten. Ik zou me maar niet te snel rijk rekenen.

En verder denk ik dat als PSV Sulejmani per se wil hebben, dat het daar dan ook het benodigde geld voor bij elkaar krijgt. Het is eerder de vraag of PSV dat bedrag WIL investeren.

We zullen zien waar deze voetballer naar toe gaat. Als ik het PSV-bestuur was, dan zou ik het wel weten...
 Help mods!
Pool: 1545eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.491,1VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Mark111
Basisspeler

Uit: Nieuwegein
Uploads: 1
Reg.: 30 oktober 2004
Gepost op 7 april 2008 om 13:59:40.     MSN: m.a.r.k.d.b@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens de bronnen van mijn collega's van PSV blieb is Ajax inmiddels al rond met Heerenveen over Miralem Sulejmani. Daar in tegen is PSV ook druk bezig met het bereiken met een akkoord met Heerenveen. Deze week zou dat al kunnen gebeuren. PSV wil een bedrag van 9,6 miljoen willen betalen.

--------------------------------------------------------
Heerenveen en PSV dichtbij overeenkomst over Sulejmani | Transfers
PSV en Heerenveen zijn in vergaande gesprekken over een transfer van Miralem Sulejmani naar de Eindhovense ploeg. Één deze dagen zal er een akkoord komen tussen de twee clubs. PSV is bereid om een transfersom van 9,6 miljoen euro te betalen voor de Serviër. Er ligt echter concurrentie op de loer, want Ajax heeft al sinds eind maart een akkoord met Heerenveen.

Sulejmani zelf twijfelt nog over zijn toekomst. Zelf wil hij zich graag verder ontwikkelen. Of hij dit bij Heerenveen doet of andere club moet hij nog besluiten. Sulejmani heeft dus binnenkort de keuze uit drie clubs. Heerenveen, Ajax en PSV willen alledrie de speler komend seizoen in de gelederen hebben. Ajax heeft de beste papieren door het salaris wat de club te bieden heeft. PSV heeft daar in tegen zo goed als zeker garantie op Champions League.
PSV Blieb
 Help mods!
Pool: 1149eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.459,4VoVo: 1067e / 1067e / 986eOpstelling: 4-5-1
Mance
YugoPFC
Bankzitter

Reg.: 25 augustus 2007
Gepost op 7 april 2008 om 14:08:38.       MSN: Partizan      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik snap niet dat iedreen de financiële situatie van PSV onderschat.

Idd Ajaks heeft meer geld, maar PSV kan Sulejmani makkelijk betalen hoor.

Als we voor Lazovic&Koevermans totaal 13 miljoen kunnen geven,
kunnen we 'makkelijk' 9 geven voor een talent als Sulejmani. - Vooral na verkoop van bijv Farfán en/of Koevermasn -
Je moet wel een beetje 'risico's' kunnen nemen

[Dit bericht is veranderd door Mance (op 7 april 2008 14:09:01).]
 Help mods!
Pool: 990eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.442,7VoVo: 1472e / 109e / 1600eOpstelling: 4-3-3
M.Delgado
Legende

Gepost op 7 april 2008 om 14:12:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mance schreef:

Ik snap niet dat iedreen de financiële situatie van PSV onderschat.

Idd Ajaks heeft meer geld, maar PSV kan Sulejmani makkelijk betalen hoor.

Als we voor Lazovic&Koevermans totaal 13 miljoen kunnen geven,
kunnen we 'makkelijk' 9 geven voor een talent als Sulejmani. - Vooral na verkoop van bijv Farfán en/of Koevermasn -
Je moet wel een beetje 'risico's' kunnen nemen

Ik denk dat jij de situatie (financieel) enigszins overschat, wat laat jou denken dat PSV 'even' 9 mio uit kan geven voor een speler. Jij gaat er ook maar 'even' vanuit dat PSV Farfan en/of Koevermans verkoopt, een klein risico kun je nemen.. een groot niet. Ik vind 10 mio voor een club als PSV een groot financieel risico!

Overigens zijn de berichten in de media vergelijkbaar.. echter de 1 geeft aan dat het bijna rond is met @j@x en de ander geeft aan dat PSV (Chelsea>?) bijna rond is/zijn.

Ben benieuwd, zou een versterking zijn dat zeker, echter zou ik ook zeer graag een versterking zien in de achterhoede!!
 Help mods!
Pool: 3445eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.448,0VoVo: 980e / 330e / 1079eOpstelling: 4-5-1
Giallorossi
Legende
Buitengewoon lid
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004

Vak: Oost - X
Reg.: 8 juni 2001
Gepost op 7 april 2008 om 14:13:21.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als het waar is dat hij naar PSV gaat, dan moet PSV wel als een speer gaan verkopen.

Ik denk toch dat de kans vrij groot is dat Farfan, Lazovic en Koevermans vertrekken bij PSV. Hoewel de laatste misschien wat moeilijker is om te verkopen.
 Help mods!
Pool: 3242eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.664,0 (daag uit)VoVo: 1949e / 1004e / 1920eOpstelling: 4-3-3
Mance
YugoPFC
Bankzitter

Reg.: 25 augustus 2007
Gepost op 7 april 2008 om 14:14:25.       MSN: Partizan      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Giallorossi schreef:

Als het waar is dat hij naar PSV gaat, dan moet PSV wel als een speer gaan verkopen.

Ik denk toch dat de kans vrij groot is dat Farfan, Lazovic en Koevermans vertrekken bij PSV. Hoewel de laatste misschien wat moeilijker is om te verkopen.

Ik denk dat Koevermans verkopen juist heel makkelijk zal gaan.
Hij speelt nu, en als hij 'toevallig' mee mag naar het EK,
zal hij makkelijk te verkopen zijn.
 Help mods!
Pool: 990eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.442,7VoVo: 1472e / 109e / 1600eOpstelling: 4-3-3
M.Delgado
Legende

Gepost op 7 april 2008 om 14:17:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mance schreef:

(...)

En wat als hij niet speelt op het EK, dat is allerminst zeker.. Nogmaals ik juich zijn komst toe maar ik vind dat er wel erg gemakkelijk gesproken wordt over even 2 a 3 spelers verkopen! Farfan lijkt me niet meer te houden, Lazovic? Koevermans? hebben die dan zou bijzonder goed geprestreerd?.. op basis waarvan zouden clubs die nu willen overnemen?
 Help mods!
Giallorossi
Legende
Buitengewoon lid
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004

Vak: Oost - X
Reg.: 8 juni 2001
Gepost op 7 april 2008 om 14:18:35.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mance schreef:

(...)

Dan zal het wat makkelijker zijn ja, maar voor Lazovic en Farfan zal PSV meer gaan vangen dan voor Koevermans. Daarom denk ik dat het voor PSV aantrekkelijker is om Lazovic en Farfan te verkopen. Maar eigenlijk vind ik dat PSV ze alle drie moet verkopen.

Volgend seizoen een aanval met Amrabat, Sulejmani en Dzsudzsak? Het zou zomaar kunnen. Hopelijk zien we dan weer spitsen die switchen van links naar rechts net als in de tijd van Robben en Park bijvoorbeeld.

[Dit bericht is veranderd door Giallorossi (op 7 april 2008 14:22:09).]
 Help mods!
Pool: 3242eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.664,0 (daag uit)VoVo: 1949e / 1004e / 1920eOpstelling: 4-3-3
Mark111
Basisspeler

Uit: Nieuwegein
Uploads: 1
Reg.: 30 oktober 2004
Gepost op 7 april 2008 om 14:19:44.     MSN: m.a.r.k.d.b@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
M.Delgado schreef:

(...)

En wat als hij niet speelt op het EK, dat is allerminst zeker.. Nogmaals ik juich zijn komst toe maar ik vind dat er wel erg gemakkelijk gesproken wordt over even 2 a 3 spelers verkopen! Farfan lijkt me niet meer te houden, Lazovic? Koevermans? hebben die dan zou bijzonder goed geprestreerd?.. op basis waarvan zouden clubs die nu willen overnemen?

Lijkt misschien heel gek hoor, maar Koevermans scoort in de UEFA-cup tegen Fiorentina in een uitduel. Hij is op dat moment vaste kracht bij PSV. Er zullen denk ik dan wel enkele Duitse en Engelse subtoppers interesse hebben in hem. Deze hebben trouwens wel een verschrikkelijk scoutingssysteem, maar das bekend.
 Help mods!
Pool: 1149eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.459,4VoVo: 1067e / 1067e / 986eOpstelling: 4-5-1
M.Delgado
Legende

Gepost op 7 april 2008 om 14:21:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mark111 schreef:

(...)

Lijkt misschien heel gek hoor, maar Koevermans scoort in de UEFA-cup tegen Fiorentina in een uitduel. Hij is op dat moment vaste kracht bij PSV. Er zullen denk ik dan wel enkele Duitse en Engelse subtoppers interesse hebben in hem. Deze hebben trouwens wel een verschrikkelijk scoutingssysteem, maar das bekend.

Ik help het je hopen, hij speelt nu inderdaad in de basis maar het is nou niet zo dat hij de sterren van de hemel speelt en veel scoort. Maar goed, de scouting van subtop in Duitsland en Engeland zou daar best van onder de indruk kunnen zijn idd. Ben benieuwd..
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 68 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk