| Poster | | Topic: Miralem Sulejmani |  |
|
Thomas Aruba Bankzitter
Uit: Aruba Vak: - Posts: 235 Reg.: 19 mei 2007 | Hoor jij verder wel eens wat omtrent deze speler, Juzni_Front? Zijn er al veel ogen open gegaan?
|
|
|
Mr. Gallagher International
Uit: Muenster Vak: - Posts: 573 Reg.: 15 mei 2006 |
quote: Thomas Aruba schreef:
Zoals gezegd hebben jullie Dszudszak al. En dat is net als Sulejmani een uitstekende speler. Sulejmani zal uiteindelijk wel voor een dik bedrag naar Ajax vertrekken.
Want die hebben met Suarez en Luque nog niemand voor de linker vleugel
Als je op die manier redeneert, lijkt Feyenoord toch de meest logische optie. Of een buitenlandse club natuurlijk.
[Dit bericht is veranderd door Mr. Gallagher (op 26 januari 2008 16:34:58).]
|
|
|
Thomas Aruba Bankzitter
Uit: Aruba Vak: - Posts: 235 Reg.: 19 mei 2007 | Nou, van Luque moet Ajax natuurlijk zo snel mogelijk af. Wat een drama is die man. Suarez kan op beide flanken uit de voeten, dus daardoor ontstaat er ruimte voor Sulejmani.
|
|
|
Mr. Gallagher International
Uit: Muenster Vak: - Posts: 573 Reg.: 15 mei 2006 | Begrijp me niet verkeerd, ik begrijp best dat je Sulejmani graag bij Ajax zou zien.
Maar dat betekent natuurlijk niet dat er op dit moment hele goede redenen zouden zijn waarom hij wel naar Ajax, en niet naar PSV zou moeten/kunnen. Bij beide clubs lopen al spelers voor de linker vleugel rond; bij een topclub moet je natuurlijk sowieso de concurrentie aangaan.
|
|
|
Thomas Aruba Bankzitter
Uit: Aruba Vak: - Posts: 235 Reg.: 19 mei 2007 | Laat ik het zo zeggen: PSV heeft met Dszudszak al een speler in huis die volgens mij binnen no time buiten iedere discussie in de basis hoort. Ajax heeft dat met Luque allerminst.
|
|
|
VTI Meervoudig international
Uit: Tilburg Posts: 640 Reg.: 26 april 2000 | Ik probeer deze speler tijdens samenvattingen etc zo veel mogelijk te volgen en ben al vanaf het begin dat hij speelt best onder de indruk van hem. Ik heb nog geen hele wedstrijd van hem gezien, dus ik kan niet goed inschatten hoe hij tactisch gezien speelt, maar hij lijkt me zeer interessant om in de gaten te houden.
|
|
|
Robinhooo Vedette Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Rotterdam / Eindhoven Vak: Noord - T Posts: 1556 Reg.: 13 september 2004 | En hij heeft vandaag weer gescoord.
Is pas 19! Wordt een hele goede lijkt me. Zeer jammer dat hij niet rechts is.
|
|
|
joosth Vedette
Uit: nijverdal Vak: - Posts: 1683 Reg.: 21 mei 2004 |
quote: Robinhooo schreef:
En hij heeft vandaag weer gescoord.
Is pas 19! Wordt een hele goede lijkt me. Zeer jammer dat hij niet rechts is.
En hoe! Alleen op de keeper, inhouden en vervolgens keeper + verdediger weer half voorbij en scoren.
|
|
|
Aissati 16.. Nationale topspeler
Uit: Mechelen Zuid Limburg (NL) Vak: - Posts: 1055 Reg.: 4 september 2005 | |
|
Sir Tinus Internationale topspeler
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 4698 Reg.: 15 april 2005 | Ja deze jongen is echt briljant. In een week tijd heeft hij meer laten zien dan Koné en Farfan in een jaar tijd.
|
|
|
David Garcia Veelbelovend talent
Uit: Hellemond Vak: - Posts: 95 Reg.: 20 februari 2007 |
quote: Thomas Aruba schreef:
Laat ik het zo zeggen: PSV heeft met Dszudszak al een speler in huis die volgens mij binnen no time buiten iedere discussie in de basis hoort. Ajax heeft dat met Luque allerminst.
Knap dat je zo kritisch bent. Alleen denk ik niet dat van Geel nog een keer in zijn hemd wil staan door een aangekochte speler weer na een half jaar te verpatsen.
Sulejmani heeft zeker een goede indruk achtergelaten bij Heerenveen, dat zelfs een outsider voor de titel is. Ik weet niet wat de lengte is van zijn contract, maar als hij nog een langdurig contract heeft acht ik hem onhaalbaar.
|
|
|
malibu International
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1829 Reg.: 1 augustus 2006 | Zou deze jongen niet als centrum spits kunnen spelen? Ik zit nu 15 minuten naar Heerenveen te kijken: God wat een voetballer is dit zeg! Snel, technisch, doeltreffend en nog piepjong!! Heerenveen heeft weer goud in handen.
|
|
|
Sir Tinus Internationale topspeler
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 4698 Reg.: 15 april 2005 | Ik vind het misschien wel een goede opvolger van Farfan. Ik vind hem snel en hij heeft een aktie. HIj kan scoren en past volgens mij prima bij PSV.
|
|
|
YugoPFC Lid 2e elftal
Vak: - Posts: 418 Reg.: 25 augustus 2007 |
quote: malibu schreef:
Zou deze jongen niet als centrum spits kunnen spelen? Ik zit nu 15 minuten naar Heerenveen te kijken: God wat een voetballer is dit zeg! Snel, technisch, doeltreffend en nog piepjong!! Heerenveen heeft weer goud in handen.
Tsja, snel halen voordat Ajax hem haalt denk ik,
Ik weet nog niet wat hij zelf wil met zijn toekomst,
Maar zodra ik het weet meld ik het.
In de komende maand ga ik zeker een keer langs 
- wil hiermee niet zeggen dat ik een 'insider' ben, ken Sulejmani toevallig door zijn periode bij Partizan -
[Dit bericht is veranderd door YugoPFC (op 2 februari 2008 22:57:58).]
|
|
|
pascal77 Jeugdspeler
Uit: Eindhoven Vak: Oost - VV Posts: 30 Reg.: 1 januari 2008 | Misschien kan Kezman een goed woordje voor ons doen, die kwam ook van Partizan toch...
Maar ik weet niet of Sulejmani nu al te duur is...
|
|
|
malibu International
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1829 Reg.: 1 augustus 2006 | Nou maak je vriend maar vast warm voor PSV. Echt een geweldige speler, die prima bij ons zal passen, hoewel niet als opvolger van Farfan. Hij is puur links geloof ik.
|
|
|
YugoPFC Lid 2e elftal
quote: pascal77 schreef:
Misschien kan Kezman een goed woordje voor ons doen, die kwam ook van Partizan toch...
Maar ik weet niet of Sulejmani nu al te duur is...
Lazovic kwam ook van Partizan 
|
|
|
Juzni_Front Nationale topspeler
Uit: Zemun (Beograd) Vak: - Posts: 823 Reg.: 29 april 2005 | Ik durf hier nu al te 'voorspellen' dat Sulejmani uiteindelijk bij Feyenoord terecht gaat komen. Let maar op mijn woorden!
|
|
|
malibu International
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1829 Reg.: 1 augustus 2006 |
quote: Juzni_Front schreef:
Ik durf hier nu al te 'voorspellen' dat Sulejmani uiteindelijk bij Feyenoord terecht gaat komen. Let maar op mijn woorden!
Met verbeek mee zeker. Zal voor ons zeer jammer zijn. 
|
|
|
YugoPFC Lid 2e elftal
quote: Ik durf hier nu al te 'voorspellen' dat Sulejmani uiteindelijk bij Feyenoord terecht gaat komen. Let maar op mijn woorden!
Nee, dat kan je nu zeker niet voorspellen.
Als die jongen gewoon zo blijft voetballen,
en zo van zich laat horen, gaat hij al snel naar het buitenland.
Dus in dit geval kan je het zeker niet voorspellen,
want voor je het weet, klopt een club ala Blackburn aan 
|
|
|
Juzni_Front Nationale topspeler
Uit: Zemun (Beograd) Vak: - Posts: 823 Reg.: 29 april 2005 | Ik bevind mij in de situatie waarin ik veel informatie heb over bepaalde spelers. Jij niet. Dat is alles wat ik er over zeg.
|
|
|
lempkesfabriek Internationale topspeler Winnaar PSV Netwerk Battle 2006
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - BB Posts: 5222 Reg.: 26 november 2004 | Juzni, is Sulejmani echt zo dom? 
|
|
|
YugoPFC Lid 2e elftal
Ik bevind mij in de situatie waarin ik veel informatie heb over bepaalde spelers. Jij niet. Dat is alles wat ik er over zeg.
Excuses als ik je heb beledigd 
|
|
|
malibu International
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1829 Reg.: 1 augustus 2006 | Lighten up boys 
|
|
|
patdaddy Geselecteerd voor Oranje
Uit: Apeldoorn Vak: Noord - M Posts: 460 Reg.: 15 augustus 2005 |
Ik durf hier nu al te 'voorspellen' dat Sulejmani uiteindelijk bij Feyenoord terecht gaat komen. Let maar op mijn woorden!
Waar zou Feyenoord dat geld vandaan moeten halen??? Deze jongen die gaat echt voor de hoofdprijs weg denk ik. Niet dat ik je niet geloof Juzni.
|
|
|