| Poster | | Topic: Miralem Sulejmani |  |
|
Mance YugoPFC  Bankzitter
Vak: - Posts: 601 Reg.: 25 augustus 2007 |
quote: M.Delgado schreef:
(...)
En wat als hij niet speelt op het EK, dat is allerminst zeker.. Nogmaals ik juich zijn komst toe maar ik vind dat er wel erg gemakkelijk gesproken wordt over even 2 a 3 spelers verkopen! Farfan lijkt me niet meer te houden, Lazovic? Koevermans? hebben die dan zou bijzonder goed geprestreerd?.. op basis waarvan zouden clubs die nu willen overnemen?
Men moet niet vergeten dat slechtere spelers voor meer dan 10 miljoen worden ver- en gekocht.
Koevermans en Lazovic zijn heus wel te verkopen, misschien niet voor het bedrag waarvoor we ze hebben gehaald, maar wel voor genoeg.
Ook zou het mogenlijk zijn dat Koevermans de andere kant op gaat,
aangezien Heerenveen erg aanvallend speelt, en een spits daar altijd veel scoort. (wat ik een goeie ploeg voor Koevermans vindt, want Koef wordt er ook niet jonger op)
(Dit is mijn mening, ik weet niets van de afspraken)
|
|
|
9.Danko Lazovic Bankzitter
Uit: Helmond Vak: Oost - W Posts: 194 Reg.: 29 januari 2005 |
quote: Mark111 schreef:
Volgens de bronnen van mijn collega's van PSV blieb is Ajax inmiddels al rond met Heerenveen over Miralem Sulejmani. Daar in tegen is PSV ook druk bezig met het bereiken met een akkoord met Heerenveen. Deze week zou dat al kunnen gebeuren. PSV wil een bedrag van 9,6 miljoen willen betalen.
--------------------------------------------------------
Heerenveen en PSV dichtbij overeenkomst over Sulejmani | Transfers
PSV en Heerenveen zijn in vergaande gesprekken over een transfer van Miralem Sulejmani naar de Eindhovense ploeg. Één deze dagen zal er een akkoord komen tussen de twee clubs. PSV is bereid om een transfersom van 9,6 miljoen euro te betalen voor de Serviër. Er ligt echter concurrentie op de loer, want Ajax heeft al sinds eind maart een akkoord met Heerenveen.
Sulejmani zelf twijfelt nog over zijn toekomst. Zelf wil hij zich graag verder ontwikkelen. Of hij dit bij Heerenveen doet of andere club moet hij nog besluiten. Sulejmani heeft dus binnenkort de keuze uit drie clubs. Heerenveen, Ajax en PSV willen alledrie de speler komend seizoen in de gelederen hebben. Ajax heeft de beste papieren door het salaris wat de club te bieden heeft. PSV heeft daar in tegen zo goed als zeker garantie op Champions League.
PSV Blieb
Die site is toch niet betrouwbaar ?
|
|
|
quote: 9.Danko Lazovic schreef:
(...)
Jack van Gelder ook niet 
|
|
|
quote: Mance schreef:
(...)
Jack van Gelder ook niet 
Nee idd,Daarom hoop ik dat hij snel bij ons tekent dan zijn we van al die geruchten af.
|
|
|
M.Delgado Legende
Uit: Berlicum Vak: Noord - P Posts: 1716 Reg.: 4 september 2003 |
quote: Mance schreef:
(...)
Men moet niet vergeten dat slechtere spelers voor meer dan 10 miljoen worden ver- en gekocht.
Koevermans en Lazovic zijn heus wel te verkopen, misschien niet voor het bedrag waarvoor we ze hebben gehaald, maar wel voor genoeg.
Ook zou het mogenlijk zijn dat Koevermans de andere kant op gaat,
aangezien Heerenveen erg aanvallend speelt, en een spits daar altijd veel scoort. (wat ik een goeie ploeg voor Koevermans vindt, want Koef wordt er ook niet jonger op)
(Dit is mijn mening, ik weet niets van de afspraken)
Dat betekend dus dat je verlies gaat/wil maken op 2 spelers om er 1 voor terug te kunnen kopen, toch? Ik denk dat het averechts werkt als je met spelers gaat lopen leuren, zeer zeker dat ze dan voor veel minder verkocht worden dan dat ze zijn aangekocht. Als het je mening is begin dan je post met "ik vind" ;-) iedereen zijn/haar mening uiteraard, ik vind dat je wel realistisch moet kijken naar de situatie, vandaar dat ik denk dat Suljemani volgend jaar niet bij ons zal spelen. Ik hoop 'vaneiges' dat ik het mis heb!!
|
|
|
Mark111 Basisspeler
Uit: Nieuwegein Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 332 Uploads: 1 Reg.: 30 oktober 2004 |
(...)
Waarop basseer je dat de site onbetrouwbaar is? Lees even de berichten door en bekijk je conclusie nog eens. Ik weet wat er speelt binnen de site, vandaar
Die constructie van Koef naar Heerenveen en dan Sulejmani (+ 5 miljoen, denk ik) naar PSV vind ik wel een goede!
|
|
|
M.Delgado Legende
Uit: Berlicum Vak: Noord - P Posts: 1716 Reg.: 4 september 2003 |
(...)
Waarop basseer je dat de site onbetrouwbaar is? Lees even de berichten door en bekijk je conclusie nog eens. Ik weet wat er speelt binnen de site, vandaar
Die constructie van Koef naar Heerenveen en dan Sulejmani (+ 5 miljoen, denk ik) naar PSV vind ik wel een goede!
Vergeet niet dat Koef ook nog iets te zeggen heeft, hij is naar PSV gekomen om prijzen te pakken, bij Heerenveen (met alle respect) is die kans toch een behoorlijk stuk kleiner (understatement!). Dus die constructie lijkt mij niet logisch!
|
|
|
Dr. Gonzo International
Uit: LWD Vak: - Posts: 616 Reg.: 5 maart 2005 | Pfff als PSV het voor elkaar krijgt om Sulejmani te strikken is dat echt een pak van het hart. Als Stevens dan ook nog een of twee verdedigende versterkingen uit Duitsland (HSV) weet te regelen, dan ziet het er ook voor volgend seizoen wederom erg florisant uit.
Maar het is vooralsnog nattevingerwerk wat betreft aanstaande transfers.
|
|
|
(...)
Oke,ik hoop dat ze gelijk hebben dan 
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 15350 Reg.: 26 april 2002 | Een voorhoede met Amrabat/Sulejmani/Dzsudzsak/Manco gaat in mijn ogen nooit werken. Alle drie dezelfde type aanvallers en geen van dit trio is een echte centrum aanvaller. Ze zijn allemaal het beste vanaf de flanken of als 2de spits achter een diep aanspeelpunt.
Bovendien zijn het alle 4 nog jonge talenten waar je nog niet op kan en mag bouwen op CL niveau. Je moet in mijn ogen minimaal 1 ervaren topaanvaller hebben waaraan de jeugdige talenten zich kunnen optrekken en om zo iig wat stabiliteit in te bouwen.
Prima dat PSV Sulejmani wil halen, maar dan zal Farfan wel moeten vertrekken of zou Amrabat/Manco misschien verhuurd kunnen worden. Aangezien Lazovic en Koevermans te kort komen en ik er vanuit ga dat PSV slechts één van beide wil verkopen kom je dus over in je aanvaller. Zonde van het geld en zonde van de ontwikkeling.
Kortom, Sulejmani is absoluut welkom, groot talent, maar dat zal wel betekenen dat er schuivingen moeten gaan plaatsvinden om hem de ruimte te geven.
Want 1 plek staat vast, de nummer 9 positie, maar daar komen Sulejmani/Dzsudzasak/Amrabat en Manco niet voor in aanmerking als je het mij vraagd.
|
|
|
quote: Juancho schreef:
Een voorhoede met Amrabat/Sulejmani/Dzsudzsak/Manco gaat in mijn ogen nooit werken. Alle drie dezelfde type aanvallers en geen van dit trio is een echte centrum aanvaller. Ze zijn allemaal het beste vanaf de flanken of als 2de spits achter een diep aanspeelpunt.
Bovendien zijn het alle 4 nog jonge talenten waar je nog niet op kan en mag bouwen op CL niveau. Je moet in mijn ogen minimaal 1 ervaren topaanvaller hebben waaraan de jeugdige talenten zich kunnen optrekken en om zo iig wat stabiliteit in te bouwen.
Prima dat PSV Sulejmani wil halen, maar dan zal Farfan wel moeten vertrekken of zou Amrabat/Manco misschien verhuurd kunnen worden. Aangezien Lazovic en Koevermans te kort komen en ik er vanuit ga dat PSV slechts één van beide wil verkopen kom je dus over in je aanvaller. Zonde van het geld en zonde van de ontwikkeling.
Kortom, Sulejmani is absoluut welkom, groot talent, maar dat zal wel betekenen dat er schuivingen moeten gaan plaatsvinden om hem de ruimte te geven.
Want 1 plek staat vast, de nummer 9 positie, maar daar komen Sulejmani/Dzsudzasak/Amrabat en Manco niet voor in aanmerking als je het mij vraagd.
Sulejmani is toch een centrum spits ?
|
|
|
lindsaywilson Legende
quote: Juancho schreef:
Een voorhoede met Amrabat/Sulejmani/Dzsudzsak/Manco gaat in mijn ogen nooit werken.
Dzsudszak en Sulejmani voor linksbuiten
Amrabat en Manco voor rechtsbuiten
Lazovic en Koevermans centraal
Farfan zal wel vertrekken. Zo niet dan zal hij de plaats innemen van Manco. Die jongen is nog geen 18 en zal dus eventueel beginnen bij Jong PSV.
Dubbele bezetting is bij PSV heel normaal.
|
|
|
Ronald_Koeman Talentje
Uit: eindhoven Vak: - Posts: 66 Reg.: 11 december 2007 | Sulejmani gaat niet naar Psv of Ajax...De tijd dat topclubs spelers konden kopen voor een prikkie bij een subtopper is voorbij...Heerenveen wil bovendien dichterbij de top komen, zelf een topclub worden...Die blijft gewoon nog een seizoen bij Heerenveen en dan verkopen ze hem voor 20 miljoen aan een engelse club ofzo..
|
|
|
Adje Interim Aanstormend talent
Vak: - Posts: 995 Reg.: 30 november 2007 | Even een vraagje; volgens die bron (psv.blieb) kan Ajax meer salaris bieden dan PSV. Ik heb dat heel lang ook gedacht, maar volgens mij betaalt PSV juist meer salaris. Met de uitzondering van Luque (wellicht Kuffour) betaalt PSV meer; Gomes kreeg volgens mij bijna 2 miljoen per jaar terwijl iemand als Heitinga of Huntelaar tussen de 1.2 en 1.5 verdiende (dacht ik).
Natuurlijk willen ze bij Ajax nu wel het salarisplafond verhogen, wellicht daarom deze redenering.
Overigens vind ik die verhoging niet slim; daar gaan veel verschillen ontstaan. Grootste slachtoffer zal de veelbesproken (bij Ajax) jeugd zijn.
Bottom line:
Weet iemand de werkelijke verschillen tussen de salarissen van Ajax of PSV?
[Dit bericht is veranderd door Adje Interim (op 7 april 2008 14:54:09).]
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 15350 Reg.: 26 april 2002 |
quote: lindsaywilson schreef:
Dzsudszak en Sulejmani voor linksbuiten
Amrabat en Manco voor rechtsbuiten
Lazovic en Koevermans centraal
Farfan zal wel vertrekken. Zo niet dan zal hij de plaats innemen van Manco. Die jongen is nog geen 18 en zal dus eventueel beginnen bij Jong PSV.
Dubbele bezetting is bij PSV heel normaal.
Dubbele bezetting wel, maar het gaat natuurlijk wel om de daadwerkelijke namen. Zoals je ziet heb je 4 talenten en 2 middelmatige dure aanvallers. Niet de juiste balans als je het mij vraagt. Koevermans en Lazovic zijn niet de ervaren leider in de aanval waar je op kunt bouwen (ok, als je moet kiezen, dan absoluut Koevermans) en de grilligheid van de 4 talenten geef je ook niet een bepaalde standaard zekerheid.
Ik mis in je rijtje minstens 1 echte topaanvaller. Ervaring, kwaliteit en zekerheid. Sulejmani bijv. speelt dan wel 1 seizoen goed bij Heerenveen maar PSV is toch een stap hoger en de druk ligt totaal anders. Bovendien is hij geen diepte spits maar een komende spits. Een combinatie met bijv. Koevermans zou moeten kunnen werken.
Ik ga akkoord met je rijtje als je centraal een echte topper neerzet. Dan mogen de talenten met elkaar vechten om de één of twee andere posities in de aanval.
|
|
|
Frikandel Grand Cru Legende
Uit: Eindhoven Vak: Noord - PP Posts: 2113 Reg.: 31 mei 2001 |
quote: RIO schreef:
Wat een geile topic is dit geworden. Allemaal jongens die met een stijve piemol rondlopen in hun broek, terwijl de insiders gepassioneerd de totempalen strelen.
Ik zou zeggen, blijf doortrekken! Ik geniet er best van. 
Rio, Rio, Rio toch, heb je de laatste tijd een soort obsessie ontwikkeld met betrekking tot het mannelijk geslachtsorgaan en ****sexuele geslachtsgemeenschap? Je kan de laatste tijd geen post meer van je lezen of de penissen vliegen als warme broodjes over de toonbank (of moet ik in deze context zeggen "als lullen richting de Wallen"?)
|
|
|
phoxie fan!!! Legende
Uit: Almere Vak: Noord - S Posts: 2496 Reg.: 5 mei 2000 |
Inderdaad smakeloze post van Rio. Maar het mag blijkbaar, ik zie geen gele kaart en om eerlijk te zijn snap ik dat niet.
[Dit bericht is veranderd door phoxie fan!!! (op 7 april 2008 15:16:03).]
|
|
|
Koning Danko Bankzitter
Uit: Moergestel Vak: - Posts: 195 Reg.: 25 maart 2004 |
quote: fritsie schreef:
Tuurlijk gaat deze jongen naar 020 en niet naar Eindhoven. Om twee redenen.
1. Verbeek zegt: "Als ik Ajax was, zou ik Zure Japie halen." Van Geel heeft geen eigen mening en geen scoutingnetwerk en denkt, zal wel goed zijn als Verbeek dit zegt.
2. Ajax heeft 60 miljoen op de bank. PSV niet.
Ze hebben een groot eigen vermogen ja, maar dat staat los van het geld dat beschikbaar is voor transfers. Tot de verkoop van Babel en Sneijder heeft Ajax in 3 jaar tijd een verlies van ruim 30 miljoen behaald. Die 45 miljoen van Babel en Sneijder zal dus voor een groot deel gebruikt zijn om dat gat te dichten. Bovendien hebben ze dit seizoen ook al ruim 16 miljoen uitgegeven aan o.a. Suarez, Lindgren en Silva.
|
|
|
chev Nationale topspeler
Vak: - Posts: 1519 Reg.: 6 november 2005 |
quote: Koning Danko schreef:
(...)
Ze hebben een groot eigen vermogen ja, maar dat staat los van het geld dat beschikbaar is voor transfers. Tot de verkoop van Babel en Sneijder heeft Ajax in 3 jaar tijd een verlies van ruim 30 miljoen behaald. Die 45 miljoen van Babel en Sneijder zal dus voor een groot deel gebruikt zijn om dat gat te dichten. Bovendien hebben ze dit seizoen ook al ruim 16 miljoen uitgegeven aan o.a. Suarez, Lindgren en Silva.
Ja het lijkt wel of iedereen alleen maar die transfers op loopt te tellen (ja daar komt ie rio )aan aftrekken denkt helemaal niemand.
Het is wel jammer dat ajax die sponsor contracten af heeft gesloten want zodra de ban gebroken is en ajax wel championsleague speelt, dan kunnen ze wel eens jaren achter elkaar de zaak gaan domineren.
Tenminste als wij niet de dingen doen die we moeten doen 
|
|
|
JanKlaassen Aanstormend talent
Vak: - Posts: 128 Reg.: 30 augustus 2007 |
(...)
Nja dat zou ik niet een heel slimme deal vinden. Koevermans is een breekijzer die (zeker de laatste tijd) de belangrijke goals maakt voor PSV. Hem moet je zeker niet weg doen.
Lazovic vind ik veel minder van waarde maar zou hem nog wel een seizoen de kans willen geven. Farfan is weer op de weg terug en zou ik ook graag blijven zien aangezien ie enorm veel werk verzet voor PSV en toch altijd snel gevaarlijk kan worden (alleen of hij nog te houden is weet ik niet).
Dus Suljemani is zeker een goede speler. Maar aan de andere kant zie ik liever een Farfan die zich al heeft bewezen en steeds meer op oud niveau komt dan weer een jong 19 jarig talent die 1 goed seizoen heeft gedraaid. En wees wel 14 goals voor Heereveen is leuk maar niet wereldschokkend. De kans zit er best in dat zo'n speler bij PSV eerst 1-2 seizoenen een grote terugval heeft.
Dus ik denk dat als PSV Farfan kan houden dat ze dan deze jongen misschien maar moeten laten lopen. Helaas maar een goede linksback is een hogere prio (of natuurlijk een echt goede CV erbij).
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 2570 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
quote: M.Delgado schreef:
(...)
Ik help het je hopen, hij speelt nu inderdaad in de basis maar het is nou niet zo dat hij de sterren van de hemel speelt en veel scoort. Maar goed, de scouting van subtop in Duitsland en Engeland zou daar best van onder de indruk kunnen zijn idd. Ben benieuwd..
Bij Engelse suptoppers en middenmoters geilen ze op statistiekjes. Als ze zien dat hij topscoorder was van PSV, kampioen werd van Nederland en ook zien dat ie Europees trefzeker is (geweest), zijn er wel wat clubjes bij die een poging gaan wagen denk ik.
|
|
|
(...)
Sulejmani is toch een centrum spits ?
Sulejmani is oorspronkelijk een linksbuiten 
Bij Heerenveen speelt hij wel iets meer naar het centrum idd.
En over Koef bij Heerenveen, dat moet lukken.
Aangezien Heerenveen elk jaar weer een veel scorende spits heeft, en altijd aanvallend speelt,
lijkt het me de perfecte spits voor Heerenveen.
Al komt Koevermans vast niet in de deal voor.
|
|
|
Koning Danko Bankzitter
Uit: Moergestel Vak: - Posts: 195 Reg.: 25 maart 2004 | Hoe zit het nou met die Chelsea-deal?
|
|
|
B. Dzsudzsak Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 3157 Reg.: 18 juli 2004 |
quote: Koning Danko schreef:
Hoe zit het nou met die Chelsea-deal?
Ik zal Roman zo bellen. Als ik meer weet post ik het meteen!
|
|
|
jos80 Talentje
Vak: - Posts: 88 Reg.: 12 mei 2007 | Hoop dat hij komt maar ga er zelf van uit dat hij bij ajax gaat tekenen we zullen het wel zien
Het zal niet de eerste keer wezen dat een dergelijke speler niet komt
|
|
|