PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Aankoopbeleid
Miralem Sulejmani
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 68 pagina's: « 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 68 »

Poster
Topic: Miralem Sulejmani 
Adje Interim
Aanstormend talent

Vak: -
Reg.: 30 november 2007
Gepost op 7 april 2008 om 17:26:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ach, bekijk het maar zo. Leonardo en Kennedy wezen PSV ook af ten faveure van Ajax. We weten hoe die het nu doen.
Hopelijk maakt ''Mickey'' wel de goede keuze
 Help mods!
Pool: 651eMotM PSV-Heracles Almelo: SimonsBattle-rating: 1.480,4VoVo: 711e / 972e / 595eOpstelling: 4-4-2
malibu
International

Uit: amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 augustus 2006
Gepost op 7 april 2008 om 17:29:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vooropgesteld vind ik Sulejmani een geweldige speler. Maar ik blijf erbij dat de defensie absolute prioriteit heeft. Ik zie liever een top CV en LB komen dan deze zeer goede speler. 9.6 miljoen is geen kattepis.
 Help mods!
Pool: 2058eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.489,6VoVo: -Opstelling: 4-5-1
jos80
Talentje

Reg.: 12 mei 2007
Gepost op 7 april 2008 om 17:32:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nee oke dat is zo maar de koef of danko zal weer gaan.
Dus zou het goed zijn om hem vast teleggen voor dat ajax het doet.
En dat farfan blijft ben ik ook nog niet zo zeker van daar willen ze toch nog wat op verdienen lijkt mij.
 Help mods!
Pool: 881eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: 2113e / - / 2667eOpstelling: incompleet
Sir Tinus
Internationale topspeler

Uit: Valkenswaard
Reg.: 15 april 2005
Gepost op 7 april 2008 om 17:42:55.     MSN: martijn_ossel@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Danko mag van mij verkocht worden maar ik wil het toch nog wel een seizoen proberen met Koevermans en Sulejmani.
 Help mods!
Pool: -MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.421,2VoVo: 1127e / 24e / 1179eOpstelling: incompleet
Zizou
Nationale topspeler

Uit: Brussel
Reg.: 13 april 2000
Gepost op 7 april 2008 om 17:49:02.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ben ik de enige die PSV niet tegen de 10 miljoen voor een OVERBODIGE speler zie neertellen? Wat moeten we met hem nu we Balasz hebben? Een centrumspits zie ik ook niet in hem...
 Help mods!
Pool: -MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Adje Interim
Aanstormend talent

Gepost op 7 april 2008 om 17:51:23.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Zizou schreef:

Ben ik de enige die PSV niet tegen de 10 miljoen voor een OVERBODIGE speler zie neertellen? Wat moeten we met hem nu we Balasz hebben? Een centrumspits zie ik ook niet in hem...

Hij is in die zin overbodig dat PSV al iemand op zijn positie(s) heeft. Maar PSV zal volgend jaar weer op 3 terreinen actief zijn en dan heb je dubbele bezetting nodig. En 10 miljoen is inderdaad veel geld voor zo'n snotpin (hoewel het volgens mij iets lager uit gaat vallen), maar zoals Verbeek al zei; over een paar jaar is hij zeker het dubbele waard.
 Help mods!
Pool: 651eMotM PSV-Heracles Almelo: SimonsBattle-rating: 1.480,4VoVo: 711e / 972e / 595eOpstelling: 4-4-2
Thimo !
Jeugdspeler

Reg.: 25 februari 2008
Gepost op 7 april 2008 om 18:57:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Sulejmani is een aanvaller die zowel in een 442 systeem als een 433 systeem kan spelen. Hij kan zowel als buitenspeler opereren maar ook als diepe spits. Geweldige speler, 9,6 miljoen is niet niets maar je kunt er van uit gaan dat je dit geld gegarandeerd terug verdient.

Daarnaast, waarom zijn jullie zo negatief over koevermans. Nee, hij is geen spits die 3 man uit speelt en scoord of de hele wedstrijd op valt. Maar wanneer je deze man goed in de zestien meter aan speelt staat hij bijna garant voor een doelpunt.

Lazovic heeft er vorig jaar 19 gemaakt in 32 wedstrijden. Alhoewel hij het dit jaar nog niet kan waar maken is dit toch een uitstekende prestatie die vast staat en waar je niets aan kunt verranderen.

Om nou meteen iedereen de grond in te boren is ook zo he...
we moeten er maar het beste van maken en nemen zoals het is. Maar het zou mooi zijn als deze sulejmani naar eindhoven komt, ook voor 9,6 mil.
 Help mods!
Pool: 4991eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.499,8VoVo: 2178e / - / 1796eOpstelling: 4-5-1
RoyvdBerghe
Jeugdspeler

Uit: Breda
Vak: Oost - XX
Reg.: 3 september 2006
Gepost op 7 april 2008 om 19:36:15.           Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik blijf erbij dat Sulejmani niet de centrumspits is waarnaar PSV op zoek is. Wij hebben behoefte aan een ervaren, gelouterde en sterke spits in plaats van weer een talentvolle technicus die bovendien in mijn ogen niet als enige spits kan spelen. Daar mist Sulejmani, die natuurlijk wel een grootse toekomst tegemoet gaat, het scorend vermogen voor. Op links zou hij beter zijn dan Dzsudzsak, maar veel verschil maakt het niet. Balasz kan zich lekker doorontwikkelen en ik zie geen noodzaak in de komst van Sulejmani. Dan heb ik liever een CV, een LB, een defensieve middenvelder en een ervaren spits (Chamakh, Vennegoor, Cisse)
 Help mods!
Pool: 1703eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 1852e / - / 1583eOpstelling: 4-5-1
Sappelaar
Internationale topspeler

Reg.: 6 juni 2005
Gepost op 7 april 2008 om 19:59:25.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er is weer een transferhype geboren !

Ook ik vind Sulejmani een zeer interesante voetballer maar wanneer hij daadwerkelijk 10 miljoen euro moet kosten, zou ik er absoluut niet aan beginnen.Laat Ajax, Feyenoord of AZ dat risico maar nemen.

Ik vind dat PSV de laatste tijd op transfergebied juist erg goed bezig is met het aantrekken van goedkope toptalenten. Amrabat (€ 1,5) en Manco (€0) zijn buitenkansjes die zich in veelvoud terug zullen verdienen. Eerder werd Dzsudzsák al voor een zachtprijsje op de kop getikt. Ook ben ik er nog altijd van overtuigd dat we nog veel plezier van Fagner(€ 0) kunnen gaan beleven. Onze meest waardevolle spelers waren of goedkoop of komen uit de eigen jeugd. Dan heb ik het dus over jongens als Gomes, Farfan, Affelay, Marcellis en Salcido. Dit beleid van het opleiden van toptalent en het scouten van goedkope buitenkansje moet PSV ook de komende transferperiode doorzetten.

Het recente verleden leert ons juist dat uitgerekend de dure aankopen PSV bijzonder weinig gebracht hebben. In Lazovic (€ 6,6) heb ik nog geen procent voetbal kunnen ontdekken. Koevermans (€7) is een aardige goaltjesdief maar is verder behoorlijk beperkt. Onze duurste aankoop van de afgelopen jaren Kone (€ 11) bakte er ook niet geweldig veel van.
 Help mods!
Pool: -MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.490,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Adje Interim
Aanstormend talent

Gepost op 7 april 2008 om 20:04:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sappelaar schreef:

Onze duurste aankoop van de afgelopen jaren Kone (€ 11) bakte er ook niet geweldig veel van.

Ik vind het nog steeds jammer dat we Koné hebben verkocht. Met Koné in de spits erbij had bijvoorbeeld Lazovic het veel beter gedaan.
Het enige wat Koné miste was precisie voor de goal, maar hij was wel beresterk en had een hele goede actie.
Ik zou hem graag terug willen zien, misschien een dealtje met Sevilla ?
 Help mods!
Mance
YugoPFC
Bankzitter

Reg.: 25 augustus 2007
Gepost op 7 april 2008 om 20:09:57.       MSN: Partizan      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Koné kostte 9.000.000€

Maar idd, voor Sulejmani kan je best 10 miljoen betalen,
Over 2/3 jaar kan je hem voor veel meer verkopen.
 Help mods!
Pool: 990eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.442,7VoVo: 1472e / 109e / 1600eOpstelling: 4-3-3
Adje Interim
Aanstormend talent

Gepost op 7 april 2008 om 20:15:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Chelsea track the Serbian livewire
By BOB CASS - More by this author »

Last updated at 22:24pm on 5th April 2008

Comments

Chelsea have come in for some stick for fielding only two home-grown players in the FA Youth Cup final, which they could win next week at Manchester City after a 1-1 draw in the first leg.

But it has not stopped them recruiting from abroad. They are aiming to sign Heerenveen's Serbia winger Miraelem Sulejmani, 19, before the interest from Barcelona, Real Madrid, Inter and AC Milan grows stronger.

Splashing the cash: Will Roman Abramovich pay up to snatch Serbian star Miraelem Sulejmani?

Sulejmani, rated at £10 million, has hit 14 goals in 25 games, but he is under contract until 2010. Chelsea want to buy him and loan him to PSV Eindhoven, a similar arrangement to thatwith Brazil centre-half Alex.

Sulejmani's agent Mihael Stankovic said: "He's playing very well and a lot of clubs want to sign him. Chelsea were here again at the weekend."

[Dit bericht is veranderd door Adje Interim (op 7 april 2008 20:16:21).]
 Help mods!
Edwiin
Lid 2e elftal

Reg.: 28 augustus 2007
Gepost op 7 april 2008 om 20:20:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is een geweldige speler, maar we kunnen het geld beter stoppen in de verdediging. Als er dan toch een aanvaller moet komen dan een echte spits die balvast is, snel, veel scoort etc.
 Help mods!
Pool: 782eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: 358e / 688e / 439eOpstelling: 4-4-2
French
Nationale topspeler

Uit: Eindhoven
Reg.: 2 maart 2005
Gepost op 7 april 2008 om 20:31:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sappelaar schreef:

Er is weer een transferhype geboren !

Ook ik vind Sulejmani een zeer interesante voetballer maar wanneer hij daadwerkelijk 10 miljoen euro moet kosten, zou ik er absoluut niet aan beginnen.Laat Ajax, Feyenoord of AZ dat risico maar nemen.

Ik vind dat PSV de laatste tijd op transfergebied juist erg goed bezig is met het aantrekken van goedkope toptalenten. Amrabat (€ 1,5) en Manco (€0) zijn buitenkansjes die zich in veelvoud terug zullen verdienen. Eerder werd Dzsudzsák al voor een zachtprijsje op de kop getikt. Ook ben ik er nog altijd van overtuigd dat we nog veel plezier van Fagner(€ 0) kunnen gaan beleven. Onze meest waardevolle spelers waren of goedkoop of komen uit de eigen jeugd. Dan heb ik het dus over jongens als Gomes, Farfan, Affelay, Marcellis en Salcido. Dit beleid van het opleiden van toptalent en het scouten van goedkope buitenkansje moet PSV ook de komende transferperiode doorzetten.

Het recente verleden leert ons juist dat uitgerekend de dure aankopen PSV bijzonder weinig gebracht hebben. In Lazovic (€ 6,6) heb ik nog geen procent voetbal kunnen ontdekken. Koevermans (€7) is een aardige goaltjesdief maar is verder behoorlijk beperkt. Onze duurste aankoop van de afgelopen jaren Kone (€ 11) bakte er ook niet geweldig veel van.

Prima redenering hier

Als ze duur zijn, kunnen ze niet voetballen, dat is wat je hier zegt.

PSV moet gewoon proberen de beste selectie samen te stellen, of die jongens nou duur of goedkoop zijn. Dat PSV niet veel te besteden heeft, maakt dat PSV creatief moet zijn op de transfermarkt. Maar het feit dat de duurdere aankopen volgens jou niet brengen wat je ervan verwacht, wil nog niet zeggen dat je niet kan investeren.

Ruud van Nistelrooy was destijd PSV's duurste aanvaller, Robben was niet goedkoop, Farfan niet, maar ze brachten PSV wel naar een hoger niveau. Wat mij betreft kwaliteit boven kwantiteit: beter een topper van € 10 mln, dan 2 net-niet spelers van ieder € 5 mln.
 Help mods!
Pool: 379eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Sappelaar
Internationale topspeler

Gepost op 7 april 2008 om 20:32:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mance schreef:

Koné kostte 9.000.000€

Maar idd, voor Sulejmani kan je best 10 miljoen betalen,
Over 2/3 jaar kan je hem voor veel meer verkopen.

Heb jij de contracten ingezien ? Uiteindelijk zal het mij een worst wezen of ie nou 9 of 11 miljoen heeft gekost. Het gaat erom dat hij voor PSV begrippen peperduur was. Ook toen we werd gezegd dat we hem een paar jaar later voor veel meer zouden verkopen. Uiteindelijk zijn we net kiet gedraaid. Ook bij Sevilla bakt hij er weer helemaal niks van. Hij had zeker zijn kwaliteiten maar zijn rendement was bedroevend.
 Help mods!
Pool: -MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.490,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Mance
YugoPFC
Bankzitter

Reg.: 25 augustus 2007
Gepost op 7 april 2008 om 20:34:00.       MSN: Partizan      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sappelaar schreef:

(...)

Heb jij de contracten ingezien ? Uiteindelijk zal het mij een worst wezen of ie nou 9 of 11 miljoen heeft gekost. Het gaat erom dat hij voor PSV begrippen peperduur was. Ook toen we werd gezegd dat we hem een paar jaar later voor veel meer zouden verkopen. Uiteindelijk zijn we net kiet gedraaid. Ook bij Sevilla bakt hij er weer helemaal niks van. Hij had zeker zijn kwaliteiten maar zijn rendement was bedroevend.

Maar dat Kone niet voor veel winst is verkocht,
hoeft niet te betekenen dat PSV nooit meer een dure speler moet halen.
 Help mods!
Pool: 990eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.442,7VoVo: 1472e / 109e / 1600eOpstelling: 4-3-3
Gomesfannetje
Basisspeler

Uit: Steenwijk
Reg.: 17 mei 2007
Gepost op 7 april 2008 om 20:37:52.     MSN: Die heb ik ja!      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Adje Interim schreef:

Comments

Chelsea have come in for some stick for fielding only two home-grown players in the FA Youth Cup final, which they could win next week at Manchester City after a 1-1 draw in the first leg.

But it has not stopped them recruiting from abroad. They are aiming to sign Heerenveen's Serbia winger Miraelem Sulejmani, 19, before the interest from Barcelona, Real Madrid, Inter and AC Milan grows stronger.

Splashing the cash: Will Roman Abramovich pay up to snatch Serbian star Miraelem Sulejmani?

Sulejmani, rated at £10 million, has hit 14 goals in 25 games, but he is under contract until 2010. Chelsea want to buy him and loan him to PSV Eindhoven, a similar arrangement to thatwith Brazil centre-half Alex.

Sulejmani's agent Mihael Stankovic said: "He's playing very well and a lot of clubs want to sign him. Chelsea were here again at the weekend."

Dus Chelsea heeft hem, en verhuurt hem aan PSV concludeer (Sorry voor het keurige woord) ik ??
 Help mods!
Pool: 272eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: 1699e / 1752e / 1510eOpstelling: 4-5-1
Adje Interim
Aanstormend talent

Gepost op 7 april 2008 om 20:39:14.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nee, Chelsea wil hem misschien halen om hem dan weer aan ons te verhuren.
Ik weet niet hoe betrouwbaar het bericht is, de theorie is niet vergezocht.
 Help mods!
Godfather
Bankzitter

Reg.: 20 augustus 2006
Gepost op 7 april 2008 om 20:41:31.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Adje Interim schreef:

Comments

Bron??
 Help mods!
Pool: 1365eMotM PSV-Heracles Almelo: SimonsBattle-rating: 1.491,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
NilisForPresident
Legende

Uit: Terneuzen
Reg.: 12 maart 2000
Gepost op 7 april 2008 om 20:43:44.     MSN: garrincha_jarno@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Daily Mail.
 Help mods!
Pool: 3159eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.458,8VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Sappelaar
Internationale topspeler

Gepost op 7 april 2008 om 20:44:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
French schreef:

(...)

Prima redenering hier

Als ze duur zijn, kunnen ze niet voetballen, dat is wat je hier zegt.

PSV moet gewoon proberen de beste selectie samen te stellen, of die jongens nou duur of goedkoop zijn. Dat PSV niet veel te besteden heeft, maakt dat PSV creatief moet zijn op de transfermarkt. Maar het feit dat de duurdere aankopen volgens jou niet brengen wat je ervan verwacht, wil nog niet zeggen dat je niet kan investeren.

Ruud van Nistelrooy was destijd PSV's duurste aanvaller, Robben was niet goedkoop, Farfan niet, maar ze brachten PSV wel naar een hoger niveau. Wat mij betreft kwaliteit boven kwantiteit: beter een topper van € 10 mln, dan 2 net-niet spelers van ieder € 5 mln.

Wat ik wil aangeven, en ook onderbouw aan de hand van recente voorbeelden, is dat toptalenten helemaal niet duur hoeven te zijn wanneer je een goed scoutingsapparaat hebt en je als clubleiding inventief bent. Ik doe liever niet mee aan een ratrace voor een talent dat nog alles moet waarmaken terwijl je voor zo´n bedrag waarschijnlijk wel 3 uitstekende spelers kunt binnenhalen. PSV moet niet willen meegaan in die transfergekte waar met miljoen gesmeten wordt alsof het kleingeld betreft. Ik denk dat PSV alleen met het beleid van een uitgekiende scouting en dito jeugdopleiding kans heeft om te overleven op het Europese niveau waarin het zich nu bevindt. Grote Europese clubs lachen om een miskoop van 10 miljoen, `volgend jaar beter`. PSV moet er jaren voor krom liggen.

Overigens is Farfan relatief goedkoop, 2 miljoen als ik me niet vergis.
 Help mods!
Gomesfannetje
Basisspeler

Uit: Steenwijk
Reg.: 17 mei 2007
Gepost op 7 april 2008 om 20:45:00.     MSN: Die heb ik ja!      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Adje Interim schreef:

Nee, Chelsea wil hem misschien halen om hem dan weer aan ons te verhuren.
Ik weet niet hoe betrouwbaar het bericht is, de theorie is niet vergezocht.

Okee, zal wel goed nieuws zijn. We betalen er haast dan geen drol voor en kunnen dan ook nog es Bouma en Lee ofzo halen. Releaxed!
 Help mods!
Pool: 272eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: 1699e / 1752e / 1510eOpstelling: 4-5-1
haaimethenk
Legende

Uit: Etten-Leur
Vak: West - JJ
Reg.: 24 december 2000
Gepost op 7 april 2008 om 20:52:34.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het voetbal is tegenwoordig een korte-termijn business geworden. M.a.w. een jaar huren is zo slecht nog niet. Financieel loop je niet het grootste risico. Zo'n speler kan het verschil zijn tussen bv wel of geen 2e ronde CL.
 Help mods!
Pool: 1456eMotM PSV-Heracles Almelo: FarfánBattle-rating: 1.489,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Sappelaar
Internationale topspeler

Gepost op 7 april 2008 om 20:52:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Overigens, lijkt het me sterk dat Ajax op korte termijn werk kan gaan maken van Sulejmani. Als ik de berichten moet geloven vliegt de T.D. er deze week nog uit, die zal echt niet de gelegenheid krijgen om nog even 10 miljoen euro uit te geven op z´n laatste dag. Hetzelfde geldt in feite voor de interim algemeen directeur. Geloof nooit dat zo iemand zulke miljoen investeringen gaat (mag) doen. Die zal vooral de opdracht hebben gekregen om op de winkel te passen.

[Dit bericht is veranderd door Sappelaar (op 7 april 2008 20:54:33).]
 Help mods!
Koevermans
Nationale topspeler

Reg.: 5 januari 2004
Gepost op 7 april 2008 om 21:19:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Sulejmani heeft zeker veel talent, ik vind echter dat hij zich nog niet echt heeft bewezen (wel bewezen talent te hebben). Maar waarom zouden we *** zo'n speler van Chelsea gaan huren als we zelf volgend jaar: Farfan, Dzsudszak, Amrabat, Manco, Koevermans, Lazovic, Reis, Zeefuik (wsl. niet allemaal meer maar toch), hebben rondlopen waar nog veel spelers tussen lopen voor wie het belangrijk is te spelen. Zelfs de positie van Aissati komt daardoor weer in het gedrang. Er is geen plaats voor een spits als Sulejmani, alleen een type Vennegoor zou echt een versterking voor onze aanval zijn.

Verder moet PSV zich naar mijn mening volledig focussen op het aantrekken van 2,3 goede verdedigers.

Ik vind het sowieso al weer erg triest dat Sulejmani nou gelijk weer weggehaald gaat worden bij Heerenveen, laat die gast daar nog een jaartje voetballen (hij heeft volgens mij dit seizoen voor het eerst een basisplaats). Al zal Heerenveen zelf wel weer zo een goede spits weten te scouten.
 Help mods!
Pool: 2788eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.458,2VoVo: 2225e / 1797e / 2341eOpstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 68 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk