PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Aankoopbeleid
Miralem Sulejmani
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 68 pagina's: « 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 68 »

Poster
Topic: Miralem Sulejmani 
Giallorossi
Legende
Buitengewoon lid
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004

Vak: Oost - X
Reg.: 8 juni 2001
Gepost op 7 april 2008 om 21:54:51.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lindsaywilson schreef:

(...)

Dzsudszak en Sulejmani voor linksbuiten
Amrabat en Manco voor rechtsbuiten
Lazovic en Koevermans centraal

Farfan zal wel vertrekken. Zo niet dan zal hij de plaats innemen van Manco. Die jongen is nog geen 18 en zal dus eventueel beginnen bij Jong PSV.

Dubbele bezetting is bij PSV heel normaal.

Zo verpest je het talent Dzsudzsak of het talent Sulejmani. Ik denk dat beide spelers gelijkwaardig zijn en ik zou het zonde vinden om dan 9 miljoen in Sulejmani te pompen, terwijl we al iemand al Dzsudzsak hebben rondlopen.

Dan krijg je dezelfde situatie als Aissati dit seizoen.
 Help mods!
Pool: 3242eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.664,0 (daag uit)VoVo: 1949e / 1004e / 1920eOpstelling: 4-3-3
Koning Danko
Bankzitter

Uit: Moergestel
Vak: -
Reg.: 25 maart 2004
Gepost op 7 april 2008 om 22:04:28.       MSN: luc_psv@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mance schreef:

Koné kostte 9.000.000€

Maar idd, voor Sulejmani kan je best 10 miljoen betalen,
Over 2/3 jaar kan je hem voor veel meer verkopen.

Het was wel zo'n 11 miljoen. 1 miljoen huur, 9 miljoen bij de transfer en ook nog eens een deel van de opbrengst bij de verkoop aan Sevilla.
 Help mods!
Pool: 1198eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: 1623e / 1560e / 1214eOpstelling: 4-5-1
NilisForPresident
Legende

Uit: Terneuzen
Reg.: 12 maart 2000
Gepost op 7 april 2008 om 22:20:14.     MSN: garrincha_jarno@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Giallorossi schreef:

(...)

Zo verpest je het talent Dzsudzsak of het talent Sulejmani. Ik denk dat beide spelers gelijkwaardig zijn en ik zou het zonde vinden om dan 9 miljoen in Sulejmani te pompen, terwijl we al iemand al Dzsudzsak hebben rondlopen.

Ik denk niet dat beide gelijkwaardig zijn.
Sulejmani is al verder en heeft meer potentie dan Dzsudzsak denk ik. Maar ik snap je denkwijze en het zou inderdaad onlogisch zijn om Sulejmani te halen als je al Dzsudzsak hebt en ook al Amrabat en Manco gehaald hebt als 'vleugelspitsen'.

Of PSV moet gaan veranderen van systeem volgend seizoen.
 Help mods!
Pool: 3159eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.458,8VoVo: -Opstelling: 4-3-3
kameleon
Nationale topspeler

Vak: Zuid - A
Reg.: 31 december 2005
Gepost op 7 april 2008 om 22:23:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Koning Danko schreef:

(...)

Het was wel zo'n 11 miljoen. 1 miljoen huur, 9 miljoen bij de transfer en ook nog eens een deel van de opbrengst bij de verkoop aan Sevilla.

Wat wordt hier toch vaak een onzin uitgekraamd: nu weer mbt Koné: Koné kostte 9 miljoen incl 1 miljoen huur alsmede een evt. percentage bij verkoop met winst. Aangezien er geen winst gemaakt is ,is er ook niets extra betaald. Maar de 9 miljoen voor Koné was een veel betere investering dan die 12-13 miljoen voor 2 miskopen. Op Koné is geen geld verloren,ik garandeer je dat dat bij Koevermans-Lazovic wel anders zal zijn.
 Help mods!
Pool: -MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Juzni_Front
Nationale topspeler

Uit: Zemun (Beograd)
Reg.: 29 april 2005
Gepost op 7 april 2008 om 23:41:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kuipbewoner schreef:

(...)

Ok bedankt voor je antwoord, dan had ik dat verkeerd begrepen

Dit zou de prijs van Sulejmani natuurlijk wel wat lager uit laten vallen, maar kan me nog steeds niet voorstellen dat Feyenoord en zelfs Psv zich dan qua salaris kunnen meten met ajax.

Je hebt ook wat betreft Sulejmani het een en ander door laten schemeren (wat trouwens compleet tegen de meeste andere berichtgeving ingaat, zoals die van jack van gelder daarnet)

Ik ben niet bang om compleet tegen andere berichtgeving in te gaan. Ik heb alle vertrouwen in mijn connecties in de voetbalwereld en ik blijf daarom ook bij mijn standpunt aangaande Sulejmani en Feyenoord.
 Help mods!
Pool: 2819eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.489,9VoVo: -Opstelling: -
Mark111
Basisspeler

Uit: Nieuwegein
Vak: Geen Seizoen Club Card
Uploads: 1
Reg.: 30 oktober 2004
Gepost op 7 april 2008 om 23:57:15.     MSN: m.a.r.k.d.b@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Juzni_Front schreef:

(...)

Ik ben niet bang om compleet tegen andere berichtgeving in te gaan. Ik heb alle vertrouwen in mijn connecties in de voetbalwereld en ik blijf daarom ook bij mijn standpunt aangaande Sulejmani en Feyenoord.

Op zich best lachwekkend. Wij hebben allebei een bron binnen het voetbal. Ik weet die van jou niet en jij die van mij niet. Beiden weer eigenlijk iets geheel anders. Die van jou zegt dat Sulejmani naar Feyenoord zou gaan. Mijn bron zegt dat uit de eredivisie alleen PSV en Ajax zich hebben gemeld voor Mickey. Nou ja we zullen zien. Ik hoop dat hij binnenkort in Eindhoven te zien is.
 Help mods!
Pool: 1149eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.459,4VoVo: 1067e / 1067e / 986eOpstelling: 4-5-1
Mance
YugoPFC
Bankzitter

Reg.: 25 augustus 2007
Gepost op 8 april 2008 om 00:09:49.       MSN: Partizan      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mark111 schreef:

(...)

Op zich best lachwekkend. Wij hebben allebei een bron binnen het voetbal. Ik weet die van jou niet en jij die van mij niet. Beiden weer eigenlijk iets geheel anders. Die van jou zegt dat Sulejmani naar Feyenoord zou gaan. Mijn bron zegt dat uit de eredivisie alleen PSV en Ajax zich hebben gemeld voor Mickey. Nou ja we zullen zien. Ik hoop dat hij binnenkort in Eindhoven te zien is.

En mijnes vertelt weer dat hij hard op weg is naar PSV, waar zijn voorkeur ook ligt.

We zullen zien...
 Help mods!
Pool: 990eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.442,7VoVo: 1472e / 109e / 1600eOpstelling: 4-3-3
Giallorossi
Legende
Buitengewoon lid
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004

Vak: Oost - X
Reg.: 8 juni 2001
Gepost op 8 april 2008 om 01:48:21.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En mij is verteld dat we het pas moeten geloven als het op http://www.psv.nl staat
 Help mods!
Pool: 3242eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.664,0 (daag uit)VoVo: 1949e / 1004e / 1920eOpstelling: 4-3-3
felixjeborisdekat
Talentje

Reg.: 3 februari 2007
Gepost op 8 april 2008 om 02:16:25.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Giallorossi schreef:

En mij is verteld dat we het pas moeten geloven als het op http://www.psv.nl staat

Ja, die melden het pas als het rond is. De voorpret is vaak leuker. Het is een goede speler maar ik vraag mij af of de 10 miljoen wel gerechtvaardigd is. Liever een topverdediger voor dat geld.
 Help mods!
Pool: -MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
lindsaywilson
Legende

Reg.: 7 maart 2002
Gepost op 8 april 2008 om 08:15:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Giallorossi schreef:

(...)

Zo verpest je het talent Dzsudzsak of het talent Sulejmani.
Nee hoor. PSV speelt genoeg wedstrijden om beide spelers genoeg speelminuten te laten maken. Daarnaast kunnen Sulejmani en Balasz ook beiden spelen. Ze hoeven namelijk niet perse op links te spelen. Je hebt wat dat betreft vele mogelijkheden. Daarnaast kan het best zo zijn dat of Lazo of Koevermans nog vertrekt. En Manco is nog erg jong, verwacht hem nog niet veel bij het eerste elftal het eerste seizoen.

Dszudszak-Koevermans-Sulejmani
Sulejmani-Lazo-Amrabat
Sulejmani-Koevermans-Amrabat
Dszudszak-Lazo-Amrabat

etc. etc.

De beste 3 spelen gewoon.....

Ik vind dat PSV als topclub gewoon alle posities dubbel bezet moet hebben. En met kwaliteit. We hebben gezien dat onze verdediging dat de laatste 2 jaar niet had en wat voor een gevolgen dat kan hebben.

[Dit bericht is veranderd door lindsaywilson (op 8 april 2008 08:17:13).]
 Help mods!
Pool: 800eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.456,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1
fritsie
Internationale topspeler

Reg.: 28 augustus 2005
Gepost op 8 april 2008 om 08:50:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Slaap allemaal lekker verder, PSV gaat echt geen 10 miljoen neerleggen voor deze jongen
 Help mods!
Pool: 2033eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.334,5VoVo: -Opstelling: incompleet
eentweetje
Legende

Uit: Axel
Reg.: 16 oktober 1999
Gepost op 8 april 2008 om 09:22:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fritsie schreef:

Slaap allemaal lekker verder, PSV gaat echt geen 10 miljoen neerleggen voor deze jongen

Nou dat zou ik op zich wel raar vinden dan, aangezien men voor Lazovic meer dan 6 heeft betaald. En die was al bij enkele clubs door het ijs gezakt.
 Help mods!
Pool: -MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.485,1VoVo: -Opstelling: incompleet
redbull009
Bankzitter

Uit: Eindhoven
Vak: West - KK
Reg.: 24 oktober 2001
Gepost op 8 april 2008 om 09:34:27.         MSN: basjebogers@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fritsie schreef:

En waarom zou PSV dat niet doen volgens jou? het geld wat uit de verkopen van spelers gehaald kan worden, het ziet er dus naar uit dat hoogstewaarschijnlijk Farfan dan verkocht wordt, van dat geld kun je Sulemani halen, is er erg goede versterking.
Van spelers zoals Amrabat en Manco is het nog maar af te wachten of ze volledig kunnen aanhaken bij het eerste.
Dan zit je nu maar met drie spitsen (als die allemaal blijven)
dan heb je Sulemani hard nodig denk ik zo.
 Help mods!
Pool: 410eMotM PSV-Heracles Almelo: AfellayBattle-rating: 1.479,7VoVo: 272e / 592e / 317eOpstelling: 4-5-1
fritsie
Internationale topspeler

Reg.: 28 augustus 2005
Gepost op 8 april 2008 om 09:54:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
redbull009 schreef:

(...)

En waarom zou PSV dat niet doen volgens jou? het geld wat uit de verkopen van spelers gehaald kan worden, het ziet er dus naar uit dat hoogstewaarschijnlijk Farfan dan verkocht wordt, van dat geld kun je Sulemani halen, is er erg goede versterking.
Van spelers zoals Amrabat en Manco is het nog maar af te wachten of ze volledig kunnen aanhaken bij het eerste.
Dan zit je nu maar met drie spitsen (als die allemaal blijven)
dan heb je Sulemani hard nodig denk ik zo.

Ben met je eens dat als Farfan verkocht wordt er zo'n 10 miljoen vrij zal komen en dat je daar Zure Japie voor kunt halen. Maar Farfan is nog niet verkocht op dit moment.

Ajax heeft wel direct geld beschikbaar om uit te geven. Daarnaast heeft PSV nou niet bepaald een goed track-record met het aantrekken van dure spelers uit de Nederlandse competitie (Vayrynen 3,5 mio - Lazovic 6,5 mio - Koef, 6 mio - Kone 9 mio....). Denk dat PSV eerder gokt op het aantrekken van jonge, goedkope parels uit Zuid-Amerika, zoals Manco.
 Help mods!
Pool: 2033eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.334,5VoVo: -Opstelling: incompleet
DennisPSV
Lid 2e elftal

Reg.: 24 augustus 2005
Gepost op 8 april 2008 om 10:15:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

PSV moet gewoon alles op alles zetten om farfan te behouden. Hij is vele malen beter dan Sulejmani.
 Help mods!
Pool: 3812eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 825e / 326e / 845eOpstelling: 4-4-2
SEFchenko
Nationale topspeler

Reg.: 12 januari 2002
Gepost op 8 april 2008 om 10:25:36.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat PSV gewoon in het weekend met het kampioenschap Champions League voetbal moet veilig stellen. Dan gaat ie echt niet naar Ajax of Feyenoord, want die moeten zich dan eerst nog maar eens zien te plaatsen. Bij PSV weet hij dat ie structureel mee kan gaan draaien aan de top. Daarom is het denk ik op bevestiging wachten.

En ik denk dat PSV misschien nog niet wil dat het bekend gaat worden, want Lazovic en Koevermans moeten er nog wel een paar inschoppen dit seizoen en in de UEFA cup, dus dat kan er ook best wel wat mee te maken hebben. Danko en Danny zullen er niet blij mee zijn.
 Help mods!
Pool: -MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.486,7VoVo: -Opstelling: 3-4-3
Adje Interim
Aanstormend talent

Reg.: 30 november 2007
Gepost op 8 april 2008 om 10:26:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
SEFchenko schreef:

Ik denk dat PSV gewoon in het weekend met het kampioenschap Champions League voetbal moet veilig stellen. Dan gaat ie echt niet naar Ajax of Feyenoord, want die moeten zich dan eerst nog maar eens zien te plaatsen. Bij PSV weet hij dat ie structureel mee kan gaan draaien aan de top. Daarom is het denk ik op bevestiging wachten.

En ik denk dat PSV misschien nog niet wil dat het bekend gaat worden, want Lazovic en Koevermans moeten er nog wel een paar inschoppen dit seizoen en in de UEFA cup, dus dat kan er ook best wel wat mee te maken hebben. Danko en Danny zullen er niet blij mee zijn.

Ik denk dat Lazovic blijft, maar Koevermans zou wel eens kunnen vetrekken.
 Help mods!
Pool: 651eMotM PSV-Heracles Almelo: SimonsBattle-rating: 1.480,4VoVo: 711e / 972e / 595eOpstelling: 4-4-2
Hilversum
Veelbelovend talent

Uit: Hilversum
Vak: Zuid - DD
Reg.: 21 augustus 2002
Gepost op 8 april 2008 om 10:30:02.     MSN: -      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mickey is een uitzonderlijk talent. Die met zijn zaakwaarnemers wel voor het geld zal keizen uit het buitenland. Alhoewel hij het best tot zijnrecht zal komen bij 020. En wij moeten niet vergeten dat wij manco en farfan nog hebben. Ook manco heeft een overleveringsdrang die wij als nederlanders niet meer hebben daarnaast is het een ontdekking van piet de visser. En die heeft het toch niet zo vaak verkeerd gezien. IK heb liever een verdediger erbij want met dit materiaal hebben we helaas niets te zoeken in de CL.
 Help mods!
Pool: 765eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.429,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Albert Trestena
Basisspeler

Uit: Hillegom
Reg.: 26 april 2007
Gepost op 8 april 2008 om 10:45:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DennisPSV schreef:

PSV moet gewoon alles op alles zetten om farfan te behouden. Hij is vele malen beter dan Sulejmani.

Inderdaad. Met al het geld dat je van Farfán krijgt Sulejmani kopen, zoals hier een aantal keer genoemd wordt zou dan ook een grote blunder zijn.
 Help mods!
Pool: 530eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Thoresen KONING
Legende

Uit: Breda
Reg.: 23 augustus 2001
Gepost op 8 april 2008 om 11:01:16.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
phoxie fan!!! schreef:

Inderdaad smakeloze post van Rio. Maar het mag blijkbaar, ik zie geen gele kaart en om eerlijk te zijn snap ik dat niet.

Zeg Lothar ! Ga jij ff de mascotte uithangen
 Help mods!
Pool: 1979eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.491,3VoVo: -Opstelling: incompleet
RIO
Legende
Chatoperator

Uit: Amsterdam|Shanghai
Reg.: 19 februari 2000
Gepost op 8 april 2008 om 11:08:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Maar even serieus, begin april is echt niet het moment om insider te spelen, denk dan in ieder geval aan je timing stelletje Hans Klokken. Als je illusies wilt verspreiden, doe dit dan eind april want nu heeft niemand (lees: clubs noch spelers) zin in dit soort taferelen.
 Help mods!
Pool: -MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.323,6VoVo: -Opstelling: incompleet
RoyvdBerghe
Jeugdspeler

Uit: Breda
Vak: Oost - XX
Reg.: 3 september 2006
Gepost op 8 april 2008 om 11:49:01.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De website EuropeSoccer meldt dat PSV vrijwel akkoord is met Heerenveen over de transfer van Sulejmani. Betekent dit dat PSV dus een extra potje met transfergeld heeft of dat Farfán reeds verkocht is? Ik hoop het eerste, want ik vind Sulejmani nog altijd geen prioriteit hebben omdat hij in 4-3-3 of 4-2-3-1 niet tot zijn recht komt als centrumspits en we op links Dzsudzsak al hebben. Ik heb liever twee sterke verdedigers erbij
 Help mods!
Pool: 1703eMotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 1852e / - / 1583eOpstelling: 4-5-1
Godfather
Bankzitter

Uit: Bergen op Zoom
Reg.: 20 augustus 2006
Gepost op 8 april 2008 om 12:54:13.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RoyvdBerghe schreef:

De website EuropeSoccer meldt dat PSV vrijwel akkoord is met Heerenveen over de transfer van Sulejmani. Betekent dit dat PSV dus een extra potje met transfergeld heeft of dat Farfán reeds verkocht is? Ik hoop het eerste, want ik vind Sulejmani nog altijd geen prioriteit hebben omdat hij in 4-3-3 of 4-2-3-1 niet tot zijn recht komt als centrumspits en we op links Dzsudzsak al hebben. Ik heb liever twee sterke verdedigers erbij

Sulejmani kan kiezen voor PSV of Ajax
Naast Ajax is de kans groot dat PSV in één van de komende dagen een akkoord bereikt met SC Heerenveen over de talentvolle linksbuiten Sulejmani. De Eindhovenaren zijn volgens verschillende bronnen bereid om de transfersom van de Serviër, welke 9,6 miljoen euro bedraagt, te betalen.

Het is nu dus aan de in 1988 geboren aanvaller om te beslissen voor welke club hij volgend seizoen uit gaat komen. Eerder gaf Sulejmani aan dat hij de voorkeur had om nog een jaar bij Heerenveen te blijven voetballen, maar nu zowel Ajax als PSV om de hoek komt kijken begint hij te twijfelen. De Amsterdammers lijken de beste papieren te hebben door het salaris dat zij kunnen bieden, maar PSV wordt naar alle waarschijnlijk landskampioen, waardoor de club volgend jaar zeker uit mag komen in de Champions League. Het is nog niet zeker dat dat ook het geval is voor Ajax.

Domme telegraafjournalistiek dus om te zeggen dat de site meldt dat het vrijwel rond is. Lees eerst eens goed.

[Dit bericht is veranderd door Godfather (op 8 april 2008 12:54:45).]
 Help mods!
Pool: 1365eMotM PSV-Heracles Almelo: SimonsBattle-rating: 1.491,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
StephanPSV

Toeschouwer

Reg.: 6 april 2008
Gepost op 8 april 2008 om 12:57:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wie zegt dat Sulejmani 10 miljoen zal kosten? Dat heeft Verbeek een paar weken geleden geopperd, maar het is nog maar de vraag of Heerenveen 10 miljoen zal krijgen voor Sulejmani. Zijn kwaliteiten staan buiten kijf, hoewel hij het nog niet zo lang laat zien natuurlijk. Ik vind Sulejmani wel een goede optie om PSV te versterken, gezien zijn geweldige kwaliteiten. Ik denk dat hij de investering waard zou zijn.
 Help mods!
Pool: -MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
sman
International

Reg.: 23 augustus 2004
Gepost op 8 april 2008 om 14:24:57.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Adje Interim schreef:

(...)

Ik denk dat Lazovic blijft, maar Koevermans zou wel eens kunnen vetrekken.

Om een extra troefkaart te hebben om de transfer Sulejmani rond te krijgen is het behouden van Lazovic een reële optie, maar de voorkeur die Koevermans momenteel krijgt doet anders vermoeden.
 Help mods!
Pool: -MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.487,0 (daag uit)VoVo: 547e / 434e / 564eOpstelling: 3-5-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 68 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk