PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Aankoopbeleid
Miralem Sulejmani
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 68 pagina's: « 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 68 »

Poster
Topic: Miralem Sulejmani 
R.J. Heintze
Legende
Zilver PSV Netwerk Cup Indoor 2006; meer prijzen

Uit: Huizen
Vak: Oost - V
Reg.: 31 mei 2003
Gepost op 8 april 2008 om 14:41:35.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Lazo in ruil voor Sulejmani,

lijkt me toch een vreemde zet, en ik denk ook niet dat Danko daarmee akkoord gaat,

die laat zich niet afdank(o)en!

Koevermans naar heerenveen is ook geen optie zoalg Sibon daar nog speelt
 Help mods!
Pool: 1995e, PSV-Fiorentina MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.486,3VoVo: 2107e / - / 1817eOpstelling: 3-4-3
Adje Interim
Aanstormend talent

Vak: -
Reg.: 30 november 2007
Gepost op 8 april 2008 om 14:46:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
sman schreef:
..maar de voorkeur die Koevermans momenteel krijgt doet anders vermoeden.

Hoeft niet, men kan ook Koevermans opstellen om HEM te verkopen. Zodoende kan hij er nog een paar inleggen en kan hij met 15+ goals bij de landskampioen toch nog enigzins een transferwaarde hebben/krijgen.
 Help mods!
Pool: 651e, PSV-Fiorentina 2-1 (1-1)MotM PSV-Heracles Almelo: SimonsBattle-rating: 1.480,4VoVo: 711e / 972e / 595eOpstelling: 4-4-2
Albert Trestena
Basisspeler

Uit: Hillegom
Reg.: 26 april 2007
Gepost op 8 april 2008 om 14:59:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is misschien een beetje makkelijk om te zeggen, maar ik denk dat Сулејмани zwaar overschat wordt en dat PSV er geen goed aan zou doen om hem voor 5+, laat staan 10 miljoen te kopen. Deze speler is pas dit jaar echt doorgebroken in het betaalde voetbal. Moet je dan gelijk bakken met geld uitgeven om deze speler te halen? Het is misschien wel een hele goede, maar PSV heeft geen absolute noodzaak om deze speler te halen, en er lopen genoeg spelers rond die je voor minder geld kan halen, en die minimaal even getalenteerd zijn. Daarnaast is het spel bij PSV en Heerenveen van zo een verschillende aard, dat je niet kan zeggen of hij zijn huidige niveau bij een club als PSV ook vast zou kunnen houden. Ik hoor hier wel eens geluiden van dat je niet kan verwachten van Manco dat hij er gelijk staat, maar Sulejmani is echt niet veel verder dan Manco.
 Help mods!
Pool: 530e, PSV-Fiorentina MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Godfather
Regelmatige invaller

Uit: Bergen op Zoom
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 20 augustus 2006
Gepost op 8 april 2008 om 15:09:49.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
R.J. Heintze schreef:

Lazo in ruil voor Sulejmani,

lijkt me toch een vreemde zet, en ik denk ook niet dat Danko daarmee akkoord gaat,

die laat zich niet afdank(o)en!

Koevermans naar heerenveen is ook geen optie zoalg Sibon daar nog speelt

Hahahaha, dacht het niet. Reken maar dat Heerenveen gauw afscheid neemt van Sibon als ze Koevermans aangeboden krijgen! Die ontvangen ze met open armen. Sibon is een goede voetballer, maar stelt weinig voor vergeleken met Koevermans.
 Help mods!
Pool: 1365e, PSV-Fiorentina 1-0 (0-0)MotM PSV-Heracles Almelo: SimonsBattle-rating: 1.491,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
sman
International

Reg.: 23 augustus 2004
Gepost op 8 april 2008 om 15:13:56.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Adje Interim schreef:

(...)

Hoeft niet, men kan ook Koevermans opstellen om HEM te verkopen. Zodoende kan hij er nog een paar inleggen en kan hij met 15+ goals bij de landskampioen toch nog enigzins een transferwaarde hebben/krijgen.

Dat is inderdaad ook een mogelijkheid. Persoonlijk hoop ik op de verkoop van het gehele "konings"-koppel, maar als er een moet blijven gaat mijn voorkeur ernstig uit naar Koevermans. Hij lijkt, mits goed gebruikt, meer waarde voor PSV te kunnen hebben dan Lazovic. Het lijkt me een dure optie als eventuele mentor van Sulejmani, want de bank is voor Lazovic in mijn ogen het hoogst haalbare voor deze Serviër.
 Help mods!
Pool: -, PSV-Fiorentina MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.487,0 (daag uit)VoVo: 547e / 434e / 564eOpstelling: 3-5-2
Sir Tinus
Internationale topspeler

Uit: Valkenswaard
Reg.: 15 april 2005
Gepost op 8 april 2008 om 15:18:32.     MSN: martijn_ossel@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind Lazovic/Suljemani nou niet echt een topduo itt Koevermans/Suljemani.
 Help mods!
Pool: -, PSV-Fiorentina MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.421,2VoVo: 1127e / 24e / 1179eOpstelling: incompleet
Thimo !
Jeugdspeler

Reg.: 25 februari 2008
Gepost op 8 april 2008 om 16:01:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Albert Trestena schreef:

Het is misschien een beetje makkelijk om te zeggen, maar ik denk dat Сулејмани zwaar overschat wordt en dat PSV er geen goed aan zou doen om hem voor 5+, laat staan 10 miljoen te kopen. Deze speler is pas dit jaar echt doorgebroken in het betaalde voetbal. Moet je dan gelijk bakken met geld uitgeven om deze speler te halen? Het is misschien wel een hele goede, maar PSV heeft geen absolute noodzaak om deze speler te halen, en er lopen genoeg spelers rond die je voor minder geld kan halen, en die minimaal even getalenteerd zijn. Daarnaast is het spel bij PSV en Heerenveen van zo een verschillende aard, dat je niet kan zeggen of hij zijn huidige niveau bij een club als PSV ook vast zou kunnen houden. Ik hoor hier wel eens geluiden van dat je niet kan verwachten van Manco dat hij er gelijk staat, maar Sulejmani is echt niet veel verder dan Manco.

Noem jij dan eens vergelijkbare talenten als sulejmani op?, Heb jij manco al zien voetballen (ja, behalve een filmpje van youtube) en kun jij dan een goed oordeel scheppen?, Manco is een buitenspeler, sulejmani meer een spits...
 Help mods!
Pool: 4991e, PSV-Fiorentina MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.499,8VoVo: 2178e / - / 1796eOpstelling: 4-5-1
RoyvdBerghe
Talentje

Uit: Breda
Vak: Oost - XX
Reg.: 3 september 2006
Gepost op 8 april 2008 om 16:10:24.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thimo ! schreef:

(...)

Noem jij dan eens vergelijkbare talenten als sulejmani op?, Heb jij manco al zien voetballen (ja, behalve een filmpje van youtube) en kun jij dan een goed oordeel scheppen?, Manco is een buitenspeler, sulejmani meer een spits...

Sulejmani is absoluut niet meer een spits dan een buitenspeler hoor. Hij heeft in Servië altijd linksbuiten of linkermiddenvelder gespeeld en bij Heerenveen ook altijd het eerste halfjaar. Pas sinds het vertrek van Alves is hij iets centraler gaan spelen, maar nog steeds altijd vanaf links en dan Sibon centraal en Beerens vanaf rechts. Daarom blijf ik ook zeggen dat Sulejmani niet de SPITS is waar PSV naar op zoek is. Voor op links is hij geweldig, maar dat zou zonde zijn voor Dzsudzsak
 Help mods!
Pool: 1703e, PSV-Fiorentina 2-1 (0-0)MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 1852e / - / 1583eOpstelling: 4-5-1
Albert Trestena
Basisspeler

Uit: Hillegom
Reg.: 26 april 2007
Gepost op 8 april 2008 om 16:27:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thimo ! schreef:

(...)

Talentjes zijn er altijd zat, maar soortgelijke spelers hoeven niet meer dan 1, 2, 3, 4 M te kosten. Ter vergelijk: Huntelaar die ze er achter elkaar in schoot kostte slechts 9 Miljoen.

Ik zal maar geen lijstjes meer geven, want dan raak ik oftopic en worden al die namen weer afgekraakt. (Voor de liefhebbers: Eren Derdiyok, Javi Acuna, Anthony Stokes, Takayuki Morimoto, Boubacar Diabang Dialiba etc. )
 Help mods!
Pool: 530e, PSV-Fiorentina MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Godfather
Regelmatige invaller

Gepost op 8 april 2008 om 16:40:09.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben toch gaan inzien dat ik mezelf heb weten te verleiden tot erg optimistische posts over Sulejmani. Wat ik al eerder las, in sommige uitwedstrijden is hij niet altijd al te best, ik heb de hele wedstrijd op hem gelet tegen Willem II en hij stelde echt bijna niks voor. Verder waren (de meesten, ik ook) we ook razend enthousiast vorig jaar over Lazovic bij Vitesse, een ander type speler, OK, maar toch. En die valt nu ook wel een beetje tegen, al dat geld wat we voor hem neertelden!

Ik denk dat Sulejmani zijn prijs niet terugverdient als we hem voor 10 miljoen halen, maar een deal met Chelsea, dat zou ik wel aandurven.
 Help mods!
Pool: 1365e, PSV-Fiorentina 1-0 (0-0)MotM PSV-Heracles Almelo: SimonsBattle-rating: 1.491,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DA PHOOL
Vedette

Uit: Eindhoven
Reg.: 8 november 2000
Gepost op 8 april 2008 om 17:37:04.     MSN: daphool@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Godfather schreef:

Ik ben toch gaan inzien dat ik mezelf heb weten te verleiden tot erg optimistische posts over Sulejmani. Wat ik al eerder las, in sommige uitwedstrijden is hij niet altijd al te best, ik heb de hele wedstrijd op hem gelet tegen Willem II en hij stelde echt bijna niks voor. Verder waren (de meesten, ik ook) we ook razend enthousiast vorig jaar over Lazovic bij Vitesse, een ander type speler, OK, maar toch. En die valt nu ook wel een beetje tegen, al dat geld wat we voor hem neertelden!

Ik denk dat Sulejmani zijn prijs niet terugverdient als we hem voor 10 miljoen halen, maar een deal met Chelsea, dat zou ik wel aandurven.

Ik ben geweest Willem 2-Heerenveen, hij heeft in die wedstrijd geen bal geraakt. Maar goed neemt niet weg dat hij, zonder dat hij iets doet al voor gevaar zorgt. Roy Beerens speelde btw erg verdienstelijk, hij was bij alle Heerenveengoals betrokken.
 Help mods!
Pool: 1254e, PSV-Fiorentina MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
KoninGomes
KoningLazo
Legende
Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - U
Reg.: 30 maart 2003
Gepost op 8 april 2008 om 17:42:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb liever een goede back voor dat geld (of minder). We hebben al aardig wat aanvallers, volgend jaar komen Manco en Amrabat er nog bij, bovendien zullen Reis en Zeefuik onderhand ook wel eens wat vaker in het eerste willen spelen.

Neemt niet weg dat hij een goede speler is, maar in een aanvallend systeem als dat van Heerenveen is het natuurlijk 'makkelijk' om te scoren en op te vallen (kijk maar naar o.a. Alves en Huntelaar).
 Help mods!
Pool: 200e, PSV-Fiorentina 2-0 (0-0)MotM PSV-Heracles Almelo: RajkovicBattle-rating: 1.472,0VoVo: 248e / 270e / 348eOpstelling: 4-3-3
Godfather
Regelmatige invaller

Gepost op 8 april 2008 om 17:44:50.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DA PHOOL schreef:

(...)

Ik ben geweest Willem 2-Heerenveen, hij heeft in die wedstrijd geen bal geraakt. Maar goed neemt niet weg dat hij, zonder dat hij iets doet al voor gevaar zorgt. Roy Beerens speelde btw erg verdienstelijk, hij was bij alle Heerenveengoals betrokken.

Zonder iets doen voor gevaar zorgen is geen pluspunt, de snelheid van een matige speler als bijvoorbeeld Denneboom of Elia zorgt ook voor gevaar, maar dat hoeft niet te betekenen dat dat beter is voor de wedstrijd.

Inderdaad, Beerens speelde goed. Maar laten we vooral niet op 1 wedstrijd afgaan, recent speelde Marvin Emnes (Sparta) tegen Feyenoord ook een geweldige partij.
 Help mods!
RoyvdBerghe
Talentje

Gepost op 8 april 2008 om 18:21:04.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zie dat ik langzaam maar zeker mee bijval krijg wat betreft Sulejmani. Iedereen vindt het een goede voetballer en dat is hij ook, maar om 10 (!) miljoen minstens uit te geven aan een aanvaller die nog niet eens een heel seizoen wekelijks uitblinkt bij Heerenveen vind ik overdreven. Bovendien hebben wij echte mannen nodig op het moment, niet nog meer technische ventjes die veel met de bal lopen.
 Help mods!
Pool: 1703e, PSV-Fiorentina 2-1 (0-0)MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 1852e / - / 1583eOpstelling: 4-5-1
JanKlaassen
Aanstormend talent

Reg.: 30 augustus 2007
Gepost op 8 april 2008 om 18:49:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Koevermans verkopen zou vrij dom zijn, tenzij je een speler terughaalt met gegarandeerde doelpunten (een type van nistelooy, makaay, kezman). Kijk even wat AZ is overkomen, die verkochten Arveladze en Koevermans en kochten 2 'talenten' terug. Nou is het niet scoren natuurlijk niet hun enige probleem, maar met een scorende spits had AZ veel hoger gestaan nu.

En hetzelfde geldt voor Farfan weg doen, zou ook vrij dom zijn. Hij is een van onze ervaren spelers en hij verzet bergen net werk. Bovendien in vorm is ie ook goed voor 20 doelpunten.

Veel talenten hebben is leuk maar je kan er ook teveel hebben. Ervaring in een team is van onschatbare waarde.
 Help mods!
Pool: 2424e, PSV-Fiorentina MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Godfather
Regelmatige invaller

Gepost op 8 april 2008 om 19:21:22.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
JanKlaassen schreef:

Koevermans verkopen zou vrij dom zijn, tenzij je een speler terughaalt met gegarandeerde doelpunten (een type van nistelooy, makaay, kezman). Kijk even wat AZ is overkomen, die verkochten Arveladze en Koevermans en kochten 2 'talenten' terug. Nou is het niet scoren natuurlijk niet hun enige probleem, maar met een scorende spits had AZ veel hoger gestaan nu.

En hetzelfde geldt voor Farfan weg doen, zou ook vrij dom zijn. Hij is een van onze ervaren spelers en hij verzet bergen net werk. Bovendien in vorm is ie ook goed voor 20 doelpunten.

Veel talenten hebben is leuk maar je kan er ook teveel hebben. Ervaring in een team is van onschatbare waarde.

Maar hij is nu al een heel seizoen niet in vorm, behalve Spurs-uit. Mist duidelijk Hiddink en (in mindere mate) Koeman. Twee mannen die zijn taal spraken. Ik zou er niet om rouwen als Farfàn vertrekt. Misschien wordt hij volgend jaar alleen nog maar slechter, en verkopen we hem voor nog minder geld.
 Help mods!
Boekel1
International

Uit: Boekel
Reg.: 15 mei 2004
Gepost op 8 april 2008 om 19:54:13.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is en topper!
Hoop dat hij bij PSV speelt volgend seizoen!
 Help mods!
Pool: 522e, PSV-Fiorentina MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.503,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Thimo !
Jeugdspeler

Reg.: 25 februari 2008
Gepost op 8 april 2008 om 20:50:57.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RoyvdBerghe schreef:

(...)
Sulejmani is absoluut niet meer een spits dan een buitenspeler hoor. Hij heeft in Servië altijd linksbuiten of linkermiddenvelder gespeeld en bij Heerenveen ook altijd het eerste halfjaar. Pas sinds het vertrek van Alves is hij iets centraler gaan spelen, maar nog steeds altijd vanaf links en dan Sibon centraal en Beerens vanaf rechts. Daarom blijf ik ook zeggen dat Sulejmani niet de SPITS is waar PSV naar op zoek is. Voor op links is hij geweldig, maar dat zou zonde zijn voor Dzsudzsak

Ja hij kan op beide positie's uit de voeten. Maar dan kunnen wij hem toch gebruiken als spits of ligt dat aan mij?
En als een speler bij een nationaal elftal niet op zijn positie wil dat nog niets zeggen. En bij heerenveen: ga jij dan sibon op links zetten, denk het niet he?
 Help mods!
Pool: 4991e, PSV-Fiorentina MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.499,8VoVo: 2178e / - / 1796eOpstelling: 4-5-1
lowlife
International

Uit: deventer
Reg.: 9 april 2005
Gepost op 8 april 2008 om 21:28:26.       MSN: lowlife_666@msn.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat ik vreemd vind is dat iedereen het heeft over 10 miljoen of iets in die buurt, alleen omdat Verbeek dat heeft geroepen?

Wat ik wel begrepen heb is dat deze jongen eigenlijk helemaal niet zo'n goed contract heeft en niet wil verlengen.
In zo'n geval kan een speler toch voor minder weg als hij echt zou willen (lees arbitrage).
Ik wil niet zeggen dat ik daar voor ben maar dat zo'n jongen zo'n contract heeft is wel iets om als club (Heerenveen) rekening mee te houden met je vraagprijs.
 Help mods!
Pool: -, PSV-Fiorentina MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.489,1VoVo: -Opstelling: incompleet
RoyvdBerghe
Talentje

Gepost op 8 april 2008 om 21:34:52.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thimo ! schreef:

(...)

Ja hij kan op beide positie's uit de voeten. Maar dan kunnen wij hem toch gebruiken als spits of ligt dat aan mij?
En als een speler bij een nationaal elftal niet op zijn positie wil dat nog niets zeggen. En bij heerenveen: ga jij dan sibon op links zetten, denk het niet he?

Ik denk dus niet dat hij in het huidige systeem een meerwaarde zal zijn als centrumspits wegens zijn gebrek aan fysiek. Bovendien kan hij dan niet naar links uitwijken aangezien dan Dzsudzsak, Afellay of Amrabat centraal moeten overnemen en dat lijkt me niet zo'n strak plan. Met Farfán in de gelederen zou dat eventueel wel kunnen. Een centrumspits zie ik echter niet in Sulejmani, die vooral als tweede spits om een sterk aanspeelpunt heen kan spelen of als linksbuiten. Daarom denk ik dat hij wel een goed duo kan vormen met Koevermans, maar Stevens kennende wordt het 4-2-3-1 volgend seizoen
 Help mods!
JanKlaassen
Aanstormend talent

Reg.: 30 augustus 2007
Gepost op 8 april 2008 om 21:39:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Godfather schreef:

(...)

Maar hij is nu al een heel seizoen niet in vorm, behalve Spurs-uit. Mist duidelijk Hiddink en (in mindere mate) Koeman. Twee mannen die zijn taal spraken. Ik zou er niet om rouwen als Farfàn vertrekt. Misschien wordt hij volgend jaar alleen nog maar slechter, en verkopen we hem voor nog minder geld.

Je vergeet even voor het gemak dat Farfan een zware blessure heeft gehad EN je vergeet even dat Farfan per wedstrijd meer op oud niveau komt. Bovendien heeft Farfan al 2 seizoenen super gedraait op dit niveau en in de CL. Suljemani is een talent maar hij is ook pas 19 jaar en heeft pas 1 seizoen goed gedraaid. De kans dat Farfan volgend seizoen weer helemaal terugkomt en er 20 in schiet is mijn inziens vele malen groter dan de kans dat een talentje dat nooit op hoog niveau heeft gespeeld er 20 in trapt.
 Help mods!
Pool: 2424e, PSV-Fiorentina MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
RoyvdBerghe
Talentje

Gepost op 8 april 2008 om 21:45:49.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
JanKlaassen schreef:

(...)

Je vergeet even voor het gemak dat Farfan een zware blessure heeft gehad EN je vergeet even dat Farfan per wedstrijd meer op oud niveau komt. Bovendien heeft Farfan al 2 seizoenen super gedraait op dit niveau en in de CL. Suljemani is een talent maar hij is ook pas 19 jaar en heeft pas 1 seizoen goed gedraaid. De kans dat Farfan volgend seizoen weer helemaal terugkomt en er 20 in schiet is mijn inziens vele malen groter dan de kans dat een talentje dat nooit op hoog niveau heeft gespeeld er 20 in trapt.

Ik ben alleen bang dat de kans dan groot is dat hij dat niet bij PSV doet maar bij een andere club. Ik zie Farfan volgend seizoen niet meer in Eindhoven spelen, daar zijn gewoon teveel signalen voor op te noemen. Helaas overigens, want verder ben ik het volledig met je eens. Farfan is een geweldenaar.
 Help mods!
psvsupottie.com
Legende

Uit: Oss
Vak: Noord - NN
Reg.: 18 maart 2000
Gepost op 8 april 2008 om 23:01:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Volgens mij is Koeman juist de voornaamste reden van de vormdip van Farfán. Sinds Big Ron z'n rentree deed bij PSV zag je Farfán steeds verder afglijden. Onder Vergoossen is zijn vorm juist stijgende. Alhoewel hij m.i. vaak te ver aan de zijkant geposteerd staat werkt hij wel als een bezetene voor het elftal en dus ook voor deze coach. Dat zegt wel wat.

Terug naar Sulejmani. Uitstekende aanvaller die volgens mij in meerdere systemen uit de voeten kan. Hij schijnt idd niet zo'n denderend contract te hebben dus de absolute hoofdprijs zal hij niet kosten. De vraag is of Sulejmani prioriteit heeft voor PSV. Met Amrabat en Manco zijn al twee jonge, talentvolle en qua postuur vergelijkbare aanvallers gehaald. Lijkt me dat PSV zich in eerste instantie op de verdediging richt. Misschien wil Huubke ook nog wel een sterke controlerende middenvelder erbij. Zou me niks verbazen.
 Help mods!
Pool: -, PSV-Fiorentina MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Juzni_Front
Nationale topspeler

Uit: Zemun (Beograd)
Reg.: 29 april 2005
Gepost op 8 april 2008 om 23:14:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Transfergeld speelt, hoe raar het ook klinkt in deze, geen beslissende rol inzake de toekomst van Sulejmani mocht hij volgend seizoen niet meer bij Heerenveen spelen.

M.a.w., zowel PSV, ajaks als ook Feyenoord (!) hebben de financiële middelen om de transfersom te voldoen. De vraag is echter; wat is de voorkeur van Miralem.
 Help mods!
Pool: 2819e, PSV-Fiorentina MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.489,9VoVo: -Opstelling: -
Sir Tinus
Internationale topspeler

Uit: Valkenswaard
Reg.: 15 april 2005
Gepost op 8 april 2008 om 23:24:23.     MSN: martijn_ossel@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Juzni , verwacht je echt dat Suljemani voor Feyenoord KIEST ? Enige reden zou Verbeek kunnen zijn , maar sportief als financieel lijkt het me beter om niet naar Feyenoord te gaan.

Ajax :
+ Meer salaris
- Nog geen CL

PSV :
+ CL
+ 4 jaar op rij kampioen
+ Rajkovic en misschien Lazovic (hopelijk niet)

Feyenoord :
+ Verbeek
- Misschien GEEN europees voetbal
- Feyenoord speelt niet om de hoofdprijzen

[Dit bericht is veranderd door Sir Tinus (op 8 april 2008 23:25:49).]
 Help mods!
Pool: -, PSV-Fiorentina MotM: PSV-Heracles AlmeloBattle-rating: 1.421,2VoVo: 1127e / 24e / 1179eOpstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 68 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk