| Poster | | Topic: Miralem Sulejmani |  |
|
johninho Vedette
Uit: Helmond Vak: - Posts: 1267 Reg.: 11 juli 2004 |
quote: Juzni_Front schreef:
Transfergeld speelt, hoe raar het ook klinkt in deze, geen beslissende rol inzake de toekomst van Sulejmani mocht hij volgend seizoen niet meer bij Heerenveen spelen.
M.a.w., zowel PSV, ajaks als ook Feyenoord (!) hebben de financiële middelen om de transfersom te voldoen. De vraag is echter; wat is de voorkeur van Miralem.
Clausule? Of een "goedkoop" jeugdcontract?
Wat moet hij dan bij benadering kosten?
|
|
|
psvsupottie.com Legende
Uit: Oss Vak: Noord - NN Posts: 2626 Reg.: 18 maart 2000 | Sir Tinus schreef:
quote: Ajax:
+ Meer salaris
Hoe kom je hierbij? PSV en Ajax begrootten nagenoeg exact hetzelfde bedrag in voor salarissen het afgelopen seizoen. Dit valt gewoon na te lezen in de beide jaarverslagen. Dat is exclusief premies. Die zijn de afgelopen seizoenen bij PSV logischerwijs een stuk hoger geweest (alhoewel dat natuurlijk geen enkele garantie biedt). Maar per saldo zal Sulejmani bij Ajax niet meer verdienen dan bij PSV, tenzij Ajax hem bij de topspelers inschaalt en PSV niet.
|
|
|
Fantomas Internationale topspeler
Uit: Maastricht Vak: - Posts: 1645 Reg.: 30 juni 2005 | Ik denk dat PSV wel hele goede papieren heeft om Sulejmani binnen te halen, als Sulejmani kan kiezen tussen de top 3. Het is toch PSV dat al jaren achtereen CL speelt, er vaak met de titel vandoor gaat, en waar al 2 Servische spelers spelen.
Maar goed, je weet nooit wel redenen 't zwaarst tellen bij zo'n jongen.
|
|
|
RoyvdBerghe Veelbelovend talent
Uit: Breda Vak: Oost - XX Posts: 110 Reg.: 3 september 2006 |
Transfergeld speelt, hoe raar het ook klinkt in deze, geen beslissende rol inzake de toekomst van Sulejmani mocht hij volgend seizoen niet meer bij Heerenveen spelen.
M.a.w., zowel PSV, ajaks als ook Feyenoord (!) hebben de financiële middelen om de transfersom te voldoen. De vraag is echter; wat is de voorkeur van Miralem.
Mag ik vragen hoe je bij deze informatie komt? Weet jij wellicht meer over de som die Sulejmani moet kosten? Want ik denk niet dat PSV het genoemde bedrag van bijna tien miljoen euro zomaar even kan ophoesten.
|
|
|
merijn_psv Lid 2e elftal
Uit: Geleen Vak: Oost - WW Posts: 164 Reg.: 21 augustus 2003 |
Na deze post acht ik de kans dat Sulejmani komt weer een stuk hoger. Was bang na de stelligheid van Juzni dat hij toch wel naar Feyenoord zou gaan, maar zo simpel is het blijkbaar niet meer? Zoals Sir Tunis ook al aangeeft, volgens mij als die jongen zelf kan kiezen, kiest hij gewoon voor PSV lijkt mij(gaf die voorkeur ook al aan in een interview vanwege Danko).
Juzni, zie jij kans dat Miralem volgend seizoen bij ons speelt?
[Dit bericht is veranderd door merijn_psv (op 9 april 2008 03:23:32).]
|
|
|
zieggezaggejantje Legende
Uit: eindhoven Vak: West - H Posts: 5243 Reg.: 24 augustus 1999 | Zoals ik al eerder zei moet psv bij hem gewoon de robbenconstructie toe passen en hem nu al vastleggen en dan nog lekker een jaartje in heerenveen laten voetballen.
Ik denk dat dat voor beide partijen het beste is ( mits hij voor psv zou kiezen natuurlijk )
|
|
|
Sir Tinus Internationale topspeler
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 4819 Reg.: 15 april 2005 | Robben-constructies zijn over het algemeen voor spelers die nog geen meerwaarde hebben voor de basis bij PSV. Ik denk dat deze jongen meteen onze steraanvaller is , dus terug verhuren is geen optie , en zeker niet voor zoveel geld.
|
|
|
Edoardo Vaste waarde in elftal
Posts: 414 Reg.: 14 januari 1999 | Sulejmani gelijk naar PSV, Amrabat jaartje aan Heerenveen verhuren (ze wilden hem toch al hebben)? Van VVV naar PSV lijkt me een veel grotere stap dan van H'veen hierheen...
|
|
|
redbull009 Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: West - KK Posts: 184 Reg.: 24 oktober 2001 |
quote: Edoardo schreef:
Sulejmani gelijk naar PSV, Amrabat jaartje aan Heerenveen verhuren (ze wilden hem toch al hebben)? Van VVV naar PSV lijkt me een veel grotere stap dan van H'veen hierheen...
Ja kan idd een goede constructie zijn, al hoe wel ik me toch af vraag of Amrabat het hier gaat redden, tenslotte zie ik hem dan liever verhuurt worden in de winterstop van komende seizoen
|
|
|
Thimo ! Jeugdspeler
Posts: 91 Reg.: 25 februari 2008 | Gewoon halen die gast, beetje onderhandelen en voor 8 mil heb je hem wel. Als die een jeugdcontract heeft en de rollen anders zouden zijn. Voor minder natuurlijk. Zorg dat we ajax te snel af zijn
|
|
|
malibu International
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2062 Reg.: 1 augustus 2006 | Voor een bedrag boven de 6 miljoen zal ik hem echt niet halen. Hij is het misschien wel waard, maar ik blijf erbij dat de verdediging prioriteit numero uno is. Sulejmani overtuigd pas it seizoen en dan nog sporadisch. Zelfde verhaal als een Amrabat, met dien verschil dat die maar 2 miljoen was. 9/10 miljoen is natuurlijk wel een heel ander verhaal voor een snotneus van 19.
|
|
|
Anton Toeschouwer
Vak: - Posts: 3 Reg.: 17 juli 2007 |
quote: malibu schreef:
Voor een bedrag boven de 6 miljoen zal ik hem echt niet halen. Hij is het misschien wel waard, maar ik blijf erbij dat de verdediging prioriteit numero uno is. Sulejmani overtuigd pas it seizoen en dan nog sporadisch. Zelfde verhaal als een Amrabat, met dien verschil dat die maar 2 miljoen was. 9/10 miljoen is natuurlijk wel een heel ander verhaal voor een snotneus van 19.
Hij is wel goed, maar aan de andere kant heb je wel gelijk. Verdediging moet versterkt worden. Lee komt hopelijk wel.
|
|
|
RoyvdBerghe Veelbelovend talent
Uit: Breda Vak: Oost - XX Posts: 110 Reg.: 3 september 2006 |
quote: malibu schreef:
Voor een bedrag boven de 6 miljoen zal ik hem echt niet halen. Hij is het misschien wel waard, maar ik blijf erbij dat de verdediging prioriteit numero uno is. Sulejmani overtuigd pas it seizoen en dan nog sporadisch. Zelfde verhaal als een Amrabat, met dien verschil dat die maar 2 miljoen was. 9/10 miljoen is natuurlijk wel een heel ander verhaal voor een snotneus van 19.
Ben ik het mee eens, Sulejmani heeft een te grote risico factor voor het bedrag dat hij moet kosten
|
|
|
scarface Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 516 Reg.: 25 oktober 2001 | Daar ben ik het zeker niet mee eens. een snotjoch van 19? Sorry hoor maar het talent druipt er werkelijk waar vanaf. Rasvoetballer met ook nog eens een goede mentaliteit.
Dit soort spelers kun je niet meer betalen als ze 22 zijn.
Tuurlijk zijn er risico's aan verbonden maar die zaten ook aan Ronaldo en Romario. No guts no glory.
Dit gezegd hebbende denk ik niet dat Suljemani bij PSV gaat voetballen.
|
|
|
Mance YugoPFC  Bankzitter
Vak: - Posts: 611 Reg.: 25 augustus 2007 |
quote: RoyvdBerghe schreef:
(...)
Ben ik het mee eens, Sulejmani heeft een te grote risico factor voor het bedrag dat hij moet kosten
Je moet nou eenmaal risico's durven nemen.
Dat hebben we bij Kezman ook gedaan, die was ook een stuk duurder, en dat pakte goed uit.
We hebben nu 2 keuzes:
- Naar Ajaks laten gaan, en misschien zien uitgroeien tot een topspeler - wat ik ook van hem verwacht -
- Of zelf aantrekken, en ervoor zorgen dat het een topspeler wordt,
en over 2 á 3 jaar verkopen voor het dubbele - zodat PSV ook eens een speler voor een zak geld verkoopt -
[Dit bericht is veranderd door Mance (op 9 april 2008 21:42:24).]
|
|
|
demarc Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 96 Reg.: 26 december 2006 |
quote: Mance schreef:
We hebben nu 2 keuzes:
- Naar Ajaks laten gaan, en misschien zien uitgroeien tot een topspele - wat ik ook van hem verwacht -
en over 2 á 3 jaar verkopen voor het dubbele - zodat PSV ook eens een speler voor een zak geld verkoopt -
2 keuzes?? Jij bent toch zo zeker dat ie naar PSV komt? Hoezo dan nu ineens 2 keuzes?
|
|
|
quote: demarc schreef:
(...)
2 keuzes?? Jij bent toch zo zeker dat ie naar PSV komt? Hoezo dan nu ineens 2 keuzes?
Ik noem de mogenlijkheden, zodat de supporters die zeggen:
"Het is een super groot risico" zien dat het wel degelijk een goede aankoop zal zijn 
Dit zijn de 2 keuzes, alleen heb ik al gezegd welke keuze het wordt.
En daarom blijf ik volhouden: Sulejmani komt naar PSV.
[Dit bericht is veranderd door Mance (op 9 april 2008 21:41:16).]
|
|
|
fritsie Internationale topspeler
(...)
Ik noem de mogenlijkheden, zodat de supporters die zeggen:
"Het is een super groot risico" zien dat het wel degelijk een goede aankoop zal zijn 
Dit zijn de 2 keuzes, alleen heb ik al gezegd welke keuze het wordt.
En daarom blijf ik volhouden: Sulejmani komt naar PSV gaat naar 020.
|
|
|
quote: fritsie schreef:
(...)
Dat zeg jij. 
|
|
|
Zoltan Bankzitter
Uit: Nijmegen Vak: Zuidwest - GG Posts: 225 Reg.: 3 augustus 2007 | Ik wordt en beetje moe van die zogenaamde voorkennis en al die smilies. Volgens mij zijn er drie nederlandse clubs in de race die alledrie de transfersom kunnen betalen en voor mij - ik hoop dat ik het mis heb - heeft PSV de minste papieren:
1. Bij Feyenoord traint Verbeek, de man met wie Sulejmani kan lezen en schrijven. Basisplek gegarandeerd. Redelijke kans dat Verbeek Sulejmani meeneemt. Pluspunt is het kunnen leren van Makaaij, voor zo'n jongen natuurlijk een geweldig voorbeeld
Minpunt is de geringe kans op CL, en de relatief geringe sportieve verbetering, maar of een negentienjarige daar nu al van wakker van ligt...
2. Bij Ajax vertrekt de aanvalsleider Huntelaar en daar is een duidelijke vacature die een kans op een basisplaats vergroot. Wij weten dat van Basten een dweil is, maar voor zo'n jongen is het toch een wereldspits onder wie hij kan gaan trainen.
3. Bij PSV heeft Sulejmani de minste waarborg dat hij een basisplaats heeft. Als hij de plek van Farfan in de selectie inneemt staat hij daarmee nog niet in de basis, want hoevaak heeft Farfan dit jaar in de spits gestaan?
Hij heeft nog altijd de strijd aan te gaan met Lazo en Koef en talent of niet, een uitgemaakte zaak dat hij nu al deze twee uit het elftal kan spelen is het niet. Stevens is voor hem een grote onbekende. Pluspunt voor PSV is de grootste kans op CL-voetbal, maar wat is dat waard als je wellicht niet speelt?
|
|
|
malibu International
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2062 Reg.: 1 augustus 2006 |
quote: scarface schreef:
Daar ben ik het zeker niet mee eens. een snotjoch van 19? Sorry hoor maar het talent druipt er werkelijk waar vanaf. Rasvoetballer met ook nog eens een goede mentaliteit.
Dit soort spelers kun je niet meer betalen als ze 22 zijn.
Tuurlijk zijn er risico's aan verbonden maar die zaten ook aan Ronaldo en Romario. No guts no glory.
Dit gezegd hebbende denk ik niet dat Suljemani bij PSV gaat voetballen.
Begrijp me niet verkeerd Scarface, ook ik vind Sulejmani best een goede speler. Maar bij PSV groeit het geld niet tot de hemel, we kunnen het maar 1 keer uitgeven. En als we de selectie kritisch bekijken, dan is op dit moment toch echt de verdediging prioriteit: Het is nu al armoe, als straks Alcides ook nog wegvalt en wellicht Addo, dan is de spoeling helemaal dun, zelfs in de breedte. Leg liever 10 miljoen neer voor bijv. Lee en Bouma/Bouhlarouz dan voor nog een aanvaller waar we al aardige spelers voor hebben. We hebben voor volgend seizoen al 2 aanvallers erbij gekocht, moet er ook nog een derde bij dan? Daarbij wil ik de Pepsi challenge wel aan met Reis en Zeefuik, die staan te trappelen.
Tuurlijk, is Sulejmani echt te krijgen voor een prikkie zoals Juzni laat doorschemeren, dan moet je hem niet laten lopen, maar dat betekend wel dat je minstens 1 aanvaller moet lozen. Koevermans naar Ajax word er nu geroepen, ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in, ook omdat et een Rotterdammer is. Farfan wellicht, hoewel ik die liever zie blijven.
Overigens ben ik wel te spreken over het beleid voor volgend seizoen: Amrabat en Manco is gewoon een kwaliteitsimpuls en ook van de namen die rondcirkelen stemmen me vrolijk, met name Bouma, Bouhla en Lee. Mochten er daar 2 van komen, dan is de selectie wat mij betreft rond. Als we dan ook nog wat ´rubbish´ zoals Zonneveld, Vayrinnen (arme jongen moet gewoon weg hier) Culina (onderschat maar is ook toe aan iets nieuws) kunne saneren en aanvullen met jong talent als Acenteh, dan ben ik meer dan tevreden. En mijn inziens is dat best haalbaar.
Ik blijf erbij trouwens dat hoewel Sulejmani zeker een groot talent is, hij nog alles moet bewijzen. Het is een klein wendbaar kereltje, maar dat is Manco ook, Dzsudzsak ook. Amrabat is ook een dribbelaar...aleemaal hetzelfde type speler. Ik twijfel nog of hij echt zo geweldig goed is en blijft als er nu word geroepen.
[Dit bericht is veranderd door malibu (op 9 april 2008 23:00:10).]
|
|
|
Natte Krant Vedette
Uit: Lelystad Vak: - Posts: 1931 Reg.: 12 juli 2004 |
(...)
Je moet nou eenmaal risico's durven nemen.
Dat hebben we bij Kezman ook gedaan, die was ook een stuk duurder, en dat pakte goed uit.
We hebben nu 2 keuzes:
- Naar Ajaks laten gaan, en misschien zien uitgroeien tot een topspeler - wat ik ook van hem verwacht -
Mance,
ik ben het met je eens dat PSV de nek uit mag steken voor deze speler.
Tegelijkertijd zeg je het zelf:
PSV heeft 2 keuzes; wel risico of geen risico.
Dan weet je toch dat er gekozen wordt voor GEEN risico?
Dat is immers het beleid bij PSV tegenwoordig.
Je weet wel, appeltje voor de dorst en zo.
Alleen als we geen CL spelen en zo.
Mijn conclusie is:
Deze speler gaat naar 020 of naar 010, en we zullen deze speler nooit maar dan ook nooit in het shirt van PSV zien........
|
|
|
Godfather Regelmatige invaller
Uit: Bergen op Zoom Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 298 Reg.: 20 augustus 2006 |
quote: RoyvdBerghe schreef:
(...)
Ik ben alleen bang dat de kans dan groot is dat hij dat niet bij PSV doet maar bij een andere club. Ik zie Farfan volgend seizoen niet meer in Eindhoven spelen, daar zijn gewoon teveel signalen voor op te noemen. Helaas overigens, want verder ben ik het volledig met je eens. Farfan is een geweldenaar.
Wat overdrijf je toch weer vreselijk. Een geweldenaar vind ik Farfan nou niet bepaald, geweldenaren zijn mensen als Gomes en in die tijd Cocu, Alex, Romario, Ronaldo etc.
|
|
|
quote: Natte Krant schreef:
(...)
Mance,
ik ben het met je eens dat PSV de nek uit mag steken voor deze speler.
Tegelijkertijd zeg je het zelf:
PSV heeft 2 keuzes; wel risico of geen risico.
Dan weet je toch dat er gekozen wordt voor GEEN risico?
Dat is immers het beleid bij PSV tegenwoordig.
Je weet wel, appeltje voor de dorst en zo.
Alleen als we geen CL spelen en zo.
Mijn conclusie is:
Deze speler gaat naar 020 of naar 010, en we zullen deze speler nooit maar dan ook nooit in het shirt van PSV zien........
Maar je moet toch af en toe risico's nemen.
We kunnen niet voor eeuwig Zuid Amerikanen aantrekken
voor onder de miljoen, en vervolgens verkopen voor miljoenen - zie Farfán -.
Als PSV in Europa, en zelfs in de Eredivisie wil meedraaien dan zullen ze risico's moeten nemen!
Al vind ik zelf dat Sulejmani niet zo'n groot risico is als je zou denken.
En men moet niet teveel waarde hechten aan die '10 miljoen'
want zoveel wordt het niet, dat was een willekeurig getal
dat Verbeek opnoemde.
|
|
|
Natte Krant Vedette
Uit: Lelystad Vak: - Posts: 1931 Reg.: 12 juli 2004 |
(...)
Maar je moet toch af en toe risico's nemen.
We kunnen niet voor eeuwig Zuid Amerikanen aantrekken
voor onder de miljoen, en vervolgens verkopen voor miljoenen - zie Farfán -.
Als PSV in Europa, en zelfs in de Eredivisie wil meedraaien dan zullen ze risico's moeten nemen!
Al vind ik zelf dat Sulejmani niet zo'n groot risico is als je zou denken.
En men moet niet teveel waarde hechten aan die '10 miljoen'
want zoveel wordt het niet, dat was een willekeurig getal
dat Verbeek opnoemde.
Ik kan alleen maar toevoegen dat ik mijn bedenkingen heb, en dat ik hoop dat ik ongelijk heb.
Mijn gok: Berry Powell...... 
|
|
|