PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Aankoopbeleid
Miralem Sulejmani
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 68 pagina's: « 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... 68 »

Poster
Topic: Miralem Sulejmani 
AJ

Toeschouwer

Vak: -
Reg.: 20 maart 2008
Gepost op 10 april 2008 om 15:33:54.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hoe groot schatten jullie de kans dat hij:

A. Bij Heerenveen blijft
B. Naar het buitenland gaat
C. Naar Psv komt
D. Naar Ajax gaat
E. Naar Feyenoord gaat

Ik denk zelf dat de kans op Ajax het grootst is,
zoiets: A. 20% B. 10% C. 25% D. 40% E.5%
 Help mods!
Pool: -, Vitesse-PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Thimo !
Jeugdspeler

Reg.: 25 februari 2008
Gepost op 10 april 2008 om 15:47:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
de Kraai schreef:

Welke oud-Heerenveen-spelers hebben het nou echt gemaakt sinds deze uit Friesland vertrokken?

Kan er maar één noemen eigenlijk...Huntelaar.

Ga maar eens na: Albäck, Väyrynen, Tomasson, Nurmela, Radomski, Lurling, Sibon, Samaras, Daniel Jensen, Edman, Hansson, Yildirim. Om maar een dwarsstraat te noemen.

Stuk voor stuk waren het prima tot goede spelers in Friesland. Maar in het buitenland of bij hun volgende club hadden/hebben ze moeite om de middelmaat te ontstijgen.

Tomasson vind ik nog een twijfelgeval, maar bij Villarreal is hij in ieder geval een grijze muis. Het valt nog te zien of Alves het in Engeland gaat redden. En Samaras zie ik ook nog wel groeien bij Celtic of City. Maar verder vallen die Heerenveenspelers toch echt tegen.

Ik had torenhoge verwachtingen van Väyrynen bijvoorbeeld. Bij Heerenveen was ie soms onnavolgbaar. Maar bij ons mist hij blijkbaar toch iets waardoor Koeman, Wouters en Vergoossen niet overtuigd raakten.

Ik kan me de hosanna-stemming rondom Pranjic, Sulejmani en Bradley voorstellen. De bovengenoemde 'broodvoetballers' (om snor JD maar eens na te praten) genoten ook deze status, maar daarna pikten ze nooit aan bij het vereiste topniveau.

Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Het wil dus niet zeggen dat de spelers die momenteel in het elftal van Heerenveen voetballen hetzelfde niveau zullen bereiken, zelfs beter worden of het niet halen. Ik denk dat we meer naar de speler zelf moeten kijken en niet naar of er al veel spelers echte toppers zijn geworden
 Help mods!
Pool: 5020e, Vitesse-PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.499,8VoVo: 2007e / - / 1799eOpstelling: 4-5-1
Godfather Rode kaart: waarschuwing
Vaste waarde in elftal

Uit: Bergen op Zoom
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 20 augustus 2006
Gepost op 10 april 2008 om 16:07:49.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AJ schreef:

A. Bij Heerenveen blijft
C. Naar Psv komt
D. Naar Ajax gaat
E. Naar Feyenoord gaat

A. 10 B. 20 C. 30 D.30 E.10
 Help mods!
Pool: 1370e, Vitesse-PSV 0-0 (0-0)MotM PSV-FC Twente: FarfánBattle-rating: 1.496,2 (daag uit)VoVo: 2139e / - / 1993eOpstelling: 4-4-2
Dr. Gonzo
International

Uit: LWD
Reg.: 5 maart 2005
Gepost op 10 april 2008 om 17:43:17.       MSN: NVT      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

A. 100 procent. Die gaat helemaal nergens heen!

[Dit bericht is veranderd door Dr. Gonzo (op 10 april 2008 17:45:15).]
 Help mods!
Pool: 769e, Vitesse-PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
KoninGomes
Legende
Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - U
Reg.: 30 maart 2003
Gepost op 10 april 2008 om 17:50:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AJ schreef:

A. Bij Heerenveen blijft
C. Naar Psv komt
D. Naar Ajax gaat
E. Naar Feyenoord gaat

5-65-10-15-5

Zo denk ik het ongeveer.

Ik heb liever dat PSV hem laat schieten, voor zijn positie hebben we geen versterking nodig, het zou ook pure kapitaalvernietiging zijn om nu Koef en/of Lazo te dumpen.
 Help mods!
Pool: 160e, Vitesse-PSV 0-0 (0-0)MotM PSV-FC Twente: NiemandBattle-rating: 1.472,0VoVo: 299e / 259e / 366eOpstelling: 4-3-3
good old nilis
Veelbelovend talent

Uit: Geldrop
Reg.: 10 juli 2005
Gepost op 11 april 2008 om 09:59:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hopelijk heeft iedereen gister gezien dat we weldegelijk nog aanvallende versterkingen moeten gaan halen! Het argument, we hebben Dzsudzsák kan wat mij betreft ook de prullebak in, de beste speelt gewoon, punt. Gister werd weer erg duidelijk dat te weinig spelers hebben die vooruit denken. Daarnaast kan er helemaal niet aanvallend gewisselt worden om iets af te dwingen.
 Help mods!
Pool: 3769e, Vitesse-PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Masterbeer
Legende
Lid van verdienste

Uit: Uden
Reg.: 4 maart 2001
Gepost op 11 april 2008 om 11:17:52.     MSN: pdebeer18@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AJ schreef:

A. Bij Heerenveen blijft
C. Naar Psv komt
D. Naar Ajax gaat
E. Naar Feyenoord gaat

A. 0
B. 100
C. 100
D. 0
E. 0

Kan niet zul je denken, Chelski koopt m, PSV krijgt m.
 Help mods!
Pool: 736e, Vitesse-PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.420,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Sappelaar
Internationale topspeler

Reg.: 6 juni 2005
Gepost op 11 april 2008 om 11:19:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
stuttgart88 schreef:

iedereen doet alsof € 10 mln voor Miralem een onverantwoorde investering is. Men spreekt zelfs dat PSV een dergelijke investering sowieso nooit meer zal doen voor een speler. Dat is dan mooi dom. Om het voorbeeld Miralem te pakken. Hij is 19. Als hij werkelijk zo goed is, kun je er 4 jaar van genieten en is hij dan nog 2,5 keer zo veel waard. Het lijkt wel alsof PSV vergeten is dat het in het verleden juist vaak winst maakte op transfers van talenten die de absolute top haalden: Stam, van Nistelrooij, Robben etc, etc. In de categorie € 4 miljoen verwacht ik niet dat je talenten kunt vinden die zoveel rendement gaan opleveren.

Inderdaad, PSV moet niet dom doen en gewoon die 10 miljoen lappen. Hij speelt toch best goed dit seizoen ? Spelers die zo duur kosten zijn vaak ook veel beter dan spelers die goedkoop kosten. Als hij een beetje goed speelt levert hij makkelijk 25 miljoen op!

[Dit bericht is veranderd door Sappelaar (op 11 april 2008 11:20:59).]
 Help mods!
Pool: -, Vitesse-PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.490,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Albert Trestena
Basisspeler

Uit: Hillegom
Reg.: 26 april 2007
Gepost op 11 april 2008 om 12:31:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AJ schreef:

A. Bij Heerenveen blijft
C. Naar Psv komt
D. Naar Ajax gaat
E. Naar Feyenoord gaat

Ik denk A. 15% B. 25% C. 20% D. 20% E.15%

Als Ajax en PSV gaan bieden wordt FC Buitenland ook wel wakker. Daarnaast is Verbeek een goede trainer om onder te spelen. Die zullen hem graag willen hebben. 5% Kans dat hij iets anders gaat doen.
 Help mods!
Pool: 534e, Vitesse-PSV 0-0 (0-0)MotM PSV-FC Twente: MarcellisBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
RodrigoCosta
RoyvdBerghe
Aanstormend talent

Uit: Breda
Vak: Oost - XX
Reg.: 3 september 2006
Gepost op 11 april 2008 om 12:42:27.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
good old nilis schreef:

Hopelijk heeft iedereen gister gezien dat we weldegelijk nog aanvallende versterkingen moeten gaan halen! Het argument, we hebben Dzsudzsák kan wat mij betreft ook de prullebak in, de beste speelt gewoon, punt. Gister werd weer erg duidelijk dat te weinig spelers hebben die vooruit denken. Daarnaast kan er helemaal niet aanvallend gewisselt worden om iets af te dwingen.

Aanvallende versterking is zeker nodig, maar wel met een beetje body erbij graag. Hoe simpel Dzsudzsak en Lazovic zich gisteren keer op keer lieten wegzetten, om te huilen.. Ik weet nou niet of Sulejmani wel die spits is waar PSV op zit te wachten. Puur kijkend naar de wedstrijd van gisteren droom ik van Jan Vennegoor of Hesselink terug in het Philips Stadion
 Help mods!
Pool: 1707e, Vitesse-PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.488,9 (daag uit)VoVo: 1651e / 1417e / 1405eOpstelling: 4-4-2
Kuipbewoner
Toeschouwer

Reg.: 14 maart 2008
Gepost op 11 april 2008 om 13:29:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AJ schreef:

A. Bij Heerenveen blijft
C. Naar Psv komt
D. Naar Ajax gaat
E. Naar Feyenoord gaat

Ik zou zeggen A10 B20 C30 D30 E10

Hoop natuurlijk op een veel hogere E, maar zie het toch echt niet gebeuren. Alles wijst erop dat die jongen naar Psv of naar ajax gaat, alleen Juzni zegt wat anders
 Help mods!
Pool: -, Vitesse-PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
robin-yhoo
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - M
Reg.: 7 juli 2005
Gepost op 11 april 2008 om 13:32:42.         MSN: rob1n87@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Welke oud-Heerenveen-spelers hebben het nou echt gemaakt sinds deze uit Friesland vertrokken?
Misschien een inkoppertje?

Ruud v. Nistelrooij?
 Help mods!
Pool: -, Vitesse-PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.488,4VoVo: -Opstelling: -
Juancho
Legende

Uit: Zwolle
Reg.: 26 april 2002
Gepost op 11 april 2008 om 13:52:49.       MSN: jan_westerman@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
stuttgart88 schreef:

iedereen doet alsof € 10 mln voor Miralem een onverantwoorde investering is. Men spreekt zelfs dat PSV een dergelijke investering sowieso nooit meer zal doen voor een speler. Dat is dan mooi dom. Om het voorbeeld Miralem te pakken. Hij is 19. Als hij werkelijk zo goed is, kun je er 4 jaar van genieten en is hij dan nog 2,5 keer zo veel waard. Het lijkt wel alsof PSV vergeten is dat het in het verleden juist vaak winst maakte op transfers van talenten die de absolute top haalden: Stam, van Nistelrooij, Robben etc, etc.
Totaal niet vergelijkbaar als je het mij vraagt. PSV had toen geen zorgen over schulden, PSV kon alles kopen wat een beetje goed speelde.

Hoe anders ligt de situatie nu. Het voetbalwereldje is veranderd. Topbedragen worden amper meer betaald voor Nederlandse topspelers. Ja, tenzij je v. Geel in dienst hebt, die weet er het maximale uit te halen.

Je kunt bijv. ook Kezman nemen. Jaar in jaar uit aan de lopende band scoren. PSV kon hem aan de straatstenen niet kwijt en mocht van geluk spreken dat Chelsea hem voor bijna het aankoopbedrag wilde overnemen. Park, Lee, Kone dragende spelers voor PSV maar gingen voor een schijntje weg. Robben was de laatste klapper, maar hoelang is dat nu al geleden?

PSV neemt een gok met bepalde dingen in contracten. De vrijheid om te vragen wat je wil is er amper meer. Dan is dus de vraag in hoeverre je winst kunt maken op bijv. Farfan of Afellay. Niemand weet de bedragen dus het is afwachten. Enig geluk is dat Farfan voor een schijntje gekocht is en dat Afellay jeugdspeler is. Dat is allemaal bijna pure winst. Maar Lazovic bijv. zul je nu nooit voor het dubbele verkopen terwijl dat wel de insteek was van PSV.

Het blijft gewoon een grote gok voor PSV. 10 miljoen investeren in een speler die slechts 1 seizoen goed speelt. Als je dan een risico durft te nemen, haal dan een type Robinho van toen. Iemand die al veel meer heeft laten zien, constant kan spelen en waar de kans vele malen groter is dat je hem voor veel kunt doorverkopen.

Bovendien hebben we hem momenteel niet nodig en vind ik dat we al onze mogelijkheden moeten stoppen in het opbouwen van het nieuwe PSV. En dat begint in dit geval in de achterhoede waar een grote schoonmaak nodig is.

Pas als Farfan voor veel geld weg is of Lazovic/Koevermans kun je eens gaan denken aan Sulejmani.

Er is helaas maar 1 club die momenteel kan kopen zonder te verkopen. En dat is dat geval uit Amsterdam....
 Help mods!
Pool: -, Vitesse-PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: 3-5-2
stuttgart88
Internationale topspeler

Uit: nijmegen
Vak: Noord - PP
Reg.: 24 juli 2003
Gepost op 11 april 2008 om 16:28:09.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Juancho schreef:

(...)

Totaal niet vergelijkbaar als je het mij vraagt. PSV had toen geen zorgen over schulden, PSV kon alles kopen wat een beetje goed speelde.

Hoe anders ligt de situatie nu. Het voetbalwereldje is veranderd. Topbedragen worden amper meer betaald voor Nederlandse topspelers. Ja, tenzij je v. Geel in dienst hebt, die weet er het maximale uit te halen.

Je kunt bijv. ook Kezman nemen. Jaar in jaar uit aan de lopende band scoren. PSV kon hem aan de straatstenen niet kwijt en mocht van geluk spreken dat Chelsea hem voor bijna het aankoopbedrag wilde overnemen. Park, Lee, Kone dragende spelers voor PSV maar gingen voor een schijntje weg. Robben was de laatste klapper, maar hoelang is dat nu al geleden?

PSV neemt een gok met bepalde dingen in contracten. De vrijheid om te vragen wat je wil is er amper meer. Dan is dus de vraag in hoeverre je winst kunt maken op bijv. Farfan of Afellay. Niemand weet de bedragen dus het is afwachten. Enig geluk is dat Farfan voor een schijntje gekocht is en dat Afellay jeugdspeler is. Dat is allemaal bijna pure winst. Maar Lazovic bijv. zul je nu nooit voor het dubbele verkopen terwijl dat wel de insteek was van PSV.

Het blijft gewoon een grote gok voor PSV. 10 miljoen investeren in een speler die slechts 1 seizoen goed speelt. Als je dan een risico durft te nemen, haal dan een type Robinho van toen. Iemand die al veel meer heeft laten zien, constant kan spelen en waar de kans vele malen groter is dat je hem voor veel kunt doorverkopen.

Bovendien hebben we hem momenteel niet nodig en vind ik dat we al onze mogelijkheden moeten stoppen in het opbouwen van het nieuwe PSV. En dat begint in dit geval in de achterhoede waar een grote schoonmaak nodig is.

Pas als Farfan voor veel geld weg is of Lazovic/Koevermans kun je eens gaan denken aan Sulejmani.

Er is helaas maar 1 club die momenteel kan kopen zonder te verkopen. En dat is dat geval uit Amsterdam....

Je slaat de spijker op zijn kop als je het mij vraagt. Je trekt alleen de verkeerde conclusie. PSV heeft afgelopen jaren talenten te goedkoop laten gaan door de kostenbenadering die dominant is geworden boven een investeringsbenadering. Als kosten dominant zijn neem je afkoopclausules op. Je bespaart dan kosten maar haalt nooit de hoofdprijs binnen. Dat verhindert weer dat je goed kunt investeren en je moet beperken tot 2e garnituur. Alsof PSV ooit geld als water had. Nee dat geld kwam uit goede aankopen die veel opbrachten. Door zo te redeneren als jij doet kom je in een fysieuze cirkel naar beneden. Goed scouten -dat is iets anders dan gokken- en durven investeren (in jonge spelers; want dat beperkt risico) leidt tot de weg naar boven! Bovendien onderstreep je mijn argumenten door te verwijzen naar Amsterdam: vergeten wat Babel, Sneijder, De Mul en al die anderen hebben opgebracht? Zij hebben goed geleerd van ons! Wij helaas ook van hun tijd toen Kluivert, Davids, Reiziger, Seedorf etc allemaal voor een appel en een ei vertrokken.

[Dit bericht is veranderd door stuttgart88 (op 11 april 2008 16:31:52).]
 Help mods!
Pool: 2007e, Vitesse-PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.485,2VoVo: -Opstelling: incompleet
chev
Nationale topspeler

Reg.: 6 november 2005
Gepost op 11 april 2008 om 17:05:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
stuttgart88 schreef:

(...)

Je slaat de spijker op zijn kop als je het mij vraagt. Je trekt alleen de verkeerde conclusie. PSV heeft afgelopen jaren talenten te goedkoop laten gaan door de kostenbenadering die dominant is geworden boven een investeringsbenadering. Als kosten dominant zijn neem je afkoopclausules op. Je bespaart dan kosten maar haalt nooit de hoofdprijs binnen. Dat verhindert weer dat je goed kunt investeren en je moet beperken tot 2e garnituur. Alsof PSV ooit geld als water had. Nee dat geld kwam uit goede aankopen die veel opbrachten. Door zo te redeneren als jij doet kom je in een fysieuze cirkel naar beneden. Goed scouten -dat is iets anders dan gokken- en durven investeren (in jonge spelers; want dat beperkt risico) leidt tot de weg naar boven! Bovendien onderstreep je mijn argumenten door te verwijzen naar Amsterdam: vergeten wat Babel, Sneijder, De Mul en al die anderen hebben opgebracht? Zij hebben goed geleerd van ons! Wij helaas ook van hun tijd toen Kluivert, Davids, Reiziger, Seedorf etc allemaal voor een appel en een ei vertrokken.

Volgens mij zijn die afkoopclausules meer voor die nieuwe wetten dat een speler na 3 jaar gratis de deur uit kan lopen.
Als men wel slim is maakt met clausules met bedragen die rede3lijk hoog liggen.
Maar als het bedrag hoger uitkomt delen met de speler (net als met babel).
En dat die clausule alleen geld in de zomer tussen juni en augustus b.v.
 Help mods!
Pool: 2858e, Vitesse-PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.488,1VoVo: 1072e / 1472e / 1393eOpstelling: -
Nilis 10
Internationale topspeler

Uit: Zuid-Limburg
Reg.: 4 september 2005
Gepost op 11 april 2008 om 17:30:27.     MSN: ja heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AJ schreef:

A. Bij Heerenveen blijft
C. Naar Psv komt
D. Naar Ajax gaat
E. Naar Feyenoord gaat

A: 15% B: 25% C:30% D:30% E: 0%

In Nederland gaat hij naar Ajax of PSV en mischien blijft hij wel bij Heereveen.
 Help mods!
Pool: 10e, Vitesse-PSV 1-1 (0-0)MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.469,3 (daag uit)VoVo: 1334e / 1624e / 1271eOpstelling: 4-4-2
Thimo !
Jeugdspeler

Reg.: 25 februari 2008
Gepost op 12 april 2008 om 12:28:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mocht farfan of zelfs affelay voor een monsterbedrag vertrekken. Dan komt de weg vrij voor sulejmani en lijkt mij de beste opvolger voor farfan.
 Help mods!
Pool: 5020e, Vitesse-PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.499,8VoVo: 2007e / - / 1799eOpstelling: 4-5-1
RodrigoCosta
RoyvdBerghe
Aanstormend talent

Gepost op 12 april 2008 om 14:11:16.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AJ schreef:

A. Bij Heerenveen blijft
C. Naar Psv komt
D. Naar Ajax gaat
E. Naar Feyenoord gaat

A. 20% B. 10% C. 35% D. 35% E. 0%

Ik zie hem niet naar Feyenoord gaan, ondanks dat Verbeek daar zit. Denk dat Ajax en PSV gelijke kans hebben op zijn handtekening, al zijn Serviërs vaak meer gecharmeerd van PSV dan van Ajax.
 Help mods!
Pool: 1707e, Vitesse-PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.488,9 (daag uit)VoVo: 1651e / 1417e / 1405eOpstelling: 4-4-2
City of Light!
9.Danko Lazovic
Bankzitter

Uit: Helmond
Vak: Oost - W
Reg.: 29 januari 2005
Gepost op 12 april 2008 om 15:24:13.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Is aardig rustig op dit moment over Sulejmani,Zal ie toch dan bij Heerenveen blijven ?
 Help mods!
Pool: -, Vitesse-PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.417,5VoVo: 1702e / - / 1568eOpstelling: 4-5-1
Adje Interim
Aanstormend talent

Reg.: 30 november 2007
Gepost op 12 april 2008 om 15:49:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
City of Light! schreef:

Is aardig rustig op dit moment over Sulejmani,Zal ie toch dan bij Heerenveen blijven ?

Daar geloof ik niks van; hij vertrekt, daar ben ik bijna zeker van. Of dat Ajax, Feyenoord of PSV wordt, weet ik niet.
 Help mods!
Pool: 651e, Vitesse-PSV 1-2 (0-1)MotM PSV-FC Twente: NiemandBattle-rating: 1.480,4VoVo: 700e / 1092e / 591eOpstelling: 4-4-2
Vaste waarde in elftal

Gepost op 12 april 2008 om 16:16:57.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Adje Interim schreef:

(...)

Daar geloof ik niks van; hij vertrekt, daar ben ik bijna zeker van. Of dat Ajax, Feyenoord of PSV wordt, weet ik niet.

Feyenoord niet; absoluut onbetaalbaar.
 Help mods!
Pool: 1370e, Vitesse-PSV 0-0 (0-0)MotM PSV-FC Twente: FarfánBattle-rating: 1.496,2 (daag uit)VoVo: 2139e / - / 1993eOpstelling: 4-4-2
stuttgart88
Internationale topspeler

Uit: nijmegen
Vak: Noord - PP
Reg.: 24 juli 2003
Gepost op 12 april 2008 om 16:28:04.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
chev schreef:

(...)
Volgens mij zijn die afkoopclausules meer voor die nieuwe wetten dat een speler na 3 jaar gratis de deur uit kan lopen.
.

Kan wel zijn Chev. Maar die regels gelden ook voor Ajax en daar halen ze op dit moment vele malen meer uit transfers (zie Babel, Sneijder en de Mul)! Dus je bent daar niet toe veroordeeld. En zeker niet tot te lage clausules! Dit doet PSV gewoon hartstikke fout!
 Help mods!
Pool: 2007e, Vitesse-PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.485,2VoVo: -Opstelling: incompleet
RodrigoCosta
RoyvdBerghe
Aanstormend talent

Gepost op 12 april 2008 om 17:07:20.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Godfather schreef:

(...)

Feyenoord niet; absoluut onbetaalbaar.

Wellicht wel betaalbaar maar dan versterkt Feyenoord zich met maar 1 speler aangezien het geld dan wel echt ver op zal zijn meteen, dus zie het inderdaad niet gebeuren. Maar goed, voor 10 miljoen hoef ik hem dus ook niet bij PSV dan heb ik liever een fysiek sterkere spits die al wat meer ervaring heeft. Maarja dan val ik in herhaling
 Help mods!
Boekel1
International

Uit: Boekel
Reg.: 15 mei 2004
Gepost op 13 april 2008 om 19:29:40.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

We hebben hem nodig!
Riskeer is iets en koop hem!
 Help mods!
Pool: 521e, Vitesse-PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.523,5 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Vaste waarde in elftal

Gepost op 13 april 2008 om 20:01:22.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Boekel1 schreef:

We hebben hem nodig!
Riskeer is iets en koop hem!

Was vandaag weer (Na Willem II uit ook Sparta Uit) onzichtbaar. Tegen 2 degradatiekandidaten... Ik hoef die gozer echt niet voor 10 miljoen...
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 68 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk