| Poster | | Topic: Miralem Sulejmani |  |
|
Mance Bankzitter
Vak: - Posts: 657 Reg.: 25 augustus 2007 |
quote: Godfather schreef:
(...)
Was vandaag weer (Na Willem II uit ook Sparta Uit) onzichtbaar. Tegen 2 degradatiekandidaten... Ik hoef die gozer echt niet voor 10 miljoen...
Precies, daarom moet PSV hem niet halen.
Want onze spitsen zijn onzichtbaar tegen:
Sparta, Willem II, VVV, Excelsior en nog 7 andere ploegen.
En die kosten in totaal zo'n 13/14 miljoen 
|
|
|
Godfather  Vaste waarde in elftal
Uit: Bergen op Zoom Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 372 Reg.: 20 augustus 2006 |
quote: Mance schreef:
(...)
Precies, daarom moet PSV hem niet halen.
Want onze spitsen zijn onzichtbaar tegen:
Sparta, Willem II, VVV, Excelsior en nog 7 andere ploegen.
En die kosten in totaal zo'n 13/14 miljoen 
Precies, en volgend seizoen moeten we voorkomen dat dat weer gebeurt en dat kan dus niet met Sulejmani 
|
|
|
Mance Bankzitter
(...)
Precies, en volgend seizoen moeten we voorkomen dat dat weer gebeurt en dat kan dus niet met Sulejmani 
Tsja, ik wil ook wel een spits die elke wedstrijd 2x scoort, maar wie wil je halen Torres misschien?
Met Sulejmani lukt het prima hoor, hij is het beste wat PSV op dit moment kan halen 
|
|
|
Uit: Bergen op Zoom Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 372 Reg.: 20 augustus 2006 |
(...)
Tsja, ik wil ook wel een spits die elke wedstrijd 2x scoort, maar wie wil je halen Torres misschien?
Met Sulejmani lukt het prima hoor, hij is het beste wat PSV op dit moment kan halen 
Nee dat denk ik niet. Er zullen vele betere spelers rondlopen, dat moet de scouting verder maar uitzoeken. Ik zeg niet dat de spits elke wedstrijd 2x moet scoren, maar ik wil wel minimaal 20 goals.
|
|
|
Mance Bankzitter
(...)
Nee dat denk ik niet. Er zullen vele betere spelers rondlopen, dat moet de scouting verder maar uitzoeken. Ik zeg niet dat de spits elke wedstrijd 2x moet scoren, maar ik wil wel minimaal 20 goals.
Persoonlijk vind ik 20 doelpunten zelfs weinig.
Het liefst heb ik een spits bij PSV die bijna alle wedstrijden speelt, en dan minstens 25 keer scoort.
- En niet zoals dit seizoen, de spitsen telkens afwisellen -
Maar Sulejmani komt niet voor de spits positie, maar voor de linksbuiten en miss. de rechtsbuiten positie 
[Dit bericht is veranderd door Mance (op 13 april 2008 20:39:02).]
|
|
|
(...)
Persoonlijk vind ik 20 doelpunten zelfs weinig.
Het liefst heb ik een spits bij PSV die bijna alle wedstrijden speelt, en dan minstens 25 keer scoort.
- En niet zoals dit seizoen, de spitsen telkens afwisellen -
Maar Sulejmani komt niet voor de spits positie, maar voor de linksbuiten en miss. de rechtsbuiten positie 
Die hoeven we niet, we hebben Amrabat en Manco al. Dus geen flankspelers meer, en al helemaal niet als Farfan blijft. Verder speelt PSV sowieso bijna nooit 4-3-3, dus Sulejmani is gewoonweg niet nodig.
|
|
|
Mance Bankzitter
(...)
Die hoeven we niet, we hebben Amrabat en Manco al. Dus geen flankspelers meer, en al helemaal niet als Farfan blijft. Verder speelt PSV sowieso bijna nooit 4-3-3, dus Sulejmani is gewoonweg niet nodig.
Daarom geloof ik dat Farfán vertrekt.
En Manco speelt niet meteen in de 1e elf hoor 
En als PSV 4-4-2 gaat spelen, speelt Sulejmani dus wél in de spits, maar natuurlijk wat meer aan de linker kant.
- Tenminste dat verwacht ik -
|
|
|
guusje Legende
Vak: - Posts: 3182 Reg.: 20 augustus 2003 |
(...)
En als PSV 4-4-2 gaat spelen, speelt Sulejmani dus wél in de spits, maar natuurlijk wat meer aan de linker kant.
Hoop je dat ie komt, of is het zeker dat ie komt?
|
|
|
(...)
Als PSV 4-4-2 gaat spelen en Sulejmani hoort bij die 2 moet hij dus zeker veel kunnen scoren... En dit seizoen heeft hij slechts 14 keer gescoord, evenveel als onze grote vriend Koevermans.
|
|
|
City of Light! 9.Danko Lazovic  Bankzitter
Uit: Helmond Vak: Oost - W Posts: 201 Reg.: 29 januari 2005 | Miralem 'Micky' Sulejmani trok zondag veel aandacht van internationale scouts. Op Het Kasteel, waar zijn ploeg sc Heerenveen streed tegen Sparta Rotterdam (4-2 verlies), waren scouts uit Engeland, Duitsland en Spanje aanwezig.
Het Algemeen Dagblad meldt dat Blackburn Rovers, Arsenal, Liverpool, Hamburger SV, Eintracht Frankfurt, Schalke 04 en het Spaanse Real Madrid een scout naar Rotterdam hadden gestuurd voor de spits van sc Heerenveen.
Eerder toonden Ajax, Feyenoord, PSV en Chelsea al interesse in de baltovenaar van de Friezen.
|
|
|
malibu International
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2093 Reg.: 1 augustus 2006 |
quote: City of Light! schreef:
Miralem 'Micky' Sulejmani trok zondag veel aandacht van internationale scouts. Op Het Kasteel, waar zijn ploeg sc Heerenveen streed tegen Sparta Rotterdam (4-2 verlies), waren scouts uit Engeland, Duitsland en Spanje aanwezig.
Het Algemeen Dagblad meldt dat Blackburn Rovers, Arsenal, Liverpool, Hamburger SV, Eintracht Frankfurt, Schalke 04 en het Spaanse Real Madrid een scout naar Rotterdam hadden gestuurd voor de spits van sc Heerenveen.
Eerder toonden Ajax, Feyenoord, PSV en Chelsea al interesse in de baltovenaar van de Friezen.
Geweldig. Binnenkort Emnes bij Liverpool dus?
|
|
|
JanKlaassen Lid 2e elftal
Vak: - Posts: 151 Reg.: 30 augustus 2007 |
(...)
Daar maken ik me dus zorgen om, straks gaat vaste kracht farfan weg en krijgen we een erg jong talent (Manco) terug die heus niet meteen klaar is voor het eerste. En we krijgen Amrabat die we misschien wat te vroeg hebben gekocht. Want sinds een goede begin periode is ie zelfs bij VVV compleet onzichtbaar, zou weleens een enorme miskoop kunnen worden.
|
|
|
Jeroenho Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - XX Posts: 2853 Reg.: 12 maart 2000 |
quote: JanKlaassen schreef:
(...)
Daar maken ik me dus zorgen om, straks gaat vaste kracht farfan weg en krijgen we een erg jong talent (Manco) terug die heus niet meteen klaar is voor het eerste. En we krijgen Amrabat die we misschien wat te vroeg hebben gekocht. Want sinds een goede begin periode is ie zelfs bij VVV compleet onzichtbaar, zou weleens een enorme miskoop kunnen worden.
Ja, nu gaan we alles zwart zien hè. Amrabat heeft dit jaar laten zien dat hij geweldig kan voetballen. Maar hij is nog jong en speelt in een ploeg die op dit moment de wind niet bepaald mee heeft. Geen wonder dat zo iemand dan ook minder gaat presteren. Toen PSV Robben eenmaal had gekocht, presteerde die op het laatst ook minder bij zijn eigen club. In zijn laatste jaar Groningen verloor hij in ons stadion zelfs met 8-0 en ik heb Robben niet gezien die wedstrijd. Het jaar daarop stond hij er echter wel gewoon bij PSV. Nou geeft dat geen garanties voor Amrabat, maar het omgekeerde is ook waar: het feit dat Amrabat nu minder presteert, zegt niets over volgend seizoen.
En on-topic: vergeten jullie niet dat Miralem Sulejmani pas 19 jaar is? Een speler van 19 die de helft van zijn wedstrijden briljant speelt, is heel wat waard. En aan de andere helft kan nog gewerkt worden.
[Dit bericht is veranderd door Jeroenho (op 14 april 2008 08:48:26).]
|
|
|
O Baixinho Vaste waarde in elftal
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 408 Reg.: 1 september 2006 | Ik weet niet of Sulejmani de oplossing is, maar we hebben duidelijk een spits nodig van het kaliber Kezman, Huntelaar, Van Nistelrooy: gewoon om en nabij de 30 goals per seizoen. Als je onze topscorerslijst ziet dan is het een klein wonder dat we nog kans maken op de titel.
|
|
|
R-H Internationale topspeler
Uit: Echt Vak: Noord - S Posts: 934 Reg.: 14 september 2005 | Super speler, maar niet voor 10 miljoen. De enige optie zou dan via Chelsea zijn. Als we hem zelf moeten kopen voor dat geld, dan hoeft ie van mij niet te komen.
|
|
|
Albert Trestena Basisspeler
Uit: Hillegom Vak: - Posts: 446 Reg.: 26 april 2007 |
quote: Jeroenho schreef:
(...)
...
En on-topic: vergeten jullie niet dat Miralem Sulejmani pas 19 jaar is? Een speler van 19 die de helft van zijn wedstrijden briljant speelt, is heel wat waard. En aan de andere helft kan nog gewerkt worden.
Iemand die 19 jaar is en af en toe redelijke momenten heeft is wel redelijk wat waard. Maar meer dan 6 miljoen is belachelijk veel, en is ook totaal niet marktconform voor een speler die het eigenlijk maar 1 jaar heeft laten zien. In het spel van Heerenveen ziet zelfs Sibon er uit als een wereldvoetballer. Laat je zelf daar niet door verblinden. Tien miljoen voor Sulejmani zou in mijn ogen echt de miskoop van het decennium zijn. Maar goed, je weet maar nooit.
|
|
|
R-H Internationale topspeler
Uit: Echt Vak: Noord - S Posts: 934 Reg.: 14 september 2005 |
quote: En on-topic: vergeten jullie niet dat Miralem Sulejmani pas 19 jaar is? Een speler van 19 die de helft van zijn wedstrijden briljant speelt, is heel wat waard. En aan de andere helft kan nog gewerkt worden.
Vergeet je ook niet dat een talentvolle speler van 19 jaar nog lang geen zekerheidje is en dat spelers bij Heerenveen wel vaker positief opvallen, maar vervolgens bij hun nieuwe club door de mand vallen?
Ik zeg niet dat dit gaat gebeuren bij Sulejmani, maar het risico is veel te groot... Chelsea kan zich zoiets wel veroorloven. PSV zeker niet.
Daarnaast worden spelers die vanuit Nederland naar het buitenland gaan niet vaak voor megabedragen verkocht. De kans dat je op een transfer van 10 miljoen nog winst gaat maken is dus niet zo heel groot.
|
|
|
dwaazhaaz Basisspeler
Uit: Zutphen Vak: Noord - R Posts: 342 Reg.: 21 april 2004 | Insiders, hoe staat het met de transfer ? zijn er alweer nieuve ontwikkelingen rondom Sulejmani ?
|
|
|
Mance Bankzitter
quote: Albert Trestena schreef:
(...)
Iemand die 19 jaar is en af en toe redelijke momenten heeft is wel redelijk wat waard. Maar meer dan 6 miljoen is belachelijk veel, en is ook totaal niet marktconform voor een speler die het eigenlijk maar 1 jaar heeft laten zien. In het spel van Heerenveen ziet zelfs Sibon er uit als een wereldvoetballer. Laat je zelf daar niet door verblinden. Tien miljoen voor Sulejmani zou in mijn ogen echt de miskoop van het decennium zijn. Maar goed, je weet maar nooit.
Ik hoop dat je gemerkt hebt dat het veel meer zijn dan 'af en toe redelijke momenten'.
En de scouts van Chelsea, Madrid en Arsenal zijn heus niet dom hoor, en toch komen ze telkens naar hem kijken, en zijn ze geïntereseerd.
Begrijpt men hier nog steeds niet dat ALS je Sulejmani niet haalt, je volgend jaar weer roept
'Hadden we hem maar gehaald...wanbeleid!'.
Sulejmani is een betere en jongere versie van Suaréz, zonder de schwalbes en met meer inzicht en snelheid.
En ik hoor hier nu nog mensen 'Ik had graag Suarez erbij gehad."
Nou hier is je kans!
PSV MOET RISICO'S NEMEN!
En dan heb ik het niet over een Braziliaan kopen voor 1.5 miljoen...
Dat is alles wat ik te zeggen heb,
want blijkbaar kan Ajax wel dure spelers betalen, en PSV - De beste ploeg van Nederland - niét... 
|
|
|
demarc Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 107 Reg.: 26 december 2006 | Moet Sulejmani echt 10 miljoen opbrengen? Waar staat dat te lezen? Misschien ben ik niet goed geinformeerd, maar de enige die ik 10 miljoen heb horen roepen is Verbeek. Dus, in hoeverre is die 10 miljoen echt de prijs? Is iemand daar van op de hoogte?
[Dit bericht is veranderd door demarc (op 14 april 2008 12:39:38).]
|
|
|
Mance Bankzitter
quote: demarc schreef:
Moet Sulejmani echt 10 miljoen opbrengen? Waar staat dat te lezen? Misschien ben ik niet goed geinformeerd, maar de enige die ik 10 miljoen heb horen roepen is Verbeek. Dus, in hoeverre is die 10 miljoen echt de prijs?
Nee, het zal vast niet om precies 10.000.000€ gaan,
Wat Verbeek deed was gewoon 'prijs-droppen'. 
- van de prijs ben ik niet op de hoogte -
[Dit bericht is veranderd door Mance (op 14 april 2008 12:43:51).]
|
|
|
Albert Trestena Basisspeler
Uit: Hillegom Vak: - Posts: 446 Reg.: 26 april 2007 |
(...)
Ik hoop dat je gemerkt hebt dat het veel meer zijn dan 'af en toe redelijke momenten'.
En de scouts van Chelsea, Madrid en Arsenal zijn heus niet dom hoor, en toch komen ze telkens naar hem kijken, en zijn ze geïntereseerd.
Dat is ook niet zo vreemd wanneer alle eredivisieclubs zich gaan mengen bij één speler. Dat die clubs komen zal de prijs trouwens alleen maar meer op drijven. Misschien komen ze trouwens wel voor een andere speler, zoals Pranjic of Bradley ook in de belangstelling van diverse clubs staan.
quote: Begrijpt men hier nog steeds niet dat ALS je Sulejmani niet haalt, je volgend jaar weer roept
'Hadden we hem maar gehaald...wanbeleid!'
Sulejmani is een betere en jongere versie van Suaréz, zonder de schwalbes en met meer inzicht en snelheid.
En ik hoor hier nu nog mensen 'Ik had graag Suarez erbij gehad."
Nou hier is je kans!
Dat heb ik eigenlijk bij geen enkele speler. Luque en Makaay (weliswaar door zijn blessure) hebben niet gebracht wat verwacht werd. Suarez heeft 7.5 miljoen gekost voor Ajax (bron transfermarkt.de). Ik denk dat als PSV 7.5M zou hebben betaald, en hij zou er net zo veel gemaakt hebben, dat dan pas de "wanbeleid reakties" de kop op zouden steken. Ook zou PSV hem nooit hebben kunnen verkopen voor meer dan dat bedrag.
quote: PSV MOET RISICO'S NEMEN!
En dan heb ik het niet over een Braziliaan kopen voor 1.5 miljoen...
Dat is alles wat ik te zeggen heb,
want blijkbaar kan Ajax wel dure spelers betalen, en PSV - De beste ploeg van Nederland - niét... 
PSV moet Risico´s nemen, maar dan wel een klein beetje verantwoord. We hebben op dit moment over het hele team versterkingen nodig. Als je dan je hele transferbudget aan 1 speler uitgeeft, waarvan je nog niet eens weet of hij het in het Huub-systeem wel gaat maken, dan is dat niet verantwoord. Ajax heeft gewoon wat meer geld en kan zich een miskoop permitteren. Als hij tegenvalt, geblesseerd raakt, mentaliteitsproblemen gaat vertonen, geen contract wil verlengen, etc. ben je gewoon je hele transferbudget kwijt. En doordat je zo weinig spelers hebt gekocht, mis je ook nog eens de breedte op de bank om het op te vangen.
|
|
|
RodrigoCosta RoyvdBerghe  Lid 2e elftal
Uit: Breda Vak: Oost - XX Posts: 168 Reg.: 3 september 2006 | Hoe ik Sulejmani gisteren weer zag ballen tegen Sparta vind ik hem geen versterking van PSV. Eens te meer werden mijn woorden dat hij ABSOLUUT geen centrumspits is bevestigd en ook die supervorm is ver te zoeken. Hij kan hard rennen, heeft geen bijzondere voorzet, kan niet koppen, heeft wel een aardig schot. Kortere woorden, meer dan 4 miljoen zou te veel zijn. Geef mij maar een échte spits, voor links hebben we Dzsudzsak en Amrabat al
|
|
|
Thimo ! Jeugdspeler
Posts: 141 Reg.: 25 februari 2008 | Waarom zo negatief. Die man heeft het in zich. Natuurlijk moeten we de prijs wel wat kunnen afdingen en minder dan die 10 mil voor hem betalen.
Maar waarom zo negatief. Deed hij dan wat verkeerd. Hij schoot wel op de paal. En aan de manier waarop hij speelt. Hij is een slimme speler die 9/10 x voor de juiste oplossing kiest. Ik denk dat we beter nu kunnen toeslaan dan wachten totdat hij het beter doet en ajax hem in een keer wil.
Ik denk dat mensen hem eens een hele wedstrijd moeten volgen en alleen op hem letten.
|
|
|
Boekel1 International
Uit: Boekel Vak: - Posts: 549 Reg.: 15 mei 2004 | De Smet, Sutter of hoe heet hij!
Durf eens iets en koop een echte goeie!
Namelijk Sulejmani! 
|
|
|