PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Aankoopbeleid
Miralem Sulejmani
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 68 pagina's: « 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 68 »

Poster
Topic: Miralem Sulejmani 
moski
Vaste waarde in elftal

Uit: Weert
Vak: Oost - X
Reg.: 23 augustus 2005
Gepost op 15 april 2008 om 19:42:19.         MSN: supermoski@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RodrigoCosta schreef:

Hoe ik Sulejmani gisteren weer zag ballen tegen Sparta vind ik hem geen versterking van PSV. Eens te meer werden mijn woorden dat hij ABSOLUUT geen centrumspits is bevestigd en ook die supervorm is ver te zoeken. Hij kan hard rennen, heeft geen bijzondere voorzet, kan niet koppen, heeft wel een aardig schot. Kortere woorden, meer dan 4 miljoen zou te veel zijn. Geef mij maar een échte spits, voor links hebben we Dzsudzsak en Amrabat al

Hier sluit ik me volledig bij aan. Tuurlijk is Sulejmani een groot talent en tuurlijk kan het een toppertje worden maar 10 mlj is echt belachelijk. Heereveen heeft er de laatste tijd een handje van. Huntelaar is voor 10 mlj naar Ajax verkast 2 jaar terug en nu zou Sulejmani hetzelfde waard zijn? Ronduit belachelijk. Zoals gezegd is het een groot talent maar meer dan 4/5 mlj zou ik er als PSV zijnde nooit aan uitgeven want dat is namelijk al genoeg risico. Heereveen cashed hartstikke lekker uit als ze hem voor 5 mlj. wegdoen (namelijk zo'n 4.5 mlj. winst in 1 jaar tijd!) en de club die hem koop neemt toch een enig risico in huis want garanties heb je never nooit dat hij ooit bovenaan de topscorerslijst komt te staan.

Verbeek moet dus ook niet zo met prijzen smijten want 10 mlj. voor Sulejmani is echt bespottelijk maar dat weet hij zelf waarschijnlijk ook wel.
 Help mods!
Pool: 1029e, Vitesse-PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.472,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
B. Dzsudzsak
Vedette

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - U
Reg.: 18 juli 2004
Gepost op 16 april 2008 om 00:41:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sulejmani: 'Het voelt alsof ik nu moet gaan'

15/04/2008 23:59

Miralem Sulejmani is dé grootste revelatie van het huidige Eredivisie-seizoen. Onlangs demonstreerde de aanvaller van SC Heerenveen hoe gevaarlijk hij is, toen hij tegen Ajax John Heitinga een moeilijke avond bezorgde. Weet Sulejmani ook: 'Heitinga is een erg goede voetballer, maar hij had geluk dat ik die avond niet vijf of zes keer scoorde.'

Coach Gertjan Verbeek vertelde na afloop van dat duel dat Sulejmani hooguit nog één seizoen bij Heerenveen zou blijven. Maar de negentienjarige Mickey denkt daar anders over, bekent hij in de nieuwe Voetbal Internaional. 'Eerder heb ik altijd aangegeven dat ik nog een jaar wil blijven, maar de situatie is veranderd. De belangrijkste man tot nu toe in mijn carrière gaat naar Feyenoord. Dat is één.'

'Daarnaast heeft Heerenveen gezegd dat het mijn contract wil opwaarderen, maar de club heeft al maanden niets concreets laten weten. Dat is al twee. Daarom voelt het nu alsof ik moet gaan. Ik steek mijn ambities niet onder stoelen of banken: ik wil de beste speler ter wereld worden.'

Sulejmani wil verder, de Servische spits wil voetballen met betere spelers om zelf beter te worden. 'Ruud van Nistelrooy maakte ook zijn eerste stappen in Heerenveen. Hij heeft ook maar één jaar bij deze club gespeeld voordat hij verder ging naar PSV, Manchester United en Real Madrid. Ik wil een carrière zoals Van Nistelrooy.'

Een open sollictatie? Als PSV slim is haken ze hier op in en laten ze die speler van Cercle Brugge lekker daar zitten.
 Help mods!
Pool: 3575e, Vitesse-PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.495,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Broekie01
Vaste waarde in elftal

Uit: Deurne
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 18 september 2002
Gepost op 16 april 2008 om 00:49:19.       MSN: mini-broekie@chello.nl    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als slim is proberen ze lazovic te ruilen voor sulejemani, dan betalen ze er niet zoveel voor, en lazovic valt toch erg tegen. Koevermans kan dan eventeel blijven als stormram. en met farfan, Dzsudzsak en amrabat heb je dan hele goede opties voor een sterke aanval. Zeefuik en Reis jaartje verhuren aan een eredivisie club om ervaring op te doen.

Mocht het lukken koevermans ook te verkopen voor een mooie prijs kun je altijd Reis behouden...
 Help mods!
Pool: -, Vitesse-PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
AJ

Toeschouwer

Vak: -
Reg.: 20 maart 2008
Gepost op 16 april 2008 om 00:51:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
B. Dzsudzsak schreef:

(...)

Een open sollictatie? Als PSV slim is haken ze hier op in en laten ze die speler van Cercle Brugge lekker daar zitten.

Het is maar hoe je het wil lezen. Als hij letterlijk via dezelfde clubs als RvN wil gaan wel, als hij bedoelt dat hij via een grote club in NL naar het buitenland wil gaan is het gewoon een sollicitatie naar de complete top 3.

Hoe hij over Verbeek praat is trouwens ook wel extreem, misschien heeft Feyenoord dan toch wel een grotere kans dan we dachten. Ging er eerder eigenlijk vanuit dat het alleen tussen Psv en ajax zou gaan
 Help mods!
Pool: -, Vitesse-PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
DennisBiertjuh
Jeugdspeler

Uit: Echt
Vak: Zuid - C
Reg.: 11 mei 2005
Gepost op 16 april 2008 om 01:10:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

k zie hem graag komen, want Lazovic laat mijn hartje ook niet sneller kloppen. Eerder irritant dan zinvol voor ons
 Help mods!
Pool: 253e, Vitesse-PSV MotM PSV-FC Twente: CulinaBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
facker
Talentje

Reg.: 2 februari 2008
Gepost op 16 april 2008 om 02:36:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Lazovic is gewoon te licht voor PSV, ik heb die aankoop ook nooit begrepen. Overschat mannetje is het.
Het mooiste zou zijn als Lazovic betrokken kan worden in een deal met Sulejmani. Zeg maar 5 miljoen +Lazovic of iets dergelijks.

Want ik ben bang dat hij anders gewoon een miljoen of 10 moet kosten.

[Dit bericht is veranderd door facker (op 16 april 2008 02:37:33).]
 Help mods!
Pool: 5010e, Vitesse-PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
AddoCultheld
Legende

Vak: West - H
Reg.: 7 oktober 2001
Gepost op 16 april 2008 om 08:31:49.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hij wil een carriere a la Ruud van Nistelrooij, snel halen dus
 Help mods!
Pool: 3287e, Vitesse-PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.491,0VoVo: -Opstelling: incompleet
M.Delgado
Legende

Uit: Berlicum
Vak: Noord - P
Reg.: 4 september 2003
Gepost op 16 april 2008 om 09:18:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AddoCultheld schreef:

Las het ook in de VI en dacht hetzelfde.. welkome versterking. Ben bang dat hij ontzettend veel zal moeten kosten, wellicht Lazo de omgekeerde weg laten bewandelen mocht hij dat zelf al willen (en uiteraard Heerenveen!).
 Help mods!
Pool: 3467e, Vitesse-PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.448,0VoVo: 980e / 330e / 1079eOpstelling: 4-5-1
forzasuperpsv
Talentje

Uit: Schoonoord
Reg.: 23 mei 2001
Gepost op 16 april 2008 om 09:36:14.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik hoop echt dat ze opschieten om deze jongen binnen te halen.
Voordat die vieze stink***** er mee weg lopen.
 Help mods!
Pool: 3259e, Vitesse-PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
10. Danny Koevermans
Internationale topspeler

Uit: roosendaal
Vak: Noord - M
Uploads: 1
Reg.: 30 juni 2005
Gepost op 16 april 2008 om 09:37:39.       MSN: iron_stampurtjeh@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is een versterking! Maar ik zie hem niet naar PSV vertrekken.
 Help mods!
Pool: 458e, Vitesse-PSV 0-1 (0-0)MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.480,8VoVo: 2129e / 1852e / 1825eOpstelling: 4-5-1
Nilis 10
Internationale topspeler

Uit: Zuid-Limburg
Reg.: 4 september 2005
Gepost op 16 april 2008 om 09:50:24.     MSN: ja heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AddoCultheld schreef:

Idd een snelle, dreigende en scorende spits en hij vindt PSV is mooie club. zeker proberen om deze jongen te halen!
 Help mods!
Pool: 10e, Vitesse-PSV 1-1 (0-0)MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.453,2 (daag uit)VoVo: 1334e / 1624e / 1271eOpstelling: 4-4-2
johninho
Vedette

Uit: Helmond
Reg.: 11 juli 2004
Gepost op 16 april 2008 om 09:54:25.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
10. Danny Koevermans schreef:

Het is een versterking! Maar ik zie hem niet naar PSV vertrekken.

De kans is misschien groter wanneer jij vertrekt
 Help mods!
Pool: 816e, Vitesse-PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Jinwook
Internationale topspeler

Uit: Zoetermeer
Reg.: 23 december 2001
Gepost op 16 april 2008 om 10:37:42.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Alleen de aanvallers van Heerenveen worden gelink met de transfers. Sibon/ Huntelaar/ Samaras/ Alves/ Sulejmani worden waarschijnlijk in 3-4 jaar tijd verkocht.
Van dit rijtje is alleen Huntelaar een topper gebleken. Sibon mislukte bij PSV en over Samaras praat niemand meer. Alves moet nog zijn draai vinden maar ik denk niet dat Alves straks topscorerslijst aanvoert in Engeland.

Punt is dat je als aanvaller in een zeer aanvallend concept/ bedoeling zoals Heerenveen, veel beter 'in the picture' kan spelen. Heerenveen heeft ook enorm veel goodwil gekweekt met dit aanvallend concept in Nederland.
Zelfs Roy Beerens lijkt een super vleugel speler in Heerenveen shirt.

Sulejmani is een hele goede speler maar het is niet 'what you see is what you get' Hoe krom dat ook mag klinken.
 Help mods!
Pool: 552e, Vitesse-PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.470,3VoVo: 455e / 297e / 517eOpstelling: 4-3-3
puuz
Aanstormend talent

Vak: Oost - XX
Reg.: 17 december 2004
Gepost op 16 april 2008 om 11:02:17.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Iedereen verwijst steeds naar voorgaande spitsen die weggingen bij Heerenveen en het vervolgens niet maakten. Ik vind niet dat je al deze spelers met elkaar kunt vergelijken.

Toen Sibon wegging naar PSV had hij al heel wat jaartjes achter de rug, het was niet bepaald een talent en wat mij betreft op voorhand een twijfelgeval.
Samaras stond bij Heerenveen in de schaduw van Huntelaar, toen hij aan PSV gelinkt werd, waren veel mensen op dit forum daar negatief over. Ofwel, ik vind het ook niet zo raar dat hij geen topspits is nu.
Zo heb je ook nog Nilsson, die juist weer bij Alves in de schaduw goed meespeelde, maar waarbij je ook je twijfels kunt plaatsen.

De echte topspitsen die bij Heerenveen vertrokken, die dus ook écht top presteerden bij Heerenveen waren Huntelaar en Alves. Huntelaar heeft het inmiddels gemaakt en Alves kun je goed over oordelen, ik denk dat hij het in Engeland wel gaat maken.
Daarvoor had je natuurlijk Ruudje nog.

Sulejmani vind ik nu een toptalent, die beter presteert dan Sibon/Samaras/Nilsson in hun Heerenveen-tijd. Alleen ik denk niet dat hij al zo ver is als Huntelaar/Alves, maar ik ben er van overtuigd dat hij het zou maken bij PSV, net als Ruud indertijd.
 Help mods!
Pool: 223e, Vitesse-PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0VoVo: 1239e / 47e / 1567eOpstelling: incompleet
fritsie
Internationale topspeler

Reg.: 28 augustus 2005
Gepost op 16 april 2008 om 11:06:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zeg het nog 1 keer: Denken jullie nu serieus dat PSV 8, 9 of 10 miljoen voor deze snotneus gaat betalen, die nog niets bij een topclub heeft laten zien? Get a life! PSV heeft geen geld voor dergelijk grote aankopen en als het geld er wel is, gaat dit eerder naar een goeie Centrale Verdediger dan naar een spits! Deze beste man gaat gewoon naar 020, want daar zit geld voor zowel hem als Heerenveen!
 Help mods!
Pool: 2043e, Vitesse-PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.334,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Charly
Regelmatige invaller

Reg.: 3 maart 1999
Gepost op 16 april 2008 om 11:15:51.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hij geeft in het interview min of meer aan niet naar feyenoord te willen. Wat vindt Juzni daarvan ?
 Help mods!
Pool: 3139e, Vitesse-PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
breukie nr. 1
Legende

Reg.: 10 april 2002
Gepost op 16 april 2008 om 11:29:02.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Charly schreef:

Hij geeft in het interview min of meer aan niet naar feyenoord te willen. Wat vindt Juzni daarvan ?

Dat kan ik toch niet uit het interview opmaken. Kan je dat stuk quoten waar dat staat?
 Help mods!
Pool: 274e, Vitesse-PSV 1-1 (1-1)MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
RodrigoCosta
RoyvdBerghe
Lid 2e elftal

Uit: Breda
Vak: Oost - XX
Reg.: 3 september 2006
Gepost op 16 april 2008 om 11:30:40.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hele leuke speler, maar ik vind het optimisme hier lachwekkend. Deze jongen was in de eerste seizoenshelft het grootste deel hier nog niet eens opgevallen. Bovendien wordt hij zo geroemd vanwege zn scorend vermogen, maar hij heeft er nog geen 20 inliggen? En heeft toch meer minuten gemaakt dan Koevermans hoor.. Het is geen centrumspits, maar een linkerspits. En daar hebben we al genoeg kwaliteit. 4 miljoen hoogstens, anders lekker naar A'dam laten vertrekken
 Help mods!
Pool: 1707e, Vitesse-PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.486,9 (daag uit)VoVo: 1651e / 1417e / 1405eOpstelling: 4-4-2
Bakkalos
Mitta
Regelmatige invaller

Uit: Eefde
Reg.: 3 mei 2007
Gepost op 16 april 2008 om 11:32:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
breukie nr. 1 schreef:

(...)

Dat kan ik toch niet uit het interview opmaken. Kan je dat stuk quoten waar dat staat?

Dit bijvoorbeeld: 'Ik steek mijn ambities niet onder stoelen of banken: ik wil de beste speler ter wereld worden.' Een speler met ambitie kiest niet voor Feyenoord.

[Dit bericht is veranderd door Bakkalos (op 16 april 2008 11:32:28).]
 Help mods!
Pool: 1723e, Vitesse-PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.473,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
breukie nr. 1
Legende

Gepost op 16 april 2008 om 11:33:40.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bakkalos schreef:

(...)

Dit bijvoorbeeld: 'Ik steek mijn ambities niet onder stoelen of banken: ik wil de beste speler ter wereld worden.' Een speler met ambitie kiest niet voor Feyenoord.

Oke, het is dus jouw vrije vertaling van het interview. Hij geeft dus zelf niet concreet aan dat hij niet naar Feyenoord wil.
 Help mods!
Pool: 274e, Vitesse-PSV 1-1 (1-1)MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Charly
Regelmatige invaller

Gepost op 16 april 2008 om 11:53:13.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb het interview vanochtend gelezen, maar hij zegt iets in de trant van: dat het bij feyenoord wel erg moeilijk wordt om voor de prijzen te spelen en dat dat dus een onlogische keuze van 'm zou zijn. Wie helpt me effe met de letterlijke tekst ?
 Help mods!
Pool: 3139e, Vitesse-PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Bakkalos
Mitta
Regelmatige invaller

Uit: Eefde
Reg.: 3 mei 2007
Gepost op 16 april 2008 om 12:01:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
breukie nr. 1 schreef:

(...)

Oke, het is dus jouw vrije vertaling van het interview. Hij geeft dus zelf niet concreet aan dat hij niet naar Feyenoord wil.

Zal hij ook niet gaan doen op een dusdanige concrete manier. Je moet overal je wegen open houden he. Sulejmani laat hier echter wel blijken dat het hoogst onwaarschijnlijk zal zijn mocht hij voor Feyenoord kiezen.
 Help mods!
Pool: 1723e, Vitesse-PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.473,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Charly
Regelmatige invaller

Gepost op 16 april 2008 om 12:05:21.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er staat maar een heel klein stukje on-line van het interview. In het blad zelf geeft hij echt min of meer aan dat feyenoord het niet gaat worden.
 Help mods!
breukie nr. 1
Legende

Gepost op 16 april 2008 om 12:08:28.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Charly schreef:

Er staat maar een heel klein stukje on-line van het interview. In het blad zelf geeft hij echt min of meer aan dat feyenoord het niet gaat worden.

Ik heb alleen het stuk gelezen wat hier gepost is en daaruit kan je niet opmaken dat hij niet naar Feyenoord gaat. Prima dat iemand zelf zo'n interview vertaalt maar ik vond, a.d.h.v. het stuk hier zijn conclusie erg voorbarig. Blijkt dat in het uitgebreiden interview iets anders staat dan wil ik het best geloven. Vandaar dat ik ook vroeg om een quote waarin hij beweerde niet naar Feyenoord te willen.
 Help mods!
pi
Bankzitter

Uit: Veldhoven
Vak: West - L
Reg.: 3 oktober 2007
Gepost op 16 april 2008 om 12:10:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fritsie schreef:
Ik zeg het nog 1 keer: Denken jullie nu serieus dat PSV 8, 9 of 10 miljoen voor deze snotneus gaat betalen, die nog niets bij een topclub heeft laten zien? Get a life!

Nee, PSV koopt 2 spitsen van 7 miljoen per stuk. De één is al 29 en is toch eigenlijk niets meer dan een pinch-hitter en de ander is ondertussen ook al bijna 25 en kan niet mee in de top!!

Dus zeg het maar, wat is wijsheid?

[Dit bericht is veranderd door pi (op 16 april 2008 12:11:33).]
 Help mods!
Pool: 887e, Vitesse-PSV MotM: PSV-FC TwenteBattle-rating: 1.500,0VoVo: 2489e / 1970e / 2481eOpstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 68 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk