| Poster | | Topic: Miralem Sulejmani |  |
|
Albert Trestena Basisspeler
Uit: Hillegom Vak: - Posts: 496 Reg.: 26 april 2007 |
quote: pi schreef:
(...)
Nee, PSV koopt 2 spitsen van 7 miljoen per stuk. De één is al 29 en is toch eigenlijk niets meer dan een pinch-hitter en de ander is ondertussen ook al bijna 25 en kan niet mee in de top!!
Dus zeg het maar, wat is wijsheid?
Wijsheid is leren van je fouten..
|
|
|
Goalgetter Talentje
Vak: - Posts: 63 Reg.: 7 mei 2005 | Gewoon kopen! Sulejmani kan je zeker na 3 jaar voor de dubbele prijs weer doorverkopen, hij is pas 19!
Forza 
|
|
|
Bakkalos Mitta  Regelmatige invaller
Uit: Eefde Vak: West - H Posts: 282 Reg.: 3 mei 2007 | Zie toch liever Dembélé komen. Zeker gezien ons huidige plaatje komt een balvaste sterke spits beter uit.
Met Amrabat en Manco hebben we óók risico's, want dat de komst van Sulejmani risico's met zich meebrengt moge duidelijk zijn.
|
|
|
bsoers Vaste waarde in elftal
Uit: Budel Vak: Oost - V Posts: 400 Reg.: 16 april 2005 | Sulejami is alleen interessant en haalbaar voor PSV als Koef of Lazovic wordt verkocht. Het is veel te duur om deze spelers namelijk veel op te bank te zetten aangezien ze beide meer dan 5 miljoen hebben gekost. Evt is Heereveen te porren om Sulejmani te ruilen voor Lazovic + 5 miljoen.
|
|
|
patdaddy Geselecteerd voor Oranje
Uit: Apeldoorn Vak: Noord - M Posts: 499 Reg.: 15 augustus 2005 |
quote: Bakkalos schreef:
Zie toch liever Dembélé komen. Zeker gezien ons huidige plaatje komt een balvaste sterke spits beter uit.
Met Amrabat en Manco hebben we óók risico's, want dat de komst van Sulejmani risico's met zich meebrengt moge duidelijk zijn.
Waarom Dembele kopen, als Amrabat ook heel sterk en balvast is??? Die krijg je echt niet makkelijk van de bal hoor.
|
|
|
Uit: Eefde Vak: West - H Posts: 282 Reg.: 3 mei 2007 |
quote: patdaddy schreef:
(...)
Waarom Dembele kopen, als Amrabat ook heel sterk en balvast is??? Die krijg je echt niet makkelijk van de bal hoor.
Omdat Amrabat niet in de spits komt te staan en we daar nu naar op zoek zijn.
|
|
|
juul_ellerman Vaste waarde in elftal
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 392 Reg.: 28 augustus 2006 |
quote: Bakkalos schreef:
(...)
Omdat Amrabat niet in de spits komt te staan en we daar nu naar op zoek zijn.
Maar dembele kan niet scoren.....helaas.
|
|
|
bladieblaa Jeugdspeler
Vak: - Posts: 36 Reg.: 8 januari 2008 | Amrabat scoort teminste nog.. Dembele niet!
|
|
|
Easygoing83 Regelmatige invaller
Uit: Diemen Vak: - Posts: 270 Reg.: 19 april 2005 |
quote: juul_ellerman schreef:
(...)
Amrabat staat nou ook niet bepaald bekent als een speler met tor instinct. Ik ben er een voorstander om zowel Sulejmani en Dembele te halen en hopelijk is een domme Engelse Club die ons van Lazovic kan verlossen.
|
|
|
Sjoerd87 PSV Sjoerdje87  Basisspeler
Uit: Eindhoven / Nijmegen Vak: Noord - PR Posts: 841 Reg.: 5 juni 2007 | Dit jaar ontbreekt het bij PSV vooral aan ervaring lijkt me. Stel dat farfan, lazo en koef vertrekken (gaat echt niet gebeuren maar stel) dan krijgen we bijvoorbeeld een aanvla met Dzsudzsak, Sulejmani en Amrabat. Dan hebben we nog Manco en Jonathan achter de hand. Klinkt schitterend natuurlijk, maar ik denk dat dit echt niet kan werken. Dat worden allemaal individualisten die elkaar niet kunnen vinden, en bovendien geen van alle koele kikkers in de afronding zijn.
Lazo heb je ook weinig aan in die rol, Koef mag wat dat betrefd van mij wel blijven, en Farfán natuurlijk zeker. Om Lazovic af te schrijven vind ik ook nog te vroeg, want als dienende spits op rechts kan ie in een 4-4-2 best goed functioneren denk ik.
Maargoed Sulejmani is een geweldige speler, en als PSV em niet haalt gaat ie naar ajax, dus opzich geen ramp als ie komt 
|
|
|
Uit: Eefde Vak: West - H Posts: 282 Reg.: 3 mei 2007 |
quote: juul_ellerman schreef:
(...)
Niet in het systeem dat AZ speelt..
|
|
|
Flippie Cocu Nationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 839 Reg.: 19 oktober 2005 |
quote: Sjoerd87 PSV schreef:
Dit jaar ontbreekt het bij PSV vooral aan ervaring lijkt me. Stel dat farfan, lazo en koef vertrekken (gaat echt niet gebeuren maar stel) dan krijgen we bijvoorbeeld een aanvla met Dzsudzsak, Sulejmani en Amrabat. Dan hebben we nog Manco en Jonathan achter de hand. Klinkt schitterend natuurlijk, maar ik denk dat dit echt niet kan werken. Dat worden allemaal individualisten die elkaar niet kunnen vinden, en bovendien geen van alle koele kikkers in de afronding zijn.
Lazo heb je ook weinig aan in die rol, Koef mag wat dat betrefd van mij wel blijven, en Farfán natuurlijk zeker. Om Lazovic af te schrijven vind ik ook nog te vroeg, want als dienende spits op rechts kan ie in een 4-4-2 best goed functioneren denk ik.
Maargoed Sulejmani is een geweldige speler, en als PSV em niet haalt gaat ie naar ajax, dus opzich geen ramp als ie komt 
Volgens mij heeft Sulejmani 14 goals EN 10 assists...
|
|
|
merijn_psv Lid 2e elftal
Uit: Geleen Vak: Oost - WW Posts: 167 Reg.: 21 augustus 2003 | Ik heb het interview met Sulejmani ook gelezen. Letterlijk staat er het volgende over Feyenoord: Sulejmani is niet van plan om Verbeek te volgen naar de Kuip. 'Van mij zaakwaarnemer heb ik gehoord dat Feyenoord de laastste jaren zijn beste spelers verkocht aan Chelsea, Liverpool Real Madrid en Arsenal'Heit is helemaal geen verkeerde club, maar ik heb iets anders in gedachten. Ik heb een enorme drang om prijzen te winnen. Hopelijk gaat Verbeek dat lukken, maar gezien de resultatenvan Feyenoord in delaatste jaren is de kans niet zo groot.
Overigens zegt hij toen hij 17 was al benaderd is door Ajax. Hij kon komen als hij 18 was maar heeft nooit meer iets gehoord. Dus daar heeft hij ook niet veel vertrouwen in.
Rest maar 1 optie:
Ook het volgende feit: Hij verdiendt maar 177 duizend euro (het minimum). Kan Heerenveen dan uberhaupt wel een hoge transfersom vragen dan ?
[Dit bericht is veranderd door merijn_psv (op 16 april 2008 14:58:57).]
|
|
|
|
merijn_psv Lid 2e elftal
Uit: Geleen Vak: Oost - WW Posts: 167 Reg.: 21 augustus 2003 | dubbelpost
[Dit bericht is veranderd door merijn_psv (op 16 april 2008 14:57:57).]
|
|
|
Charly Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 278 Reg.: 3 maart 1999 | Merijn_psv bedankt ! En nu ben ik toch wel heel benieuwd naar juzni, want die lijkt er toch wel behoorlijk naast te zitten ...
|
|
|
RodrigoCosta RoyvdBerghe  Bankzitter
Uit: Breda Vak: Oost - XX Posts: 196 Reg.: 3 september 2006 |
quote: merijn_psv schreef:
Ik heb het interview met Sulejmani ook gelezen. Letterlijk staat er het volgende over Feyenoord: Sulejmani is niet van plan om Verbeek te volgen naar de Kuip. 'Van mij zaakwaarnemer heb ik gehoord dat Feyenoord de laastste jaren zijn beste spelers verkocht aan Chelsea, Liverpool Real Madrid en Arsenal'Heit is helemaal geen verkeerde club, maar ik heb iets anders in gedachten. Ik heb een enorme drang om prijzen te winnen. Hopelijk gaat Verbeek dat lukken, maar gezien de resultatenvan Feyenoord in delaatste jaren is de kans niet zo groot.
Overigens zegt hij toen hij 17 was al benaderd is door Ajax. Hij kon komen als hij 18 was maar heeft nooit meer iets gehoord. Dus daar heeft hij ook niet veel vertrouwen in.
Rest maar 1 optie:
Ook het volgende feit: Hij verdiendt maar 177 duizend euro (het minimum). Kan Heerenveen dan uberhaupt wel een hoge transfersom vragen dan ?
Gezien dit stukje tekst lijkt hij zijn zinnen inderdaad op PSV te hebben gezet. En met dat salaris hoeft hij wellicht inderdaad niet bijzonder veel te kosten. Hoop dat hij binnen te halen is voor maximaal 4 of 5 miljoen, dan doe je een meesterzet en kan je er mogelijk nog een tweede spits naast kopen als Farfan weggaat. Ik heb liever andere spitsen dan Sulejmani, maar als hij niet veel kost dan is het natuurlijk een buitenkansje, ondanks dat hij niet het type is dat PSV nodig heeft nu.
|
|
|
weske Lid 2e elftal
Uit: Oss Vak: Noord - T Posts: 167 Reg.: 19 februari 2005 | En AZ dan? Volgens mij is dat ook een serieuse kandiaat. Die hebben in ieder geval genoeg geld. Dit jaar was het slecht, maar daarom zullen ze wel flink willen inversteren volgend seisoen. Ik verwacht dat AZ heb ook wel op het lijstje hebben staan.
|
|
|
RodrigoCosta RoyvdBerghe  Bankzitter
Uit: Breda Vak: Oost - XX Posts: 196 Reg.: 3 september 2006 |
quote: weske schreef:
En AZ dan? Volgens mij is dat ook een serieuse kandiaat. Die hebben in ieder geval genoeg geld. Dit jaar was het slecht, maar daarom zullen ze wel flink willen inversteren volgend seisoen. Ik verwacht dat AZ heb ook wel op het lijstje hebben staan.
Ik weet zeker dat hij niet naar AZ gaat. Die konden hem vorig jaar in de winter namelijk halen maar vonden hem een lastig mannetje en vonden dat hij te veel duistere figuren om zich heen had. Daarnaast vonden ze de transferprijs van 3 ton te veel.
|
|
|
Thomas Aruba Basisspeler
Uit: Aruba Vak: - Posts: 544 Reg.: 19 mei 2007 |
quote: RodrigoCosta schreef:
(...)
Gezien dit stukje tekst lijkt hij zijn zinnen inderdaad op PSV te hebben gezet.
In die tekst ataat echter niet dat hij geen vertrouwen heeft in Ajax of iets dergelijks. Het zou natuurlijk best kunnen, gezien de handelswijze van Ajax, maar Sulejmani zegt dat niet.
|
|
|
stanislav Vaste waarde in elftal
Uit: Oostelbeers Vak: Oost - YY Posts: 386 Reg.: 5 september 2005 | 'Ruud van Nistelrooy maakte ook zijn eerste stappen in Heerenveen. Hij heeft ook maar één jaar bij deze club gespeeld voordat hij verder ging naar PSV, Manchester United en Real Madrid. Ik wil een carrière zoals Van Nistelrooy.' Aldus Sulejmani
|
|
|
Albert Trestena Basisspeler
Uit: Hillegom Vak: - Posts: 496 Reg.: 26 april 2007 |
quote: weske schreef:
En AZ dan? Volgens mij is dat ook een serieuse kandiaat. Die hebben in ieder geval genoeg geld. Dit jaar was het slecht, maar daarom zullen ze wel flink willen inversteren volgend seisoen. Ik verwacht dat AZ heb ook wel op het lijstje hebben staan.
Als ie Feyenoord sportief te min vindt dan lijkt AZ me ook uitgesloten.
|
|
|
Hogo Worst Geselecteerd voor Oranje
Posts: 462 Reg.: 20 juli 2006 | Het lijkt een beetje op een open sollicitatie , ik zie hem graag komen en dan Koevermans verkopen.
[Dit bericht is veranderd door Hogo Worst (op 16 april 2008 16:41:15).]
|
|
|
Thimo ! Jeugdspeler
Posts: 166 Reg.: 25 februari 2008 | Maar op een open solicitatie moet wel gereageerd worden. Als clubs als, real madrid, arsenal (die talent wel herkennen) enz. interesse in een speler hebben dan geeft dit de klasse toch wel aan? Heeft hij niet een of andere clausule?
|
|
|
Godfather Vaste waarde in elftal
Uit: Bergen op Zoom Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 407 Reg.: 20 augustus 2006 | Ik vrees dat hij zal gaan komen.. 
|
|
|
Piet Fransen Meervoudig international
Uit: Amsterdam Vak: Noord - M Posts: 1642 Reg.: 3 mei 2006 |
quote: Godfather schreef:
Ik vrees dat hij zal gaan komen.. 
vrezen is hopen neem ik aan?
|
|
|