| Poster | | Topic: Miralem Sulejmani |  |
|
nike_15_nikkes Geselecteerd voor Oranje
Uit: eindhoven Vak: - Posts: 517 Reg.: 13 juni 2005 |
quote: Booster schreef:
Als PSV volgend jaar onder Stevens in hetzelfde systeem speelt als Vergoossen nu doet (en die kans zit er dik in), dan is er geen plek voor Sulejmani op ons middenveld want dan krijg je dit:
--------------Simons--------Bakkal----------------
--------------------------------------------------
-------Manco-----------Afellay---------Dzsudzsak--
Maar ik vind Sulejmani echt een genot om naar te kijken, hij is supersnel, heeft een actie en oog voor z'n medespelers wat ene Afellay bij PSV niet heeft..
Ik denk niet dat Manco meteen in de basis komt te spelen hoor. Die jongen is dan pas 18 jaar, moet zich nog aanpassen aan Nederland. Laat hem dan maar mooi meetrainen en bij Jong PSV mee voetballen totdat hij klaar voor het 1e is. Daarnaast is Sulejmani echt een speler waarvoor je op het puntje van je stoel gaat zitten. Heel snel, goede actie en pikt zo nu en dan zijn goaltje mee. Als ik PSV was zou ik heb gewoon halen.
|
|
|
Adje Interim Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 767 Reg.: 30 november 2007 | Sulejmani kopen is geldverspilling; we hebben Dzsudzsak al.
|
|
|
Natte Krant Vedette
Uit: Lelystad Vak: - Posts: 1909 Reg.: 12 juli 2004 | Het is al eerder gevraagd, maar: zou Sulejmani niet als centrumspits kunnen fungeren?
Hij kan dan backup zijn voor Dzsudzsak, en tegelijkertijd met Lazo kunnen vechten om de spitspositie ( er van uit gaand dat Koef weg wil, c.q. gaat volgend seizoen ) .
Heerlijke voetballer om naar te kijken.
Hoeveel zou Heerenveen trouwens vragen??????????
|
|
|
Boekel1 Geselecteerd voor Oranje
Uit: Boekel Vak: - Posts: 528 Reg.: 15 mei 2004 | Miralem Sulejmani heeft de gehele vaderlandse voetbaltop achter zich aan. Nadat eerst Feyenoord al interesse toonde, hebben nu ook Ajax en PSV hun vizier gericht op de 19-jarige Servische aanvaller van Heerenveen. (Voetbal International)
|
|
|
pascal77 Jeugdspeler
Uit: Eindhoven Vak: Oost - VV Posts: 37 Reg.: 1 januari 2008 | Ik vind Sulejmani, Bradley en Bak-Nielsen 3 spelers die PSV direct zouden versterken, ongeacht wie we al hebben...
|
|
|
Juzni_Front Nationale topspeler
Uit: Zemun (Beograd) Vak: - Posts: 841 Reg.: 29 april 2005 | In de (nabije) toekomst zijn er drie mogelijkheden voor Sulejmani: Heerenveen, Feyenoord, buitenland.
|
|
|
lempkesfabriek Internationale topspeler Winnaar PSV Netwerk Battle 2006
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - BB Posts: 5472 Reg.: 26 november 2004 | "buitenland" is nogal groot Juzni.
Kun je iets specifieker zijn...
Alsof het gras bij Nürnberg, Aston Villa, Livorno of Deportivo groener zou zijn... dan het gras in Heerenveen.
|
|
|
Remco. Legende
Vak: West - JJ Posts: 9052 Reg.: 19 juni 2003 |
quote: Juzni_Front schreef:
In de (nabije) toekomst zijn er drie mogelijkheden voor Sulejmani: Heerenveen, Feyenoord, buitenland.
Feyenoord? 
|
|
|
Boekel1 Geselecteerd voor Oranje
Uit: Boekel Vak: - Posts: 528 Reg.: 15 mei 2004 | Wat Feijenooit!
Hij zij pas dat PSV wel mooi was!
Bij zijn landgenoot Lazovic! 
|
|
|
dastochschitterendpsv Talentje
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - EE Posts: 74 Reg.: 26 juni 2005 | Was voor een schijntje te koop, jammer. Alsnog halen, is een zeer goede optie. A la Messi op rechts laten spelen, stand-in voor Doedelzak en zelfs achter of in de spits op te stellen. Halen die gast!
|
|
|
Thomas Aruba Regelmatige invaller
Uit: Aruba Vak: - Posts: 434 Reg.: 19 mei 2007 |
In de (nabije) toekomst zijn er drie mogelijkheden voor Sulejmani: Heerenveen, Feyenoord, buitenland.
Sorry, dat ik hier vervelend kom doen over Ajax, maar je maakt me erg benieuwd. Waarom is Ajax geen optie, Juzni?
|
|
|
Albert Trestena Bankzitter
Uit: Hillegom Vak: - Posts: 207 Reg.: 26 april 2007 |
Ik denk niet dat Heerenveen hem naar een concurrent laat gaan. Misschien als ie transfervrij wordt, maar dan zou die eerder naar PSV voor het sportieve, of Coca-cola championship/PL voor het geld gaan.
Alleen nederlanders zijn zo gek om naar Feyenoord te gaan, omdat ze voor nederlandse begrippen vrij veel betalen. Maar voor je toekomst is het niet aan te bevelen.
|
|
|
johninho Vedette
Uit: Helmond Vak: - Posts: 1245 Reg.: 11 juli 2004 |
quote: Thomas Aruba schreef:
(...)
Sorry, dat ik hier vervelend kom doen over Ajax, maar je maakt me erg benieuwd. Waarom is Ajax geen optie, Juzni?
Jullie hebben Suarez en Luque al voor zijn positie 
|
|
|
Thomas Aruba Regelmatige invaller
Uit: Aruba Vak: - Posts: 434 Reg.: 19 mei 2007 | Suarez kan ook op rechts spelen en Luque moet natuurlijk zo snel mogelijk weg.
|
|
|
Justus van Maurik Vaste waarde in elftal
Uit: Vessem Vak: West - HH Posts: 431 Reg.: 22 februari 2000 | Sulejmani is een genot om naar te kijken. Bij een vertrek van Farfan is het een zeer goede optie. Niet te lang wachten, want hij wordt elke wedstrijd duurder.
|
|
|
Demenkovets Legende
Uit: IJsselmuiden Vak: - Posts: 2442 Reg.: 8 april 1999 | Zoals ik de postings van Juzni een beetje begrijp heeft Feyenoord op de één of andere manier een optie op deze speler. Wellicht bij het aangaan van de transfer naar Heerenveen al bedongen, heeft Feyenoord een aandeel in de aankoopsom gehad? Vandaar misschien dat Feyenoord als enige optie in Nederland wordt genoemd.
|
|
|
VTI Meervoudig international
Uit: Tilburg Posts: 662 Reg.: 26 april 2000 |
quote: Demenkovets schreef:
Zoals ik de postings van Juzni een beetje begrijp heeft Feyenoord op de één of andere manier een optie op deze speler. Wellicht bij het aangaan van de transfer naar Heerenveen al bedongen, heeft Feyenoord een aandeel in de aankoopsom gehad? Vandaar misschien dat Feyenoord als enige optie in Nederland wordt genoemd.
Of alleen zij hebben aangegeven een bedrag te willen betalen dat in de buurt komt van de, ongetwijfelt hoge, vraagprijs. Ik zou deze jongen per direct halen en hem volgend seizoen lekker met Manco om een plek op rechts laten strijden (en evt als stanin voor Ibi/Isi gebruiken).
|
|
|
malibu International
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1982 Reg.: 1 augustus 2006 |
quote: VTI schreef:
(...)
Of alleen zij hebben aangegeven een bedrag te willen betalen dat in de buurt komt van de, ongetwijfelt hoge, vraagprijs. Ik zou deze jongen per direct halen en hem volgend seizoen lekker met Manco om een plek op rechts laten strijden (en evt als stanin voor Ibi/Isi gebruiken).
Is Sulejmani geen Linkspoot? Of zeg ik nu iets heel raars? Kan hij evntueel als centrum spits spelen?
|
|
|
Juzni_Front Nationale topspeler
Uit: Zemun (Beograd) Vak: - Posts: 841 Reg.: 29 april 2005 | Ik zeg dat Sulejmani ook uitstekend uit de voeten kan als centrale aanvaller in een 4-4-2 systeem.
Makaay - Sulejmani. Bijvoorbeeld.
|
|
|
World Player Of The Year Internationale topspeler
Uit: Spijkenisse / Uden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1062 Reg.: 26 mei 2003 | Vraag van de kijker bij Voetbal Insite: PSV met hem bezig volgens verschillende bronnen? Welke zijn dat?
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 25925 Reg.: 8 juni 2001 | Ik zou het stom vinden als PSV Sulejmani gaat kopen. We hebben Dzsudzsak al voor die positie. Als je Sulejmani koopt, gaat er weer een talent naar de klote.
[Dit bericht is veranderd door Giallorossi (op 9 maart 2008 22:54:05).]
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 2263 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | Natuurlijk is het de vraag of die bronnen wel betrouwbaar is. Sulejmani is natuurlijk wel een groot talent en zulke talenten zijn in principe altijd welkom, maar PSV heeft nu volgens mij onderhand al zat mensen die in de aanval uit de voeten kunnen. Ook denk ik niet dat Heerenveen hem zomaar de deur uit laat lopen en dat we flink moeten dokken als we hem naar Eindhoven willen halen.
Als er nog eventueel spelers vertrekken in de zomer kan je het overwegen, maar vooralsnog zitten we volgens mij breed genoeg in de voorste linie.
[Dit bericht is veranderd door 22. Balazs Dzsudzsak (op 9 maart 2008 23:02:04).]
|
|
|
Masterbeer Legende Lid van verdienste
Uit: Uden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 6789 Reg.: 4 maart 2001 | |
|
Rickardoko International
Uit: Kollum Vak: - Posts: 550 Reg.: 9 juli 2006 | Als PSV Sulejmani wil hebben dan zal er ook iemand weggaan. PSV is goed bezig.
|
|
|
Adje Interim Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 767 Reg.: 30 november 2007 | Let's not get carried away. Dit gerucht is gewoon de media ingeslingerd door een kijker van Voetbal Insite. Die desbetreffende persoon is dus niet meteen betrouwbaar (als bron) te noemen.
Ik kan het me niet voorstellen dat Sulejmani zou komen, we hebben voor volgend seizoen Farfan,Fagner,Dzsudzsak en Amrabat op de flanken. Daarnaast is hij ''veel te duur''.
(Wellicht zou het kunnen als/dat Farfan met zijn goede spel tegen de Spurs deze week, een transfer heeft verdiend.)
|
|
|