PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Aankoopbeleid
Miralem Sulejmani
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 68 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 68 »

Poster
Topic: Miralem Sulejmani 
drs. Bjorn
Legende

Uit: Elst Gld
Vak: -
Reg.: 21 februari 2001
Gepost op 10 maart 2008 om 08:19:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Adje Interim schreef:

Let's not get carried away. Dit gerucht is gewoon de media ingeslingerd door een kijker van Voetbal Insite. Die desbetreffende persoon is dus niet meteen betrouwbaar (als bron) te noemen.

Ik kan het me niet voorstellen dat Sulejmani zou komen, we hebben voor volgend seizoen Farfan,Fagner,Dzsudzsak en Amrabat op de flanken. Daarnaast is hij ''veel te duur''.

(Wellicht zou het kunnen als/dat Farfan met zijn goede spel tegen de Spurs deze week, een transfer heeft verdiend.)

En je vergeet Manco.
 Help mods!
Pool: 390e, Roda JC-PSV 0-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Adje Interim
Veelbelovend talent

Reg.: 30 november 2007
Gepost op 10 maart 2008 om 08:24:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Jup, die is er ook nog ja...

Nee, Sulejmani is niet nodig zoals een goede verdediger dat wel is.
 Help mods!
Pool: 668e, Roda JC-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.480,4VoVo: 754e / 937e / 627eOpstelling: 4-4-2
stuttgart88
Internationale topspeler

Uit: nijmegen
Vak: Noord - PP
Reg.: 24 juli 2003
Gepost op 10 maart 2008 om 08:50:17.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Sulejmani is voor zijn leeftijd al een zeer volwassen en erg gevaarlijke veelzijdige aanvaller. Volgens mij heeft hij bij Heerenveen geen al te best (geen langjarig) contract. Dit betekent dat hij deze zomer betaalbaar is. Als je in ogenschouw houdt dat we sowiezo een bredere bezetting nodig hebben ivm te spelen grote aantal wedstrijden is het een superaankoop. Altijd doen. Houd er ook maar rekening mee dat Farfan, Affelay en of Salcido na dit jaar niet meer in Eindhoven te bewonderen zijn (ik hoop het niet maar kan heel goed). Dan hebben we gewoon weer een heel brede selectie nodig.

Ik ben het wel met de meeste mensen hier eens dat versterking in de laatste linie (vooral sterke opbouwende centrale verdediger) bepaald geen overbodige luxe is!!!)
 Help mods!
Pool: 1900e, Roda JC-PSV MotM: -Battle-rating: 1.485,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Rickardoko
International

Uit: Kollum
Reg.: 9 juli 2006
Gepost op 10 maart 2008 om 09:18:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Misschien moeten we nu wel heel erg blij zijn dat PSV met Sulejmani bezig zou zijn. Er is natuurlijk ook veel interesse in de spelers van PSV. Ik denk dat PSV Farfan en Affelay kwijt gaat raken en dan is het goed om Sulejmani te gaan halen. YP Lee moet PSV ook nog halen.
 Help mods!
Pool: 342e, Roda JC-PSV MotM: -Battle-rating: 1.471,1VoVo: 1138e / 754e / 1093eOpstelling: 4-3-3
O Baixinho
Vaste waarde in elftal

Uit: Tilburg
Reg.: 1 september 2006
Gepost op 10 maart 2008 om 11:47:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
drs. Bjorn schreef:

(...)En je vergeet Manco.

Sulejmani kan daar nog prima bij. Ik zie in hem vooral een echte centrumspits en die kunnen we best nog een gebruiken voor het geval we 4-4-2 willen spelen. Het zou trouwens ook zomaar kunnen dat deze zomer alweer afschid wordt genomen van Koevermans.
 Help mods!
Pool: 4241e, Roda JC-PSV MotM: -Battle-rating: 1.491,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Ron Jeremy
Legende

Uit: Deurne
Reg.: 19 januari 2002
Gepost op 10 maart 2008 om 11:56:06.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Denk dat in het hedendaagse voetbal, het niet meer mogelijk is dat PSV een spits als Sulejmani koopt.
Heerenveen zal er genoeg voor vragen...
 Help mods!
Pool: 584e, Roda JC-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0VoVo: 2249e / - / 1785eOpstelling: 4-4-2
Foxy
Legende
Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - S
Reg.: 13 oktober 1999
Gepost op 10 maart 2008 om 12:07:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens mij heeft hij nog maar een contract van een jaar ofzo, zoveel kunnen ze dus niet vragen.
 Help mods!
Pool: 124e, Roda JC-PSV 1-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.291,2VoVo: 154e / 581e / 72eOpstelling: 4-5-1
nollie
Veelbelovend talent

Uit: Leiden
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 9 augustus 2005
Gepost op 10 maart 2008 om 12:08:14.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er kunnen verschillende zaken aan de hand zijn. Het kan natuurlijk ronduit een onzinverhaal zijn. Maar van de andere kant, die Sulejmani is DE revelatie van de Eredivisie en volgens mij is het echt een pareltje. Hij heeft bij Heerenveen misschien wel een lang contract, maar nog geen goed contract (qua inkomen etc). Als PSV echt heel veel vertrouwen in zijn talent heeft dan kunnen ze hem nu nog halen, niet meer over een half jaar. Dus dan vind ik het een goede zaak. Ik verwacht dat Farfan, Koef en Ibi zullen vertrekken. Met Manco en Amrabat en Aissati kan je dit opvangen maar een extra supertalent is nooit verkeerd. Ik vind het een goede ontwikkeling dat PSV blijkbaar weer een beetje de oude aggressie op de transfermarkt lijkt terug te krijgen.
 Help mods!
Pool: 1294e, Roda JC-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
hoensbroek
Internationale topspeler

Uit: Heerlen
Reg.: 30 augustus 2004
Gepost op 10 maart 2008 om 12:18:59.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Denk dat PSV Koevermans inderdaad zal proberen te gaan slijten aan een leuke duitse club of zo. Voor Ibi staan de clubs ook in de rij en gaat het er simpelweg om wie het meest zal gaan bieden aan PSV. Die clubs mogen dan om de handtekening gaan strijden. Kortom, het zal moeilijk worden Affelay te behouden voor ons PSV. Jefferson farfan zou bij een eventuele nieuwe goede wedstrijd tegen Tottenham wel eens voor die club een optie kunnen worden. Geld zit er genoeg, en Frafan zou best in engeland willen ballen voor een mooie cub als Tottenham Hotspurs.
Met Amrabat, Dzudzák, Manco heeft PSV al aardig wat op de vleugels rondlopen maar er kan er inderdaad best nog eentje bij. Lazovic en Reis worden de spitsen als Koef zou vertrekken. Aissati vervangt Affelay en Achenteh schuift denkelijk naar het plaatsje van Affelay toe.
Van der leegte zal ook wel vertrekken en met hem hopelijk Mike Zonneveld, Eric Addo en Alcides. Geef Fagner de kans in de selectie, haal Young Pyo Lee die de club al kent en koop nog 1 goede centrumverdediger erbij die ervaring heeft en kan leiding geven. Zo heb je wederom een frisse selectie en ben je wederom kampioenswaardig.
 Help mods!
Pool: 1153e, Roda JC-PSV MotM: -Battle-rating: 1.194,4VoVo: 805e / 1053e / 630eOpstelling: 4-4-2
stefvanhal
Lid 2e elftal

Uit: drunen
Reg.: 6 juli 2006
Gepost op 10 maart 2008 om 12:37:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hoensbroek schreef:

Denk dat PSV Koevermans inderdaad zal proberen te gaan slijten aan een leuke duitse club of zo. Voor Ibi staan de clubs ook in de rij en gaat het er simpelweg om wie het meest zal gaan bieden aan PSV. Die clubs mogen dan om de handtekening gaan strijden. Kortom, het zal moeilijk worden Affelay te behouden voor ons PSV. Jefferson farfan zou bij een eventuele nieuwe goede wedstrijd tegen Tottenham wel eens voor die club een optie kunnen worden. Geld zit er genoeg, en Frafan zou best in engeland willen ballen voor een mooie cub als Tottenham Hotspurs.
Met Amrabat, Dzudzák, Manco heeft PSV al aardig wat op de vleugels rondlopen maar er kan er inderdaad best nog eentje bij. Lazovic en Reis worden de spitsen als Koef zou vertrekken. Aissati vervangt Affelay en Achenteh schuift denkelijk naar het plaatsje van Affelay toe.
Van der leegte zal ook wel vertrekken en met hem hopelijk Mike Zonneveld, Eric Addo en Alcides. Geef Fagner de kans in de selectie, haal Young Pyo Lee die de club al kent en koop nog 1 goede centrumverdediger erbij die ervaring heeft en kan leiding geven. Zo heb je wederom een frisse selectie en ben je wederom kampioenswaardig.

Helemaal met je eens!
 Help mods!
Pool: -, Roda JC-PSV MotM: -Battle-rating: 1.414,1VoVo: -Opstelling: 3-5-2
malibu
International

Uit: amsterdam
Reg.: 1 augustus 2006
Gepost op 10 maart 2008 om 12:42:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hoensbroek schreef:

klinkt best aannemelijk. Jeff heeft zich aardig in de kijker gespeeld afgelopen Donderdag, koef is unhappy. Ibi zie ik nog wel een jaartje blijven echter. Maar over Sulejmani, ik geloof er eerlijk gezegd weinig van. ook vind ik het zeker op dit moment geen logische aankoop, omdat koef en farfan nog steeds vrolijk hier rondhuppelen en er geen enkel gerucht is. Mocht eht echter wel gebeuren zal ik Sulejmani graag zien komen, want hij speelt prima centraal in de spits. met Amrabat en Duda op de flanken, moer er wel leuk voetbl komen volgend seizoen.

Maar voorlopig zie ik liever een sterke focus op de verdediging komen.
 Help mods!
Pool: 1960e, Roda JC-PSV MotM: -Battle-rating: 1.489,6VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Sjoerdje87
Regelmatige invaller

Uit: Eindhoven / Nijmegen
Vak: Noord - PR
Reg.: 5 juni 2007
Gepost op 10 maart 2008 om 13:29:44.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat wij normaal gesproken geen supertalenten meer van Heerenveen kunnen overkopen.. tenzij PSV heel diep in de buidel tast. Als Sulejmani gecontracteerd wordt voor volgend seizoen betekent dat bovendien dat Farfán en Koef 100% zeker weggaan. Op Koef kan dan haast alleen verlies gemaakt worden (wie betaalt nou nog 6 miljoen voor hem..), en met Farfán raken we een belangrijke basisspeler kwijt.
Aangezien Lazovic ook volgend seizoen gewoon basisspeler blijft betekent dit dat sowieso Amrabat, Manco of Sulejmani dan op de bank komt. Bovendien hebben we dan een heel erg jong en onervaren team, waarmee we in de Champions League bij voorbaat kansloos zijn. Ook is de realiteit dat een bankzitter bij PSV per definitie een ontevreden speler is. Na dat ene arrest van pas geleden kan een speler die een jaar amper speelt gratis vertrekken.. Niet echt een lekker gegeven.

Sulejmani is een geweldige speler die absoluut PSV-waardig is, maar als je alles meetelt is het niet slim om hem nu te halen. Je kunt hem moeilijk halen als 'een speler voor de toekomst', want die jongen wil spelen, net als al onze andere jonkies. Laat PSV zich nou maar focussen op de achterhoede, want voorin zit het nou wel snor. Zeker als Farfán blijft.

[Dit bericht is veranderd door Sjoerdje87 (op 10 maart 2008 13:30:28).]
 Help mods!
Pool: 149e, Roda JC-PSV MotM: -Battle-rating: 1.571,4 (daag uit)VoVo: 838e / 1001e / 683eOpstelling: 4-3-3
geertjuh23
Internationale topspeler

Reg.: 3 mei 2005
Gepost op 10 maart 2008 om 14:25:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Sulejmani is een ontzettend groot talent, maar op zijn positie op de flanken hebben we volgend seizoen al genoeg spelers op de flanken met Manco,Amrabat,Dzsudzak en eventueel Farfan, het is belangrijker dat we een aantal goede verdedigers halen, want Alcides vertrekt waarschijnlijk en als hij niet vertrekt kunnen we toch wel een goede linksback aantrekken(Lee, bijvoorbeeld) en een centrumverdediger van een hoog niveau(kan ik eerlijk gezegt even geen opnoemen).
 Help mods!
Pool: 953e, Roda JC-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 932e / 991e / 919eOpstelling: incompleet
nollie
Veelbelovend talent

Uit: Leiden
Reg.: 9 augustus 2005
Gepost op 10 maart 2008 om 15:28:23.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
geertjuh23 schreef:

maar op zijn positie op de flanken hebben we volgend seizoen al genoeg spelers op de flanken met Manco,Amrabat,Dzsudzak en eventueel Farfan
Ik vind het toch opvallend hoe sommige mensen naar posities kijken. Ik kan me iets herinneren van mensen die toen Amrabat werd gehaald begonnen te klagen over de plaats die Aissati nu weer kwijtraakte. Gelul natuurlijk, want amrabat is een aanvaller die ook op de flanken goed speelt en aissati is een echte middenvelder die op de as moet spelen.

Sulejmani speelt sinds het vertrek van Alves in de basis en wel op de plek van die verwende braziliaan. Hij is dus ook een echte centrumspits. Als Koef vertrekt dan is het toch prima om deze jongen er ook bij te hebben. Je kan volgend jaar echt prima met Amrabat, Lazo, Sulejmani en Dzudzak tegelijk spelen. aissati en Simons erachter en niks meer aan doen.
 Help mods!
Pool: 1294e, Roda JC-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
hoensbroek
Internationale topspeler

Uit: Heerlen
Reg.: 30 augustus 2004
Gepost op 10 maart 2008 om 15:40:25.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
nollie schreef:

(...)

Ik vind het toch opvallend hoe sommige mensen naar posities kijken. Ik kan me iets herinneren van mensen die toen Amrabat werd gehaald begonnen te klagen over de plaats die Aissati nu weer kwijtraakte. Gelul natuurlijk, want amrabat is een aanvaller die ook op de flanken goed speelt en aissati is een echte middenvelder die op de as moet spelen.

Sulejmani speelt sinds het vertrek van Alves in de basis en wel op de plek van die verwende braziliaan. Hij is dus ook een echte centrumspits. Als Koef vertrekt dan is het toch prima om deze jongen er ook bij te hebben. Je kan volgend jaar echt prima met Amrabat, Lazo, Sulejmani en Dzudzak tegelijk spelen. aissati en Simons erachter en niks meer aan doen.

Beetje aanvallend, denk je niet?

4 aanvallers en dan naast Simons ook nog eens een aanvallend ingestelde speler als Aissati. Je verzuipt zo in de grotere wedstrijden.
 Help mods!
Pool: 1153e, Roda JC-PSV MotM: -Battle-rating: 1.194,4VoVo: 805e / 1053e / 630eOpstelling: 4-4-2
BigMac
Talentje

Uit: Tilburg
Reg.: 21 juli 2007
Gepost op 10 maart 2008 om 15:57:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is alleen een erg goede optie als er aanvallers vertrekken. Maar nu zit de aanval wel snor en waar heeft PSV dan nog een zak geld klaar liggen voor deze jongen?
 Help mods!
Pool: 4756e, Roda JC-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Booster
Aanstormend talent

Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 7 april 2007
Gepost op 10 maart 2008 om 16:30:56.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als PSV hem aantrekt, en Koef en Lazo probeert te slijten dan heb je wel een dodelijk creatieve aanval volgend jaar:

---------------------Sulejmani-------------------
-------------------------------------------------
--Dzsudzsak----------Afellay--------Amrabat------

Maar het lijkt me verstandiger om eerst een goede CV aan te trekken en een niewe linksback..
 Help mods!
Pool: -, Roda JC-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
il capo di capi
Bankzitter

Uit: waalwijk
Vak: West - HH
Reg.: 2 april 2004
Gepost op 10 maart 2008 om 16:59:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Je hoeft dan geen voorzet te geven met 4 kabouters in je team.
Er mag wel lengte en vooral in staan.
 Help mods!
Pool: 3353e, Roda JC-PSV MotM: -Battle-rating: 1.514,1 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Albert Trestena
Regelmatige invaller

Uit: Hillegom
Reg.: 26 april 2007
Gepost op 10 maart 2008 om 17:11:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
il capo di capi schreef:

Hoef je nu ook al niet.
 Help mods!
Pool: 539e, Roda JC-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 5-4-1
sp1337
Aanstormend talent

Uit: Esch
Reg.: 11 maart 2006
Gepost op 10 maart 2008 om 18:06:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Interesse voor deze jongen is niet geheel onlogisch. Aangezien we maar 1 aanvallende linkspoot in de selectie hebben: Dzsudzsak. Wanneer je echter met types als Sulejmani, Amrabat en Dszudzsak op de flanken speelt is het zaak om een type Vennegoor in de spits te hebben. Die de balletjes vasthoudt waardoor de rappe spelers naar binnen kunnen trekken en een steekballetje kunnen ontvangen van een type Vennegoor. Wanneer de buitenspelers buitenom gaan, komt er een voorzet en dan heb je wederom een type Vennegoor nodig die die ballen erin knikkert. Dat is ook de een van de reden waarom het bij heerenveen zo lekker loopt. Die hebben Pranjic en Sulejmani op links en Beerens of Poulsen op rechts met Sibon in de rol 'Vennegoor'. Zowel Koevermans en ietsje mindere mate Lazovic beheersen dit spelletje niet.

[Dit bericht is veranderd door sp1337 (op 10 maart 2008 18:07:17).]
 Help mods!
Pool: 573e, Roda JC-PSV MotM: -Battle-rating: 1.539,3 (daag uit)VoVo: 336e / 971e / 348eOpstelling: 4-3-3
coopo
Toeschouwer

Uit: Hindeloopen
Reg.: 19 maart 2007
Gepost op 10 maart 2008 om 18:06:18.     ICQ: 120    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Sjulemani is zeker een groot talent. Wat mij vooral opvalt is dat hij ijskoud voor de goal is en dat ie uit stilstand kan versnellen en zo een man kan voorbij spelen. Toch kan je ook zien dat het nog een jonge speler is want naar 60 min. is het beste der meestal vanaf. PSV moet hem zeker halen als een Affelay/ Farfan vertrekt, want dit kan een hele grote worden.
 Help mods!
Pool: 1635e, Roda JC-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 1603e / - / 1447eOpstelling: 4-5-1
malibu
International

Uit: amsterdam
Reg.: 1 augustus 2006
Gepost op 10 maart 2008 om 18:24:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
il capo di capi schreef:

wat dacht je van prachtig combinatievoetbal? Met zoveel technische straatvoetballers is dat zeker mogelijk.
 Help mods!
Pool: 1960e, Roda JC-PSV MotM: -Battle-rating: 1.489,6VoVo: -Opstelling: 4-5-1
il capo di capi
Bankzitter

Uit: waalwijk
Vak: West - HH
Reg.: 2 april 2004
Gepost op 10 maart 2008 om 19:02:14.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
malibu schreef:

(...)

wat dacht je van prachtig combinatievoetbal? Met zoveel technische straatvoetballers is dat zeker mogelijk.

Dit is ook wel mogelijk maar dit lukt nooit een heel jaar lang.
Als je fysiek sterke ploegen tegen gaat krijgen wordt je helemaal ondersteboven gelopen.
Fysiek sterke spelers zijn bijna een must in het hedendaagse voetbal......
 Help mods!
Pool: 3353e, Roda JC-PSV MotM: -Battle-rating: 1.514,1 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Valkcx Rot Op
Talentje

Uit: vught
Vak: Noord - M
Reg.: 22 december 2006
Gepost op 10 maart 2008 om 19:04:12.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gewoon ruilen met de Koef, mits ze bij Heerenveen zo gek zijn!

Sulejmani heeft potentieel en de Koef, met zijn motorisch onvermogen, was bij AZ al over de top. Wat was hij weer slecht tegen de Spurs. Er komt echt helemaal niets van die man uit, maar dat ter zijde.

Sulejmani daarentegen maakt een mooi seizoen door en je ziet hem groeien. Dit is echt een toppertje voor de toekomst. Alleen ben ik er bang voor dat hij te duur is.

[Dit bericht is veranderd door Valkcx Rot Op (op 10 maart 2008 19:05:46).]
 Help mods!
Pool: 2770e, Roda JC-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Adje Interim
Veelbelovend talent

Reg.: 30 november 2007
Gepost op 10 maart 2008 om 19:07:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Valkcx Rot Op schreef:

Gewoon ruilen met de Koef, mits ze bij Heerenveen zo gek zijn!

Sulejmani heeft potentieel en de Koef, met zijn motorisch onvermogen, was bij AZ al over de top. Wat was hij weer slecht tegen de Spurs. Er komt echt helemaal niets van die man uit, maar dat ter zijde.

Sulejmani daarentegen maakt een mooi seizoen door en je ziet hem groeien. Dit is echt een toppertje voor de toekomst. Alleen ben ik er bang voor dat hij te duur is.

Heerenveen heeft Sibon en die zal nog wel een jaartje of wat blijven. Ik ben ook geen fan van Koevermans, zie liever iemand die een beter aanspeelpunt is en sterk in de lucht is.
Type Koller,Crouch....Vennegoor
 Help mods!
Pool: 668e, Roda JC-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.480,4VoVo: 754e / 937e / 627eOpstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 68 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk