| Poster | | Topic: Miralem Sulejmani |  |
|
Noosa Aanstormend talent
Vak: - Posts: 130 Reg.: 12 juli 2000 | Is er, behalve een mailschrijver gisteren bij Voetbal Insite, nog een (wat meer betrouwbare) bron voor dit gerucht??
|
|
|
CocudeGeus Lid 2e elftal
Uit: Helmond Vak: Noord - U Posts: 155 Reg.: 23 mei 2000 |
quote: Valkcx Rot Op schreef:
Gewoon ruilen met de Koef, mits ze bij Heerenveen zo gek zijn!
Sulejmani heeft potentieel en de Koef, met zijn motorisch onvermogen, was bij AZ al over de top. Wat was hij weer slecht tegen de Spurs. Er komt echt helemaal niets van die man uit, maar dat ter zijde.
Sulejmani daarentegen maakt een mooi seizoen door en je ziet hem groeien. Dit is echt een toppertje voor de toekomst. Alleen ben ik er bang voor dat hij te duur is.
Niet alleen irriteert je nickname me, maar om te beweren dat Koevermans slecht speelde tegen de Spurs??
Daar sta je dan in de punt kopduels uit te vechten tegen King en Woodgate, twee van de beste koppers van Engeland..
Voor de rest zit ie altijd op de bank, terwijl ie altijd scoort! Als we alleen maar lichtgewicht aanvallers als Lazovic en Amrabat erin zetten nee dan gooi je lekker de beuk erin
Sulejmani is idd echt keigoed, zou zo een versterking zijn voor PSV in de toekomst. Op dit moment speelt hij echter alleen goed als de sfeer om hem heen goed is (Verbeek roemde hem om zijn thuiswedstrijden, uit is het nog niet veel..)
We hebben alleen al zoveel aanvallers.
Bovendien zal Heerenveen de hoofdprijs wel vragen en die betalen we toch niet.
[Dit bericht is veranderd door CocudeGeus (op 10 maart 2008 19:47:51).]
|
|
|
French Meervoudig international
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 716 Reg.: 2 maart 2005 | Wat een nickname inderdaad, en dan Valckx ook nog fout gespeld. Meneer met zijn grote mond laat zich blijkbaar niet remmen door enige feitenkennis.
On-topic dan maar weer. Ik zie in die hele Sulejmani geen (nodige) versterking voor PSV nu er reeds twee spelers gehaald zijn voor de flanken.
|
|
|
dn Huls Valkcx Rot Op  Talentje
Uit: vught Vak: Noord - M Posts: 76 Reg.: 22 december 2006 |
quote: CocudeGeus schreef:
(...)
Niet alleen irriteert je nickname me, maar om te beweren dat Koevermans slecht speelde tegen de Spurs??
Daar sta je dan in de punt kopduels uit te vechten tegen King en Woodgate, twee van de beste koppers van Engeland..
Voor de rest zit ie altijd op de bank, terwijl ie altijd scoort! Als we alleen maar lichtgewicht aanvallers als Lazovic en Amrabat erin zetten nee dan gooi je lekker de beuk erin
Sulejmani is idd echt keigoed, zou zo een versterking zijn voor PSV in de toekomst. Op dit moment speelt hij echter alleen goed als de sfeer om hem heen goed is (Verbeek roemde hem om zijn thuiswedstrijden, uit is het nog niet veel..)
We hebben alleen al zoveel aanvallers.
Bovendien zal Heerenveen de hoofdprijs wel vragen en die betalen we toch niet.
ten eerste is die naam idd irritant. Ik heb hem genomen een half jaar geleden om mijn onvrede over het aan en verkoopbeleid bij psv en dus Valckx te uiten. Dat er een typefout in staat is een simpel foutje. Ik ging er ook van uit dat ik mijn naam onbeperkt kon veranderen.... niet dus! Dit duurt een half jaar en in dat half jaar heb ik ook niet gepost (vanwege de belachelijke naam)
Hij is inmiddels veranderd.
Over koevermans tegen de spurs; Ik kan er enigszins wel inkomen dat er een stevige en sterke kerel in de spits staat tegen deze engelse sloopkogels. Het probleem bij Koevermans is dat hij zijn sterke lichaam niet benut. Hij moet erg veel vasthouden om de tegenstanders van zich af te houden. Hij werd hier ook regelmatig voor afgefloten.
Over het algemeen doet hij het voor zijn doen niet slecht bij psv, maar ik vind het geen psv-waardige spits!
Een Sulejmani kan dat wel worden.
|
|
|
tunsi Jeugdspeler
Vak: - Posts: 31 Reg.: 3 oktober 2007 | PSV gaat denk ik niet weer een dure spits kopen. Want Heerenveen zal niet weinig vragen. Alleen als Lazovic zou worden verkocht (wat ik niet zie gebeuren) zou PSV er misschien aan denken.
|
|
|
malibu International
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2005 Reg.: 1 augustus 2006 |
quote: tunsi schreef:
PSV gaat denk ik niet weer een dure spits kopen. Want Heerenveen zal niet weinig vragen. Alleen als Lazovic zou worden verkocht (wat ik niet zie gebeuren) zou PSV er misschien aan denken.
Of Koevermans natuurlijk. Maar ik blijf erbij: prioriteit is en blijft de verdediging. Daar moet echt in geinvesteerd worden. Reis moet ook zijn kansen gaan krijgen volgend jaar.
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 2342 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
quote: Sjoerdje87 schreef:
Ook is de realiteit dat een bankzitter bij PSV per definitie een ontevreden speler is.
Toch knap dat Addo hier al járen seizoen in, seizoen uit een vaste bankzitter is en zich toch nog happy voelt in Eindhoven.
|
|
|
hoensbroek Internationale topspeler
Uit: Heerlen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1159 Reg.: 30 augustus 2004 | Is het geen idee de ijzersterke Koevermans om te turnen tot centrum verdediger. Sterk en kopsterk, werkt als een paard. Vraag is of hij kan verdedigen.
Nee, serieus nu, SUlejmani moet PSV wel blijven volgen. Je hinkt op 2 gedachten. Als je hem wilt moet je hem nu kopen anders zal hij te duur gaan worden. Dat is het probleem. Daarbij heeft PSV op et moment 4 flankspelers met Dzudzák, Manco, Amrabat en farfan. Farfan zal dus eerst verkocht moet worden lijkt mij.
|
|
|
Adje Interim Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 835 Reg.: 30 november 2007 |
quote: hoensbroek schreef:
Is het geen idee de ijzersterke Koevermans om te turnen tot centrum verdediger. Sterk en kopsterk, werkt als een paard. Vraag is of hij kan verdedigen.
Nee, serieus nu, SUlejmani moet PSV wel blijven volgen. Je hinkt op 2 gedachten. Als je hem wilt moet je hem nu kopen anders zal hij te duur gaan worden. Dat is het probleem. Daarbij heeft PSV op et moment 4 flankspelers met Dzudzák, Manco, Amrabat en farfan. Farfan zal dus eerst verkocht moet worden lijkt mij.
Hebben we het hier wel over Koevermans? De man is absoluut niet (kop)sterk te noemen, wordt bijna standaard afgetroefd in de lucht. En dat harde werken vind ik wel meevallen, zeker als je het vergelijkt met wat een Lazovic doet.
|
|
|
renzzz19852042327 Vedette
Uit: Best Vak: - Posts: 1402 Reg.: 1 juni 2004 |
quote: hoensbroek schreef:
Is het geen idee de ijzersterke Koevermans om te turnen tot centrum verdediger. Sterk en kopsterk, werkt als een paard. Vraag is of hij kan verdedigen.
Hahaha de grootste onzin ooit natuuurlijk dit! Koevermans de nieuwe Alex met zijn kopkracht en snelheid. Ja ik zie het wel zitten. 
|
|
|
iceminem Internationale topspeler
Uit: zwerver Vak: West - LL Posts: 932 Reg.: 24 maart 2000 |
quote: 22. Balazs Dzsudzsak schreef:
(...)
Toch knap dat Addo hier al járen seizoen in, seizoen uit een vaste bankzitter is en zich toch nog happy voelt in Eindhoven.
Met het salaris wat Addo al 10 meesleept, zou ik ook lachend op een bank gaan zitten. 
|
|
|
Dave_Blokker89 Jeugdspeler
Uit: Lanaken Vak: Zuid - A Posts: 41 Reg.: 16 juli 2005 | Ik zou Miralem Sulejmani een geweldige aankoop vinden. Hij heeft voor mij wel bewezen een speler te zijn die PSV naar een hoger niveau kan brengen. Hij heeft de combinatie van de actie EN scorend vermogen. Wat sommige zeggen ruilen voor Koevermans zou ik niet eens zo slecht vinden, want ik denk dat Koevermans bij Heerenveen ook meer aan spelen zal toekomen dan hier bij PSV. Sulejmani is trouwens geen flankspeler maar iemand voor in het centrum. Iemand die met vrijheid om de de spits heen speelt.
|
|
|
Edwiin Talentje
Vak: - Posts: 91 Reg.: 28 augustus 2007 |
quote: Dave_Blokker89 schreef:
Ik zou Miralem Sulejmani een geweldige aankoop vinden. Hij heeft voor mij wel bewezen een speler te zijn die PSV naar een hoger niveau kan brengen. Hij heeft de combinatie van de actie EN scorend vermogen. Wat sommige zeggen ruilen voor Koevermans zou ik niet eens zo slecht vinden, want ik denk dat Koevermans bij Heerenveen ook meer aan spelen zal toekomen dan hier bij PSV. Sulejmani is trouwens geen flankspeler maar iemand voor in het centrum. Iemand die met vrijheid om de de spits heen speelt.
Ik denk dat als je Koevermans wilt ruilen voor Sulejmani dat PSV dan nog wat geld moet bijleggen.
|
|
|
rafa Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 114 Reg.: 24 oktober 2005 |
Bovendien, wat moet Heerenveen met Sibon én Koevermans? Dat zijn twee vergelijkbare type spelers.
|
|
|
Gomes O Goleiro Grande..
 Toeschouwer
Vak: Noord - M Posts: 44 Reg.: 13 maart 2008 |
quote: rafa schreef:
:offtopic
Bovendien, wat moet Heerenveen met Sibon én Koevermans? Dat zijn twee vergelijkbare type spelers.
Sibon is een stuk ouder. Dus die zou binnen kort wel eens gaan stoppen.
[Dit bericht is veranderd door Gomes O Goleiro Grande.. (op 13 maart 2008 15:17:08).]
|
|
|
Juzni_Front Nationale topspeler
Uit: Zemun (Beograd) Vak: - Posts: 843 Reg.: 29 april 2005 | Speelt aankomend seizoen bij Feyenoord. Mark my words. 
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 25969 Reg.: 8 juni 2001 | Van mij mag hij naar 010 gaan.
We hebben Dzsudzsak al voor die positie en dat is een veel groter talent.
[Dit bericht is veranderd door Giallorossi (op 13 maart 2008 23:42:49).]
|
|
|
Stefano Internationale topspeler
Uit: Arnhem Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1316 Reg.: 30 september 2005 |
quote: Juzni_Front schreef:
Speelt aankomend seizoen bij Feyenoord. Mark my words. 
Normaal gesproken post ik hier niet, maar dit vind ik wel interessant. 
In wat voor stadium zit de 'transfer'? Heeft Feyenoord alleen nog maar (concrete) interesse, zijn ze al aan het onderhandelen, of is het misschien al (bijna) rond?
|
|
|
Jeroenho Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - XX Posts: 2831 Reg.: 12 maart 2000 |
quote: Giallorossi schreef:
Van mij mag hij naar 010 gaan.
We hebben Dzsudzsak al voor die positie en dat is een veel groter talent.
Ik vraag me af waar je dit op baseert. Kom je ook tot die conclusie als je je rood-witte bril afzet? Volgens mij zijn het namelijk allebei grote talenten en is er geen zinnig woord over te zeggen wie er een groter talent is en heb jij al helemaal te weinig kennis van de achtergrond van beide spelers om te kunnen beoordelen wie van hen echt gaat slagen.
|
|
|
Stefano Internationale topspeler
Uit: Arnhem Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1316 Reg.: 30 september 2005 | Sulejmani is ook een hele andere voetballer, dus begrijp de vergelijking sowieso niet. Daarnaast hebben beide spelers enorm veel talent.
|
|
|
Stephano1981 Geselecteerd voor Oranje
Uit: Goes Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 472 Reg.: 8 juli 2004 |
quote: Jeroenho schreef:
(...)
Ik vraag me af waar je dit op baseert. Kom je ook tot die conclusie als je je rood-witte bril afzet? Volgens mij zijn het namelijk allebei grote talenten en is er geen zinnig woord over te zeggen wie er een groter talent is en heb jij al helemaal te weinig kennis van de achtergrond van beide spelers om te kunnen beoordelen wie van hen echt gaat slagen.
Ik denk dat ze niet goed met elkaar te vergelijken zijn, want ik heb het idee dat balazs meer een vleugelspeler is en sulejmani meer tot zijn recht komt in het centrum van de aanval. Maar on-topic: Sulejmani is wat mij betreft hartstikke welkom. Ik zou het een versterking vinden voor dit PSV. Aan de andere kant kun je zeggen dat we Amrabat en Manco al gehaald hebben. Dus wat dat betreft kun je je misschien toch beter richten op de verdediging..
|
|
|
haaimethenk Legende
Uit: Etten-Leur Vak: West - JJ Posts: 3192 Reg.: 24 december 2000 | Wat een geweldige goal vanavond weer, technisch zo knap !!
|
|
|
facker Jeugdspeler
Vak: - Posts: 42 Reg.: 2 februari 2008 | Sankoh had hem de hele wedstrijd in de broekzak zitten, hij kwam er werkelijk nul keer langs.
Die goal was een overtal situatie en dat maakt hij dan wel weer goed af. (Hoewel V Loo natuurlijk gewoon te laat is)
Maar het is opzich wel een goede speler, wel een beetje gehyped.
|
|
|
kicktheking
 Toeschouwer
Vak: - Posts: 5 Reg.: 15 maart 2008 | Sulejmani is een once in a-life-time optie.
Niet twijfelen,gewoon doen. Desnoods Lazovic inschakelen om hem over de streep te trekken.Heeft nog maar een contract tot 2009 en hoeft dus geen godsvermogen te kosten
Is volgens mij met zijn gave techniek dodelijk naast een sleurende spits als Lazovic en communicatief ook geen verkeerde aankoop door de taalovereenkomst.Dsudszak en Amrabat op de flanken en er is weer leven in de brouwerij!!
|
|
|
NilisLuc Toeschouwer
Uit: Boxtel Vak: West - K Posts: 17 Reg.: 11 januari 2008 | Sulejmani heeft inderdaad een contract tot 2009. Je vergeet daarbij te zeggen dat dit contract met 2 jaar verlengd kan worden door Heerenveen. Sulejmani is dus niet zo goedkoop als wordt verwacht. Die gaat echt de hoofdprijs kosten. Met Manco en Amrabat lijkt het mij dat PSV zich op de flanken al goed heeft versterkt voor het volgend seizoen!
Laat PSV zich nu maar bezighouden met de verdediging. Daar is nog genoeg werk te verrichten op transfergebied.
|
|
|