| Poster | | Topic: Miralem Sulejmani |  |
|
junglejane Meervoudig international
Vak: Zuid - B Posts: 694 Reg.: 2 juli 2001 |
quote: tha boer schreef:
(...)
Raar, want daarvoor zeggen ze dat het misschien niet rond komt zeg je, 
Ik zeg niks.
Dit stond er gisteren op het Ajax forum over Sulejmani.
Daar wisten "insiders" te melden dat het op 1 juli was geregeld maar kennelijk niet.
|
|
|
El Differente Bankzitter
Vak: - Posts: 1653 Reg.: 30 november 2007 | Ja, om een akkoord te bereiken met Sulejmani zelf is natuurlijk niet zo'n probleem.
Heerenveen doet moeilijk.
Overigens verwacht ik dat die zich morgen definitief gaan melden voor Janmaat.
|
|
|
Pimmel Nationale topspeler
Vak: - Posts: 862 Reg.: 31 juli 2002 | Ach iedereen roept hier wel dat Koef en Lazovic weg moeten, daar ben ik het wel redelijk mee eens gezien de prestaties van beide, maar ik verwacht niet dat één van beide zal gaan.
Sulejmani, Podolski, Ronaldo, Semih, Jovanovic, Pavlyuchenko, Klasnic, Berg, Kezman, Tomasson en Ameobi komen niet naar PSV.
Lehman, Kaka, Ronaldinho, Akinfeev, Zuiverloon, Sun en Lee hebben trouwens ook bedankt voor de eer.
Een mens moet kunnen dromen,
maar het zou fijn zijn als ze die dromen voor zichzelf zouden houden.
[Dit bericht is veranderd door Pimmel (op 3 juli 2008 00:42:56).]
|
|
|
RodrigoCosta Meervoudig international
Uit: Breda Vak: Oost - XX Posts: 690 Reg.: 3 september 2006 |
quote: El Differente schreef:
Ja, om een akkoord te bereiken met Sulejmani zelf is natuurlijk niet zo'n probleem.
Heerenveen doet moeilijk.
Overigens verwacht ik dat die zich morgen definitief gaan melden voor Janmaat.
Die hebben al drie keer een bod gedaan op Janmaat, dus die hebben zich allang gemeld.
Ontopic: Ik verwacht niet dat Heerenveen mee gaat werken aan een binnenlandse transfer van Sulejmani. Kuiper is duidelijk en ziet Ajax niet als positieverbetering ten opzichte van Heerenveen. Wellicht is PSV dat wel, omdat wij CL spelen. Sulejmani komt denk ik pas in beeld als Afellay vertrekt.
|
|
|
lindsaywilson Legende
Posts: 7238 Reg.: 7 maart 2002 | De naam van Miralem Sulejmani prijkt nog altijd hoog op het lijstje van Marco van Basten. De spits van sc Heerenveen is er persoonlijk zelfs al uit met de Amsterdammers, zo zegt technisch directeur Danny Blind in VI.
"Met de speler zelf zijn we er wel uit. Het is nu een zaak van club tot club. Die onderhandelingen lopen nog steeds", aldus Blind in het weekblad. Heerenveen liet overigens al meerdere malen dat het onwaarschijnlijk is dat Sulejmani volgend seizoen het tricot van Ajax zal dragen.
Behalve Ajax bestaat er ook interesse van Chelsea voor de 19-jarige Serviër. De Londense grootmacht heeft volgens diverse Engelse media zelfs al geïnformeerd naar de vraagprijs van Heerenveen.
|
|
|
ruuddevil Talentje
Vak: - Posts: 63 Reg.: 1 januari 2006 |
quote: Pimmel schreef:
Ach iedereen roept hier wel dat Koef en Lazovic weg moeten, daar ben ik het wel redelijk mee eens gezien de prestaties van beide, maar ik verwacht niet dat één van beide zal gaan.
Sulejmani, Podolski, Ronaldo, Semih, Jovanovic, Pavlyuchenko, Klasnic, Berg, Kezman, Tomasson en Ameobi komen niet naar PSV.
Lehman, Kaka, Ronaldinho, Akinfeev, Zuiverloon, Sun en Lee hebben trouwens ook bedankt voor de eer.
Een mens moet kunnen dromen,
maar het zou fijn zijn als ze die dromen voor zichzelf zouden houden.
In grote lijnen met je eens, maar je noemt er ook een aantal die volgens mij best haalbaar zijn. We moeten onszelf ook niet gaan onderschatten.
|
|
|
Op weg naar nr 22 Meervoudig international
Uit: Epe Vak: Oost - X Posts: 636 Reg.: 9 februari 2004 |
quote: lindsaywilson schreef:
De naam van Miralem Sulejmani prijkt nog altijd hoog op het lijstje van Marco van Basten. De spits van sc Heerenveen is er persoonlijk zelfs al uit met de Amsterdammers, zo zegt technisch directeur Danny Blind in VI.
"Met de speler zelf zijn we er wel uit. Het is nu een zaak van club tot club. Die onderhandelingen lopen nog steeds", aldus Blind in het weekblad. Heerenveen liet overigens al meerdere malen dat het onwaarschijnlijk is dat Sulejmani volgend seizoen het tricot van Ajax zal dragen.
Behalve Ajax bestaat er ook interesse van Chelsea voor de 19-jarige Serviër. De Londense grootmacht heeft volgens diverse Engelse media zelfs al geïnformeerd naar de vraagprijs van Heerenveen.
Feit dat Ajax zich nogal arrogant opstelde naar Heerenveen met de transfer van Huntelaar helpt in deze ook niet mee. Houd die ppot stijf Heerenveen en laat hem maar naar Chelsea gaan voor tig miljoen.
|
|
|
PSV Sjakie Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Noord - S Posts: 962 Reg.: 5 juli 2003 | Chelsea had plannen om Sulejmani te kopen en bij PSV te stallen, maar na die affaire Lemic zijn die plannen denk ik ergens helemaal onder in een diepvries terecht gekomen en ik denk niet dat die er nog ooit uitkomen.
[Dit bericht is veranderd door PSV Sjakie (op 3 juli 2008 09:26:40).]
|
|
|
O Baixinho International
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 584 Reg.: 1 september 2006 | Ik vind het nog steeds ontzettend veel geld en bombarie voor een 19-jarige die het net 1 seizoen heeft laten zien. Hij heeft uiteindelijk ook 'maar' 15 goals gemaakt. Het zal mij benieuwen of hij het echt gaat maken. Maar ja, die twijfels had ik ook bij Huntelaar...
Als ik de houding van H'veen in gedachten neem bij de onderhandelingen met AZ over Alves dan heeft 020 Sulejmani nog niet zo 1-2-3 binnen.
|
|
|
PSV-Devil Toeschouwer
Vak: - Posts: 17 Reg.: 12 juli 2006 |
quote: O Baixinho schreef:
Ik vind het nog steeds ontzettend veel geld en bombarie voor een 19-jarige die het net 1 seizoen heeft laten zien. Hij heeft uiteindelijk ook 'maar' 15 goals gemaakt. Het zal mij benieuwen of hij het echt gaat maken. Maar ja, die twijfels had ik ook bij Huntelaar...
Als ik de houding van H'veen in gedachten neem bij de onderhandelingen met AZ over Alves dan heeft 020 Sulejmani nog niet zo 1-2-3 binnen.
De subtoppers laten tegenwoordig hun topspelers niet meer vertrekken voor een bos wortels. Aan de ene zijde een slechte ontwikkeling want dit betekent dat de traditionele top 3 niet veel nederlands maar ook buitenlandse talenten binnen de eredivisie kunnen halen. Aan de andere kant is dit een misschien ook wel een goede ontwikkeling om de competitie sterker te maken
|
|
|
Drs.Nimrod Legende
Uit: Syracuse (USA) Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 5505 Reg.: 18 oktober 2003 | Die man gaat gewoon naar ajax en dat is doodzonde, maar die hebben wel geld en wij verkopen onze beste spelers om de gaten te dichten.
|
|
|
DA PHOOL Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1405 Reg.: 8 november 2000 |
quote: O Baixinho schreef:
Ik vind het nog steeds ontzettend veel geld en bombarie voor een 19-jarige die het net 1 seizoen heeft laten zien. Hij heeft uiteindelijk ook 'maar' 15 goals gemaakt. Het zal mij benieuwen of hij het echt gaat maken. Maar ja, die twijfels had ik ook bij Huntelaar...
Hij heeft ook máár een half seizoen gespeeld 
|
|
|
Almere vak V Vedette
Uit: Dronten Vak: - Posts: 1391 Reg.: 28 juli 1999 | Hoor net dat het rond zou zijn met Ajax voor 16,25 miljoen euro. Ik zeg veel te veel geld.
|
|
|
Batsu Jeugdspeler
Vak: - Posts: 47 Reg.: 22 april 2007 | wordt ook gemeld op teletekst.
blijft een klap met geld voor een speler die het in mijn ogen nog moet waarmaken....
|
|
| Pool: 4929e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
facker Lid 2e elftal
Vak: - Posts: 206 Reg.: 2 februari 2008 | Haha, 16 miljoen euro. Dat is een hoop geld.]
Ik hoor andere clubs al denken: zo moet dat dus
Ik ben nu al benieuwd wat een Marcus Berg bijvoorbeeld moet gaan kosten nu.
|
|
| Pool: 5062e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
rdk89
 Toeschouwer
Vak: - Posts: 17 Reg.: 30 juni 2008 | Ik had liever gezien dat die nog een jaartje bij heerenveen bleef, en uiteindelijk naar het buitenland zou gaan. Bij ajax zal die zich niet veel verder otwikkelen.. 
|
|
|
leonm Basisspeler
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 331 Reg.: 4 maart 2006 | prima aankoop voor Ajax, die daarmee (mits Huntelaar blijft) een fantastische aanval heeft.
|
|
|
Sappelaar Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1494 Reg.: 6 juni 2005 | Wij hebben met Amrabat een vergelijkbare speler gehaald. Het enige verschil is dat Sulejmani 10x duurder is.
|
|
|
dergreuste Talentje
Uit: Gendt Vak: Noord - RR Posts: 86 Reg.: 27 mei 2004 | 16 miljoen voor een speler die nog niet al teveel heeft laten zien? Ik lach me kapot. Ik hoop dat ie net zoals leonardo flopt in 02.
|
|
|
NordinAmrabat Jeugdspeler
Vak: Noord - SS Posts: 33 Reg.: 14 december 2006 | Sulejmani is echt wel n topper. Ik snap alleen niet dat al die ***** denken dat Huntelaar blijft. Die is nu opzeker weg.
|
|
|
voskePSV Jeugdspeler
Uit: wijk en aalburg Vak: - Posts: 38 Reg.: 22 januari 2008 | Haha 16.25 milj. zijn ze gek geworden
misschien als hij er 30 inschopt is hij het geld waard.
|
|
|
Lester Burnham Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8885 Reg.: 30 maart 2003 | Wat een geld.
Laten we (voor de gein) even terugrekenen.
We hebben het hier dus over 36 miljoen guldens. Voor een Nederlandse club...
Ik had hooguit de helft voor hem betaald.
|
|
|
tijn0 Talentje
Uit: Apeldoorn Vak: - Posts: 125 Reg.: 23 april 2008 | 16 miljoen, echt een hoop geld, maar belachelijk is het niet. Deze speler heeft zeker een hoop potentie en Ajax durft een gok te wagen. We kunnen hun wel gek gaan noemen, maar we zouden willen dat wij hetzelfde konden doen. Ik vraag me alleen af in hoeverre Ajax hier nog winst aan denkt te maken, want dat zie ik niet heel gauw gebeuren. Maar dit is zeker een geweldige versterking, waarmee ze de CL kunnen halen en dan heb je de kosten er alweer op zo'n manier uit, dat het geen te dure aankoop was. Dit zijn de nieuwe prijzen voor dergelijke spelers, blijkbaar. Duurder dan Farfán.. Nog een gelukje dat Amrabat van VVV-Venlo kwam.
|
|
|
StephanPSV Talentje
Vak: - Posts: 296 Reg.: 6 april 2008 | Is gewoon een geweldige aankoop van Ajax. Met Suarez, Huntelaar en Sulejmani hebben ze een droomaanval. Wel een hoog bedrag, maar ze laten in ieder geval zien dat ze ambitie hebben. Dat kan van PSV minder gezegd worden vind ik..
|
|
|
kameleon Internationale topspeler
Vak: Zuid - A Posts: 1125 Reg.: 31 december 2005 |
quote: Lester Burnham schreef:
Wat een geld.
Laten we (voor de gein) even terugrekenen.
We hebben het hier dus over 36 miljoen guldens. Voor een Nederlandse club...
Ik had hooguit de helft voor hem betaald.
Ja Jan Reker kan nog héél veel leren van Yme Kuiper:fantastische onderhandelaar. Chapeau ook voor Ajax: uitstekende speler,had hem heel graag bij PSV gezien,helaas moeten wij het met B spelers als Lazovic en Koevermans doen.
|
|
|