PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Aankoopbeleid
Miralem Sulejmani
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 68 pagina's: « 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 67 68 »

Poster
Topic: Miralem Sulejmani 
Rickardoko
Nationale topspeler

Uit: Kollum
Vak: -
Reg.: 9 juli 2006
Gepost op 4 juli 2008 om 20:02:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Sulejmani kopen is een zekerheidje binnen halen. Ajax heeft met Suarez, Huntelaar en Sulejmani de sterkste voorhoede van de Eredivisie die heel veel doelpunten gaat maken maar nou moeten ze zich ook verdedigend versterken want daar liggen forse gaten naar het vertrek van Stam en Heitinga.
 Help mods!
Pool: 302eMotM: -Battle-rating: 1.471,1VoVo: 1222e / 732e / 1162eOpstelling: 4-3-3
pascal77
Veelbelovend talent

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - VV
Reg.: 1 januari 2008
Gepost op 4 juli 2008 om 20:03:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ongeacht het feit dat je kunt discusieren of het wel of niet te veel geld is voor Sulejmani, maar dat ze een voorhoede hebben nu om van te watertanden is wel duidelijk, ook al gaat Huntelaar weg hebben ze nu dus Sulejmani - Chvitanech - Suarez

Kan iemand mij uitleggen hoe het in vredesnaam mogelijk is dat Ajax na 7 miljoen voor die Chvitanech nu weer 16 miljoen kan betalen voor Sulejmani daar waar wij al 10 jaar op rij CL hebben gespeeld en nog geen fatsoenlijk bedrag uit kunnen geven aan een fatsoenlijke speler alleen een transfervrije fransman en een mexicaan waar niemand van overtuigd is...

Hoe dit kan had ik graag als vraag voorbij zien komen aan Reker op de forumavond, want dat wij al 10 jaar CL spelen en nog geen knoop uit kunnen geven terwijl ze in Amsterdam echt goede spelers halen...

Dan kan men op zo'n geweldige forumavond heel mooi uitleggen dat Aegon niets extra's doet tov Philips, maar ik zie in Eindhoven geen speler gehaald worden voor 16 miljoen, daar moeten wij er minimaal 5 voor hebben en het liefst voor minder...
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Giallorossi
Legende
Buitengewoon lid
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004

Vak: Oost - X
Reg.: 8 juni 2001
Gepost op 4 juli 2008 om 20:05:28.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

16 miljoen voor een speler die nog niks heeft bewezen, wat een gekken zeg

En Heerenveen lacht zich kapot..

[Dit bericht is veranderd door Giallorossi (op 4 juli 2008 20:12:54).]
 Help mods!
Pool: 3322eMotM: -Battle-rating: 1.586,5 (daag uit)VoVo: 2038e / 1004e / 1965eOpstelling: 4-5-1
tijn0
Talentje

Uit: Apeldoorn
Reg.: 23 april 2008
Gepost op 4 juli 2008 om 20:05:43.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Huntelaar blijft toch niet? De onderhandelingen waren vastgelopen, was het laatste bericht en ik begreep uit de woorden van Blind dat hij weg gaat. Ajax wilde een vastgestelde transfersom van 25 miljoen. Nu weet ik niet wat er nu in zijn contract stond, misschien een miljoentje of 10. Dan moet PSV hém maar kopen .
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.463,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
voskePSV
Jeugdspeler

Uit: wijk en aalburg
Reg.: 22 januari 2008
Gepost op 4 juli 2008 om 20:06:33.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pascal77 schreef:

Ongeacht het feit dat je kunt discusieren of het wel of niet te veel geld is voor Sulejmani, maar dat ze een voorhoede hebben nu om van te watertanden is wel duidelijk, ook al gaat Huntelaar weg hebben ze nu dus Sulejmani - Chvitanech - Suarez

Kan iemand mij uitleggen hoe het in vredesnaam mogelijk is dat Ajax na 7 miljoen voor die Chvitanech nu weer 16 miljoen kan betalen voor Sulejmani daar waar wij al 10 jaar op rij CL hebben gespeeld en nog geen fatsoenlijk bedrag uit kunnen geven aan een fatsoenlijke speler alleen een transfervrije fransman en een mexicaan waar niemand van overtuigd is...

Hoe dit kan had ik graag als vraag voorbij zien komen aan Reker op de forumavond, want dat wij al 10 jaar CL spelen en nog geen knoop uit kunnen geven terwijl ze in Amsterdam echt goede spelers halen...

Dan kan men op zo'n geweldige forumavond heel mooi uitleggen dat Aegon niets extra's doet tov Philips, maar ik zie in Eindhoven geen speler gehaald worden voor 16 miljoen, daar moeten wij er minimaal 5 voor hebben en het liefst voor minder...

Dat geld halen ze denk ik van de transfers van Babel sneijder enz.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
pascal77
Veelbelovend talent

Gepost op 4 juli 2008 om 20:09:57.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
voskePSV schreef:

(...)

Dat geld halen ze denk ik van de transfers van Babel sneijder enz.

Dat denk ik ook...wij verkochten Park, Lee, farfan, Koné, Gomes en we hebben 10 jaar CL maar geen geld...

Ik zal het wel niet snappen, maar volgens mij doen we in Eindhoven echt wat fout want Snijeder was uitzonderlijk maar Babel is minder dan al wat wij hebben verkocht en in Eindhoven zegt men dat het missen van de CL funest is, nou in Amsterdam hebben ze er geen moeite mee...

Dit is geen afgunst want ik vindt het prachtig als de Nederlandse competitie zo sterk mogelijk is, maar het frustreert mij enorm dat het beleid wat in Eindhoven wordt gevoerd totaal niets mogelijk maakt daar waar Ajax en in mindere mate Feyenoord er rustig op los investeren met geld wat hun WEL hebben en wij dus na 10 jaar CL nog niet!!

Nogmaals, hoe kan dit ?
 Help mods!
Godfather
Meervoudig international

Uit: een warm nest
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 20 augustus 2006
Gepost op 4 juli 2008 om 20:13:56.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Juzni_Front schreef:

Ik durf hier nu al te 'voorspellen' dat Sulejmani uiteindelijk bij Feyenoord terecht gaat komen. Let maar op mijn woorden!

quote:
Mance schreef:

Met het geval Sulejmani ligt het namelijk moeilijk, ik ben ervan verzekerd dat hij naar PSV gaat, dat heb ik vaker aangegeven.

Ik blijf erbij dat Sulejmani naar PSV komt, en Juzni blijft erbij dat Sulejmani naar Feyenoord gaat.
Als men nou gewoon afwacht, zien ze het vanzelf.

Tja...

16 miljoen, das een hoop geld zeg!

[Dit bericht is veranderd door Godfather (op 4 juli 2008 20:15:45).]
 Help mods!
Pool: 1254eMotM: -Battle-rating: 1.514,0 (daag uit)VoVo: 1072e / 987e / 1682eOpstelling: 4-2-4
Lester Burnham
Legende
Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Vak: Noord - U
Reg.: 30 maart 2003
Gepost op 4 juli 2008 om 20:14:39.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pascal77 schreef:

(...)

Dat denk ik ook...wij verkochten Park, Lee, farfan, Koné, Gomes en we hebben 10 jaar CL maar geen geld...

Ik zal het wel niet snappen, maar volgens mij doen we in Eindhoven echt wat fout want Snijeder was uitzonderlijk maar Babel is minder dan al wat wij hebben verkocht en in Eindhoven zegt men dat het missen van de CL funest is, nou in Amsterdam hebben ze er geen moeite mee...

Dit is geen afgunst want ik vindt het prachtig als de Nederlandse competitie zo sterk mogelijk is, maar het frustreert mij enorm dat het beleid wat in Eindhoven wordt gevoerd totaal niets mogelijk maakt daar waar Ajax en in mindere mate Feyenoord er rustig op los investeren met geld wat hun WEL hebben en wij dus na 10 jaar CL nog niet!!

Nogmaals, hoe kan dit ?

-Ajax heeft een hogere begroting
-Ajax heeft minder vaste lasten
-Ajax heeft net twee topdeals gesloten (Adidas&Aegon)
-Ajax (Van Geel met name) heeft veel beter verkocht dan PSV
-Ajax is minder voorzichtig in haar uitgaven

Daarom dus.

En als wij straks een keer CL mislopen en Ajax (niet komend seizoen, nu is het Twente) de volle mep krijgt zou het gat wel eens definitief (voor een lange periode in elk geval) geslagen kunnen zijn.
 Help mods!
Pool: 159eMotM: -Battle-rating: 1.472,0VoVo: 369e / 287e / 402eOpstelling: 4-3-3
pascal77
Veelbelovend talent

Gepost op 4 juli 2008 om 20:20:57.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Lester Burnham schreef:

(...)

-Ajax heeft een hogere begroting
-Ajax heeft minder vaste lasten
-Ajax heeft net twee topdeals gesloten (Adidas&Aegon)
-Ajax (Van Geel met name) heeft veel beter verkocht dan PSV
-Ajax is minder voorzichtig in haar uitgaven

Daarom dus.

En als wij straks een keer CL mislopen en Ajax (niet komend seizoen, nu is het Twente) de volle mep krijgt zou het gat wel eens definitief (voor een lange periode in elk geval) geslagen kunnen zijn.

Oke de 5 argumenten die je opnoemt kloppen helemaal, daar was ik uit...dus is ons beleid totaal niet meer van deze tijd en wat je zegt over dat er een definitief gat geslagen gaat worden is een feit want als Ajax kampioen wordt en Sulejmani en Suarez gaan zich laten zien in de CL dan is die 16 miljoen nog maar een schijntje voor wat ze gaan vragen, want hun vragen geen appel en een ei zoals wij dat doen...hun hebben met Huntelaar, Suarez, Sulejmani nu echt kapitaal op het veld staan wat zich weer gaat uitbetalen...zelfs Tom de Mul verkochten ze voor 6 miljoen!! dat is evenveel als Park...

Nee we gaan een goede toekomst tegemoet, aan wie dit legt weet ik niet maar ik heb er geen gerust gevoel over...
 Help mods!
Jeroenho
Legende

Vak: Oost - XX
Reg.: 12 maart 2000
Gepost op 4 juli 2008 om 20:28:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

16 miljoen euro aan één speler uitgeven is onverantwoord voor een Nederlandse club. Ajax wil graag met de grote clubs meedoen en omdat dat op het veld niet lukt, proberen ze het maar op de transfermarkt. Van mij mogen ze. En dat zeg ik ondanks het feit dat ik Sulejmani maar wat graag bij PSV had gezien. Maar 16 miljoen is krankzinnig. Dat moet je als PSV niet willen.
 Help mods!
Pool: 1572eMotM: -Battle-rating: 1.491,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
generaal
Nationale topspeler

Uit: Arnhem
Reg.: 20 juli 2004
Gepost op 4 juli 2008 om 20:30:05.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ze doen maar; Manco doet niets onder voor Sulejmani.
 Help mods!
Pool: 3634eMotM: -Battle-rating: 1.477,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Godfather
Meervoudig international

Gepost op 4 juli 2008 om 20:33:36.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
generaal schreef:

Zou ik toch willen weten hoe je tot die conclusie bent gekomen, volg je het Peruaanse voetbal ofzo?
 Help mods!
Pool: 1254eMotM: -Battle-rating: 1.514,0 (daag uit)VoVo: 1072e / 987e / 1682eOpstelling: 4-2-4
pascal77
Veelbelovend talent

Gepost op 4 juli 2008 om 21:10:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
generaal schreef:

Manco heeft talent maar dat heeft Reis ook, die heb ik ook nog niet op het veld gezien!!

Manco kan goed worden maar is nog lang niet zover als Sulejmani, anders was hij ook zeker onhaalbaar geweest voor 1 miljoen, dat lijkt me logisch.

Wij hebben ook talent genoeg zoals bv Aissati en Reis en Fagner was ook een groot talent, maar die moeten nog allemaal doorbreken...

Ik hoop dat je gelijk hebt en we van Manco veel gaan zien want ik denk letterlijk dat als PSV in de toekomst met Ajax wil blijven concurreren we zeer afhankelijk zijn van wat we gaan krijgen voor Afellay, of Aissati behouden blijft en doorbreekt, of Reis gaat doorbreken en of Amrabat gaat doorbreken evenals Dszudszak.

Dit zijn de spelers waarop we kunnen gaan cashen, als je nu Aissati laat gaan ben je er al 1 van het rijtje kwijt wat ik persoonlijk erg zonde zal vinden.

Ik zie het zelfs gebeuren dat PSV Aissati naar Twente laat gaan waardoor we de kans vergroten dat Twente wel door de voorronde van de CL komt en wij dus minimaal 8 miljoen aan extra imkomsten mislopen!! Is dat ver gezocht ? Misschien wel niet...
 Help mods!
JanKlaassen
Basisspeler

Reg.: 30 augustus 2007
Gepost op 4 juli 2008 om 21:13:23.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pascal77 schreef:

Omdat PSV een enorme ***club is dat weet toch iedereen op dit forum! PSV doet nooit wat goed en het is eigenlijk belachelijk dat zo'n club nog in de eredivisie speelt.

(hint sarcasme )
 Help mods!
Pool: 2463eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Danny_Koef 10
Nationale topspeler

Reg.: 6 juli 2006
Gepost op 4 juli 2008 om 21:16:01.     MSN: Vraag maar als je hem wilt      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En de tweede buitenlander die ze aankopen en een Nederlander (Heitinga) vertrekt.
PSV heeft straks nog meer Nederlanders in het elftal als Ajax.
 Help mods!
Pool: 58eMotM: -Battle-rating: 1.530,8 (daag uit)VoVo: 508e / 1065e / 529eOpstelling: 4-3-3
Gomes4Ever
Vaste waarde in elftal

Reg.: 15 mei 2007
Gepost op 4 juli 2008 om 21:17:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Giallorossi schreef:

16 miljoen voor een speler die nog niks heeft bewezen, wat een gekken zeg

En Heerenveen lacht zich kapot..

Niks?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Mr. Angle
Legende

Uit: Drenthe
Gepost op 4 juli 2008 om 21:18:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Sulejmani is zeker een speler met talent en een goede speler, maar om er 16,25 miljoen voor neer te leggen . Veel te veel geld voor zo'n speler, maarja, ik vind het niet erg en Heerenveen casht weer lekker.
 Help mods!
Pool: 33eMotM: -Battle-rating: 1.473,4VoVo: -Opstelling: 4-5-1
facker
Lid 2e elftal

Reg.: 2 februari 2008
Gepost op 4 juli 2008 om 21:24:23.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben benieuwd wat voor consequenties dit heeft voor de Nederlandse transfermarkt. Heerenveen verkoopt de ene na de andere speler voor VELE miljoenen. Nu dus Sulejmani voor meer dan 16 miljoen. En dan is Suarez nog voor meer dan 8 mil die kant op gegaan.

Spelers worden steeds duurder van de subtop.
Jongens als Pranjic en Bradley zullen ook niet goedkoop zijn, of wat te denken van Marcus berg.

Zijn dat soort jongens nog wel haalbaar voor PSV op termijn?
Aangezien spelers nu ook al rechtsreeks naar de Premier League gaan. Zie bijvoorbeel Alves.
 Help mods!
Pool: 5062eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
ruuddevil
Talentje

Reg.: 1 januari 2006
Gepost op 4 juli 2008 om 21:26:39.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bij Heerenveen moeten ze inmiddels wel bulken van het geld, of zouden ze daar ook een structureel gat in de begroting te dichten hebben? Goede speler weer voor Ajax. De voorhoede is daar in ieder geval goed, nu de rest nog.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
pascal77
Veelbelovend talent

Gepost op 4 juli 2008 om 21:33:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
JanKlaassen schreef:

(...)

Omdat PSV een enorme ***club is dat weet toch iedereen op dit forum! PSV doet nooit wat goed en het is eigenlijk belachelijk dat zo'n club nog in de eredivisie speelt.

(hint sarcasme )

Thnx voor deze zeer bruikbare informatie.

(hint sarcasme )
 Help mods!
El Differente
Bankzitter

Reg.: 30 november 2007
Gepost op 4 juli 2008 om 21:34:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Das nog eens zaken doen. Daar maakt men flinke winst op bij Heerenveen.
Hopelijk komt Henrique nu meer aan spelen toe, vind ik persoonlijk een hele leuke voetballer.
En ja, als die een seizoen goed draait
 Help mods!
Pool: 631eMotM: -Battle-rating: 1.480,4VoVo: 597e / 834e / 563eOpstelling: 4-3-3
Giallorossi
Legende
Buitengewoon lid
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004

Vak: Oost - X
Gepost op 4 juli 2008 om 21:37:56.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Gomes4Ever schreef:

(...)Niks?

Inderdaad, niks.

Hij heeft nu een jaartje bij Heerenveen gespeeld, maar wie zegt mij dat Sulejmani gaat slagen bij Ajax? 16 miljoen euro is gewoon heel veel geld, en al helemaal voor een speler die nog nooit op topniveau heeft gespeeld.
 Help mods!
Pool: 3322eMotM: -Battle-rating: 1.586,5 (daag uit)VoVo: 2038e / 1004e / 1965eOpstelling: 4-5-1
Godfather
Meervoudig international

Gepost op 4 juli 2008 om 21:38:07.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Maar waar zijn Juzni Front en Mance nou, even serieus?
 Help mods!
pascal77
Veelbelovend talent

Gepost op 4 juli 2008 om 21:40:06.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
facker schreef:

Ik ben benieuwd wat voor consequenties dit heeft voor de Nederlandse transfermarkt. Heerenveen verkoopt de ene na de andere speler voor VELE miljoenen. Nu dus Sulejmani voor meer dan 16 miljoen. En dan is Suarez nog voor meer dan 8 mil die kant op gegaan.

Jongens als Pranjic en Bradley zullen ook niet goedkoop zijn, of wat te denken van Marcus berg.

Zijn dat soort jongens nog wel haalbaar voor PSV op termijn?
Aangezien spelers nu ook al rechtsreeks naar de Premier League gaan. Zie bijvoorbeel Alves.

Ja dat ligt eraan, als je consequent bereid bent meer dan 10-15 miljoen te betalen dan blijft een Berg wel haalbaar, maar PSv kan of wil dit niet en dan is het lastig om spelers bij andere clubs uit Nederland weg te halen.

Zie bijvoorbeeld Alves, Berg, Sulejmani, Douglas, Engelaar.

Psv gaat eerder voor een wat onbekende zoals Manco in de hoop dat die dezelfde kwaliteiten hebben en je daarmee de spijker helemaal op de kop slaat, maar dan moet je niet van die lage clausules hebben.

Ook voor deze strategie valt wat te zeggen...

Amrabat kostte 3 miljoen als je die verkoopt voor 13 heb je 10 winst, als je op Sulejmani 10 winst wil maken moet je hem dus al verkopen voor 23 miljoen Netto.
Daarnaast werd aangegeven dat het salaris van Sulejmani naar verluid 2,4 miljoen euro bedraagt, dit verdiende Cocu bij PSV niet eens of amper.

PSV kan ook met Afellay, Aissati, Manco, Reis, Amrabat, Bakkal, Dszudszak in de toekomst flink gaan cashen.
Daarom zou het zo zonde zijn als Aissati nu niet zou bijtekenen en weg zal gaan!!

quote:
Giallorossi schreef:

(...)

Inderdaad, niks.

Hij heeft nu een jaartje bij Heerenveen gespeeld, maar wie zegt mij dat Sulejmani gaat slagen bij Ajax? 16 miljoen euro is gewoon heel veel geld, en al helemaal voor een speler die nog nooit op topniveau heeft gespeeld.

Niks lijkt me wat overdreven, dat het slechts een zeer korte periode is geweest waarin hij zijn talent heeft laten zien ben ik met je eens maar je maakt mij niet wijs dat Chelsea, Ajax, PSV, Feyenoord, Real Madrid etc op de tribune komen zitten voor iemand die "niks" laat zien...

ben het wel met je eens dat 16,25 Bruto...+/-13 Netto veel geld is en een gok blijft, maar de kans van slagen is wel groot al was hij afgelopen jaar richting het einde van de competitie ook vaak onzichtbaar...

Maar als ik moet kiezen tussen Sulejmani of Lazovic, dan hoefde ik geen seconde te twijfelen!!

[Dit bericht is veranderd door pascal77 (op 4 juli 2008 21:43:51).]
 Help mods!
isma2220
Toeschouwer

Uit: utrecht
Reg.: 25 juli 2007
Gepost op 4 juli 2008 om 21:48:53.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
facker schreef:

Zijn dat soort jongens nog wel haalbaar voor PSV op termijn?Aangezien spelers nu ook al rechtsreeks naar de Premier League gaan. Zie bijvoorbeel Alves.

Wat denk je zelf ? Ik kan me herinneren dat Westerhof aankondigde dat PSV voortaan geen grote tranfers ging doen. Er zouden alleen nog talenten voor enkele miljoenen (tot +/-5 mln) gekocht worden. Volgens mij heeft PSV zich hier keurig aangehouden, op enkele uizonderingen na(Lazovic/Koevermans). PSV heeft zich onder Hiddink even ontworsteld aan het provenciale imago doordat het enige internationale status in de CL heeft verworven. Maar men is bij PSV er blijkbaar zo van geschrokken dat men bewust(?) weer in alle geledingen een stap terug doet, helaas...

[Dit bericht is veranderd door isma2220 (op 4 juli 2008 21:52:32).]
 Help mods!
Pool: 2150eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 68 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk