PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Aankoopbeleid
Miralem Sulejmani
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 68 pagina's: « 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 »

Poster
Topic: Miralem Sulejmani 
utrechtse psv fan
Jeugdspeler

Uit: Utrecht
Vak: -
Reg.: 14 april 2007
Gepost op 5 juli 2008 om 13:27:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heeft Ajax met Leonardo en Suarez niet al genoeg van dit soort spelers? Ik denk dat ze dit geld beter aan hun verdediging uit hadden kunnen geven.. zeker nu Heitinga weg is. Sulejmani is een groot talent, maar om er dan engelse bedragen voor te geven..
 Help mods!
Pool: 1400eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Alpzz
Bankzitter

Reg.: 8 januari 2008
Gepost op 5 juli 2008 om 13:56:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Hawks schreef:

Zo, mijn 1e post

Ik heb een rij van voorgaande reacties gelezen, en het lijkt daarin dat sommige mensen vergeten dat Marco van Basten coach van Ajax is.

Op het EK heb je kunnen zien dat hij (zelf als oud spits) ook heel erg aanvallend en toch aantrekkelijk voetbal wil spelen. Met een voorhoede zoals Ajax die nu heeft kunnen ze dat zeker wel gaan doen!!

Afgelopen seizoen heb je ook wel weer kunnen zien dat Ajax de "makkelijkere" wedstrijden tegen laag geklasseerde teams vrij makkelijk met enkele doelpunten op slot kan gooien en uit kan voetballen waardoor ze reserves en talenten ook speeltijd kunnen geven, wat weer goed is voor de ontwikkeling van het hele team!!
Bij PSV zag je vaak ERG moeizaam in de laatste minuten een overwinning, wat dan mede de oorzaak is dat o.a. Aissati weinig speeltijd heeft gehad.... en hij weg dreigt te gaan.

Stel je nou eens voor dat PSV tegen Ajax gaat voetballen.... PSV scoort erg moeilijk, Ajax erg makkelijk.... dus zelfs in de laatste lucky Ajax minuut kan er zomaar een verliezende goal binnen komen!! Het gevecht op het middenveld en de controle over de wedstrijd wordt dan wel van HEEL cruciaal belang!! Daar heeft Marco v. Basten met een stukje counteren en een super aanval toch wel een ERG goed wapen!!

Ik moet overigens zeggen dat Suleymani wel ERG veel geld gekost heeft, maar hij heeft het wel in zich een hele grote te worden!! Prima aankoop van Ajax! Heerenveen doet het met die transfers natuurlijk ook ERG goed, ze verdienen er erg veel geld mee, en kunnen zich zo ook net onder de top handhaven. In de UEFA cup kunnen ze (bijna) elk jaar meevoetballen, wat erg goed is voor hun talenten... wat ze weer geld op levert bij verkoop enz enz enz .

Het is wel HEEL ERG hé? Wat zijn zij toch goed en wat zijn wij toch slecht. ERG slecht.

Wat ook ERG is, is dat ajax alleen een goede aanval heeft en verdedigend erg zwak is. Wij hebben met Lazo, Amrabat, Dzsudzsák en Afellay ERG veel snelheid in huis, wat op de counter ERG goed van pas komt. Onze verdediging is ERG versterkt en onze successen van de afgelopen jaren hingen ERG af van de verdediging. Wij kunnen in topwedstrijden dus weer op de verdediging leunen en op de counter er goed uitkomen, terwijl ajax moet aanvallen om de verdediging te ontzien. Hoewel leunen op de verdediging soms ERG is om naar te kijken, vind ik het niet ERG zolang het maar werkt.

Zo dat heb ik nou eens ERG goed gezegd... HEEL ERG goed...
 Help mods!
Pool: 930eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
spAro
Vaste waarde in elftal

Uit: Eindhoven
Vak: West - LL
Uploads: 3
Reg.: 19 augustus 1999
Gepost op 5 juli 2008 om 14:03:05.     ICQ: 33019263  MSN: johanvd2005@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Alpzz schreef:

(...)

Het is wel HEEL ERG hé? Wat zijn zij toch goed en wat zijn wij toch slecht. ERG slecht.

Wat ook ERG is, is dat ajax alleen een goede aanval heeft en verdedigend erg zwak is. Wij hebben met Lazo, Amrabat, Dzsudzsák en Afellay ERG veel snelheid in huis, wat op de counter ERG goed van pas komt. Onze verdediging is ERG versterkt en onze successen van de afgelopen jaren hingen ERG af van de verdediging. Wij kunnen in topwedstrijden dus weer op de verdediging leunen en op de counter er goed uitkomen, terwijl ajax moet aanvallen om de verdediging te ontzien. Hoewel leunen op de verdediging soms ERG is om naar te kijken, vind ik het niet ERG zolang het maar werkt.

Zo dat heb ik nou eens ERG goed gezegd... HEEL ERG goed...

True, true, onze verdediging staat en ons middenveld is super. Voorin is het hmmm oke. Ik wil alleen eerst nog wel eens afwachten of er nog mensen gaan vertrekken. Ik denk dat Aisatti en Koevermans iig nog weg gaan.
 Help mods!
Pool: 1356eMotM: -Battle-rating: 1.477,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Hawks

Toeschouwer

Uit: Liempde
Reg.: 5 juli 2008
Gepost op 5 juli 2008 om 14:34:20.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Alpzz schreef:

(...)

Kijk, je hebt me helemaal niet horen zeggen dat wij een slecht team hebben, ik denk dat we zeker een goed team hebben en zeker wel om het kampioenschap en een nieuw jaartje CL mee gaan spelen!!

en owkey... ik zal mijn hoofdlettergebruik ietsje aanpassen :P

Ik verwacht (ken geen feiten!) dat Ajax straks nog een goede verdediger aan gaat trekken (of 2). Verder hebben ze net als ons nog wel iets aan talent rond lopen!
Ik hoop trouwens dat onze talenten dit jaar wel meer aan spelen toekomen, want dat is belangrijk voor hun ontwikkeling, de achterliggende jeugdopleiding en de mindere noodzaak om transfers binnen te vogelen waardoor meer cash over blijft.

Je zegt dat onze sucsessen erg af hingen van de verdediging, dat klopt, en daarop zijn we europees ook geklopt!! We scoorden te weinig goals, terwijl we met ons middenveld en aanval toch best meer naar voren konden voetballen.

In ieder geval heb ik vertrouwen in Huub en ons team, en verwacht ik een hele grote kopgroep in de competitie (in ongeveer volgorde PSV, Ajax, Feijenoord, Heerenveen, Twente, AZ, Groningen)
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Jasper_PSV
Meervoudig international

Uit: Brunssum
Reg.: 28 juli 2006
Gepost op 5 juli 2008 om 14:55:23.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Oei ben benieuwd wat dit voor gevolgen heeft voor de transfermarkt in Nederland. Heerenveen heeft nu een vrij volle portemonnee, maar ik verwacht niet dat die achterlijke grote prijzen gaan betalen dat past gewoon niet bij hun beleid. Ik denk dat een Heerenveen nu qua transfersommen wel niks meer onder doet voor een PSV ofzo. Ik ben benieuwd naar de volgende Scandinavische/Oostblok verrassing van Heerenveen!
 Help mods!
Pool: 4280eMotM: -Battle-rating: 1.278,5VoVo: -Opstelling: incompleet
rjg
Talentje

Reg.: 8 mei 2007
Gepost op 5 juli 2008 om 16:46:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jasper_PSV schreef:

Oei ben benieuwd wat dit voor gevolgen heeft voor de transfermarkt in Nederland. Heerenveen heeft nu een vrij volle portemonnee, maar ik verwacht niet dat die achterlijke grote prijzen gaan betalen dat past gewoon niet bij hun beleid. Ik denk dat een Heerenveen nu qua transfersommen wel niks meer onder doet voor een PSV ofzo. Ik ben benieuwd naar de volgende Scandinavische/Oostblok verrassing van Heerenveen!

Ik weet zeker dat Heerenveen ontzettend veel meer liquiditeit heeft dan PSV, wat is die club goed bezig, deze periode zitten ze al weer op 20( Zuiverloon, Sulejmani) en vorige op 2
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.467,8VoVo: -Opstelling: incompleet
heerenveenhooligan

Toeschouwer

Reg.: 3 juli 2008
Gepost op 5 juli 2008 om 16:55:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

16,25+4+de 28 van alves en 20% bij verkoop van huntelaar, maar ja het staat allemaal op de bank

28=18

[Dit bericht is veranderd door heerenveenhooligan (op 5 juli 2008 16:55:53).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.499,1VoVo: -Opstelling: -
utrechtse psv fan
Jeugdspeler

Uit: Utrecht
Reg.: 14 april 2007
Gepost op 5 juli 2008 om 17:02:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ik verwacht (ken geen feiten!) dat Ajax straks nog een goede verdediger aan gaat trekken (of 2).
Ajax zal wel verdedigers aan moeten trekken. Het was vorig jaar al hun zwakke punt en het is op dit moment alleen maar slechter geworden. Als ze alleen nog Henrique huren voor in de verdediging denk ik dat we al snel ons vijfde kampioenschap op rij kunnen vieren
 Help mods!
Pool: 1400eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Medion12
Jeugdspeler

Uit: Nuenen
Reg.: 16 augustus 2006
Gepost op 5 juli 2008 om 17:03:27.     MSN: Leon_roijakkers@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Voorzitter Kuiper wijst naar Lemic bij transfer Sulejmani
05/07/2008 16:46

Na het akkoord van Ajax en SC Heerenveen zal de Amsterdamse club binnenkort Miralem Sulejmani presenteren als nieuwe speler. De Friese voorzitter Yme Kuiper denkt er het zijne van.

'In sportief opzicht laat de club een flinke veer. Mickey heeft laten zien een uitzonderlijk talent te zijn. Reden waarom we hem heel graag hadden willen houden', vertelt Kuiper op de website van Heerenveen. 'Financieel gezien betekent zijn vertrek daarentegen een flinke opsteker, welke voor de langere termijn zonder meer een heilzame werking zal hebben.'

Over de transfersom van 16,25 miljoen euro is Kuiper dik tevreden. 'Zelf hadden we zoiets van als we hem dan toch kwijt moeten, zal het transferbedrag van Alves-achtige omvang moeten zijn. Gezien het feit dat zijn overgang een nieuw record op het gebied van binnenlandse transfers betekent, zijn we daar prima in geslaagd. Daarmee kunnen we de kwaliteit van onze selectie blijven waarborgen.'

Maar in Het Parool wijst Kuiper ook naar de rol van Vlado Lemic, die sinds kort de belangen van Sulejmani helpt te verdedigen. 'Voor de komst van Lemic zei Mickey altijd dat hij langere tijd bij Heerenveen wilde blijven. Sinds de komst van Lemic wilde hij zo snel mogelijk weg.'

Overigens verklaarde Ajax' technisch manager Danny Blind dat de Amsterdammers nog tot een akkoord moeten komen met de spelers zelf. Indien de transfer rondkomt is de negentienjarige Servische aanvaller de duurste Ajacied ooit. Tot nu toe is het record in handen van Klaas-jan Huntelaar, die in de winter van 2006 voor negen miljoen euro Heerenveen verruilde voor Ajax.

Ik ben blij dat deze man weg is bij ons PSV. Gaat altijd voor het geld.
 Help mods!
Pool: 2371eMotM: -Battle-rating: 1.487,5 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
lukeg
Bankzitter

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 25 januari 2005
Gepost op 5 juli 2008 om 20:11:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

16,25 miljoen voor een talent, dat een half jaar goed gespeeld heeft? Ze hebben wel veel centjes over daar in Amsterdam zo te zien.
 Help mods!
Pool: 557eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 1167e / 1725e / 1173eOpstelling: incompleet
RosMaster
Nationale topspeler

Vak: Oost - W
Reg.: 1 maart 2000
Gepost op 5 juli 2008 om 20:30:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Medion12 schreef:

Voorzitter Kuiper wijst naar Lemic bij transfer Sulejmani
05/07/2008 16:46
Maar in Het Parool wijst Kuiper ook naar de rol van Vlado Lemic, die sinds kort de belangen van Sulejmani helpt te verdedigen. 'Voor de komst van Lemic zei Mickey altijd dat hij langere tijd bij Heerenveen wilde blijven. Sinds de komst van Lemic wilde hij zo snel mogelijk weg.'

Zo zie je maar, hij zal die Sul wel zo opstoken dat hij binnen 2 jaar weer weg wil. Ik vraag me af of hij de transfersom weer opgepookt heeft.
 Help mods!
Pool: 3234eMotM: -Battle-rating: 1.494,7VoVo: -Opstelling: incompleet
phoxie fan!!!
Legende

Uit: Almere
Vak: Noord - S
Reg.: 5 mei 2000
Gepost op 5 juli 2008 om 20:40:36.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Absurd bedrag vraag me echt af of hij het waard is 16,25 miljoen voor een non CL ervaring speler. Grote gok maken ze in 020 hoop dat hij goed fout uit gaat pakken.
 Help mods!
Pool: 218eMotM: -Battle-rating: 1.431,7VoVo: -Opstelling: 4-5-1
oranjedakje
Lid 2e elftal

Uit: Eindhoven
Reg.: 29 september 2007
Gepost op 5 juli 2008 om 21:27:50.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
phoxie fan!!! schreef:

Absurd bedrag vraag me echt af of hij het waard is 16,25 miljoen voor een non CL ervaring speler. Grote gok maken ze in 020 hoop dat hij goed fout uit gaat pakken.

Helemaal mee eens, het is een goede speler maar als je eerst half Groningen koopt en van Hveen Sulejmani en Huntelaar dan denk ik dat je een probleem in de scouting hebt.

Deze opstelling verwachten ze op het Ajax netwerk:

quote:
Stekelenburg - Silva, Van de Wiel, Vermaelen, Vertonghen - Gabri, Lindgren - Suarez, Cvitanich (De Jong), Sulejmani - Huntelaar.
Wel leuk dat ze zichzelf hiermee titel kandidaat vinden en de Uefa cup denken te winnen maar verdedigend gaan die ze Europa weer een groot probleem krijgen.
 Help mods!
Pool: 1774eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
PSV K-k-kampioenuhh!!!
Vaste waarde in elftal

Reg.: 27 september 2004
Gepost op 5 juli 2008 om 21:57:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is een goede speler, heeft een goed seizoen gedraaid bij Heerenveen, maar is geen 16,25 miljoen waard..
Sulejmani is max 8 miljoen waard vind ik en voor meer zou ik het gewoon niet doen.
Ajax heeft er een goeie speler mee binnengehaald maar wel voor veel te veel geld..
Zo'n bedrag zou ik alleen neertellen voor een echte topper en daar hoort Suljemani nu nog niet in..
Dan heb ik liever Manco en Amrabat als PSV zijnde!
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 1557e / 196e / 1384eOpstelling: incompleet
lukeg
Bankzitter

Reg.: 25 januari 2005
Gepost op 5 juli 2008 om 22:11:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
phoxie fan!!! schreef:

Precies, Ajax heeft gewoon pech dat iedereen weet dat ze heel veel euro's te besteden hebben. Zo kun je de vraagprijs flink ophogen. Voor hetzelfde geldt is de stap van Heerenveen (een goed draaiend en ingespeeld elftal) naar Ajax (geen idee hoe ze voor de dag gaan komen) te moeilijk.

Bij Heerenveen is hij mee ontwikkeld met hun prestaties, daar is ook minder druk dan in Amsterdam. Ben benieuwd! Blijft wel een goede speler, daar niet van.
 Help mods!
Pool: 557eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 1167e / 1725e / 1173eOpstelling: incompleet
PSV-Devil
Toeschouwer

Reg.: 12 juli 2006
Gepost op 5 juli 2008 om 22:25:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit jaar Manco VS. Suljemani

Die gaat Manco zeker winnen wij hebben een nieuwe parel binnenghaald en Ajax een misser van ruim 16 miljoen.

Mark my words

Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 2065e / - / 1897eOpstelling: -
chev
Internationale topspeler

Reg.: 6 november 2005
Gepost op 5 juli 2008 om 22:37:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind sulejmani een geweldige speler voor de toekomst alleen verwacht ik wel aanhoudende problemen met zn blessure.
Vaak is in zo'n geval achteraf het beste om die knie te opereren.
 Help mods!
Pool: 2925eMotM: -Battle-rating: 1.488,1VoVo: 1094e / 1503e / 1412eOpstelling: -
geert_11
Lid 2e elftal

Uit: Aalst
Vak: Zuid - A
Reg.: 6 juli 2005
Gepost op 5 juli 2008 om 22:41:15.     MSN: geert_8@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
phoxie fan!!! schreef:

Wat boeit het dat hij geen CL ervaring heeft dat heeft ie ook niet nodig in 020 haha
 Help mods!
Pool: 990eMotM: -Battle-rating: 1.458,4VoVo: 1440e / 1585e / 1159eOpstelling: 4-5-1
Godfather
Meervoudig international

Uit: een warm nest
Reg.: 20 augustus 2006
Gepost op 5 juli 2008 om 22:55:28.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
geert_11 schreef:

(...)

Wat boeit het dat hij geen CL ervaring heeft dat heeft ie ook niet nodig in 020 haha

Dat is wel hun streven dit seizoen en ze hebben hem een meerjarig contract aangeboden, dus CL niveau is zeker vereist van Sulejmani.
 Help mods!
Pool: 1254eMotM: -Battle-rating: 1.514,0 (daag uit)VoVo: 1072e / 987e / 1682eOpstelling: 4-2-4
RoyCo Ribery
Internationale topspeler

Uit: Tilburg - Leens(Gr.)
Vak: Oost - X
Reg.: 14 oktober 2000
Gepost op 5 juli 2008 om 23:33:55.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Godfather schreef:

(...)

Dat is wel hun streven dit seizoen en ze hebben hem een meerjarig contract aangeboden, dus CL niveau is zeker vereist van Sulejmani.

Goh, dat hebben ze vaker als doelstelling gehad Verrassend dat ze hem overigens een meerjarig contract hebben aangeboden
 Help mods!
Pool: 400eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 545e / 1425e / 461eOpstelling: 3-4-3
Godfather
Meervoudig international

Gepost op 5 juli 2008 om 23:35:07.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RoyCo Ribery schreef:

(...)

Goh, dat hebben ze vaker als doelstelling gehad Verrassend dat ze hem overigens een meerjarig contract hebben aangeboden

Nee totaal niet verrassend, maar vond het een beetje rare opmerking dat Sulejmani geen CL-niveau nodig had, want met een meerjarig contract heb je dat gewoon wel nodig, en laat dat nou eens bijna altijd het geval zijn.

[Dit bericht is veranderd door Godfather (op 5 juli 2008 23:39:42).]
 Help mods!
Pool: 1254eMotM: -Battle-rating: 1.514,0 (daag uit)VoVo: 1072e / 987e / 1682eOpstelling: 4-2-4
psv_supporter
Legende

Uit: Boekel
Vak: Zuid - E
Reg.: 24 mei 2000
Gepost op 5 juli 2008 om 23:37:09.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Sulejmani heeft geen CL ervaring, dat klopt. Maar Amrabat heeft ook geen CL ervaring; Maar gaat die ervaring eerder bereiken dan Sulejmani.
PSV speelt CL dit seizoen

[Dit bericht is veranderd door psv_supporter (op 5 juli 2008 23:40:27).]
 Help mods!
Pool: 90eMotM: -Battle-rating: 1.551,3 (daag uit)VoVo: 49e / 363e / 51eOpstelling: 4-4-2
Godfather
Meervoudig international

Gepost op 5 juli 2008 om 23:39:18.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
psv_supporter schreef:

Sulejmani heeft geen CL ervaring, dat klopt. Maar Amrabat heeft dit ook geen CL ervaring; Maar gaat die ervaring eerder halen dan Sulejmani.

Ja, en Gomes en Alex hadden ook geen CL-ervaring voordat ze naar PSVkwamen.
 Help mods!
psv_supporter
Legende

Uit: Boekel
Vak: Zuid - E
Reg.: 24 mei 2000
Gepost op 5 juli 2008 om 23:43:59.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Godfather schreef:

(...)

Ja, en Gomes en Alex hadden ook geen CL-ervaring voordat ze naar PSVkwamen.

Je weet nooit hoe dit gaat lopen met Sulejmani. Met bovengenoemde spelers is het goedgekomen; Misschien ook wel met Sulejmani maar dat zal niet dit seizoen gebeuren in Amsterdam

[Dit bericht is veranderd door psv_supporter (op 5 juli 2008 23:47:43).]
 Help mods!
Pool: 90eMotM: -Battle-rating: 1.551,3 (daag uit)VoVo: 49e / 363e / 51eOpstelling: 4-4-2
Godfather
Meervoudig international

Gepost op 6 juli 2008 om 00:06:04.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
psv_supporter schreef:

(...)

Je weet nooit hoe dit gaat lopen met Sulejmani. Met bovengenoemde spelers is het goedgekomen; Misschien ook wel met Sulejmani maar dat zal niet dit seizoen gebeuren in Amsterdam

*

[Dit bericht is veranderd door Godfather (op 6 juli 2008 02:13:02).]
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 68 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk