| Poster | | Topic: Miralem Sulejmani |  |
|
Hawks
 Toeschouwer
Uit: Liempde Vak: - Posts: 11 Reg.: 5 juli 2008 |
quote: Godfather schreef:
(...)
En dat zie jij zo snel even in jouw glazen bol 
Als het gebeurt is het altijd NA dit seizoen... ik gok zo alleen wel dat ze best ver zullen komen in de UEFA Cup!! Ik gun het ze ook, en dat zou ook erg goed zijn voor het totale NL voetbal!
Finale UEFA Cup: Ajax - Feijenoord
En PSV kampioen + naar de halve finale CL... dan is mijn seizoen geslaagd 
|
|
|
Godfather Meervoudig international
Uit: een warm nest Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1670 Reg.: 20 augustus 2006 |
quote: Hawks schreef:
(...)
Als het gebeurt is het altijd NA dit seizoen... ik gok zo alleen wel dat ze best ver zullen komen in de UEFA Cup!! Ik gun het ze ook, en dat zou ook erg goed zijn voor het totale NL voetbal!
Finale UEFA Cup: Ajax - Feijenoord
En PSV kampioen + naar de halve finale CL... dan is mijn seizoen geslaagd 
Ja bij mij ook hoor, we moeten niet alleen aan ons eigen denken maar ook aan het NL voetbal, en dan denken we indirect óók aan ons eigen, want als wij later STEL een keer 2e of 3e worden zijn de coefficienten ook nog heel belangrijk.
|
|
|
psv_supporter Legende
Uit: Boekel Vak: Zuid - E Posts: 2721 Reg.: 24 mei 2000 |
quote: Godfather schreef:
(...)
En dat zie jij zo snel even in jouw glazen bol 
Ik zei ook; niet DIT seizoen. Speelt Ajax dan CL DIT seizoen. Ik dacht dat dà t wel duidelijk was m.b Sulejmani
[Dit bericht is veranderd door psv_supporter (op 6 juli 2008 00:34:19).]
|
|
|
Alpzz Bankzitter
Vak: - Posts: 263 Reg.: 8 januari 2008 |
quote: Hawks schreef:
(...)
Kijk, je hebt me helemaal niet horen zeggen dat wij een slecht team hebben, ik denk dat we zeker een goed team hebben en zeker wel om het kampioenschap en een nieuw jaartje CL mee gaan spelen!!
en owkey... ik zal mijn hoofdlettergebruik ietsje aanpassen :P
Ik verwacht (ken geen feiten!) dat Ajax straks nog een goede verdediger aan gaat trekken (of 2). Verder hebben ze net als ons nog wel iets aan talent rond lopen!
Ik hoop trouwens dat onze talenten dit jaar wel meer aan spelen toekomen, want dat is belangrijk voor hun ontwikkeling, de achterliggende jeugdopleiding en de mindere noodzaak om transfers binnen te vogelen waardoor meer cash over blijft.
Je zegt dat onze sucsessen erg af hingen van de verdediging, dat klopt, en daarop zijn we europees ook geklopt!! We scoorden te weinig goals, terwijl we met ons middenveld en aanval toch best meer naar voren konden voetballen.
In ieder geval heb ik vertrouwen in Huub en ons team, en verwacht ik een hele grote kopgroep in de competitie (in ongeveer volgorde PSV, Ajax, Feijenoord, Heerenveen, Twente, AZ, Groningen)
Ik was maar aan het geinen hoor. En niet zozeer om de hoofdletters, als wel om het woord ERG, dat je nogal vaak gebruikte. Geintje man, sorry
Hopelijk weet aajx de verdediging niet te versterken, anders hebben ze op papier(!!) een kwalitatief beter team dan wij. Maar als Huntelaar vertrekt (en evt Stekeltje ofzo), wat nog wel zal gebeuren verwacht ik, dan zijn ze even ver als vorig seizoen. Hun steunpilaren weg en ze hebben nog niet aangetoond daar goed mee om te kunnen gaan (Sneijder werd erg gemist bv), zoals PSV wél heeft laten zien.
[Dit bericht is veranderd door Alpzz (op 6 juli 2008 08:49:09).]
|
|
|
KaleGek Legende
Uit: Groesbek Vak: - Posts: 3120 Reg.: 6 december 2003 | Ik denk niet dat Sulejmani meer echt in het aankopentopic thuis hoort. Ajax wil hem denk ik niet kwijt nu ze hem pas net hebben en vraagt bedragen voor deze jongen die voor PSV maatstaven veel en veelste hoog zijn.
Maar als deze speler door het ijs zakt door een te hoge druk al lijtk me dit een stabiele jongen die uitstekend weet wat hij wel en niet kan en de flair van een toekomstig topspeler ook over zich heen heeft..
Maar mocht hij geblesserd roaken of totaal aand e inmense druk onderuit gaan dan zijn de poppetjes voor Blind en met name van Basten aan het dansen.
|
|
|
Hawks
 Toeschouwer
Uit: Liempde Vak: - Posts: 11 Reg.: 5 juli 2008 | Alpzz --> Moet kunnen
Onze Huub is natuurlijk wel wat meer ervaren als Marco, en de Duitse mentaliteit.... zal ons team best eens goed kunnen doen!!
Door Manchester United is een bod van 25 miljoen gedaan op huntelaar... dus wie weet is hij alsnog weg!!
http://voetbal.blog.nl/transfernieuws/2008/07/05/manchester-united-bod-van-25-miljoen-op-huntelaar
Jammer alleen dat PSV zo niet elk jaar een speler kan verkopen voor zo'n bedragen... raar eigenlijk: Volgens transferbedragen hebben we zeker niet de betere spelers, maar we worden toch kampioen :P.
(erg goed voor de winstgevendheid is het echter niet )
|
|
|
|
oranjedakje Lid 2e elftal
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 170 Reg.: 29 september 2007 | Stel Huntelaar gaat ook nog voor 25 miljoen weg, dan maakt Ajax een enorme winst in 2008 maar de selectie krijgen ze nooit meer op niveau. Wel leuk dat je Sulejmani haalt, maar met Sneijder, Babel, Huntelaar werden ze ook geen kampioen en de selectie is er wat mij betreft niet sterker op geworden.
|
|
|
Boekel1 Meervoudig international
Uit: Boekel Vak: - Posts: 659 Reg.: 15 mei 2004 | PSV krijgt ook een gedeelte van het bedrag dat Ajakkes krijgt voor Huntelaar!
Hoeveel is dat? 
|
|
|
rjg Talentje
Vak: - Posts: 85 Reg.: 8 mei 2007 |
quote: Boekel1 schreef:
PSV krijgt ook een gedeelte van het bedrag dat Ajakkes krijgt voor Huntelaar!
Hoeveel is dat? 
Ik geloof dat het om 1.8 procent van de transfersom gaat, want 5% wordt verdeeld onder de clubs waar hij speelgerechtigd voor was van zijn 12e tot 23e, en dat waren in PSV's geval 4 jaar dus 4/11 keer 5. Ik weet niet of het klopt maar vols mij was het zo, bij een som van 25 miljoen gaat het dan om 4.5 ton.
|
|
|
VTI Meervoudig international
Uit: Tilburg Posts: 710 Reg.: 26 april 2000 |
quote: rjg schreef:
(...)
Ik geloof dat het om 1.8 procent van de transfersom gaat, want 5% wordt verdeeld onder de clubs waar hij speelgerechtigd voor was van zijn 12e tot 23e, en dat waren in PSV's geval 4 jaar dus 4/11 keer 5. Ik weet niet of het klopt maar vols mij was het zo, bij een som van 25 miljoen gaat het dan om 4.5 ton.
Speelgerechtigd idd, niet onder contract geloof ik. Agz PSV hem bijna alleen heeft uitgeleend denk ik niet dat we veel krijgen (zie bijv Robben die ook bij ons onder contract stond, maar Groningen kreeg bij mijn weten die procenten omdat ie voor hun speelde).
|
|
|
kingjason Toeschouwer
Uit: BEST Vak: Noord - OO Posts: 11 Reg.: 1 januari 2008 | |
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Hawks
 Toeschouwer
Uit: Liempde Vak: - Posts: 11 Reg.: 5 juli 2008 |
quote: kingjason schreef:
topic mag dicht