| Poster | | Topic: Miralem Sulejmani |  |
|
tha boer Vaste waarde in elftal
Uit: Geldrop Vak: Zuid - BB Posts: 401 Reg.: 12 juli 2006 | We hebben voor volgend jaar 5 spelers voor de punt, Lazo, Koef, Amrabat, Reis, Zeefuik.
De buitenkanten hebben we er ook genoeg, dus AUB niet nog meer zodat we een luxe probleem krijgen. dat hebben we nu al met een Aissati die op de bank zit. 
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 25987 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: Jeroenho schreef:
(...)
Ik vraag me af waar je dit op baseert. Kom je ook tot die conclusie als je je rood-witte bril afzet? Volgens mij zijn het namelijk allebei grote talenten en is er geen zinnig woord over te zeggen wie er een groter talent is en heb jij al helemaal te weinig kennis van de achtergrond van beide spelers om te kunnen beoordelen wie van hen echt gaat slagen.
Als PSV Sulejmani koopt dan is het gewoon weggegooit geld. Ik zit niet weer te wachten om een luxeprobleem zodat er weer een groot talent op de bank zit. Kijk maar naar Aissati, dat is gewoon geen goede situatie.
PSV moet Lazovic en Koevermans verkopen en er een goede spits voor terugkopen, maar buitenspelers hebben we genoeg. En verder vind ik het belangrijker dat PSV verdedigers gaat kopen, want de verdediging is echt heelerg slecht. ALleen MArcellis is een goede verdediger. Alle andere verdedigers stellen dit seizoen zwaar teleur.
|
|
|
Jeroenho Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - XX Posts: 2837 Reg.: 12 maart 2000 |
quote: Giallorossi schreef:
(...)
Als PSV Sulejmani koopt dan is het gewoon weggegooit geld. Ik zit niet weer te wachten om een luxeprobleem zodat er weer een groot talent op de bank zit. Kijk maar naar Aissati, dat is gewoon geen goede situatie.
PSV moet Lazovic en Koevermans verkopen en er een goede spits voor terugkopen, maar buitenspelers hebben we genoeg. En verder vind ik het belangrijker dat PSV verdedigers gaat kopen, want de verdediging is echt heelerg slecht. ALleen MArcellis is een goede verdediger. Alle andere verdedigers stellen dit seizoen zwaar teleur.
Dit is een redenatie die ik kan volgen, maar je zei eerder natuurlijk wel iets heel anders. Maar goed, voortschrijdend inzicht zullen we maar zeggen... 
[Dit bericht is veranderd door Jeroenho (op 19 maart 2008 23:34:54).]
|
|
|
manbast Vedette
Uit: uden Vak: Noord - O Posts: 1358 Reg.: 14 februari 2000 |
(...)
Tja, buitenspelers. Heeft PSV echt zoveel buitenspelers?
Dzsudzsak,Manco,Farfan (al is de kans groot dat hij vertrekt en ik ga daar eigenlijk ook vanuit).
Verder zou daar Bakkal,Afellay,Aissati kunnen spelen maar dat zijn niet echt buitenspelers.
Dus hebben we er 2 (of 3 mocht Farfan blijven).
2 is te weinig, en van die 2 moet Manco zich nog bewijzen.
Wat mij betreft is Sulejmani welkom en ik denk dat hij ter verplaatsing van Farfan wordt gehaald.
Dat is trouwens ook de enige rede dat ik kan bedenken dat PSV deze speler kan financieren.
|
|
|
DonniePablo Talentje
Uit: Eindhoven Vak: West - KK Posts: 82 Reg.: 6 november 2003 | Spelers die uitblinken bij een club als Heerenveen zijn nagenoeg onhaalbaar voor PSV, of je moet met 15 mln over de balk komen. Heerenveen laat hun topspelers niet meer voor een schijntje naar topclubs gaan zoals vroeger (Robben, RvN, Huntelaar), maar vraagt er voortaan dik geld voor omdat ze weten dat ze anders niet in de subtop mee kunnen draaien.
Ik denk dat Sulejmani dus weinig kans heeft bij PSV terecht te komen.
|
|
|
Braamstruik
 Toeschouwer
Uit: Wijhe Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 117 Reg.: 22 februari 2008 | Allereerst een vraag: hoe oud is die gast?
--------
Verder moet je natuurlijk wél een luxeprobleem creëren. Wat nou als affelay op 2 februari zwaar geblesseerd was geraakt? Wie had er in moeten staan als we Aissati niet hadden?? Het is nu niet gebeurd, maar het kan nog steeds.
Kom op mensen, de kracht van een selectie zit 'm net zo goed in de breedte als in de lengte. De bank is ook zeer zeker belangrijk.
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 25987 Reg.: 8 juni 2001 |
quote: manbast schreef:
(...)
Dzsudzsak,Manco,Farfan (al is de kans groot dat hij vertrekt en ik ga daar eigenlijk ook vanuit).
Verder zou daar Bakkal,Afellay,Aissati kunnen spelen maar dat zijn niet echt buitenspelers.
Wat mij betreft is Sulejmani welkom en ik denk dat hij ter verplaatsing van Farfan wordt gehaald.
Dat is trouwens ook de enige rede dat ik kan bedenken dat PSV deze speler kan financieren.
Dzsudzsak, Amrabat, Manco en Farfan zijn spelers die op de vleugel kunnen spelen en ook Afellay, Aissati en Bakkal kunnen daar nog spelen.
Dat lijkt me toch wel genoeg.
|
|
|
DonniePablo Talentje
Uit: Eindhoven Vak: West - KK Posts: 82 Reg.: 6 november 2003 |
quote: Braamstruik schreef:
Allereerst een vraag: hoe oud is die gast?
19 jaren jong
Voornaam: Miralem
Achternaam: Sulejmani
Geboortedatum: 05-12-1988
Geboorteplaats: Belgrado,
Servië
|
|
|
Rickardoko International
Uit: Kollum Vak: - Posts: 568 Reg.: 9 juli 2006 | Hij is nog wel erg jong maar PSV heeft al heel veel jonge aanvallende spelers. Je kunt hem halen maar dat gaat ten koste van een ander. Ik zou hem toch niet halen als ik PSV was. Het neemt niet weg dat ik Sulejmani geweldig vind.
|
|
|
tha boer Vaste waarde in elftal
Uit: Geldrop Vak: Zuid - BB Posts: 401 Reg.: 12 juli 2006 |
(...)
Verder zou daar Bakkal,Afellay,Aissati,Amrabat kunnen spelen maar dat zijn niet echt buitenspelers.
Amrabat!
|
|
|
manbast Vedette
Uit: uden Vak: Noord - O Posts: 1358 Reg.: 14 februari 2000 |
(...)
Dzsudzsak, Amrabat, Manco en Farfan zijn spelers die op de vleugel kunnen spelen en ook Afellay, Aissati en Bakkal kunnen daar nog spelen.
Dat lijkt me toch wel genoeg.
4 dus, maar zoals ik al eerder zei , ik ga er vanuit dat Farfan vertrekt, blijft er 3 over. Manco is een talent maar dat zegt me niks want we hebben wel meer talenten binnen gehaald en hebben het bij PSV toendertijd ook niet gered. Amrabat doet het aardig bij VVV maar ook daar is het afwachten of hij het hoger niveau aankan.
Van de 4 die jij zei zijn er 2 zekerheden en daarvan zal er 1 van vertekken (tenminste daar ga ik vanuit).
Sulejmani zal gehaald worden als vervanger van Farfan, want volgens mij is dat ook de enige manier om hem te kunnen halen financieel gezien.
|
|
|
Paganitzu Vaste waarde in elftal
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 390 Reg.: 3 maart 2007 |
(...)
4 dus, maar zoals ik al eerder zei , ik ga er vanuit dat Farfan vertrekt, blijft er 3 over. Manco is een talent maar dat zegt me niks want we hebben wel meer talenten binnen gehaald en hebben het bij PSV toendertijd ook niet gered. Amrabat doet het aardig bij VVV maar ook daar is het afwachten of hij het hoger niveau aankan.
Van de 4 die jij zei zijn er 2 zekerheden en daarvan zal er 1 van vertekken (tenminste daar ga ik vanuit).
Sulejmani zal gehaald worden als vervanger van Farfan, want volgens mij is dat ook de enige manier om hem te kunnen halen financieel gezien.
Manco is wél het grootste talent van zuid-amerika en heeft al iets meer gepresteerd dan een Reis of Fagner bijvoorbeeld. Daar zit een héél groot verschil tussen. 3 of 4 wingers is echt meer dan genoeg voor een club als PSV, vergeet niet dat Fagner daar ook kan spelen.
|
|
|
Sir Tinus Internationale topspeler
Uit: Valkenswaard Vak: - Posts: 4766 Reg.: 15 april 2005 | Ruilen tegen Lazovic of Koevermans vind ik wel prima.
|
|
|
|
Dr. Gonzo International
Uit: LWD Vak: - Posts: 606 Reg.: 5 maart 2005 |
quote: Sir Tinus schreef:
Ruilen tegen Lazovic of Koevermans vind ik wel prima.
Valt prima mee te leven. Zelfs als PSV nog maximaal drie miljoen moet bijbetalen.
Persoonlijk zou ik dan liever Koef zien vertrekken, daar we een Servische kabel zouden krijgen, waardoor deze jongens zich aan elkaar kunnen optrekken.
Je ziet Pranjic bij Heerenveen ook een mentorrol invullen bij Sulejamni, waardoor Miralem zich thuis voelt en absoluut beter presteert.
|
|
|
World Player Of The Year Internationale topspeler
Uit: Spijkenisse / Uden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1063 Reg.: 26 mei 2003 | Volgens het verslag van PSV - Ajax op Radio 1 "Langs de Lijn", zit Sulejmani op de tribune bij de wedstrijd en is hij sinds vanmiddag al in Eindhoven aanwezig.
|
|
|
MarcianoVink Talentje
Uit: Etten-Leur Vak: - Posts: 85 Reg.: 22 maart 2004 | Is niet wat er werd gezegd. Er werd gezegd dat hij op de tribune zit en dat het de verslaggever niet zou verbazen als hij 's-middags al even bij PSV langs zou zijn geweest....
Ligt iets genuanceerder dus 
[Dit bericht is veranderd door MarcianoVink (op 19 maart 2008 22:22:06).]
|
|
|
O Baixinho Vaste waarde in elftal
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 382 Reg.: 1 september 2006 | Dat is niet niks hoor, als hij al hier op de tribune zit. Dan ben je óf een ontzettende PSV-fan of je bent in (verre) onderhandeling met PSV.
|
|
|
Juzni_Front Nationale topspeler
Uit: Zemun (Beograd) Vak: - Posts: 844 Reg.: 29 april 2005 | Op uitnodiging van Danko.
|
|
|
renzzz19852042327 Vedette
Uit: Best Vak: - Posts: 1402 Reg.: 1 juni 2004 |
quote: Juzni_Front schreef:
Op uitnodiging van Danko.
Hahaha en dan speelt ie zelf niet ..
maar wel logisch
|
|
|
Rinko7 Regelmatige invaller
Uit: Hoogerheide, Noord-Brabant Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 283 Reg.: 14 september 1999 | Kan Danko hem niet overhalen voor PSV te kiezen dan?! 
|
|
|
ANUBIS Lid 2e elftal
Uit: eindhoven Vak: - Posts: 177 Reg.: 9 april 2007 | Zou hij niet voor 020 op de tribune zitten?
Amrabat zat er voor psv dus mischien hij voor dat mukvolk uit mokum.... Ik weet niet tis maar een gedachte maar lijkt me wel de meest logische.
|
|
|
Mance YugoPFC  Bankzitter
Vak: - Posts: 539 Reg.: 25 augustus 2007 |
quote: Rinko7 schreef:
Kan Danko hem niet overhalen voor PSV te kiezen dan?! 
Daar is Lazovic al druk mee bezig geweest 
Sulejmani zei een paar maanden geleden:
"Als ik moest kiezen uit de top van Nederland, zou ik het niet weten, maar ik denk toch PSV, door Danko"

|
|
|
Kezza Zauvek Legende
Uit: Mumbai, India Vak: - Posts: 4324 Reg.: 23 juli 2002 | Nou vanmiddag liep 'ie nog rond in Heerenveen want ik heb nog even met hem gekletst en gevoetbalt.
Verder is Micky wel goeie maatjes met Lazovic en Rajkovic.
|
|
|
Drs.Nimrod Nimrod  Legende
Uit: Maastricht Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 4909 Reg.: 18 oktober 2003 | Holy moly, als het Stan Valckx lukt om deze gozer binnen te halen...
Ruil <--> Koevermans eruit, Sulejmani erin.
|
|
|
JurgenKean Bankzitter
Vak: - Posts: 211 Reg.: 15 december 2004 | Denk toch eens na mensen, die knul komt echt niet naar PSV toe. 
|
|
|