| Poster | | Topic: Miralem Sulejmani |  |
|
LopatTjai Legende
Uit: Den Haag Vak: - Posts: 3811 Reg.: 9 januari 2000 | |
|
Dylan Dog Legende
Vak: - Posts: 2016 Reg.: 12 januari 1999 |
quote: JurgenKean schreef:
Denk toch eens na mensen, die knul komt echt niet naar PSV toe. 
hear hear
|
|
|
9. ROMARIO Legende
Uit: Delft Vak: Oost - WW Posts: 6548 Reg.: 1 september 2002 | Heb hem gister zien zitten idd, vroeg me gelijk af hij binnenkort gaat tekeken. Je maakt mij niet wijs dat je ff uit Friesland naar Eindhoven komt voor een wedstrijdje voetbal. Nee die jongen speelt volgend jaar in Eindhoven of 020.
|
|
|
Dylan Dog Legende
Vak: - Posts: 2016 Reg.: 12 januari 1999 |
quote: LopatTjai schreef:
Waarom niet?
Omdat Heerenveen de hoofdprijs vraagt.
|
|
|
2bjack Jeugdspeler
Uit: Epe Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 56 Reg.: 15 augustus 2005 | Imho hebben we voldoende kwalitatief goede jeugdige beweeglijke (vleugel)aanvallers. Als we al zouden investeren in een aanvaller zou dat volgens mij een scorende (meer dan 20 goals per seizoen) diepe spits moeten zijn. Koevermans en Lazovic hebben mij dit jaar in ieder gevalniet overtuigd. Ik heb hoge verwachtingen van Reis maar ook hij is nog jong....

|
|
|
stanislav Vaste waarde in elftal
Uit: Oostelbeers Vak: Oost - YY Posts: 371 Reg.: 5 september 2005 | Je zag het wel bij de Alves soap, Heerenveen vraagt de hoofdprijs..
|
|
|
schouten_psv Jeugdspeler
Vak: - Posts: 44 Reg.: 1 september 2006 | Wel grappig dat hij gister opde tribune zat, misschien is er toch wat gaande met psv?
|
|
|
AJ
 Toeschouwer
Vak: - Posts: 4 Reg.: 20 maart 2008 |
quote: Juzni_Front schreef:
Op uitnodiging van Danko.
En jij blijft erbij dat hij voor Feyenoord speelt komend seizoen???
Ik geloof daar namelijk niet zo in. Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, maar vind het gewoon wel erg toevallig dat hij bij Psv-Ajax zat. Speelt daar niet wat meer?
|
|
|
ya ya Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 538 Reg.: 6 juli 2005 | Je ziet iedere week spelers van andere clubs op tribunes zitten door NL. Kaartjes voor vriendjes, landgenoten etc. Heerenveen zal Sulemjani echt niet naar Eindhoven laten gaan om te praten met PSV, dan was dat allang uitgelekt. Bovendien kunnen we deze speler never nooit niet betalen. PSV heeft geen zakken met geld staan.
|
|
|
AJ
 Toeschouwer
Vak: - Posts: 4 Reg.: 20 maart 2008 |
quote: ya ya schreef:
Je ziet iedere week spelers van andere clubs op tribunes zitten door NL. Kaartjes voor vriendjes, landgenoten etc. Heerenveen zal Sulemjani echt niet naar Eindhoven laten gaan om te praten met PSV, dan was dat allang uitgelekt. Bovendien kunnen we deze speler never nooit niet betalen. PSV heeft geen zakken met geld staan.
Nee dat kan ik ook wel begrijpen, maar er is wat betreft Sulejmani nog niks uitgelekt, en ik geloof er niet in dat nog geen enkele van de topclubs met hem bezig is...
Ik vroeg alleen aan Juzni of hij op de hoogte is, omdat ik me niet voor kan stellen dat Feyenoord hem wel kan betalen, terwijl ze ook al el Ahmadi willen hebben.
Vandaar dat bij mij de gedachte opkwam dat hij misschien wel naar ajax gaat
|
|
|
Jeroeninho Aanstormend talent
Vak: - Posts: 316 Reg.: 6 november 2007 | Zoek nou eerst maar eens in het centrum. Op z'n zachts gezegt overbodig.
|
|
|
pascal77 Jeugdspeler
Uit: Eindhoven Vak: Oost - VV Posts: 50 Reg.: 1 januari 2008 | Als Ajax 28 Miljoen krijgt voor Huntelaar dan zijn zij de enige Nederlandse club die hem kan betalen, maar Ajax heeft hem al afgewezen meen ik te herrinneren in de persoon van v. Geel dus ik weet niet of hij daar nog naar toe zal willen...
Is wel een toptalent, veel verder nu dan Dzudszak, die de eerste weken aardig speelde maar nu heel ver is terug gezakt...wat begrijpelijk is natuurlijk.
Ik zou Sulejmani een welkome versterking vinden, al vindt ik wel dat de prioriteit bij een links en rechtsback moet liggen, ongelofelijk wat een drama is dat...
|
|
|
Yacine International
Uit: Apeldoorn Vak: - Posts: 583 Reg.: 21 maart 2001 | Kromkamp speelt in dit systeem toch echt alleraardigst. Linksback ben ik het wel mee eens.
Sulejmani is niet iemand waar ik een grote gok op zou nemen. Tegen Amrabat bedragen zou ik de gok echter wel nemen.
|
|
|
Rickardoko International
Uit: Kollum Vak: - Posts: 571 Reg.: 9 juli 2006 | Hij kan naar Ajax gaan maar waarom niet naar PSV. Ik zie Farfan en Affelay nog weleens vertrekken bij PSV en dat levert ook miljoenen op dus Sulejmani lijkt mij wel een goede vervanger. Als PSV hem voor bijvoorbeeld 7 miljoen zou kopen van Heerenveen en hem vervolgens voor weet ik veel 12 miljoen euro kan verkopen dan is dat winstgevend en PSV is dol op jonge talenten dus interesse in Sulejmani zou echt niet vreemd zijn.
|
|
|
pascal77 Jeugdspeler
Uit: Eindhoven Vak: Oost - VV Posts: 50 Reg.: 1 januari 2008 |
quote: Yacine schreef:
Kromkamp speelt in dit systeem toch echt alleraardigst. Linksback ben ik het wel mee eens.
Sulejmani is niet iemand waar ik een grote gok op zou nemen. Tegen Amrabat bedragen zou ik de gok echter wel nemen.
Dat is het mooie van voetbal, iedereen kan een andere mening hebben, ik vondt gister Kromkamp toch weer 1 van de zwakste van het veld en mijn mening is dat hij ver beneden het niveau is wat PSV zou moeten nastreven...
Overigens ben ik het er wel mee eens dat als Afellay en Farfan weggaan dat Sulejmani een hele goede aankoop zou zijn van dat geld samen met een goede links en rechtsback...
Van mij mag dat Aissati ook echt een kans krijgen...
|
|
|
stuttgart88 Internationale topspeler
Uit: nijmegen Vak: Noord - PP Posts: 986 Reg.: 24 juli 2003 |
quote: Rickardoko schreef:
Hij kan naar Ajax gaan maar waarom niet naar PSV. Ik zie Farfan en Affelay nog weleens vertrekken bij PSV en dat levert ook miljoenen op dus Sulejmani lijkt mij wel een goede vervanger. Als PSV hem voor bijvoorbeeld 7 miljoen zou kopen van Heerenveen en hem vervolgens voor weet ik veel 12 miljoen euro kan verkopen dan is dat winstgevend en PSV is dol op jonge talenten dus interesse in Sulejmani zou echt niet vreemd zijn.
Iedereen heeft het hier over van die hoge bedragen. Volgens mij (maar kan iemand dat verifieren) loopt zijn contract volgend jaar af. Bovendien zit hij op een relatief laag salaris. Waar iedereen op baseert dat hij de hoofdprijs moet kosten is mij werkelijk een raadsel. Heerenveen moet juist oppassen dat deze speler niet voor een appel en een ei de deur uitloopt. Waarschijnlijk houden ze hem dan aan zijn contract. Dat is ook prima dan pak je hem volgend jaar gratis (zie hier de onderhandelingsruimte!). Die jongen kan gewoon lekker kiezen waar hij volgend jaar speelt. Omdat het een hele talentvolle en complete (ook scorende) aanvaller is zou ik hem graag zien komen.
|
|
|
Albert Trestena Basisspeler
Uit: Hillegom Vak: - Posts: 321 Reg.: 26 april 2007 |
quote: stuttgart88 schreef:
(...)
Iedereen heeft het hier over van die hoge bedragen. Volgens mij (maar kan iemand dat verifieren) loopt zijn contract volgend jaar af. Bovendien zit hij op een relatief laag salaris. Waar iedereen op baseert dat hij de hoofdprijs moet kosten is mij werkelijk een raadsel. Heerenveen moet juist oppassen dat deze speler niet voor een appel en een ei de deur uitloopt. Waarschijnlijk houden ze hem dan aan zijn contract. Dat is ook prima dan pak je hem volgend jaar gratis (zie hier de onderhandelingsruimte!). Die jongen kan gewoon lekker kiezen waar hij volgend jaar speelt. Omdat het een hele talentvolle en complete (ook scorende) aanvaller is zou ik hem graag zien komen.
Tot 2010 loopt het contract, MAAR, ik had ergens gelezen dat Heerenveen een optie tot verlenging tot 2012 had.
|
|
|
Boekel1 Geselecteerd voor Oranje
Uit: Boekel Vak: - Posts: 537 Reg.: 15 mei 2004 | Als Farfan mocht vertrekken zou het een hele goeie vervanger zijn! 
|
|
|
Most Valuable Player Lid 2e elftal
Uit: Dinther Vak: West - K Posts: 164 Reg.: 21 april 2003 | Als ajax Huntelaar nou verkoopt voor 28 miljoen kunnen we mooi van het geld wat we krijgen voor opleidingskosten Sulemani halen.
Astenblieft!! 
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 8067 Reg.: 19 februari 2000 |
quote: Most Valuable Player schreef:
Als ajax Huntelaar nou verkoopt voor 28 miljoen kunnen we mooi van het geld wat we krijgen voor opleidingskosten Sulemani halen.
Astenblieft!! 
Of Ajax haalt hem. 
|
|
|
pascal77 Jeugdspeler
Uit: Eindhoven Vak: Oost - VV Posts: 50 Reg.: 1 januari 2008 | Volgende zou niet verkeerd zijn:
------------Gomes--------------
Marcellis-Addo-Rajkovic-Salcido
------Simons-----Bakkal--------
Afellay----------------Dszudzak
------Farfan----Sulejmani------
|
|
|
Jeroenho Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - XX Posts: 2840 Reg.: 12 maart 2000 |
quote: Albert Trestena schreef:
(...)
Tot 2010 loopt het contract, MAAR, ik had ergens gelezen dat Heerenveen een optie tot verlenging tot 2012 had.
Volgens mij loopt het tot 2009, maar inderdaad wel met een optie op nog twee jaar.
|
|
|
Thimo ! Toeschouwer
Posts: 8 Reg.: 25 februari 2008 | Sulejmani ligt tot de zomer van 2009 vast en we hebben ook nog een optie van twee jaar op hem", zo vertelt de directeur in het weekblad Voetbal International.
Het zal dus moeilijk worden. Maar ik denk dat we ons minder op revelaties moeten concentreren maar meer op de positie's aan de hand hiervan een speler beoordelen en eventueel kopen. Zo Zou Lee een waardevolle aankoop kunnen zijn lijkt mij, als we hem kunnen halen voor een laag bedrag lijkt mij dat een goede speler voor de linksback positie voor een paar jaar. Kromkamp is in het verdedigdene opzicht gewoon te slecht, hij moet dus gewoon leren beter te verdedigen
|
|
|
Sjoerdje87 Regelmatige invaller
Uit: Eindhoven / Nijmegen Vak: Noord - PR Posts: 622 Reg.: 5 juni 2007 | 2009 maar? Valt wel mee toch... en ik weet niet precies wat een 'optie' is, maar volgens mij moet hij dan nog instemmen wil Heerenveen zn contract verlengen.
|
|
|
Godfather Lid 2e elftal
Vak: - Posts: 174 Reg.: 20 augustus 2006 |
quote: pascal77 schreef:
Volgende zou niet verkeerd zijn:
------------Gomes--------------
Marcellis-Addo-Rajkovic-Salcido
------Simons-----Bakkal--------
Afellay----------------Dszudzak
------Farfan----Sulejmani------
'
Sorry maar waar is Amrabat??
En waarom in vredesnaam Marcellis linksback en ADDO in het centrum? Je passeert Kromkamp voor Addo en Rajkovic.
|
|
|