PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Aankoopbeleid
Miralem Sulejmani
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 68 pagina's: « 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 68 »

Poster
Topic: Miralem Sulejmani 
9.Danko Lazovic
Lid 2e elftal

Uit: Helmond
Vak: Oost - W
Reg.: 29 januari 2005
Gepost op 23 maart 2008 om 22:33:39.     MSN: vedat_helmond@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens mij zat hij gewoon op de tribune als uitnodiging van Danko ofzo.Anders was allang iets uitgelekt.

Ik hoop natuurlijk wel dat ze hem binnenhalen wordt een topper !

Amrabat Sulejmani Farfan aanval om te drome
 Help mods!
Pool: -MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.417,5VoVo: 1665e / - / 1526eOpstelling: 4-5-1
pascal77
Jeugdspeler

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - VV
Reg.: 1 januari 2008
Gepost op 24 maart 2008 om 11:01:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Pascal77 schreef:

------------Gomes--------------
Marcellis-Addo-Rajkovic-Salcido
------Simons-----Bakkal--------
Afellay----------------Dszudzak
------Farfan----Sulejmani------

quote:
Godfather schreef:

Sorry maar waar is Amrabat??
En waarom in vredesnaam Marcellis linksback en ADDO in het centrum? Je passeert Kromkamp voor Addo en Rajkovic.

Klopt, Marcellis staat in mijn opstelling trouwens rechtsback ipv linksback, ik vindt dit een betere opstelling omdat Addo in het centrum het ook goed deed en nu heb je Marcellis rechtsback en ben je eindelijk van Kromkamp af die het niveau gewoon niet aan kan...maar dat is mijn mening, er zijn vast ook genoeg mensen die Kromkamp wel een waardige rechtsback vinden, voor mij hoort hij gewoon in geen enkele opstelling thuis, opbouwend gewoon veels te zwak wat leid tot veel te veel balverlies, evenals Alcides trouwens en dan hoeven we het over Zonneveld niet eens te hebben...
Voor wat betreft Rajkovic geef ik hem een basisplaats omdat hij voor mij in de huidige selectie dan de beste optie is al heeft hij nog te weinig gespeeld om overtuigd te zijn, ik vindt dat er voor in het centrum nog een ervaren verdediger gehaald moet worden en dan zou rajkovic dus geen basisplaats hebben...
Voor wat betreft je vraag over Amrabat, ik vindt hem ook geweldig en als Farfan gaat mag hij op die positie spelen maar ik heb hem ook afgelopen weekend gezien met VVV en voor mij is hij nog niet goed genoeg voor gelijk een basisplaats...hetzelfde geldt voor Manco, je ziet op YouTube geweldige beelden maar ik ken die jongen niet goed genoeg om hem in de basis te zetten...
Alleen van Sulejmani ben ik overtuigd dat hij gelijk het niveau wel aan zou kunnen en een basisplaats zal hebben...

Verder als je een brede groep hebt met veel goede spelers zal je deze discussies altijd houden, maar dat is alleen maar goed, je moet bij blessures of schorsingen ook waardige vervangers hebben en dan kom je meestal snel op spelers die een ander mss weer liever in de basis zou zien...

[Dit bericht is veranderd door pascal77 (op 24 maart 2008 11:08:41).]
 Help mods!
Pool: -MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Fantomas
Internationale topspeler

Uit: Maastricht
Vak: -
Reg.: 30 juni 2005
Gepost op 24 maart 2008 om 22:39:22.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bakkal op linksback is verkwisting van talent. Zo goed is Bakkal niet in verdedigingen, en juist op 't middenveld komen zijn kwaliteiten 't best naar voren.

PSV moet een goede linksback scouten, of bij Lee halen. Of Salcido op links en een centrale verdediger halen.
 Help mods!
Pool: 3695eMotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.487,9VoVo: 2164e / 1941e / 2227eOpstelling: 4-5-1
Jeroen-PSV
Regelmatige invaller

Uit: Woerden
Reg.: 26 februari 2006
Gepost op 24 maart 2008 om 23:04:17.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Sulejmani is een prima voetballer die het dit seizoen uitstekend doet maar qua aanvallers hebben we momenteel genoeg in de selectie. Met Amrabat en Manco voor het komend seizoen ook weer 2 aanvallers erbij en aangezien Heerenveen een aardige zak met centen zal vragen is hij naar mijn mening 'overbodig'. 'Overbodig' in de zin van kapitaalvernietiging, eerlijk is eerlijk, het is een erg aantrekkelijke voetballer
 Help mods!
Pool: 1791eMotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
PSV Sjakie
Nationale topspeler

Uit: Brouwhuis
Vak: Noord - S
Reg.: 5 juli 2003
Gepost op 25 maart 2008 om 09:14:11.         MSN: psvsjakie@gmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er gaan geruchten (hoor het via verschillende vrienden/collegae) dat PSV in verregaande onderhandelingen is met Heerenveen over Sulejmani. Nu zegt dat op zich niet zo heel veel, maar het verbaast mij dat ik het hier nog niet gelezen heb.

Maar waar willen we Sulejmani plaatsen in onze opstelling?

Gomes
Kromkamp---Marcellis----Salcido------Lee(?)
------------------Simons-------------------
----------Bakkal----------Afellay----------
Manco------------Sulejmani--------Dszudszak
------------------Amrabat?-----------------

[Dit bericht is veranderd door PSV Sjakie (op 25 maart 2008 09:16:24).]
 Help mods!
Pool: 2728eMotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 2168e / 1678e / 1878eOpstelling: 4-5-1
El Jefecito
Talentje

Reg.: 13 maart 2006
Gepost op 25 maart 2008 om 09:30:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV Sjakie schreef:

Er gaan geruchten (hoor het via verschillende vrienden/collegae) dat PSV in verregaande onderhandelingen is met Heerenveen over Sulejmani. Nu zegt dat op zich niet zo heel veel, maar het verbaast mij dat ik het hier nog niet gelezen heb.

Onzin van de bovenste plank
 Help mods!
Pool: -MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.466,4VoVo: -Opstelling: -
Remco.
Legende

Vak: West - JJ
Reg.: 19 juni 2003
Gepost op 25 maart 2008 om 09:40:22.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

(...)

Ga jij eens terug naar je eigen mand, deze mand is van mij.
 Help mods!
Pool: 1515eMotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.468,7VoVo: -Opstelling: incompleet
El Jefecito
Talentje

Reg.: 13 maart 2006
Gepost op 25 maart 2008 om 10:35:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Remco. schreef:

(...)

Ga jij eens terug naar je eigen mand, deze mand is van mij.

Ik ben op het platteland opgegroeid dus ik ben ook hier welkom

[Dit bericht is veranderd door El Jefecito (op 25 maart 2008 10:35:57).]
 Help mods!
Pool: -MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.466,4VoVo: -Opstelling: -
Waterdrager
Legende

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 3 februari 2001
Gepost op 25 maart 2008 om 10:46:52.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV Sjakie schreef:

Gomes

Camera's op de doellijn valt nog over te praten. Maar naar mijn weten wil de FIFA nog geen twaalftallen toestaan.

[Dit bericht is veranderd door Waterdrager (op 25 maart 2008 10:47:20).]
 Help mods!
Pool: -MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
fritsie
Internationale topspeler

Reg.: 28 augustus 2005
Gepost op 25 maart 2008 om 10:52:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV Sjakie schreef:

Gomes

Zozo, en wie zijn die vrienden van jou dan? Stan en Jan?

Ik geloof er eerlijk gezegd niets van dat PSV na Manco en Amrabat nog een eenvaller haalt. Zal ook flink wat duiten moeten kosten.

Denk dat het aannemelijk is dat meneer ZureJapie volgend seizoen in 020 speelt; een echte Bassie-voetballer en 020 legt zo 7 miljoen voor hem neer, want aan de verkoop van Schneider, Babel, De Mul en Scheitinga heeft men een kleine 60 miljoen overgehouden...
 Help mods!
Pool: 1979eMotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.334,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Noosa
Aanstormend talent

Reg.: 12 juli 2000
Gepost op 25 maart 2008 om 11:24:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zou het pas geloven als Lazo en/of Koef worden verkocht...
 Help mods!
Pool: -MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
PSV Sjakie
Nationale topspeler

Gepost op 25 maart 2008 om 11:55:40.         MSN: psvsjakie@gmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Waterdrager schreef:

(...)

Camera's op de doellijn valt nog over te praten. Maar naar mijn weten wil de FIFA nog geen twaalftallen toestaan.

Moet dit nu echt?
Ik vraag me af waar hij opgesteld gaat worden...ik ga er even vanuit dat hij of Amrabat daar in de spits wordt gezet(want waar anders????). Ik snap natuurlijk ook dat er geen 12 man in een team zitten, maar 7 aanvallers in 1 team zie ik ook niet gebeuren . Dus waarom Sulejmani en als wat? maar goed..die vraag stelde ik dus...

Hoe dan ook...ik ben het met Fritsie eens....ik snap helemaal niet waar ze heen willen bij PSV (mocht het waar zijn dat Sulejmani zou komen). Manco, Amrabat, Lazovic, Koevermans, Dsudzak, Farfan, Sulejmani???? Zo meteen hebben we net zo veel aanvallende spelers als goede middenvelders (Simons, Afellay, Mendez, Bakkal, Aissati, Culina, Vayrynen). Ik dacht dat Huub Stevens naar een dubbele bezetting per positie heen wilde...maar nu lijkt alles drie dubbel bezet, behalve de verdediging.....
 Help mods!
Pool: 2728eMotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 2168e / 1678e / 1878eOpstelling: 4-5-1
BigMac
Veelbelovend talent

Uit: Tilburg
Reg.: 21 juli 2007
Gepost op 25 maart 2008 om 14:55:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zeer interessante speler, maar om nou nog zo'n dergelijke type speler te halen is een beetje teveel van het goede. PSV heeft al Amrabat en Manco gehaald. Er zal dus sowieso een aanvaller verkocht moeten worden, mocht PSV deze jongeman ook gaan halen. En dan nog vind ik het geen slim plan, tenzij PSV zoveel geld heeft (utopie) dat het daarna ook nog een fantastische spits kan halen. Een aanval met Amrabat-Sulejmani-Farfan klinkt heel leuk en samba-achtig (als je begrijpt wat ik bedoel), maar in de lucht zul je dan iig al geen potten breken. Er mag wel wat meer 'body' komen.
 Help mods!
Pool: 4852eMotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Gomesfannetje
Basisspeler

Uit: Steenwijk
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 17 mei 2007
Gepost op 25 maart 2008 om 15:02:34.     MSN: Die heb ik ja!      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV Sjakie schreef:

Gomes

Ik dnek dat dit niet waar is. Al wil ik het wel heel graag.
 Help mods!
Pool: 275eMotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 1676e / 1718e / 1470eOpstelling: 4-5-1
Voijke
Bankzitter

Uit: Eindhoven
Vak: West - J
Reg.: 18 november 2005
Gepost op 25 maart 2008 om 16:11:36.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefecito schreef:

(...)

Ik neem aan dat jij dit dan wel zeker weet en kan staven met bronnen.
Aangezien je zo stellig zegt, dat iemand anders kwatz verkoopt!
 Help mods!
Pool: 2803eMotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Tilburgse Boer
Meervoudig international

Vak: Noord - Ere Noord
Reg.: 31 maart 2003
Gepost op 25 maart 2008 om 16:27:26.       MSN: jurianstoop@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Amrabat wordt heus niet onze nieuwe spits volgend seizoen. Amrabat zal de opvolger van Farfan worden in mijn ogen, Farfan is toe aan een nieuwe uitdaging, dat zie je, tenminste ik denk dat ik dat zie bij hem. En echt er op achteruit gaan we er dan niet vind ik persoonlijk.

Dan heb je dus Dszudszak op links en Amrabat op rechts, als Amrabat zich verder ontwikkelt dan is hij wel een scorende speler, Dszudszak heeft die potentie ook zeker, maar zekerheden zijn het niet. Dus zul je een echte scorende centrale aanvaller moeten hebben zoals Huntelaar, maar ook een type Vennegoor (geen Koef) kan daar prima renderen.

Dan laat je afhankelijk van het rendement Amrabat en Dszudszak afwisselen met Lazovic en Manco. En Koef op de bank, en een nieuwe spits die dus aangekocht dient te worden.

Lee achterin erbij en het staat als een huis.

Naar mijn inschatting kun je van het geld van Farfan en eventueel een Lazovic of Koevermans prima een sterke spits halen en Lee.

[Dit bericht is veranderd door Tilburgse Boer (op 25 maart 2008 16:30:10).]
 Help mods!
Pool: 3364eMotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.410,5VoVo: -Opstelling: incompleet
juul_ellerman
Basisspeler

Reg.: 28 augustus 2006
Gepost op 25 maart 2008 om 16:28:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Laten we eerst maar eens wat verdedigers aantrekken.
 Help mods!
Pool: 4321eMotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.418,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Tilburgse Boer
Meervoudig international

Gepost op 25 maart 2008 om 16:37:11.       MSN: jurianstoop@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hoezo 'wat' verdedigers? Marcellis en Salcido worden steeds degelijker en constanter, als Salcido geen gekke trucjes doet is hij 1 van de betere van Europa in mijn ogen, mee eens? Marcellis moet je er in laten staan om zich te laten blijven ontwikkelen, Kromkamp op rechts kan wel wat concurrentie gebruiken, prima, maar hij doet het niet slecht toch? Alleen op LB moet er een echte aankoop komen, maar Lee zou dat goed opvullen, en dan hou je Zonneveld op de bank.
 Help mods!
PSV Sjakie
Nationale topspeler

Gepost op 25 maart 2008 om 16:56:03.         MSN: psvsjakie@gmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Tilburgse Boer schreef:

Amrabat zal de opvolger van Farfan worden in mijn ogen....

....Naar mijn inschatting kun je van het geld van Farfan en eventueel een Lazovic of Koevermans prima een sterke spits halen en Lee.

De opvolger van Farfan is natuurlijk Manco...die is al gehaald door PSV. Daarom werpt het meteen de vraag op waar Amrabat, maar zeker ook een Sulejmani zou moeten komen te spelen als die door PSV zou worden aangetrokken.

Of ze moeten Manco in de spits zetten en Amrabat als rechtsbuiten..maar ook dan...waar zet je Sulejmani neer?

edit: het schijnt trouwens een langs-de-lijn reporter te zijn die had gezegd dat Sulejmani gesprekken voert met PSV...dus het zal allemaal wel meevallen....

[Dit bericht is veranderd door PSV Sjakie (op 25 maart 2008 17:02:23).]
 Help mods!
TurboMcKwek
Legende
Winnaar PSV Netwerk Pool 2004/2005

Uit: Eindhoven/Amsterdam
Vak: Oost - WW
Reg.: 4 mei 2002
Gepost op 25 maart 2008 om 16:59:18.         ICQ: 100322923  MSN: the_runaway_found@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Tilburgse Boer schreef:

Hoezo 'wat' verdedigers? Marcellis en Salcido worden steeds degelijker en constanter, als Salcido geen gekke trucjes doet is hij 1 van de betere van Europa in mijn ogen, mee eens? Marcellis moet je er in laten staan om zich te laten blijven ontwikkelen, Kromkamp op rechts kan wel wat concurrentie gebruiken, prima, maar hij doet het niet slecht toch? Alleen op LB moet er een echte aankoop komen, maar Lee zou dat goed opvullen, en dan hou je Zonneveld op de bank.

maargoed. Als we alleen een LB kopen hebben we dus Marcellis, Kromkamp, Salcido en een nieuwe LB. En daarachter Zonneveld en Addo (en misschien Rajkovic en/of Alcides nog een seizoen?). Nee lijkt mij héél duidelijk dat we nog een goede verdediger nodig hebben. Want Zonneveld en Addo daar redden we het niet mee.

[Dit bericht is veranderd door TurboMcKwek (op 25 maart 2008 17:00:05).]
 Help mods!
Pool: -MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.405,3VoVo: -Opstelling: incompleet
9.Danko Lazovic
Lid 2e elftal

Gepost op 26 maart 2008 om 15:03:35.     MSN: vedat_helmond@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Koef en Lazo verkopen en Sulejmani daar voor hale heb je nog geld over,En dan kun je oook jonathan de kans geven.

[Dit bericht is veranderd door 9.Danko Lazovic (op 26 maart 2008 21:03:40).]
 Help mods!
Pool: -MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.417,5VoVo: 1665e / - / 1526eOpstelling: 4-5-1
hoogeveensefan
Veelbelovend talent

Reg.: 28 juli 2005
Gepost op 26 maart 2008 om 20:40:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
9.Danko Lazovic schreef:

Koef en Lazo verkopen en hem daar voor terug hale heb je nog geld over,En dan kun je oook jonathan de kans geven.

Wie is "hem"?
 Help mods!
Pool: -MotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.469,7VoVo: -Opstelling: incompleet
9.Danko Lazovic
Lid 2e elftal

Gepost op 26 maart 2008 om 21:01:42.     MSN: vedat_helmond@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hoogeveensefan schreef:

(...)

Wie is "hem"?

Sulejmani,was een fout
 Help mods!
22. Balazs Dzsudzsak
Internationale topspeler

Vak: Noord - NN
Uploads: 16
Reg.: 15 mei 2005
Gepost op 26 maart 2008 om 21:08:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV Sjakie schreef:

(...)

De opvolger van Farfan is natuurlijk Manco...die is al gehaald door PSV. Daarom werpt het meteen de vraag op waar Amrabat, maar zeker ook een Sulejmani zou moeten komen te spelen als die door PSV zou worden aangetrokken.

Of ze moeten Manco in de spits zetten en Amrabat als rechtsbuiten..maar ook dan...waar zet je Sulejmani neer?

edit: het schijnt trouwens een langs-de-lijn reporter te zijn die had gezegd dat Sulejmani gesprekken voert met PSV...dus het zal allemaal wel meevallen....

Is het wel verstandig om nu al blind op Manco te vertrouwen? Die gast is pas net 18 jaar en het is dus sowieso een gok die je neemt.

Sulejmani heeft dit seizoen al bewezen in de punt van de aanval prima tot zijn recht te komen en als Lazovic en/of Koevermans vertrekt/vertrekken lijkt me Sulejmani een hele goede optie.
 Help mods!
Pool: 898eMotM: NEC-PSVBattle-rating: 1.491,6VoVo: 1760e / 1480e / 1595eOpstelling: 4-5-1
Tilburgse Boer
Meervoudig international

Gepost op 28 maart 2008 om 00:13:53.       MSN: jurianstoop@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV Sjakie schreef:

(...)

Pardon? De opvolger is 'natuurlijk' Manco? We hebben hem hier nog niet 1x in actie gezien, itt Amrabat. Plus het feit dat hij een, weliswaar talentvol, heel erg jong mannetje is die onmogelijk al klaar kan zijn voor het grote werk laat staan Europees voetbal! Met veel geluk zit hij nu op het niveau van onze Ismael, wat betekend dat hij nog veel moet leren, en nog niet zeker kan en mag zijn van een basisplaats. Amrabat op rechts, en laat Manco maar af en toe zijn minuutjes meepakken.

En voor de duidelijkheid; ik juich de komst van een CV toe, maar ik zie het niet als noodzakelijk. Marcellis en Salcido staan goed, worden alleen maar beter, en Addo achter de hand is een zekerheidje. Dan moet het wel echt een topper zijn, maar dat zou betekenen dat je de ontwikkeling van Marcellis in de weg gaat staan, of Salcido wilt verkopen. Nogmaals, ik zie de behoefte niet.
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 68 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk