PSV Netwerk
zondag 14 maart 2010 - 12:26                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Aankoopbeleid » Jan Vennegoor of Hesselink

HR

Deze topic is open en bestaat uit 91 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 91 »

HR

bommelman Rode kaart: waarschuwing
Geselecteerd voor Oranje

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 21 februari 2006

Persoonlijk ben ik een enorme fan van Vennegoor en beschouw hem als 's werelds beste PSV spits van dit moment en na het Vennegoor loze psv jaar moet er geconcludeerd worden dat we een type Vennegoor zeer gemist hebben. Een zwaar onderschatte speler die met name in europese wedstrijden zeer belangrijk is. Iemand met body en als kapstok opringende spelers als Farfan en Kone beter kan laten renderen. Ik heb nooit begrepen waarom psv hem voor een habbekrats heeft laten gaan en liever in zee ging met Kluivert.
HR
HR

Captain(C)
Legende

Uit: Best
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 17 januari 2004

quote:HR
bommelman schreef:

Persoonlijk ben ik een enorme fan van Vennegoor en beschouw hem als 's werelds beste PSV spits van dit moment en na het Vennegoor loze psv jaar moet er geconcludeerd worden dat we een type Vennegoor zeer gemist hebben. Een zwaar onderschatte speler die met name in europese wedstrijden zeer belangrijk is. Iemand met body en als kapstok opringende spelers als Farfan en Kone beter kan laten renderen. Ik heb nooit begrepen waarom psv hem voor een habbekrats heeft laten gaan en liever in zee ging met Kluivert.
HR
Kijk, jij hebt er kijk op..
Ik ben het helemaal met je eens.
Echter was Vennegoor persoonlijk wel toe aan een vertrek en ik gunde het hem ookwel.

Als Vennegoor terug komt zal ik zeer blij zijn, maar denk niet dat Celtic hem laat gaan
HR
HR

Grasmaaier
Vedette

Uit: Heesch
Vak: Noord - T
Reg.: 29 augustus 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 mei 2007 om 17:16:52.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: Vraag maar  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dat is heel mooi dat je dat allemaal vindt, maar die komt echt (nog) niet terug. :denk
HR
HR

Carlos Salcido - 23 Rode kaart: waarschuwing
Nationale topspeler

Vak: Oost - XX
Reg.: 14 november 2005

Captain(C) schreef:

(...)
Kijk, jij hebt er kijk op..
Ik ben het helemaal met je eens.
Echter was Vennegoor persoonlijk wel toe aan een vertrek en ik gunde het hem ookwel.

Als Vennegoor terug komt zal ik zeer blij zijn, maar denk niet dat Celtic hem laat gaan
HR
:D

Dan zeggen ze ook over Kerekes en de Vries :pul

Maar achteraf is het gewoon dom geweest om hem vlak voor de sluiting te verkopen

[Dit bericht is veranderd door Carlos Salcido - 23 (op 5 mei 2007 17:18:36).]
HR
HR

jan van beveren
Bankzitter

Uit: schijndel
Reg.: 21 april 2007

Vennegoor hebben ze te makelijk van de hand gedaan. Dat hadden ze nooit moeten doen.
HR
HR

Botigol
Legende

Uit: het Brabantse land
Vak: Oost - W
Reg.: 30 december 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 mei 2007 om 17:34:12.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

jan van beveren schreef:

Vennegoor hebben ze te makelijk van de hand gedaan. Dat hadden ze nooit moeten doen.
HR
Inderdaad, heeft ons nog bijna de titel gekost ook. Met Lange Jan in de spits heb je nog wat aan die lange ballen die nu werden gegeven tegen bijvoorbeeld NAC- en NEC-uit. Bovendien laat hij een speler als Farfán veel beter spelen en scoort hij zelf elk seizoen minstens 10 doelpunten. (Een type) Vennegoor is enorm belangrijk voor dit PSV en ik bid dan ook op m'n blote knie'tjes dat zo'n jongen deze zomer gehaald wordt. Al was het maar als pinchhitter.
HR
HR

Sappelaar
Legende

Reg.: 6 juni 2005

De verkoop van Vennegoor was logisch en noodzakelijk. Grappig dat mensen spelers steeds meer gaan waarderen naarmate ze langer weg zijn.

Vennegoor was een aardige clubspeler niet meer en niet minder. Een bruikbare kracht. Dat PSV gezien zijn leeftijd en contractsituatie een bod van 7 miljoen euro accepteerde was niet meer dan logisch. Zo´n bedrag zou je anders nooit meer krijgen en PSV kon het geld gewoon heel goed gebruiken.

Ik ben het er overigens wel mee eens dat PSV een type als Vennegoor gemist heeft dit seizoen. Maar ik blijf er bij dat de verkoop van Vennegoor zakelijk gezien een topdeal was.
HR
HR

malibu
Vedette

Uit: amsterdam
Reg.: 1 augustus 2006

Sappelaar schreef:

De verkoop van Vennegoor was logisch en noodzakelijk. Grappig dat mensen spelers steeds meer gaan waarderen naarmate ze langer weg zijn.

Vennegoor was een aardige clubspeler niet meer en niet minder. Een bruikbare kracht. Dat PSV gezien zijn leeftijd en contractsituatie een bod van 7 miljoen euro accepteerde was niet meer dan logisch. Zo´n bedrag zou je anders nooit meer krijgen en PSV kon het geld gewoon heel goed gebruiken.

Ik ben het er overigens wel mee eens dat PSV een type als Vennegoor gemist heeft dit seizoen. Maar ik blijf er bij dat de verkoop van Vennegoor zakelijk gezien een topdeal was.
HR
Ben het wel met je eens. Vennegoor was een nuttige speler, maar niet iemand waarvoor ik naar het stadion ging. Ik vind het een middelmatige voetballer. Als persoon sla ik hem wel hoog aan, vreselijke aardige en sympathieke speler.

Niettemin heeft PSV best een prima deal gedaan, eennoodzakelijke ook, aangezien we nog steeds geen geld hebben om zaken te doen blijkbaar. Dus moesten we wel van hem af en 7miljoen is een prima prijs. Dat het met Kluivert niet zo heeft mogen lopen is jammer, maar garanties heb je nooit.
HR
HR

latinclubePSV
Legende

Uit: Rijswijk
Droomaankoop: Stefan Babović
Reg.: 2 augustus 2005

*

Komt toch niet terug!

Wel leuk idee, maar laten we ons maar bij de realiteit houden.
Voorlopig leggen we het af tegen 020. En daar baal ik stevig van! :psv

[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 6 mei 2007 09:39:45).]
HR
HR

Judith
International

Vak: Noord - NN
Reg.: 28 februari 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 mei 2007 om 23:06:23.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Vennegoor blijft voorlopig nog wel bij celtic denk ik, mooie shirtjes en mooie club!
HR
HR

bommelman Rode kaart: waarschuwing
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 21 februari 2006

Ik weet niet hoe lang het contract van voh nog bij celtic duurt, weet iemand dit?

Kent iemand toevallig nog andere van dit soort type spelers. Ik kan me zo alleen crouch, zigic, ibrahimovic en koller bedenken.
HR
HR

P.S.V. Rotterdam
Basisspeler

Vak: Oost - WW
Reg.: 18 augustus 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 mei 2007 om 09:11:30.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
De verkoop van Vennegoor is de eerste fout van Koeman geweest...hij sprak onvoldoende vertrouwen uit in Vennegoor door te stellen dat hij weg mocht! Vennegoor wilde helemaal niet perse weg en als hij hier nog had gespeeld hadden we wel winterbanden nodig gehad!
Men moet niet vergeten dat door Vennegoor ook een speler als Farfan veel beter tot zijn recht kwam als dat afgelopen seizoen het geval was! Vennegoor stond er altijd was zelden gebleseerd en scoorde belangrijke doelpunten voor P.S.V. ....eigenschappen die we zijn vervanger, binnengehaald door Koeman,PK niet echt toe kunnen dichten (understatement of the year!)
HR
HR

Jasar Takak
Internationale topspeler

Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 5 januari 2004

bommelman schreef:

Ik weet niet hoe lang het contract van voh nog bij celtic duurt, weet iemand dit?

Kent iemand toevallig nog andere van dit soort type spelers. Ik kan me zo alleen crouch, zigic, ibrahimovic en koller bedenken.
HR
Koevermans, prachtige speler.
HRHR
HR

hoensbroek
Vedette

Uit: Heerlen
Vak: Noord - U
Reg.: 30 augustus 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 mei 2007 om 16:06:41.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Koevermans is een ideale pinchhitter. Tenminste zo lijkt het, bij AZ draait het team aanvallend en goed. Maar zou hij dit ook bij PSV kunnen? Ik weet het niet. Denk dat PSV beter flink geld pompt in Alves, Makaay en Luque wanneer Kone en Farfan vertrekken voor vele miljoenen.
HR
HR

VTI
Internationale topspeler

Uit: Tilburg
Reg.: 26 april 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 mei 2007 om 16:23:03.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

hoensbroek schreef:

Koevermans is een ideale pinchhitter. Tenminste zo lijkt het, bij AZ draait het team aanvallend en goed. Maar zou hij dit ook bij PSV kunnen? Ik weet het niet. Denk dat PSV beter flink geld pompt in Alves, Makaay en Luque wanneer Kone en Farfan vertrekken voor vele miljoenen.
HR
Precies en dan moeten we van het bedrag wat die 2 opleveren ook nog eens verdedigers en middenvelders halen, piece of cake :)

We missen een type Vennegoor, maar die zou je voor een 2-3 miljoen moeten kunnen kopen lijkt mij. Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe je voorhoede er volgend jaar uitziet. Met een echte spits erin en een soort 10, heb je geen Vennegoor nodig in je basis.
HR
HR

Flipje
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Roosendaal
Vak: Zuid - C
Reg.: 28 mei 2005

Zojuist gelezen op FC Update:

Vennegoor of Hesselink wil afsluiten bij Celtic
02 juni 2007

Jan Vennegoor of Hesselink overweegt om zijn loopbaan af te sluiten bij zijn huidige club Celtic. De 28-jarige aanvaller maakte afgelopen zomer de overstap van PSV naar de Schotse topclub en heeft het zó naar zijn zin, dat hij het prima zou vinden om de rest van zijn loopbaan in het groen-witte shirt te lopen.

"Je weet natuurlijk niet hoe het zal lopen, maar als mijn familie zich net zo blijft vermaken als ik, dan wil ik mijn carrière best bij Celtic afsluiten", zegt de lange spits in het Algemeen Dagblad. "Vier jaar FC Twente, vijf jaar PSV en ook weer meerdere seizoenen Celtic is een prima lijstje. Volgens mij heb ik dan als voetballer heel veel uit mijn mogelijkheden gehaald", zegt de international tevreden.

Het zit er dus niet in dat hij nog terugkomt bij :psv
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 2 juni 2007 om 22:05:09.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: suurkipsv@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Had je "ze" moeten horen, toen VOH nog hier speelde. O o o wat was hij een slechte schakel in het team...

1 seizoen weg en plots ziet iedereen wel dat hij echt goed is??

*snapt er de ballen meer van*
HR
HR

eentweetje
Legende

Uit: Axel
Reg.: 16 oktober 1999

*besteed zorg aan je postings*

[Dit bericht is veranderd door Bas (op 3 juni 2007 10:57:41).]
HR
HR

de Koninklijke
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: Noord - M
Reg.: 3 mei 2006

Het verleden lijkt vaak mooier dan het heden, mensen vergeten te snel....

Bouma, VOH, Waterreus, Lucius zijn allemaal echte PSV'ers maar liggen, in mijn optiek, gelukkig achter ons.
HR
HR
Over een tijdje zijn ze hem daar ook wel beu hoor, net als hier.
HR
HR

eentweetje
Legende

Uit: Axel
Reg.: 16 oktober 1999

KoningKone schreef:

Over een tijdje zijn ze hem daar ook wel beu hoor, net als hier.
HR
omdat ie de boel op sleeptouw neemt en teveel scoort zeker :slaap
HR
HR

eentweetje schreef:

(...)

omdat ie de boel op sleeptouw neemt en teveel scoort zeker :slaap
HR
Nee, omdat de chemie vedwijnt. Dat was bij PSV ook duidelijk zo, waarom denk je anders dat heel veel mensen opgelucht waren toen hij voor veel geld verkocht werd (dat er geen vervanger zou komen wisten we toen nog niet...).
HR
HR

PSV Oisterwijk
Legende

Vak: Oost - V
Reg.: 9 december 1999

KoningKone schreef:

(...)

Nee, omdat de chemie vedwijnt. Dat was bij PSV ook duidelijk zo, waarom denk je anders dat heel veel mensen opgelucht waren toen hij voor veel geld verkocht werd (dat er geen vervanger zou komen wisten we toen nog niet...).
HR
Haha de chemie verdwijnt, dat was zo duidelijkl. Nou leg mij dat dan eens uit. Ik zit op het puntje van mijn stoel. Ja en idd was zo opgelucht...je kletst.
HR
HR

PSV Oisterwijk schreef:

(...)

Haha de chemie verdwijnt, dat was zo duidelijkl. Nou leg mij dat dan eens uit. Ik zit op het puntje van mijn stoel. Ja en idd was zo opgelucht...je kletst.
HR
Lees maar terug gast, veel mensen waren opgelucht toen hij vertrok. Dat jij hem sindsdien voortdurend veren in z'n reet aan het steken bent wil niet zeggen dat de geschiedenis is gewijzigd.
HR
HR

PSV Oisterwijk
Legende

Vak: Oost - V
Reg.: 9 december 1999

KoningKone schreef:

(...)

Lees maar terug gast, veel mensen waren opgelucht toen hij vertrok. Dat jij hem sindsdien voortdurend veren in z'n reet aan het steken bent wil niet zeggen dat de geschiedenis is gewijzigd.
HR
Maar de chemie was verdwenen, leg dat eens uit. En velen waren op hem uit gekeken..Leg dat eens uit. Met quotes "lees maar eens terug..." ect zo kan ik het ook. Natuurlijk zijn er altijd mensen die iets roepen, maar ja zo waren er mensen die dachten dat Kluivert er meer dan 20 gingen maken.. En veren in de reet...Ik maak een analyse van de realiteit, dat is een verschil met klakkeloos hier dingen neergooien, die je niet kan onderbouwen.
Dus doe nog eens poging.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 91 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » Aankoopbeleid » Jan Vennegoor of Hesselink

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Op dit moment zitten er 6 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Vanmiddag om 1630 ERE Ajax - PSV".

HR

PSV Poll

Heeft PSV goed gehandeld door Lazovic te laten gaan?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 86,0% dat Liverpool FC wint van Lille. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!