Deze topic is open en bestaat uit 91 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 91 »
bommelman ![]()
Geselecteerd voor Oranje
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 21 februari 2006
Captain(C)
Legende
Uit: Best
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 17 januari 2004
quote:Kijk, jij hebt er kijk op..
bommelman schreef:
Persoonlijk ben ik een enorme fan van Vennegoor en beschouw hem als 's werelds beste PSV spits van dit moment en na het Vennegoor loze psv jaar moet er geconcludeerd worden dat we een type Vennegoor zeer gemist hebben. Een zwaar onderschatte speler die met name in europese wedstrijden zeer belangrijk is. Iemand met body en als kapstok opringende spelers als Farfan en Kone beter kan laten renderen. Ik heb nooit begrepen waarom psv hem voor een habbekrats heeft laten gaan en liever in zee ging met Kluivert.
Grasmaaier
Vedette
Uit: Heesch
Vak: Noord - T
Reg.: 29 augustus 2005
Carlos Salcido - 23 ![]()
Nationale topspeler
Vak: Oost - XX
Reg.: 14 november 2005
quote:
Captain(C) schreef:
(...)
Kijk, jij hebt er kijk op..
Ik ben het helemaal met je eens.
Echter was Vennegoor persoonlijk wel toe aan een vertrek en ik gunde het hem ookwel.
Als Vennegoor terug komt zal ik zeer blij zijn, maar denk niet dat Celtic hem laat gaan
jan van beveren
Bankzitter
Uit: schijndel
Reg.: 21 april 2007
Botigol
Legende
Uit: het Brabantse land
Vak: Oost - W
Reg.: 30 december 2004
quote:Inderdaad, heeft ons nog bijna de titel gekost ook. Met Lange Jan in de spits heb je nog wat aan die lange ballen die nu werden gegeven tegen bijvoorbeeld NAC- en NEC-uit. Bovendien laat hij een speler als Farfán veel beter spelen en scoort hij zelf elk seizoen minstens 10 doelpunten. (Een type) Vennegoor is enorm belangrijk voor dit PSV en ik bid dan ook op m'n blote knie'tjes dat zo'n jongen deze zomer gehaald wordt. Al was het maar als pinchhitter.
jan van beveren schreef:
Vennegoor hebben ze te makelijk van de hand gedaan. Dat hadden ze nooit moeten doen.
Sappelaar
Legende
Reg.: 6 juni 2005
malibu
Vedette
Uit: amsterdam
Reg.: 1 augustus 2006
quote:Ben het wel met je eens. Vennegoor was een nuttige speler, maar niet iemand waarvoor ik naar het stadion ging. Ik vind het een middelmatige voetballer. Als persoon sla ik hem wel hoog aan, vreselijke aardige en sympathieke speler.
Sappelaar schreef:
De verkoop van Vennegoor was logisch en noodzakelijk. Grappig dat mensen spelers steeds meer gaan waarderen naarmate ze langer weg zijn.
Vennegoor was een aardige clubspeler niet meer en niet minder. Een bruikbare kracht. Dat PSV gezien zijn leeftijd en contractsituatie een bod van 7 miljoen euro accepteerde was niet meer dan logisch. Zo´n bedrag zou je anders nooit meer krijgen en PSV kon het geld gewoon heel goed gebruiken.
Ik ben het er overigens wel mee eens dat PSV een type als Vennegoor gemist heeft dit seizoen. Maar ik blijf er bij dat de verkoop van Vennegoor zakelijk gezien een topdeal was.
latinclubePSV
Legende
Uit: Rijswijk
Droomaankoop: Stefan Babović
Reg.: 2 augustus 2005
Judith
International
Vak: Noord - NN
Reg.: 28 februari 2003
bommelman ![]()
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 21 februari 2006
P.S.V. Rotterdam
Basisspeler
Vak: Oost - WW
Reg.: 18 augustus 2005
Jasar Takak
Internationale topspeler
Reg.: 5 januari 2004
quote:Koevermans, prachtige speler.
bommelman schreef:
Ik weet niet hoe lang het contract van voh nog bij celtic duurt, weet iemand dit?
Kent iemand toevallig nog andere van dit soort type spelers. Ik kan me zo alleen crouch, zigic, ibrahimovic en koller bedenken.
hoensbroek
Vedette
Uit: Heerlen
Vak: Noord - U
Reg.: 30 augustus 2004
VTI
Internationale topspeler
Uit: Tilburg
Reg.: 26 april 2000
quote:Precies en dan moeten we van het bedrag wat die 2 opleveren ook nog eens verdedigers en middenvelders halen, piece of cake
hoensbroek schreef:
Koevermans is een ideale pinchhitter. Tenminste zo lijkt het, bij AZ draait het team aanvallend en goed. Maar zou hij dit ook bij PSV kunnen? Ik weet het niet. Denk dat PSV beter flink geld pompt in Alves, Makaay en Luque wanneer Kone en Farfan vertrekken voor vele miljoenen.
Flipje
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Roosendaal
Vak: Zuid - C
Reg.: 28 mei 2005
SUUR
Legende
Winnaar Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Uit: Maarheeze
Vak: West - H
Reg.: 16 oktober 2002
eentweetje
Legende
Uit: Axel
Reg.: 16 oktober 1999
de Koninklijke
Vedette
Uit: Amsterdam
Vak: Noord - M
Reg.: 3 mei 2006
KoningKone
Legende
Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven
Reg.: 30 maart 2003
eentweetje
Legende
Uit: Axel
Reg.: 16 oktober 1999
quote:omdat ie de boel op sleeptouw neemt en teveel scoort zeker
KoningKone schreef:
Over een tijdje zijn ze hem daar ook wel beu hoor, net als hier.
KoningKone
Legende
quote:Nee, omdat de chemie vedwijnt. Dat was bij PSV ook duidelijk zo, waarom denk je anders dat heel veel mensen opgelucht waren toen hij voor veel geld verkocht werd (dat er geen vervanger zou komen wisten we toen nog niet...).
eentweetje schreef:
(...)
omdat ie de boel op sleeptouw neemt en teveel scoort zeker
PSV Oisterwijk
Legende
Vak: Oost - V
Reg.: 9 december 1999
quote:Haha de chemie verdwijnt, dat was zo duidelijkl. Nou leg mij dat dan eens uit. Ik zit op het puntje van mijn stoel. Ja en idd was zo opgelucht...je kletst.
KoningKone schreef:
(...)
Nee, omdat de chemie vedwijnt. Dat was bij PSV ook duidelijk zo, waarom denk je anders dat heel veel mensen opgelucht waren toen hij voor veel geld verkocht werd (dat er geen vervanger zou komen wisten we toen nog niet...).
KoningKone
Legende
quote:Lees maar terug gast, veel mensen waren opgelucht toen hij vertrok. Dat jij hem sindsdien voortdurend veren in z'n reet aan het steken bent wil niet zeggen dat de geschiedenis is gewijzigd.
PSV Oisterwijk schreef:
(...)
Haha de chemie verdwijnt, dat was zo duidelijkl. Nou leg mij dat dan eens uit. Ik zit op het puntje van mijn stoel. Ja en idd was zo opgelucht...je kletst.
PSV Oisterwijk
Legende
Vak: Oost - V
Reg.: 9 december 1999
quote:Maar de chemie was verdwenen, leg dat eens uit. En velen waren op hem uit gekeken..Leg dat eens uit. Met quotes "lees maar eens terug..." ect zo kan ik het ook. Natuurlijk zijn er altijd mensen die iets roepen, maar ja zo waren er mensen die dachten dat Kluivert er meer dan 20 gingen maken.. En veren in de reet...Ik maak een analyse van de realiteit, dat is een verschil met klakkeloos hier dingen neergooien, die je niet kan onderbouwen.
KoningKone schreef:
(...)
Lees maar terug gast, veel mensen waren opgelucht toen hij vertrok. Dat jij hem sindsdien voortdurend veren in z'n reet aan het steken bent wil niet zeggen dat de geschiedenis is gewijzigd.
Deze topic is open en bestaat uit 91 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 »
PSV Forums » A - PSV Forums » Aankoopbeleid » Jan Vennegoor of Hesselink

Op dit moment zitten er 6 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "Vanmiddag om 1630 ERE Ajax - PSV".
Heeft PSV goed gehandeld door Lazovic te laten gaan?
Van de PSV-fans denkt 86,0% dat Liverpool FC wint van Lille. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.
De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PSV:
Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!