| Poster | | Topic: Diego Cavalieri |  |
|
RodrigoCosta Geselecteerd voor Oranje
Uit: Breda Vak: Oost - XX Posts: 491 Reg.: 3 september 2006 | Ik heb hem zelf maar twee keer zien spelen en verder enkel via youtube-beelden gezien. Diego Cavalieri staat onder contract bij Palmeiras. Op de beelden die ik heb gezien maakte hij een goede indruk op me. Heeft iemand hem hier toevallig vaker zien spelen?
Wat info over hem:
Diego Cavalieri (born December 1, 1982 in São Paulo), is a Brazilian Goalkeeper. He currently plays for Palmeiras.
Made professional debut for Palmeiras in a 4-0 away win at Rio Claro in the Campeonato Paulista on June 24, 2002.
The Brazilian shot stopper has been linked with a move to Europe, the leading candidates being SL Benfica and AC Fiorentina (who could view Cavalieri as being a long-term successor to Sebestian Frey)
Diego Cavalieri
Personal information
Full name Diego Cavalieri
Date of birth January 12, 1982 (1982-01-12) (age 26)
Place of birth São Paulo, Brazil
Height 1.93 m (6 ft 4 in)
Playing position Goalkeeper
Club information
Current club Palmeiras
Number 1
Youth clubs
2001-2002 Palmeiras
Senior clubs1
Years Club App (Gls)*
2002- Palmeiras 104 (0)
|
|
|
Gomesfannetje Vaste waarde in elftal
Uit: Steenwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1173 Reg.: 17 mei 2007 | Kan niet oordelen. Ken hem niet.
|
|
|
RodrigoCosta Geselecteerd voor Oranje
Uit: Breda Vak: Oost - XX Posts: 491 Reg.: 3 september 2006 | Wie kent deze man wel? Generaal, Thimo, Adje Interim, Piganitzu (ofsoiets) ??
|
|
|
Skieven Legende
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1979 Reg.: 28 januari 2002 | Waarom zou je een topic openen over een speler die je niet eens kent?
|
|
|
Paganitzu Vaste waarde in elftal
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 510 Reg.: 3 maart 2007 |
quote: RodrigoCosta schreef:
Wie kent deze man wel? Generaal, Thimo, Adje Interim, Piganitzu (ofsoiets) ??
Wel mijn naam goed schrijven he?
Ik ken hem niet goed genoeg om een oordeel te geven...
|
|
|
NilisForPresident Legende
Uit: Terneuzen Vak: - Posts: 17451 Reg.: 12 maart 2000 | Geen waardige opvolger van Gomes en ook niet de beste optie vanuit Brazilie. Bij Palmeiras zit ie op dit moment op de bank trouwens, de oude levende legende Marcos staat op doel daar.
|
|
|
Oscarito Meervoudig international
Uit: Maastricht Vak: - Posts: 707 Reg.: 23 augustus 2006 |
quote: NilisForPresident schreef:
Geen waardige opvolger van Gomes en ook niet de beste optie vanuit Brazilie. Bij Palmeiras zit ie op dit moment op de bank trouwens, de oude levende legende Marcos staat op doel daar.
Met het eerste ben ik het absoluut niet mee eens. Diego Cavalieri is een meer dan adequate vervanger van Gomes. Aan het eind van deze maand zal hij zijn Europese paspoort ontvangen waardoor hij nog interessanter wordt voor PSV.
Mocht PSV hem als een optie zien zullen ze moeten concurreren met Valencia, Fiorentina en AC Milan.
|
|
|
Jasper_PSV Meervoudig international
Uit: Brunssum Vak: - Posts: 920 Reg.: 28 juli 2006 |
quote: Oscarito schreef:
(...)
Met het eerste ben ik het absoluut niet mee eens. Diego Cavalieri is een meer dan adequate vervanger van Gomes. Aan het eind van deze maand zal hij zijn Europese paspoort ontvangen waardoor hij nog interessanter wordt voor PSV.
Mocht PSV hem als een optie zien zullen ze moeten concurreren met Valencia, Fiorentina en AC Milan.
Nou dan lijkt t me in ieders voordeel als Gomes voor Milan kiest. PSV heeft geen concurrentie van Milan voor andere keepers, Frey gaat niet zodat Fiorentina geen concurrentie meer kan volgen. Enigste clubs met keepersproblemen zullen dan Arsenal en Valencia zijn(evt Barca) al is dat natuurlijk ook niet mis. Maar gelukkig is er n grote vijver waaruit te vissen valt.
|
|
|
Reimond Manco10
 Toeschouwer
Uit: klundert Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 9 Reg.: 7 mei 2008 | Diego Cavalieri
in mijn ogen de perfecte opvolger van gomes, met alle respect ik vind hem echt een misselijk mannetje aan het worden! maar daar zal ik was en zeker niet alleen in zijn
|
|
|
Anselmo Robbiati Lid 2e elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 172 Reg.: 3 oktober 2002 |
quote: Reimond Manco10 schreef:
Diego Cavalieri
in mijn ogen de perfecte opvolger van gomes, met alle respect ik vind hem echt een misselijk mannetje aan het worden! maar daar zal ik was en zeker niet alleen in zijn
Een misselijk mannetje
Deze jongen ziet zijn club naar de kloten gaan!
Remember wat hij voor betekend (heeft)!!
Manco, ga je mond spoelen!!
|
|
|
|
NilisForPresident Legende
Uit: Terneuzen Vak: - Posts: 17451 Reg.: 12 maart 2000 |
quote: Oscarito schreef:
(...)
Ik vind het geen waardige opvolger voor Gomes, Diego is geen slechte keeper dat hoor je me niet zeggen maar hij heeft niet dat beetje extra wat Gomes wel had. Nu zal het erg moeilijk zijn om echt een waardige opvolger te vinden en is Diego natuurlijk een betere optie dan Stijn Stijnen maar ik hoop toch dat PSV verder kijkt. Hoewel ik hem niet goed genoeg ken om hem echt te kunnen beoordelen denk ik dat Hugo Lloris de beste optie momenteel is.
De beste optie in Brazilie vind ik trouwens Bruno.
|
|
|
Voijke Regelmatige invaller
Uit: Eindhoven Vak: West - J Posts: 298 Reg.: 18 november 2005 |
quote: NilisForPresident schreef:
(...)
Ik vind het geen waardige opvolger voor Gomes, Diego is geen slechte keeper dat hoor je me niet zeggen maar hij heeft niet dat beetje extra wat Gomes wel had. Nu zal het erg moeilijk zijn om echt een waardige opvolger te vinden en is Diego natuurlijk een betere optie dan Stijn Stijnen maar ik hoop toch dat PSV verder kijkt. Hoewel ik hem niet goed genoeg ken om hem echt te kunnen beoordelen denk ik dat Hugo Lloris de beste optie momenteel is.
De beste optie in Brazilie vind ik trouwens Bruno.
Zelfs Gomes HAD niet dat beetje extra wat Gomes NU heeft!!
|
|
|
mateja kezman Regelmatige invaller
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - DD Posts: 245 Reg.: 10 juli 2000 | Ik wou hier net een posting aan gaan wijden en kwam toen zijn naam hier al tegen. Dit is echt een geweldige keeper. Kijk maar eens op http://www.youtube.com/watch?v=pTSF-x5W3fE en je bent Gomes zo weer vergeten. Geloof wel dat PSV een betere naam heeft in Brazilie dan Fiorentina en Valencia. Echter, laten we eerlijk zijn, zonder het netwerk van Piet en Stan en met (groente)boer Jan aan het roer zal het toch lastig worden om deze topper te strikken voor PSV.
NilisForPresident, hoe vaak heb jij deze keeper zien spelen?? Echt onzin om te zeggen dat het geen waardige opvolger is, dit is een talent en doet niks onder voor Gomes toen die 4 jaar geleden uit Brazilie kwam. Echt jammer dat we Hiele niet meer hebben want Joop zou hier zo mee aan de slag kunnen en een top Europese keeper van hem maken.
|
|
|
M.Delgado Legende
Uit: Berlicum Vak: Noord - P Posts: 1801 Reg.: 4 september 2003 | Aardig filmpje idd, zeer goede reflex! maar hoe is hij met hoge ballen? daar was/is Gomes toch ontzettend goed in.. m.a.w. hij zal nog flink moeten verbeteren wil hij de veters van Gomes mogen strikken.
|
|
|
ANUBIS Bankzitter
Uit: eindhoven Vak: - Posts: 191 Reg.: 9 april 2007 | Heb deze kerel eens eventjes aandachtig op internet bekeken en moet zeggen dat ik het na wat ik gezien heb een verekt goei keeperke vind. Maar ja we kunnen over jan en alleman wel een topic openen, de kans dat het psv bestuur interesse in deze man toont zal wel heel klein of nihil zijn. Hoor wel steeds meer dat polleke uit belgie de nieuwe opvolger voor gomes wordt. Ben in ieder geval benieuwd. Vind alles goed zolang ze maar niet met zo,n afgedankte oude knoest komen aanzetten als doelman. Liever een jonge gast met veel talent. Velthuizen bijvoorbeeld of deze kerel diego cavalieri.
|
|
|
StonedCamel Talentje
Uit: Rhenen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 89 Reg.: 23 juni 2005 | Zeker een keeper met goede reflexen, maar ik heb het idee dat hij wel heel weinig klemt, hoewel dat bij het merendeel van die ballen ook wel onmogelijk is. Iig lijkt me dit op zich een goede vervanger, maar ik hoop toch nog steeds op Lloris.
|
|
|
Adje Interim Lid 2e elftal
Vak: - Posts: 1287 Reg.: 30 november 2007 |
quote: StonedCamel schreef:
Zeker een keeper met goede reflexen, maar ik heb het idee dat hij wel heel weinig klemt, hoewel dat bij het merendeel van die ballen ook wel onmogelijk is. Iig lijkt me dit op zich een goede vervanger, maar ik hoop toch nog steeds op Lloris.
Hij klemt niet veel, maar als die filmpjes representatief zijn voor hem, dan maakt dat niet veel uit. Hij stompt namelijk erg goed naar de hoeken.
Lijkt me wel een goede keeper, maar wat zal hij moeten kosten?
[Dit bericht is veranderd door Adje Interim (op 16 mei 2008 16:15:43).]
|
|
|
Reimond Manco10
 Toeschouwer
Uit: klundert Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 9 Reg.: 7 mei 2008 | post op 15 mei 2008 om 21:26:14.
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Reimond Manco10 schreef:
Diego Cavalieri
Een misselijk mannetje
Deze jongen ziet zijn club naar de kloten gaan!
Remember wat hij voor betekend (heeft)!!
Manco, ga je mond spoelen!!
haha hij wilt gewoon een breuk forceren en daarbij probeert hij nog even wat mensen mee onder uit te halen in mijn ogen
|
|
|
bart13psv Toeschouwer
Uit: Beuningen Vak: West - J Posts: 4 Reg.: 12 april 2008 | lijkt wel een aardige keeper, de vraag is alleen is hij echt zo goed als het filmpje laat zijn...
van elke keeper valt zo'n prachtig filmpje te maken.
|
|
|