| Poster | | Topic: Felipe |  |
|
Gomesfannetje Vaste waarde in elftal
Uit: Steenwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1184 Reg.: 17 mei 2007 | |
|
Uit: Steenwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1184 Reg.: 17 mei 2007 | Lloris lijkt me afgevallen. Nu gaat het voor mij tussen hem en Bruno.
|
|
|
Alpzz Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 105 Reg.: 8 januari 2008 | Ik heb een probleempje met zijn leeftijd. Sommigen bronnen zeggen dat hij geboren is op 22/02/1984 Dan zou hij nu al 24 zijn. Andere bronnen zeggen 01/02/1986, dat maakt hem ruim twee jaar jonger: 22. Wat is het nu??
Overige info:
Naam: Luiz Felipe Ventura dos Santos
Voetbalnaam: Felipe
Lengte: 1.92 m
Gewicht: 89 kg
Gespeeld: 65
Goals: 0 (jammer, geen scorende keeper, zou wel vet zijn!)
Owja, op de site van corinthians staat dat hij op 22/02/1984 geboren is. Indien dat waar is, zit o.a. FIFA 08 ernaast, en dat gebeurt niet gauw... Vreemd allemaal.
|
|
|
Uit: Steenwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1184 Reg.: 17 mei 2007 |
quote: Alpzz schreef:
Ik heb een probleempje met zijn leeftijd. Sommigen bronnen zeggen dat hij geboren is op 22/02/1984 Dan zou hij nu al 24 zijn. Andere bronnen zeggen 01/02/1986, dat maakt hem ruim twee jaar jonger: 22. Wat is het nu??
Overige info:
Naam: Luiz Felipe Ventura dos Santos
Voetbalnaam: Felipe
Lengte: 1.92 m
Gewicht: 89 kg
Gespeeld: 65
Goals: 0 (jammer, geen scorende keeper, zou wel vet zijn!)
Owja, op de site van corinthians staat dat hij op 22/02/1984 geboren is. Indien dat waar is, zit o.a. FIFA 08 ernaast, en dat gebeurt niet gauw... Vreemd allemaal.
Er is nog een Felipe keeper hè. Die heeft een lichtgetinte huidskleur.
|
|
|
Vak: - Posts: 105 Reg.: 8 januari 2008 |
quote: Gomesfannetje schreef:
(...)
Er is nog een Felipe keeper hè. Die heeft een lichtgetinte huidskleur.
Ja dat heb ik ook gehoord. Maar bij mij stond ie altijd bij Corinthians onder de lat en is alle info ongeveer hetzelfde (lengte en gewicht varieert een paar eenheden) maar er zijn 2 geboortedata waarvan 22/02/1984 van de corinthians site komt en van een praktisch onleesbare duitse site (via google aan gekomen) en 01/02/1986 van FIFA 08 en van een site over managerspellen. Lijkt me dat hij in 84 geboren is, maar meestal heeft FIFA gelijk, ook omdat hij op een site stond over managerspellen. Die spellen zijn een enorme spelersdatabase en met zeer weinig fouten. Maar goed, ik neem de info op de clubsite maar voor waar aan. Die staan er toch het dichtste bij lijkt me, daar in Brazilië. Dat maakt hem echter ook alweer 24, de nodige ervaring heeft hij dus al. Gelukkig gaan keepers vaak langer door. Ik zou voor deze gast gaan.
|
|
|
Slashydutchie Basisspeler
Uit: Steenwijk (bij Zwolle) Vak: - Posts: 382 Reg.: 7 juni 2007 |
quote: Alpzz schreef:
(...)
Ja dat heb ik ook gehoord. Maar bij mij stond ie altijd bij Corinthians onder de lat en is alle info ongeveer hetzelfde (lengte en gewicht varieert een paar eenheden) maar er zijn 2 geboortedata waarvan 22/02/1984 van de corinthians site komt en van een praktisch onleesbare duitse site (via google aan gekomen) en 01/02/1986 van FIFA 08 en van een site over managerspellen. Lijkt me dat hij in 84 geboren is, maar meestal heeft FIFA gelijk, ook omdat hij op een site stond over managerspellen. Die spellen zijn een enorme spelersdatabase en met zeer weinig fouten. Maar goed, ik neem de info op de clubsite maar voor waar aan. Die staan er toch het dichtste bij lijkt me, daar in Brazilië. Dat maakt hem echter ook alweer 24, de nodige ervaring heeft hij dus al. Gelukkig gaan keepers vaak langer door. Ik zou voor deze gast gaan.
Ik zou van de site uitgaan, daar wordt de boel gecontroleerd. Bij FIFA ed hoeft het maar één typo te zijn in gigantisch veel codes.
|
|
|
Vak: - Posts: 105 Reg.: 8 januari 2008 |
quote: Slashydutchie schreef:
(...)
Ik zou van de site uitgaan, daar wordt de boel gecontroleerd. Bij FIFA ed hoeft het maar één typo te zijn in gigantisch veel codes.
Idd. Bruno is ook uit 84, ergens in december, dus iets jonger, nu nog 23..
Hij is 1.90 m en weegt ongeveer 80 kg. Ik heb wel gehoord dat deze keeper heel duur is. Hoeveel moet Felipe kosten??
|
|
|
|
Edwiin Bankzitter
Vak: - Posts: 192 Reg.: 28 augustus 2007 | Op basis van die filmpjes lijkt het mij iig een keeper met veel potentie.
Maar ik kan pas echt over deze man oordelen als ik een paar wedstrijden van hem zie.
Een beetje het zelfde verhaal als bij Bruno.
Ik blijf nog steeds hopen op Lloris.
|
|
|
Gringo Nationale topspeler
Uit: leusden Vak: - Posts: 1499 Reg.: 28 december 2005 | Ik heb even het 1e filmpje doorgenomen (ken hem verder niet, dus vandaar). Ik vind het niet de moeite waard om verder te kijken want, heeft hij ooit een bal klem?! Aangezien in filmpjes meestal hun beste kunsten vertoond worden. Heb het idee dat hij een showduiker is...
Als we dan van Gomes zo'n filmpje maken...
Verbeter me gerust, als ik ernaast zit
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 2877 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | Begrijp me niet verkeerd, maar van elke keeper kan je een mooi filmpje in elkaar gooien met de indruk dat het een topkeeper is. Verzamel gedurende een paar jaar beelden van Grandel en je kan ook een compilatie in elkaar gooien met de indruk dat het een wereldkeeper is. De fouten/negatieve punten van een keeper worden natuurlijk nooit in zo'n filmpje gezet.
Ik zeg niet dat deze keeper niks kan, maar Gomesfannetje zegt op basis van compilaties geconcludeerd te hebben dat dit een 'wereldster' gaat worden. Dat lijkt mij veel te voorbarig.
[Dit bericht is veranderd door 22. Balazs Dzsudzsak (op 17 mei 2008 19:56:05).]
|
|
|
malibu Meervoudig international
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2285 Reg.: 1 augustus 2006 | wel een atleet inderdaad, beer van een kerel, maar pakt werkelijk geen bal klem. wel snelle reflexen, maar het komt wat onorthodox over.
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 8435 Reg.: 19 februari 2000 | Gomesfannetje, superscout, als we jou toch niet hadden.
Flippie.
Matige keeper. Hij pakt de ballen omdat ie veel reikwijdte heeft, hij pakt zelfs ballen die 1 meter naast het doel gaan.
Verder een lijnkeeper die wel goed kan uitkomen door zijn lengte, een showman vind ik het. Vraagt altijd om aandacht om hele simpele reddingen, zo van 'goed he van mij'. Je wordt betaald om te keepen. Niet het niveau Bruno in Brazilie.
Zorgt voor veel onrust achterin, verdedigers moeten altijd scherp blijven bij een redding want de ballen komen altijd terug in het spel. Met hem op goal heb je altijd minimaal 5 corners tegen omdat ie de ballen graag over het doel tikt.
[Dit bericht is veranderd door RIO (op 18 mei 2008 06:13:51).]
|
|
|
Jeroeninho Bankzitter
Vak: - Posts: 619 Reg.: 6 november 2007 | Doe mij Lloris maar is constanter en toch veel meer betrouwbaar. Felipe is een beetje show. In de filmpjes heeft Lloris ook niet veel klem. Dat heeft hij in het echt ook niet echt maar hij pakt wel ongeveer alle ballen.
|
|
|
Uit: Steenwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1184 Reg.: 17 mei 2007 | Tja.. RIO ik ben inderdaad geen superscout.
Maar inderdaad, zijn klemvastniveau is erg laag inderdaad. Maar hij is mij opgevallen door zijn snelle reflexen.
|
|
|