| Poster | | Topic: Mevlut Erdinc (Erding) |  |
|
lowlife Nationale topspeler
Uit: deventer Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 872 Reg.: 9 april 2005 |
quote: okido! schreef:
als je tegen degradatie vecht dan ga je nooit je beste speler verkopen, en al helemaal niet halverwege het seizoen.
Zowel je supporters, sponsoren en coach villen je levend!
Dus dat wordt voorlopig geen Erding.
Tenzij je degradatie riskeert en weet dat je daarna bijna niks meer kunt vangen.
|
|
|
okido! Aanstormend talent
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 194 Reg.: 27 juni 2008 |
quote: lowlife schreef:
(...)
Tenzij je degradatie riskeert en weet dat je daarna bijna niks meer kunt vangen.
Met alle repect; maar lees jij het wel helemaal goed?
Je gaat toch niet je sterkste wapen tegen degradatie verkopen?
En al helemaal toch niet halverwege het seizoen wanneer degradatie nog lang geen feit is??
tenzij die club nog voor de helft van de race al het hoofd in de schoot legt?
Kan ik me niet voorstellen..
vreemde post..
|
|
|
psv europese top Toeschouwer
Vak: - Posts: 11 Reg.: 10 november 2006 | Je kunt het ook van een andere kant bekijken okido . Ook met Erdinc staan ze onderaan . Op meerdere posities hebben ze dus w.s versterking nodig . Wanneer ze Erdinc voor 10 + miljoen verkopen kunnen ze daar weer 2 a 3 spelers voor terughalen , waardoor hun elftal wel sterker wordt .
|
|
|
okido! Aanstormend talent
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 194 Reg.: 27 juni 2008 | Achja, da's waar.
Mea culpa, psv eur. en lowlife!
Wat zou volgens jullie de uiterste prijs moeten zijn die PSV mag/kan bieden?
(Ik denk zelf 10 als echte maximum.)
|
|
|
ANUBIS Regelmatige invaller
Uit: eindhoven Vak: - Posts: 285 Reg.: 9 april 2007 |
quote: okido! schreef:
Achja, da's waar.
Mea culpa, psv eur. en lowlife!
Wat zou volgens jullie de uiterste prijs moeten zijn die PSV mag/kan bieden?
(Ik denk zelf 10 als echte maximum.)
Ik denk 6 miljoen en gooi onze scheldende lama (lazovic)
er bij de prijs in. Of weet er iemand nog een betere deal?
|
|
|
Rickardoko Nationale topspeler
Uit: Kollum Vak: - Posts: 1063 Reg.: 9 juli 2006 | Ik denk dat PSV in de winterstop of Erdinc of Berg haalt. Ik zie het ook nog weleens gebeuren dat Lazovic volgend jaar weg is en Koevermans blijft. Erdinc en Berg spelen dan ook voor PSV en dan word Koevermans pinchhitter van PSV. Affelay zal dan ook wel weg zijn dus een nieuwe middenvelder is ook wel nodig. Persoonlijk hoop ik op van Bommel maar of dat zal gebeuren is nog maar de vraag.
|
|
|
City of Light! Regelmatige invaller
Uit: Helmond Vak: Oost - W Posts: 266 Reg.: 29 januari 2005 | Heeft zojuist zijn eerste interland goal gemaakt voor Turkije.
|
|
|
RodrigoCosta Nationale topspeler
Uit: Breda Vak: Oost - XX Posts: 1155 Reg.: 3 september 2006 |
quote: City of Light! schreef:
Heeft zojuist zijn eerste interland goal gemaakt voor Turkije.
Die vent is al niet meer haalbaar denk ik. Als je scoort voor de nationale ploeg wordt je als Turk doorgaans opgehaald door Galatasaray of Fenerbahce en die betalen moeiteloos 15 tot 20 miljoen euro.
|
|
|
postbank Talentje
Vak: - Posts: 69 Reg.: 31 januari 2008 |
quote: Rickardoko schreef:
Ik denk dat PSV in de winterstop of Erdinc of Berg haalt. Ik zie het ook nog weleens gebeuren dat Lazovic volgend jaar weg is en Koevermans blijft. Erdinc en Berg spelen dan ook voor PSV en dan word Koevermans pinchhitter van PSV. Affelay zal dan ook wel weg zijn dus een nieuwe middenvelder is ook wel nodig. Persoonlijk hoop ik op van Bommel maar of dat zal gebeuren is nog maar de vraag.
Waarom denk je dit?

|
|
|
Amrancolis Vaste waarde in elftal
Uit: Uden Vak: - Posts: 397 Reg.: 17 mei 2007 |
quote: RodrigoCosta schreef:
(...)
Die vent is al niet meer haalbaar denk ik. Als je scoort voor de nationale ploeg wordt je als Turk doorgaans opgehaald door Galatasaray of Fenerbahce en die betalen moeiteloos 15 tot 20 miljoen euro.
Erdinç heeft gezegt pas op latere leeftijd naar Turkije te verkassen..
|
|
|
RodrigoCosta Nationale topspeler
Uit: Breda Vak: Oost - XX Posts: 1155 Reg.: 3 september 2006 |
quote: Amrancolis schreef:
(...)
Erdinç heeft gezegt pas op latere leeftijd naar Turkije te verkassen..
Dat kan wel zo zijn, maar als Fenerbahce een bod van 20 miljoen neerlegt dan gaat Sochaux hem niet voor de helft aan PSV verkopen maar wachten ze wel op een andere club die dat bedrag betaalt.
|
|
|
1. Andreas Isaksson Geselecteerd voor Oranje
Uit: Steenwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1668 Reg.: 17 mei 2007 | PSV moet nu snel zijn in de winterstop! Misschien nu al vastleggen, zodat hij in de winterstop hierheen gaat.
Of mocht dat nou niet? 
|
|
|
Rickardoko Nationale topspeler
Uit: Kollum Vak: - Posts: 1063 Reg.: 9 juli 2006 | Hij heeft wel gescoord voor Turkije. Goede spits en ik hoop echt van harte dat PSV hem haalt.
|
|
|
|
farfan17 Aanstormend talent
Uit: Boxtel Vak: West - L Posts: 123 Reg.: 23 juni 2005 | Kheb net op eurosport een deel van de wedstrijd van Turkije gezien, en hij speelde echt een goede wedstrijd ging continu dreiging van uit.
Maar als PSV hem wil hebben dan zullen ze echt op moeten schieten, maar ik ben bang dat ze wederom achter het net vissen.
|
|
|
Psv-Poncho Veelbelovend talent
Uit: landgraaf Vak: Zuid - F Posts: 106 Reg.: 28 september 2007 | Ik denk dat Psv nu te laat is, hadden ze in de zomer de beurs open getrokken dan was er nog een kans, maar die is nu verspeeld.
|
|
|
Afellay.20 Jeugdspeler
Uit: Amsterdam Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 58 Reg.: 7 juni 2008 | Ik denk dat wij over 5 jaar hier nog veel over gaan praten, dat je kan vertellen ja PSV wou Erding(topspits van Turkije), Berg(maatje van Zlatan in de spits bij Zweden), Dembele(de absolute vedette van Belgie), Kerisson(Braziliaanse goalgetter van het niveau Luis Fabiano, die speelt bij een club zoals Sevilla) of Chikhaoui(Een van de beste spelers ter wereld op dat moment), nee maar PSV behield Lazovic(een redelijke spits op dat moment denk ik van Everton) en Koevermans(de grootste klant van de Schiedamse snackbar, en dat is ook wel te zien, nu al, maar dan helemaal).
Maar we moeten maar even afwachten wat PSV in de winterstop doet, hopelijk een van die spelers hierboven(behalve die laatst 2).
|
|
|
Geert. Vedette
Vak: Noord - NN Posts: 4054 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | Ik wil ook zo een glazen bol. Waar heb je die vandaan?
|
|
|
Afellay.20 Jeugdspeler
Uit: Amsterdam Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 58 Reg.: 7 juni 2008 |
quote: Geert. schreef:
Ik wil ook zo een glazen bol. Waar heb je die vandaan?
PSVfanstore 
|
|
|
goaltjesdief Jeugdspeler
Vak: - Posts: 49 Reg.: 14 augustus 2008 | |
|
dorpsgek Nationale topspeler
Uit: ettuh Vak: Oost - VV Posts: 1077 Reg.: 23 augustus 2006 |
quote: Arsenal manager Arsene Wenger is set to bolster his squad in January with a bid for highly rated Turkish starlet Mevlut Erding
The young Sochaux striker has been hitting headlines in France for his impressive ability, and has been making his mark at international level, helping Turkey reach the semi-finals of the European Championships in the summer.
The 21-year-old has been at Les Lionceaux for the last five years, and his contract ends in June of next year, so rather than risk losing him for free next summer, Sochaux will be more open to offers in January, and Arsenal are reportedly ready to make a bid for the youngster.
The France-born Turkish international has scored 17 goals in 51 league appearances for Sochaux since his promotion to the first team from the youth team in 2003.
Erding is also becoming a bigger player in the Turkey international setup, and now has eight international caps to his name, scoring his only goal for his country in yesterdays 2-1 win over Bosnia and Herzegovina.
Arsenal have seemingly been in hot pursuit of another striker to provide backup for their current roster, and came close to signing Brazilian sensation Diogo from Brazilian Serie A club Portuguesa during the summer. However, they ended up pulling out of the bidding war, allowing Diogo to move to Olympiacos of Greece.
Arsenal is ook wakker, 2e die we kunnen vergeten.
|
|
|
Godfather Nationale topspeler
Uit: Bergen op Zoom Vak: - Posts: 3275 Reg.: 20 augustus 2006 |
quote: dorpsgek schreef:
(...)
Arsenal is ook wakker, 2e die we kunnen vergeten.
Ach, Arsenal is in zoveel spelers geïnteresseerd, als je maar technisch en snel bent en een goede actie hebt.
(Ik verwacht nu geen reacties van amateurspelers van het BB die zichzelf hierin herkennen he )
|
|
|
Clerx Vedette
Uit: roosendaal Vak: Noord - M Posts: 1697 Uploads: 1 Reg.: 30 juni 2005 | Pff zo zuur dat je weer gaat zien dat PSV niet juist heeft gehandeld in de zomer.
|
|
|
Huub Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 954 Reg.: 29 november 2000 | Volgens mij wilde PSV wel, maar hield Sochaux de boot van verder onderhandelen af.
[Dit bericht is veranderd door Huub (op 13 oktober 2008 09:45:11).]
|
|
|
manbast Vedette
Uit: uden Vak: Noord - O Posts: 1405 Reg.: 14 februari 2000 |
quote: Huub schreef:
Volgens mij wilde PSV wel, maar hield Sochaux de boot van verder onderhandelen af.
PSV wilde wel ja, maar ze wilden niet meer dan 5 miljoen betalen. Hadden ze het dubbele gebonden dan had hij echt wel hier gespeeld.
|
|
|
tho Nationale topspeler
Uit: Etten-Leur Vak: Noord - PP Posts: 815 Reg.: 22 november 2004 |
quote: manbast schreef:
(...)
PSV wilde wel ja, maar ze wilden niet meer dan 5 miljoen betalen. Hadden ze het dubbele gebonden dan had hij echt wel hier gespeeld.
Onzin. PSV wilde hem graag hebben en had daar meer dan 5 miljoen voor over. De club en de speler zelf wilden niet praten over een transfer. Club wilde hem niet kwijt en de speler wilde zn club niet in de steek laten.
|
|
|