| Poster | | Topic: Gonzalo Alejandro Jara Reyes |  |
|
farfantje Toeschouwer
Uit: arnhem Vak: - Posts: 11 Reg.: 29 juni 2006 | Volgens transfermarkt DE heeft PSV belangstelling voor deze speler. Rechter centrale verdediger (23) van topclub COLO COLO uit Chili.
Bijna 20 interlands, en (wel opvallend) 2 doelpunten voor Chili gescoord. Hebben er meerdere mensen hier over iets gehoord?
|
|
|
Amrancolis Basisspeler
Uit: Uden Vak: - Posts: 339 Reg.: 17 mei 2007 | Nee nog nooit van gehoord.. vreemd dat PSV naar zo'n speler zoekt, Marcellis is de koning van die positie.. Naja elke Zuid-Amerikaanse speler wordt aan PSV gelinkt. En Transfermarkt.de is ook niet zo super betrouwbaar 
Naja als het een goed talent is dan kan je hem hier mooi ff stage laten lopen.. kan je geen bult op vallen..
|
|
|
Luciano_Azevedo043 Bankzitter
Uit: Maastricht | Jakarta Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 249 Reg.: 28 maart 2008 | |
|
1. Andreas Isaksson Geselecteerd voor Oranje
Uit: Steenwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1652 Reg.: 17 mei 2007 | Kan ie ook naast Marcellis spelen? (Linkscentraal)
|
|
|
Boekel1 Nationale topspeler
Uit: Boekel Vak: - Posts: 747 Reg.: 15 mei 2004 | |
|
Edoardo International
Posts: 602 Reg.: 14 januari 1999 | Kan hij ook rechtsback spelen? Op die positie kunnen we nog wel wat gebruiken...
|
|
|
Rickardoko Nationale topspeler
Uit: Kollum Vak: - Posts: 981 Reg.: 9 juli 2006 | Leuk om te lezen dat PSV nog altijd in verband word gebracht met voetballers. Of het waar is weten we niet maar we zien wel.
|
|
|
redbull009 Vaste waarde in elftal
Uit: Eindhoven Vak: West - KK Posts: 432 Reg.: 24 oktober 2001 |
quote: Rickardoko schreef:
Leuk om te lezen dat PSV nog altijd in verband word gebracht met voetballers. Of het waar is weten we niet maar we zien wel.
Ja dat zeker, maar heb op dit moment liever dat ze geld besteden aan een leuke goede spits, dan aan wederom een verdediger, al hoewel een directe versterker geen verkeerde optie is.
Of een goedkope leuke speler voor de toekomst!
|
|
|
Luc_Nilis Lid 2e elftal
Uit: Tilburg Vak: Noord - S Posts: 174 Reg.: 28 augustus 2007 | Ik heb ook zeker liever dat PSV geld steekt in een spits. Ik denk echter dat een goede verdediger erbij ook geen overbodige luxe is. Maar zeker eerst een spits. Ik ben benieuwd in hoeverre PSV nu echt intresse heeft, Maza en Brechet vallen in ieder geval tegen, dat is duidelijk.
|
|
|
M.Delgado Legende
Uit: Berlicum Vak: Noord - P Posts: 2168 Reg.: 4 september 2003 |
quote: farfantje schreef:
Volgens transfermarkt DE heeft PSV belangstelling voor deze speler. Rechter centrale verdediger (23) van topclub COLO COLO uit Chili.
Bijna 20 interlands, en (wel opvallend) 2 doelpunten voor Chili gescoord. Hebben er meerdere mensen hier over iets gehoord?
Leuk dat je iets hebt gevonden op internet maar probeer je topic wel wat meer te onderbouwen, je geeft zelf aan dat je de speler niet of nauwelijks kent maar zoekt en gij zult vinden. Maakt je topic inhoudelijker..
http://www.transfermarkt.de/de/spieler/40429/gonzalojara/profil.html
Ik ken hem iig niet, verbaast mij ook dat PSV interesse heeft in hem.. speelt er geen goede spits bij Colo Colo.. wellicht; waar rook is vuur.. en zijn ze een spits aan het scouten.
[Dit bericht is veranderd door M.Delgado (op 13 oktober 2008 15:41:02).]
|
|
|
R-H Internationale topspeler
Uit: Echt Vak: Noord - S Posts: 1307 Reg.: 14 september 2005 | Voor wat het waard is, dit staat te lezen op voetbalprimeur.nl
PSV geïnteresseerd in Chileense verdediger
Gonzalo Jara staat hoog op het verlanglijstje van PSV, meldt de Duitse website 4-4-2.com. De Chileense centrale verdediger heeft in eigen land bij Colo Colo nog een doorlopend contract tot de zomer van 2010.
Komende zomer is het dan ook interessant voor de Chileense club om de talentvolle verdediger van de hand te doen. Jara (foto, rechts in duel met Tim Vincken) was met Chili in 2005 aanwezig op het wereldkampioenschap voor spelers tot 20 jaar in Nederland. Daarop werd de Chilenen in de eerste knock-out-ronde uitgeschakeld door Oranje.
Behalve PSV zijn volgens de website ook Benfica, Paris Saint-Germain en Espanyol geïnteresseerd in de centrale verdediger. PSV zou alleen het nadrukkelijkst in de weer zijn om de 23-jarige Jara binnen te halen. De regerend landskampioen heeft de Chileen meerdere malen aan het werk gezien. In de zomer werd ook Feyenoord nog in verband gebracht met Jara.
|
|
|
farfantje Toeschouwer
Uit: arnhem Vak: - Posts: 11 Reg.: 29 juni 2006 | M.Delgado. Hoe kan ik m,n topic meer onderbouwen als ik al aangeef dat ik van deze speler nog nooit eerder heb gehoord? Ik vraag dan ook duidelijk of er meerdre mensen van deze speler gehoord hebben. Ik vond het interessant omdat PSV volgens Transfermarkt verreweg de meeste belangstelling toont van o.a PSG, Espagnol en Benfica!
Mijns inziens meer dan een topic waard!
Ik dank een ieder voor zijn of haar bijdrage.
|
|
|
M.Delgado Legende
quote: farfantje schreef:
M.Delgado. Hoe kan ik m,n topic meer onderbouwen als ik al aangeef dat ik van deze speler nog nooit eerder heb gehoord? Ik vraag dan ook duidelijk of er meerdre mensen van deze speler gehoord hebben. Ik vond het interessant omdat PSV volgens Transfermarkt verreweg de meeste belangstelling toont van o.a PSG, Espagnol en Benfica!
Mijns inziens meer dan een topic waard!
Ik dank een ieder voor zijn of haar bijdrage.
Hoe je het kunt onderbouwen? dat moge duidelijk zijn, win wat meer informatie in via diverse sites.. je bent toch ook op transfermarkt terecht gekomen! daar was zelfs meer informatie te vinden dan dat wat je gepost hebt. Kijk de topics maar is door, je zult zien dat openers met regelmaat zelf met informatie komen en vervolgens vragen aan 'kenners' wat ze van de betreffende speler vinden.
|
|
|
|
Rickardoko Nationale topspeler
Uit: Kollum Vak: - Posts: 981 Reg.: 9 juli 2006 |
quote: redbull009 schreef:
(...)
Ja dat zeker, maar heb op dit moment liever dat ze geld besteden aan een leuke goede spits, dan aan wederom een verdediger, al hoewel een directe versterker geen verkeerde optie is.
Of een goedkope leuke speler voor de toekomst!
Ja een goede spits is echt nodig maar omdat andere clubs veel geld vragen zal PSV het niet aandurven vrees ik.
|
|
|
Oscarito Nationale topspeler
Uit: Maastricht Vak: - Posts: 817 Reg.: 23 augustus 2006 | Dit is oud nieuws zie: http://www.latercera.cl/contenido/82_51299_9.shtml
Ook Feyenoord werd genoemd in de media maar het lijkt me sterk dat ze deze speler kunnen betalen.
Afgelopen nacht kreeg ie trouwens 2x geel en dus rood tijdens de WK kwalificatiewedstrijd tegen Ecuador.
|
|
|
Geert. Vedette
Vak: Noord - NN Posts: 3952 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
quote: Oscarito schreef:
Dit is oud nieuws zie: http://www.latercera.cl/contenido/82_51299_9.shtml
Ook Feyenoord werd genoemd in de media maar het lijkt me sterk dat ze deze speler kunnen betalen.
Afgelopen nacht kreeg ie trouwens 2x geel en dus rood tijdens de WK kwalificatiewedstrijd tegen Ecuador.
''In de zomer werd ook Feyenoord nog in verband gebracht met Jara.''
Het zou dus best kunnen dat Feyenoord interesse had. Voor zover ik weet is er geen sprake van Feyenoord op het moment.
|
|
|
demarc Aanstormend talent
Vak: - Posts: 130 Reg.: 26 december 2006 |
quote: M.Delgado schreef:
(...)
Hoe je het kunt onderbouwen? dat moge duidelijk zijn, win wat meer informatie in via diverse sites.. je bent toch ook op transfermarkt terecht gekomen! daar was zelfs meer informatie te vinden dan dat wat je gepost hebt. Kijk de topics maar is door, je zult zien dat openers met regelmaat zelf met informatie komen en vervolgens vragen aan 'kenners' wat ze van de betreffende speler vinden.
Laat hem gewoon zijn info geven. Hij vindt iets en post het hier. Is toch niets mis mee? Moeten we dan eerst ieders doopceel lichten alvorens een topic te openen over betreffende persoon?
|
|
|
M.Delgado Legende
quote: demarc schreef:
(...)
Laat hem gewoon zijn info geven. Hij vindt iets en post het hier. Is toch niets mis mee? Moeten we dan eerst ieders doopceel lichten alvorens een topic te openen over betreffende persoon?
Als iedereen die 'iets' vind een apart topic gaat openen dan is het einde zoek. Ik weet niet of jij met regelmaat op het forum komt maar dan zul je gemerkt hebben dat de meeste forumleden niet zomaar een topic openen en als dat dan toch gebeurd ook net zo snel weer gesloten wordt. Als je een speler interessant voor PSV vind heb je zo een profiel gevonden. Klein beetje meer informatie kan geen kwaad natuurlijk!
|
|
|
Marco uit Oranje Lid 2e elftal
Uit: Sint-Oedenrode Vak: - Posts: 156 Reg.: 27 augustus 2006 | Als ze hem kunnen halen meteen halen.
|
|
|
brig. Legende Wallpaper v/d Maand, 3 opeenvolgende maanden; meer prijzen
Vak: West - J Posts: 8082 Uploads: 190 Reg.: 12 juli 2001 | 'PSV-interesse voor Chileen Jara'EINDHOVEN - Volgens de Duitse website 4-4-2 is PSV gecharmeerd van de Chileense verdediger Gonzalo Jara. De 23-jarige verdediger speelt momenteel voor Colo Colo in eigen land, maar zou zich mogen heugen in de belangstelling van diverse grote clubs. Naast PSV worden ook Paris Saint-Germain, Benfica en Espanyol genoemd. Het zouden echter de Eindhovenaren zijn die zich serieus bij de clubleiding van Colo Colo hebben gemeld voor een overname van de jonge achterhoedespeler. De regerend landskampioen heeft de Zuid-Amerikaan meerdere malen in actie gezien
|
|
|
RodrigoCosta Nationale topspeler
Uit: Breda Vak: Oost - XX Posts: 938 Reg.: 3 september 2006 |
quote: Marco uit Oranje schreef:
Als ze hem kunnen halen meteen halen.
Mag ik vragen waar je dat op baseert? Of ben jij toevallig een fervent volger van de Chileense competitie?
|
|
|
Marco uit Oranje Lid 2e elftal
Uit: Sint-Oedenrode Vak: - Posts: 156 Reg.: 27 augustus 2006 |
quote: RodrigoCosta schreef:
(...)
Mag ik vragen waar je dat op baseert? Of ben jij toevallig een fervent volger van de Chileense competitie?
Nee maar ik heb hem bij chilie zien spelen en bij z'n club en het is een talent.
|
|
|
Godfather Nationale topspeler
Uit: Bergen op Zoom Vak: - Posts: 3095 Reg.: 20 augustus 2006 |
quote: Marco uit Oranje schreef:
(...)
Nee maar ik heb hem bij chilie zien spelen en bij z'n club en het is een talent.
Zeg maar gewoon met andere woorden dat je hem niet kent, na 1 of 2 wedstrijden kun je natuurlijk niet oordelen.
|
|
|
NilisForPresident Legende
Vak: - Posts: 17796 Reg.: 12 maart 2000 | Ik kan iniedergeval bevestigen dat er op dit moment mensen vanuit de scouting van PSV in Chili aanwezig zijn.
[Dit bericht is veranderd door NilisForPresident (op 17 oktober 2008 22:23:05).]
|
|
|
RodrigoCosta Nationale topspeler
Uit: Breda Vak: Oost - XX Posts: 938 Reg.: 3 september 2006 |
quote: NilisForPresident schreef:
Ik kan iniedergeval bevestigen dat er op dit moment mensen vanuit de scouting van PSV in Chili aanwezig zijn.
Nou dan moet hij toch wel echt heel goed zijn als PSV nu weer een verdediger gaat halen. Of er moet iets spelen rondom Salcido, dat kan natuurlijk ook.. Met Brechet ook nog lijkt de technische staf het vertrouwen in Maza in ieder geval te hebben opgegeven als deze jongen komt. Of het moet wel zo'n ongelofelijk talent zijn natuurlijk dat het een buitenkansje is.
|
|
|