PSV Netwerk
woensdag 1 oktober 2014 - 14:13                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Aankoopbeleid » Filip Djuricic

HR

Deze topic is open en bestaat uit 43 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 43 »

HR

Menno1
Legende

Uit: Edinburgh
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 10 december 2008

SC Heerenveen heeft wederom een tweetal spelers vastgelegd die afkomstig zijn van de Balkan. De zeventienjarige Servische middenvelder Filip Djuricic en de even oude Macedonische aanvaller Samir Fazli zullen zich in de nabije toekomst melden bij de Friese Eredivisionist.

Vooral over de komst van Djuricic blijkt de club bijzonder te spreken. De jongeling stond volgens de website van Heerenveen ook in de belangstelling van Ajax en Manchester United, en werd door de scout van de Amsterdammers, Gerrie Mühren, zelfs betiteld als ‘de Cruijff van de Balkan’. Hij is aanvoerder van Servië onder zeventien, en afkomstig van Radnicki Obrenovac. Hij zal zich begin 2010 melden, en tekende voor 2,5 jaar.

Volgens directeur Yme Kuiper is de ontwikkeling van landgenoot Miralem Sulejmani de reden waarom het talent heeft gekozen voor een tussenstap in Friesland, alvorens het bij de ‘echte’ top te gaan proberen. “Filip heeft dezelfde zaakwaarnemer als Sulejmani. Die weet dat talenten bij ons goed opgevangen worden, een prima opleiding krijgen en dat de club jonge spelers een kans durft te geven”, aldus Kuiper.

Normaal ben ik niet zo van het openen van topics en ik kan me voorstellen dat mensen mij van optimisme betichten. Maar wat ik vandaag zag maakte grote indruk op mij, een echte rasvoetballer. Technisch superieur, enorm inzicht, steekpass, overzicht. Voetballend alles in huis. Alleen fysiek een Ajax speler, lichtgewicht dus.

Knap hoe Heerenveen dit soort jongens weet te strikken. In de gaten houden.
HR
HR

Neo
Legende

Reg.: 21 juli 2000

De volgende miljoenen-miskoop van ajax onder de nieuwe trainer? :)
HR
HR

Jasper_PSV
Legende

Uit: Bradford
Reg.: 28 juli 2006

Ik had me verheugd op vanavond nadat er gister veel te lezen dat hij in de basis mocht starten. Kon me nog de woorden van Ajax herrineren: 'Cruyff van de Balkan' en uiteraard de interesse van Man United, waar hij al in een vergevorderd stadium meezat.
HR
HR

RodrigoCosta
Legende

Uit: Breda
Vak: Oost - XX
Reg.: 3 september 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 februari 2010 om 12:16:06.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Geweldige speler, als PSV hem ooit kan halen meteen doen. Vele malen beter dan Sulejmani, echt een geweldenaar dit. Enorm talent.
HR
HR

Menno1
Legende

Totaal andere speler ook als Sulejmani, dat ik toch meer een opportunistische draver vindt. de vergelijking met Cruijff kan ik dan wat beter begrijpen, ze lijken zelfs op elkaar, maar ook kwa type spel. Ongelooflijk talent heeft heerenveen binnen met deze jongen, echt knap van ze! ik kan alleen maar hopen dat PSV oo weer dit soort jongens kan aantrekken.
HR
HR

abroad
Legende

Reg.: 29 juli 2003

quote:HR
Menno1 schreef:

Totaal andere speler ook als Sulejmani, dat ik toch meer een opportunistische draver vindt. de vergelijking met Cruijff kan ik dan wat beter begrijpen, ze lijken zelfs op elkaar, maar ook kwa type spel. Ongelooflijk talent heeft heerenveen binnen met deze jongen, echt knap van ze! ik kan alleen maar hopen dat PSV oo weer dit soort jongens kan aantrekken.
HR
Ken de jongen verder niet maar als het echt zo een groot talent is - waarom vist PSV daar achter het net (als ze al aan het vissen waren?)?

Opvallend.
HR
HR

Johnvogel
Jeugdspeler

Uit: Tilburg
Vak: West - H
Reg.: 10 mei 2005

klopt die jongen speelde gisteren een leuke wedstrijd. Maar laten we hem eerst eens een langere reeds wedstrijden zien spelen voordat we meteen weer beginnen te roepen dat psv hem moet halen.

1 zwaluw maakt nog geen zomer he jongens
HR
HR

Voijke
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: West - J
Reg.: 18 november 2005

Nou, als je je kan onderscheiden tegen RKC dan moet het wel een topper zijn. :ja
HR
HR
Toch leuk zo'n jong talent. Maakt het kijken naar wedstrijden van Heerenveen een stuk interessanter.
HR
HR

maasgouw
Vedette

Uit: Sittard
Droomaankoop: Romelu Lukaku
Uploads: 4
Reg.: 1 september 2009

Leuk spelertje, speelde een erg goede wedstrijd. En dat als debutand :schrik . Maarja, dit was een wedstrijd we moeten de rest van het seizoen maar even afkijken en zien wat hij nog meer gaat presteren.
HR
HR

Massimo
Legende

Reg.: 4 juni 2009

• Everse: 'Zelfs een leek ziet dat Djuricic goed is.' Gullit: 'Ja,heel erg goed zelfs.'

Uit 't Wereldje
HR
HR

lindsaywilson
Legende

Reg.: 7 maart 2002

Kan me een speler herinneren die heel goed speelde in de CL tegen Milan...... ;)
HR
HR

pens Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: Noord - O
Reg.: 2 december 2006

Theo Lucius ?
:psv
HRHR
HR

VASCO
Legende

Uit: Delft
Vak: Zuid - EE
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 1 september 2002

Aissati ;)
HR
HR

lindsaywilson
Legende

Reg.: 7 maart 2002

pens schreef:

Theo Lucius ?
:psv
HR
Die ook.... :D
HR
HR

De Rode Koningin
Vedette

Reg.: 4 maart 2009

Heb hem vorig jaar zien spelen op Eurovoetbal in Groningen(waar hij overig beste speler van werd).

Vind hem een erg goede speler.Denk alleen dat ie nooit naar PSV toe komt.
HR
HR

canostra
Legende

Uit: Ede
Reg.: 18 mei 2005

De Rode Koningin schreef:

Heb hem vorig jaar zien spelen op Eurovoetbal in Groningen(waar hij overig beste speler van werd).

Vind hem een erg goede speler.Denk alleen dat ie nooit naar PSV toe komt.
HR
En waarom zou hij niet naar :psv komen?
HR
HR

De Rode Koningin
Vedette

canostra schreef:

(...)

En waarom zou hij niet naar :psv komen?
HR
Als ie doorbreekt is ie te duur voor PSV.
En PSV heeft geen geld.
HR
HR
Hebben ze tóch weer een speler die ze de nodige centen op gaat leveren. Mooie, sierlijke speler. Doet me een beetje denken aan die Kroatische middenvelder van Tottenham.
HR
HR

Patrick_Farfan_17
Legende

Vak: Oost - X
Droomaankoop: Mateja Kezman
Reg.: 27 augustus 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 maart 2010 om 19:27:13.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: psvfanpatrick@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik vind het toch een geweldig spelertje hoor ... heb alle 3 wedstrijden gezien die hij speelde en vond hem in die 3 uitstekend spelen tot nu toe..
HR
HR

RodrigoCosta
Legende

Uit: Breda
Vak: Oost - XX
Reg.: 3 september 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 maart 2010 om 19:36:55.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Zoals ik al zei, dit wordt een Europese topspeler. Meteen halen, maar helaas al onhaalbaar vrees ik.
HR
HR

Menno1
Legende

RodrigoCosta schreef:

Zoals ik al zei, dit wordt een Europese topspeler. Meteen halen, maar helaas al onhaalbaar vrees ik.
HR
Vrees het ook. Wat een enorm talent dit zeg. knap hoe heeenveen toch telkens dit soort jongens weet te halen.
HR
HR

De Rode Koningin
Vedette

Hij word niet voor niets de Cruijff van de Balkan genoemd. :B

Daarom kunnen we nu het beste achter de Belg Mats Rits aan.Net zo'n groot talent,16 jaar en nog betaalbaar..
HR
HR

Philips Sport Vereniging
Legende

Vak: West - K
Reg.: 19 oktober 2003

Doet me een beetje denken aan die Kroatische middenvelder van Tottenham.HR
Luka Modric bedoel je.
HR
HR

PANENKA
Legende

Reg.: 27 september 2004

Heeft maar een contract voor 2.5 jaar in Heerenveen. Dus zo onhaalbaar is hij ook weer niet, ervan uitgaande dat hij nog jaren in Nederland wil blijven voor zijn ontwikkeling.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 43 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » Aankoopbeleid » Filip Djuricic

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Stelling: Het is terecht om Bakkali ook niet meer bij Jong PSV op te stellen

Mee eens
Mee oneens, hij zou gewoon bij Jong PSV moeten uitkomen
Mee oneens, zolang hij onder contract staan mag hij ook bij het eerste
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 64,9% dat Ajax wint van PEC Zwolle. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Dinamo Moskou-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!