PSV Netwerk
zaterdag 2 augustus 2014 - 06:29                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Aankoopbeleid » Jeffrey Gouweleeuw

HR

Deze topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 22 »

HR

carlosz1986
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Zuid - Ere Zuid
Droomaankoop: -
Reg.: 8 januari 2009

Jeffrey Gouweleeuw: een 19 jarige Nederlandse verdediger zoals jullie alle wel zullen weten na vanmiddag speelt hij bij Heerenveen. Hij heeft pas 2 wedstrijden in de Eredivisie gespeeld maar het talent druipt er vanaf. Hij speelt met zoveel zelfvertrouwen dat je denkt dat hij al 10 jaar in de basis speelt bij Heerenveen. Hij viel mij op door de rust die hij uitstraalt, hij is erg sterk, heeft een redelijke pas in zijn benen en beschikt over alle kwaliteiten om het te maken als verdediger. Ik ben van mening dat we snel moeten handelen, zijn huidige contract loopt af in de zomer van 2012.
HR
HR

BigMac
Legende

Vak: -
Reg.: 21 juli 2007

Heerlijk toch, dat opportunisme.
HR
HR

Beaucaron
Vedette

Droomaankoop: Filip Đuričić
Reg.: 27 juni 2009

quote:HR
BigMac schreef:

Heerlijk toch, dat opportunisme.
HR
Ten top.
HR
HR

Souza Faria 11
Internationale topspeler

Vak: Oost - W
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 4 april 2010

tjonge jonge jonge moeten we daarmee terug naar de top
HR
HR

T_Arsenal
Lid 2e elftal

Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 13 december 2009

Souza Faria 11 schreef:

tjonge jonge jonge moeten we daarmee terug naar de top
HR
Zie jij het gebeuren met Manolev,marcello,pieters?

deze jongen heeft in 1 wedstrijdje meer laten zien dan die van ons heel het seizoen!
HR
HR

Dn Oetel
Legende

Uit: 's-Hertogenbosch
Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 29 april 2007

Hij speelde best goed inderdaad.
HR
HR

spielzeug
Jeugdspeler

Uit: Lelystad
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 16 november 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 10 april 2011 om 23:38:32.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: p-jansen@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
wel opportuun idd, wel ben ik voor meer Nederlandse jonge spelers, marcelo vind ik voor die transfersom die hij heeft gekost zeer beperkt.
HR
HR

psvthabest
Basisspeler

Uit: Enschede
Reg.: 1 september 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 11 april 2011 om 15:37:28.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik moet zeggen dat hij zich zéér knap staande hield. Maar op één wedstrijd kan je niet kijken. Laat hem eerst maar eens 10 wedstrijden spelen, kijken wat we er dan nog van vinden.

Maar talent heeft ie.
HR
HR

psvberber Rode kaart: waarschuwing
International

Uit: eindhoven
Vak: West - JJ
Droomaankoop: Oussama Assaidi
Reg.: 9 februari 2010

Mij neef speelde bij hem in de a 1 van Heerenveen heb ook een paar wedstrijden gezien waar hij altijd een van de beste was ,hij vertelde mij ook dat er interesse was van veel (top)clubs uit Europa maar hij nog de stap niet wou maken,hou hem maar goed in de gaten PSV wordt een topper!
HR
HR

carlosz1986
Geselecteerd voor Oranje

Gouweleeuw houdt zich staande tegen Lens: ‘Het ging wel aardig’

SC Heerenveen liet gisteren weer eens zien dat het best een aardige ploeg heeft. Met veel jonge talenten hoopt de ploeg van trainer Ron Jans snel wat constanter te spelen en goede resultaten neer te zetten. Zondag was er weer zo’n uitstekend resultaat, toen er uit bij PSV met 2-2 gelijk werd gespeeld. De meeste aandacht ging uit naar aanvaller Luciano Narsingh, die bepalend was met zijn acties. Maar in de defensie verdiende nog een speler een pluim.

Jeffrey Gouweleeuw mocht namelijk van Jans in de basis starten tegen PSV en deed dit met verve. De negentienjarige verdediger maakte tegen Excelsior zijn debuut en kreeg tot zijn eigen grote verrassing te horen ook tegen PSV te mogen spelen. “Ik had eerlijk gezegd niet gerekend op een basisplaats. De trainer had nog andere opties. Hij had ook Milan Kopic aan de linkerkant kunnen laten spelen”, liet de verdediger weten tegenover de officiële website van SC Heerenveen.

Hij betaalde het vertrouwen van Jans uit en speelde een uitstekend duel, die voor hem vooral in het teken stond van het uitschakelen van Jeremain Lens. En dat deed Gouweleeuw knap. “Ik was hem alleen in de beginfase een keer kwijt, maar voor de rest ging het vrij aardig. Natuurlijk is PSV een goede tegenstander, maar je moet je normaal voorbereiden en uitgaan van eigen kwaliteit.”

De carrière van Gouweleeuw is net begonnen, maar lijkt nu dus al in een stroomversnelling te zitten. De verdediger liet weten dat hij vooralsnog geen moeite heeft gehad om het tempo bij te benen. “Fysiek had ik geen problemen. Je moet alleen 100 procent gefocust zijn. Op dit niveau zijn de spelers net even slimmer en wordt sneller gehandeld. Als je even niet bij de les bent is je tegenstander weg.”
HR
HR

Souza Faria 11
Internationale topspeler

Vak: Oost - W
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 4 april 2010

houdt zich staande en zijn tegenstander scoort. Beetje raar verhaal niet ? Dan kan je net zo goed Michel Verkoelen opstellen zal het ook niet slecht doen.
HR
HR

lindsaywilson
Legende

Reg.: 7 maart 2002

De een geeft talent de kans, de ander niet........
HR
HR

carlosz1986
Geselecteerd voor Oranje

Souza Faria 11 schreef:

houdt zich staande en zijn tegenstander scoort. Beetje raar verhaal niet ? Dan kan je net zo goed Michel Verkoelen opstellen zal het ook niet slecht doen.
HR
Hij werd ook echt uitgespeeld door Lens. Volgens mij heb jij de wedstrijd niet gezien, hij won ieder duel met Lens. De goal was gewoon een lucky goal en totaal niet de schuld van Gouweleeuw. ALS hij dit nivo vasthoud is hij nu al een van de beste verdedigers van de Eredivisie.
HRHR
HR

T_Arsenal
Lid 2e elftal

Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 13 december 2009

souza faria toevallig een vriend van maikel?
Je hebt het wel erg vaak over hem..

ot: tot twente met deze spelers(zie chadli) er weer mee aan de haal gaat.
HR
HR

Paus Bavaria Jupiler I
Nationale topspeler

Uit: Geldrop
Vak: Oost - Y
Droomaankoop: Gary Hooper
Reg.: 6 augustus 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 12 april 2011 om 12:45:00.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Maar wellicht iets te opportunistisch om nu al te zeggend at dit een topper is. Laten we hem volgend seizoen maar eens afkijken.. Dus niet meteen halen.. Dan krijg je weer een Nijlandje. :pul
HR
HR

carlosz1986
Geselecteerd voor Oranje

Paus Bavaria Jupiler I schreef:

Maar wellicht iets te opportunistisch om nu al te zeggend at dit een topper is. Laten we hem volgend seizoen maar eens afkijken.. Dus niet meteen halen.. Dan krijg je weer een Nijlandje. :pul
HR
Inderdaad laten we wachten tot dat hij een contract tekent tot 2015 en hem dan volgend jaar kopen voor een bedrag net zoals Nijland (4 miljoen) in plaats van aan het eind van dit seizoen voor 3 a 4 ton. :idee
HR
HR

Massimo
Vedette

Reg.: 4 juni 2009

T_Arsenal schreef:

souza faria toevallig een vriend van maikel?
Je hebt het wel erg vaak over hem..

ot: tot twente met deze spelers(zie chadli) er weer mee aan de haal gaat.
HR
De eerste keer dat die Souza wat opschrijft wat enigzins neutraal, laat staan positief is, zal Feyenoord al weer een keer kampioen zijn geworden.
HR
HR

Go Hutchinson!
Legende

Droomaankoop: Magnus Wolff Eikrem
Reg.: 3 mei 2007

Talentvol, kan redelijk opbouwen en opzich goede voetballende verdediger..

Maar is er nog laaaang niet, al speelde hij ook tegen Ajax opzich redelijk. Loopt alleen totaal niet bij Heerenveen achterin, geven per wedstrijd 5 opgelegde kansen weg dus is moeilijk oordelen..
HR
HR

FritskePhilips
Legende

Uit: Boxtel
Reg.: 29 juli 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 3 mei 2011 om 09:44:05.  Profiel  Stuur een privébericht  ICQ 134  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Maar de keerzijde van de medaille is; nu nog haalbaar, volgend jaar winter niet meer. Ik vind dat PSV er wel weer eens ouderwets snel bij mag zijn en deze jongen binnen mag halen. Kost nu nog erg weinig aan transfersom en salaris, en hetgeen wat je er nu in investeerd is in de toekomst redelijk makkelijk terug te verdienen bij een eventuele transfer. Ook als Gouweleeuw niet geheel slaagt.

Andere constructie zou kunnen zijn: kopen en een jaar verhuren. Maar dat heeft weer als keerzijde dat je geld gaat investeren in een speler die niet direct beschikbaar is, terwijl daar wel de prioriteit ligt.
HR
HR

Sneaky Bastard
Legende

Uit: Hellmond
Vak: Oost - X
Reg.: 4 augustus 2005

FritskePhilips schreef:

Maar de keerzijde van de medaille is; nu nog haalbaar, volgend jaar winter niet meer. Ik vind dat PSV er wel weer eens ouderwets snel bij mag zijn en deze jongen binnen mag halen. Kost nu nog erg weinig aan transfersom en salaris, en hetgeen wat je er nu in investeerd is in de toekomst redelijk makkelijk terug te verdienen bij een eventuele transfer. Ook als Gouweleeuw niet geheel slaagt.

Andere constructie zou kunnen zijn: kopen en een jaar verhuren. Maar dat heeft weer als keerzijde dat je geld gaat investeren in een speler die niet direct beschikbaar is, terwijl daar wel de prioriteit ligt.HR
Dat deed PSV vroeger heel vaak, maar daar is nu het geld niet voor. De beperkte centjes die PSV heeft moet direct in de selectie ipv indirect. Helaas want ik vond dat altijd een goede deal, redelijk goedkoop kopen, 1 of 2 jaar terug verhuren en dan heb je een speler die zo in de basis kan.
HR
HR

FritskePhilips
Legende

Uit: Boxtel
Reg.: 29 juli 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 3 mei 2011 om 10:11:07.  Profiel  Stuur een privébericht  ICQ 134  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dat zeg ik dus ook, maar dan in een ietwat andere bewoording. Maar bedankt voor de confirmatie. ;)
HR
HR
Leuke speler, heb hem tegen Ajax een paar prachtige lange ballen zien geven.
HR
HR

VTI
Legende

Uit: Tilburg
Reg.: 26 april 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 mei 2011 om 19:23:46.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Is me in een paar wedstrijden opgevallen dit seizoen. Tegen PSV vond ik hem ook helemaal niet slecht spelen bijvoorbeeld. Is een interessante jongen voor erbij mits je geen eigen jeugd kunt laten doorstromen
HR
HR

Paulus PSV
Regelmatige invaller

Uit: Schagen
Vak: Noord - S
Droomaankoop: Jeffrey Gouweleeuw
Reg.: 8 juli 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 mei 2011 om 23:59:26.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: paulhoosemans@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Als ik PSV was zou ik Gouweleeuw kopen van Heerenveen en Marcelo als miskoop beschouwen.
Hij kan heel goed worden met Bouma of Pieters naast hem!
Mijn droom-verdediging: Leeuwin-Gouweleeuw-Pieters-Bouma.

Ps. voor het gemak heb ik Leeuwin er alvast bij gezet, want ook dat lijkt mij een groot talent. Ik denk dat PSV niet meer kan kijken naar 'gearriveerde talenten' want die zijn gewoon te duur. Maar talenten kan PSV nog wel halen.
En dan denk ik aan Leeuwin en Gouweleeuw!
Als PSV dan ook nog Roorda en Toornstra haalt ben ik super gelukkig als ik de opstelling hoor/lees! De laatste maanden schaam ik me voor namen als Isaksson, Manolev, Marcelo.....

En wat is jullie mening? Die wil ik graag horen.
HR
HR

VTI
Legende

Uit: Tilburg
Reg.: 26 april 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 mei 2011 om 21:29:43.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Paulus PSV schreef:

Als ik PSV was zou ik Gouweleeuw kopen van Heerenveen en Marcelo als miskoop beschouwen.
Hij kan heel goed worden met Bouma of Pieters naast hem!
Mijn droom-verdediging: Leeuwin-Gouweleeuw-Pieters-Bouma.

Ps. voor het gemak heb ik Leeuwin er alvast bij gezet, want ook dat lijkt mij een groot talent. Ik denk dat PSV niet meer kan kijken naar 'gearriveerde talenten' want die zijn gewoon te duur. Maar talenten kan PSV nog wel halen.
En dan denk ik aan Leeuwin en Gouweleeuw!
Als PSV dan ook nog Roorda en Toornstra haalt ben ik super gelukkig als ik de opstelling hoor/lees! De laatste maanden schaam ik me voor namen als Isaksson, Manolev, Marcelo.....

En wat is jullie mening? Die wil ik graag horen.
HR
Leeuwin vond ik in de wedstrijden dit seizoen eigenlijk vooral opvallen als zwakke, domme en trage voetballer, niet bepaald iemand die ik als groot talent zou bestempelen, maar eerder als een complete karikatuur op een voetballer. De rust in het spel van Gouweleeuw, zeker in de altijd van samenstelling wisselende onzekere verdediging van zijn club vind ik een groot pluspunt en toont m.i. kwaliteit aan.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » Aankoopbeleid » Jeffrey Gouweleeuw

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Moet PSV zich vooral richten op Nederlandstaligen bij het aankoopbeleid?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 14,5% dat FC Emmen wint van De Graafschap. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van SKN St Pölten-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!