PSV Netwerk
vrijdag 18 mei 2012 - 02:50                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Aankoopbeleid » Jordy Clasie

HR

Deze topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4 »

HR

Hutch
Basisspeler

Vak: -
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 10 mei 2011

Jordy Clasie

forumillustratie

Club: Feyenoord
Geboortedatum: 27 juli 1991
Geboorteplaats: Haarlem (Nederland)
Nationaliteit: Nederland
Lengte: 1.69 m
Gewicht: 69 kg
Positie: Middenvelder

2010/2011 Excelsior 32 2
2011/2012 Feyenoord 10 0

Ik verbaasde me erover dat hij nog geen eigen topic had. Was fenomenaal vanmiddag. Altijd de voetballende oplossing zoeken, goede trap, altijd aanspeelbaar en speelde ook Eriksen uit de wedstrijd. Qua manier van spelen lijkt hij echt op Xavi.

Ik wil niet zeggen dat PSV hem direct moet halen, het middenveld heeft ook totaal niet de prioriteit. Maar dit is wel een leuke, jonge voetballer om in de gaten te houden.

[Dit bericht is veranderd door Hutch (op 23 oktober 2011 15:54:42).]
HR
HR

Tamataaa!
Lid 2e elftal

Droomaankoop: -
Reg.: 31 juli 2011

Haha de supporters van Feyenoord blazen ons stadion op als we die gast daar weghalen. Moeten we ook niet willen, volgend jaar voor vBommel gaan. En dan niet de ontwikkeling van Ojo en Ritzmaier blokkeren door nog een speler te gaan halen.

Speelde indd erg sterk vandaag.
HR
HR

DWGM
Regelmatige invaller

Reg.: 25 mei 2011

Zijn contract loopt toch komende zomer af?

Als we hem nemen moeten we misschien ook onze verzekering ophogen, voor het geval dat het tuig uit Rotterdam naar Eindhoven komt.
HR
HR

Tompsv18
Legende

Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 7 augustus 2007

We hebben middenvelders genoeg, maar wel een prima speler inderdaad. Erg leuk om naar te kijken, betwijfel alleen of hij de echte top aankan.

[Dit bericht is veranderd door Tompsv18 (op 23 oktober 2011 14:56:57).]
HR
HR

Thoresen KONING
Legende

Uit: Breda
Vak: Noord - PR
Droomaankoop: Heurelho Da Silva Gomes
Reg.: 23 augustus 2001

Speelde vandaag erg sterk. Het is eigenlijk de eerste keer dat ik een volledige wedstrijd van Feyenoord zag dit seizoen. Hij was zowel verdigend lekker fel en won zijn duels, als ook aan de bal prima. Op een gegeven moment verovert hij met rechts, en krult met links de bal met de linkerspits mee, erg mooi. Wie weet iemand om in de gaten te houden.
HR
HR

Bujis
Internationale topspeler

Droomaankoop: Maarten Martens
Reg.: 6 augustus 2009

Slimme voetballer, maar te klein in mijn ogen. Zo'n lengte kan je alleen compenseren als je iets heel speciaals hebt, en dat heeft hij niet. Voor dit Feyenoord wel een prima voetballer overigens.
HR
HR

Thoresen KONING
Legende

Vak: Noord - PR
Droomaankoop: Heurelho Da Silva Gomes
Reg.: 23 augustus 2001

quote:HR
Bujis schreef:

Slimme voetballer, maar te klein in mijn ogen. Zo'n lengte kan je alleen compenseren als je iets heel speciaals hebt, en dat heeft hij niet. Voor dit Feyenoord wel een prima voetballer overigens.
HR
Buijs, ken je Engelaar?
HR
HR

Bujis
Internationale topspeler

Droomaankoop: Maarten Martens
Reg.: 6 augustus 2009

Nee.....zegt me niks, die naam.
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 23 oktober 2011 om 15:44:46.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
forumillustratie

Hutch, misschien kun je er deze foto nog bij plaatsen.
HR
HR

Hutch
Basisspeler

Zoals u wenst;)
HR
HR

RodrigoCosta
Legende

Vak: Oost - XX
Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 3 september 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 23 oktober 2011 om 16:58:52.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Het is een bijtertje met een goede passing, maar ik zie hem nog niet als een speler voor het niveau PSV op dit moment.
HR
HR

Mikelvb
Veelbelovend talent

Reg.: 17 februari 2011

Speelde een uitstekende wedstrijd vandaag
HR
HR

De sterspeler
Legende

Reg.: 30 augustus 2007

Speelde een prima wedstrijd dat zeker.
Maar ik zie de komende jaren echt totaal geen noodzaak voor PSV om hem te willen halen.
Strootman doet precies hetzelfde en heeft meer talent en v Bommel schijnt terug te komen.
HRHR
HR

PSVeindhoven040
Bankzitter

Droomaankoop: Nick Viergever
Reg.: 27 januari 2010

Goede speler. Sterk in duels en aan de bal. Maar PSV moet dit soort spelers niet halen, eerst de eigen jeugd!
HR
HR

Luc_Nilis10
Legende

Reg.: 28 augustus 2007

Go speler, typische Feyenoorder. Niet nodig op dit moment.
HR
HR

Rickardoko
Legende

Uit: Kollum/Apeldoorn
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 9 juli 2006

Een zeer talentvolle jongen maar is bij PSV gewoon niet nodig. Ik vind ook niet dat PSV dat Feyenoord aan kan doen. Die club lijkt echt weer op de weg terug te zijn en dat is geweldig voor ze. Het is ze van harte gegund en ik hoop dat Nederland met Clasie weer een toekomstige topper erbij krijgt.
HR
HR

Barttt
Aanstormend talent

Uit: Eindje
Droomaankoop: Dusan Tadic
Reg.: 20 april 2010

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 24 oktober 2011 om 21:19:00.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
weer zon kleine spelers, laat maar.
HR
HR

10. Georginio Wijnaldum
Internationale topspeler

Uit: Roosendaal
Vak: Zuid - C
Reg.: 21 oktober 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 25 oktober 2011 om 08:45:52.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: svendeboer@live.nl  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Hutch schreef:

Jordy Clasie

(plaatje)

Club: Feyenoord
Geboortedatum: 27 juli 1991
Geboorteplaats: Haarlem (Nederland)
Nationaliteit: Nederland
Lengte: 1.69 m
Gewicht: 69 kg
Positie: Middenvelder

2010/2011 Excelsior 32 2
2011/2012 Feyenoord 10 0

Ik verbaasde me erover dat hij nog geen eigen topic had. Was fenomenaal vanmiddag. Altijd de voetballende oplossing zoeken, goede trap, altijd aanspeelbaar en speelde ook Eriksen uit de wedstrijd. Qua manier van spelen lijkt hij echt op Xavi.

Ik wil niet zeggen dat PSV hem direct moet halen, het middenveld heeft ook totaal niet de prioriteit. Maar dit is wel een leuke, jonge voetballer om in de gaten te houden.
HR
Zijn idool is ook Xavi. Er stond eerst een interview met hem in de VI en hij wilde graag ook Xavi zijn.

Maar het is inderdaad iemand om in de gaten te houden, prima speler.
HR
HR

Hutch
Basisspeler

Ook weer heel sterk vandaag. Veel balveroveringen en mooie passes.
HR
HR

Sir Tinus
Legende

Uit: Valkenswaard
Vak: Zuid - A
Reg.: 15 april 2005

Ik weet het niet. Ben zeker nog niet overtuigd dat hij een stap verder kan maken dan Feyenoord.
HR
HR

Al Bundy
Internationale topspeler

Uit: Amersfoort
Reg.: 6 juni 2009

Speelde een hele goede wedstrijd, had het hele middenveld in handen.
HR
HR

Maan
Meervoudig international

Uit: Eindhoven & Heeze
Reg.: 7 juli 2010

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 januari 2012 om 19:32:28.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Vond deze speler altijd er overschat. Maar man o man wat speelde hij goed vandaag. Gebruikt zijn kleine lichaam erg goed om zich sterk te maken en strooit met perfecte passes. Is nog erg jong en lijkt qua uitstraling nog echt een kind maar hij gaat zich zeker doorontwikkelen bij Feyenoord en die gaan daar veel plezier aan beleven.
HR
HR

Paus Bavaria Jupiler I
International

Uit: Geldrop
Vak: Oost - Y
Reg.: 6 augustus 2008

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 30 januari 2012 om 14:53:26.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Vorig seizoen speelde hij ook goed bij Excelsior. Wellicht dat PSV hem kan overnemen en nog een aantal jaren laten rijpen bij Feyenoord. Want al vertrekt Toivonen na dit seizoen, garantie voor speeltijd heeft hij niet bij PSV. Bij F'noord zal dat makkelijker gaan. Dan wel in zijn contract zetten dat hij niet tegen PSV mag spelen (á la Drenthe bij Real toentertijd)
HR
HR

mickjagger
Bankzitter

Reg.: 16 december 2010

Paus Bavaria Jupiler I schreef:

Vorig seizoen speelde hij ook goed bij Excelsior. Wellicht dat PSV hem kan overnemen en nog een aantal jaren laten rijpen bij Feyenoord. Want al vertrekt Toivonen na dit seizoen, garantie voor speeltijd heeft hij niet bij PSV. Bij F'noord zal dat makkelijker gaan. Dan wel in zijn contract zetten dat hij niet tegen PSV mag spelen (á la Drenthe bij Real toentertijd)
HR
Prima speler, zou prima naast Strootman bij PSV passen, maar we gaan toch geen transfervrije speler van Feyenoord 'stelen'. Dat zou echt schandalig zijn. Transfers tussen de topclubs zijn prima, maar niet transfervrij (tenzij wederzijdse toestemming)

Daarnaast het niet tegen PSV spelen is helemaal een raar idee.
HR
HR

4. Alex De Tank
Internationale topspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 juni 2006

Clasie is inderdaad een goede speler, stak er bij Excelsior al bovenuit. Maar voor PSV is hij onhaalbaar, gezien zijn contract tot 2015 en het feit dat Feyenoord niet zo snel meer spelers laat vertrekken naar andere Nederlandse ploegen.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » Aankoopbeleid » Jordy Clasie

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is PSV met Advocaat en Van Bommel erbij favoriet voor de titel volgend jaar?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 78,8% dat VVV Venlo wint van Helmond Sport. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.