PSV Netwerk
donderdag 27 april 2017 - 13:07                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Aankoopbeleid » Vincent Janssen

HR

Deze topic is open en bestaat uit 26 pagina's: « 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 »

HR

ruuddevil
Vedette

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 1 januari 2006

Denk ook niet dat hij haalbaar is, die moet eerst nog mislukken in Frankrijk of Duitsland voordat hij met hangende pootjes terug komt.

Het was niet moeilijk te voorspellen dat de stap naar Tottenham te groot was, maar dat het zo'n fiasco zou worden had ik niet verwacht. Geen enkel doelpunt afgezien van een paar strafschoppen en halverwege het seizoen al niet meer bij de selectie. Dat betekent gewoon afgeschreven.
HRHR
HR

Red Bastard
Speler buitenlandse topclub

Droomaankoop: Tim Matavz
Reg.: 27 oktober 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 22 januari 2017 om 15:52:08.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Speler van AZ, niet doen! Buiten Alkmaar is het alleen maar bagger op een enkeling na.
HR
HR

Johann Vogel
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Andrés Guardado
Reg.: 5 juni 2006

Beetje vreemd dat dit topic nog steeds verschijnt. Die jongen heeft afgelopen zomer een hele bewuste keuze gemaakt voor Tottenham. Daar kan je van vinden wat je wilt, eenieder heeft zijn zegje daarover gedaan. Dat hij op dit moment flink tekort komt is duidelijk, maar hij en de club hebben al aangegeven dat hij deze winter niet vertrekt. Lijkt mij ook niet meer dan terecht. Dat hij nu een paar keer er niet bij zit is voor hem vervelend, maar om dan gelijk als een klein kind te gaan janken om een transfer zou getuigen van een slechte mentaliteit. Die jongen heeft er meer aan om zal wat in ze anonimiteit verdwijnen de komende tijd. Tijd voor hem om keihard in stilite te gaan werken aan zijn zwakke punten en op trainingen zich te laten zien. In de FA Cup en EL komen vast kansen om zichzelf te laten zien indien hij op trainingen progressie toont.
HR
HR

voskat
WK Ster

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - PP
Reg.: 17 augustus 2000

quote:HR
Red Bastard schreef:

Speler van AZ, niet doen! Buiten Alkmaar is het alleen maar bagger op een enkeling na.
HR
Bestaat dit bijgeloof nou nog steeds? :I
HR
HR

PCS
Mister PSV
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Uit: Sydney
Vak: West - H
Reg.: 27 februari 2003

Johann Vogel schreef:

Beetje vreemd dat dit topic nog steeds verschijnt.
HR
Nee hoor, helemaal niet. Mensen zien dat ie het (nu) niet redt bij Spurs. Dan is het logisch, kijk maar naar Memphis, dat club/speler naar een (tijdelijke) oplossing gaan zoeken. Een oplossing kan een verhuur naar zijn vertrouwde omgeving zijn, maar dan wel net een stapje hoger ---> Een Nederlandse topclub dus.

Ik zie dit ook niet gebeuren hoor, aangezien we, ondanks ie niet in vorm is, Luuk De Jong (en Locadia die terugkomt), maar ik snap best dat een topic over Janssen 'hoog' staat.
HR
HR

Johann Vogel
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Andrés Guardado
Reg.: 5 juni 2006

PCS schreef:

(...)

Nee hoor, helemaal niet. Mensen zien dat ie het (nu) niet redt bij Spurs. Dan is het logisch, kijk maar naar Memphis, dat club/speler naar een (tijdelijke) oplossing gaan zoeken. Een oplossing kan een verhuur naar zijn vertrouwde omgeving zijn, maar dan wel net een stapje hoger ---> Een Nederlandse topclub dus.

Ik zie dit ook niet gebeuren hoor, aangezien we, ondanks ie niet in vorm is, Luuk De Jong (en Locadia die terugkomt), maar ik snap best dat een topic over Janssen 'hoog' staat.
HR
Memphis zat alleen wel wat langer bij zijn club. Janssen zit er amper zes maanden, is ook gehaald met het idee om achter eerste spits Kane zich te ontwikkelen. Om dan na een half jaar al de handdoek in de ring te gooien zou zeer zwak van hem zijn. Overigens, speler en trainer hebben al aangegeven dat hij gewoon blijft, dus elke specultatie over een transfer is onzinnig. Het is duidelijk dat hij in de hierarchie gedaald is, en voor hem zaak om de komende maanden in zichzelf te investeren door aan de slag te gaan op trainingen om zijn zwakke punten te verbeteren.

Mocht er een transfer plaatsvinden dan zal dat op zijn vroegst komende zomer zijn. Gezien het feit dat hij net in het buitenland zit, zijn status als international en zijn salaris lijkt mij Nederland vrijwel uitgesloten. Ik denk dat het eerder een verhuur aan een andere PL ploeg wordt en als ze het echt niet in hem zien een verkoop aan een BL of Serie A club of een club als bijvoorbeeld Porto.
HR
HR

Juancho
Mister PSV

Reg.: 26 april 2002

Half jaartje huren met optie tot koop zou ik wel toejuichen. Tis een spits die evt. met Luuk kan spelen en voor komend seizoen ben je dan ook gelijk klaar. Maar neem aan dat Tottenham wel minimaal de helft terug wil en PSV gaat dat natuurlijk nooit betalen.
HR
HR

DJX
Debutant Oranje

Uit: Eindhoven
Reg.: 11 augustus 2002

Juancho schreef:

Half jaartje huren met optie tot koop zou ik wel toejuichen. Tis een spits die evt. met Luuk kan spelen en voor komend seizoen ben je dan ook gelijk klaar. Maar neem aan dat Tottenham wel minimaal de helft terug wil en PSV gaat dat natuurlijk nooit betalen.
HR
De helft? Ik denk niet dat ze hem voor minder dan 16 miljoen laten gaan.
Daarbij heeft Janssen al aangegeven dat hij niet weg wil

De voormalig spits van Almere City en AZ denkt niet aan een vertrek bij de huidige nummer twee van de Premier League. "Afgelopen zomer heeft Vincent een bewuste keuze gemaakt. Hij heeft een langdurig contract getekend bij een mooie club met goede faciliteiten en een goede trainer. Hij gaat volledig voor zijn kans bij Spurs. Tot zijn blessure heeft hij ook in iedere wedstrijd speeltijd gehad. Hij heeft het er nog goed naar zijn zin en hij probeert nu zijn kans te pakken."HR
HR
HR

Juancho
Mister PSV

Uiteraard, hij is er net een half jaar. Maar als de Spurs na dit seizoen denkt, dit wordt hem niet halen ze gewoon een nieuwe (top)spits. Moet je dan eens zien hoe snel Janssen weer weg wil. Hij gaat van alles (topscoorder ED + 1e spits oranje) naar niets (bankzitter en plek bij oranje kwijt).

Alles hangt af van wat Tottenham gaat doen. Een jaartje verhuur aan PSV zou zo slecht nog niet zijn. Uiteraard wel met een optie tot koop voor PSV :B
HR
HR

Aogo
Debutant Oranje

Reg.: 3 januari 2012

Scoorde vandaag in de FA Cup, wéér via een strafschop.
HR
HR

b0ws3r
Jeugdspeler PSV

Reg.: 24 januari 2008

Spurs heeft waarschijnlijk weer een nieuwe aanvaller aangetrokken. Janssen zou hierdoor 3e keuze worden. Hopelijk kan psv hem een half jaar huren!
HR
HR

Red Bastard

Droomaankoop: Tim Matavz
Reg.: 27 oktober 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 31 januari 2017 om 14:19:28.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ongeloveloos dat velen een versterking zien in een speler die een half jaar heeft gepresteerd en bij Tottenham op de tribune zit, en ook niet in de basis staat als de reserves worden opgesteld in de FA-cup.
HR
HR

Dylan Dog
Ster van het EK

Vak: Noord - PR
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 12 januari 1999

Red Bastard schreef:

Ongeloveloos dat velen een versterking zien in een speler die een half jaar heeft gepresteerd en bij Tottenham op de tribune zit, en ook niet in de basis staat als de reserves worden opgesteld in de FA-cup.
HR
Precies en die er in 18 wedstrijden in onze competitie er maar 24 inlegde. Gelukkig hebben we voorin een nummer 9 die aan de lopende band scoort, een valse spits die in bloedvorm is, twee snelle rechtsbuitens en een backup nummer 9 die ook op links kan spelen die dit jaar al meer dan 18 wedstrijden speelde. Oh en een gigantisch talent op links dat nu al beter is dan Messi.
HR
HR

glasman
Selectiespeler PSV 1

Reg.: 18 mei 2007

Dylan Dog schreef:

(...)

Precies en die er in 18 wedstrijden in onze competitie er maar 24 inlegde. Gelukkig hebben we voorin een nummer 9 die aan de lopende band scoort, een valse spits die in bloedvorm is, twee snelle rechtsbuitens en een backup nummer 9 die ook op links kan spelen die dit jaar al meer dan 18 wedstrijden speelde. Oh en een gigantisch talent op links dat nu al beter is dan Messi.
HR
Je vergeet wel 1 ding. Ook dat van jansen was vorig seizoen. Dit seizoen wil het bij jansen ook niet lukken. En zit nu af en toe zelfs op de tribune. Stel dat luuk dit seizoen ergens anders had gespeeld laten we zeggen bij de spurs. En hij zat daar nu op de tribune. Had je hem dan een half seizoen willen huren. Want ook luuk scoorde vorig seizoen aan de lopende band. Dus ja het is allemaal te makkelijk, om meteen te denken dat het met jansen wel in eens gaat lopen.
HR
HR

Sir tinus
Legende

Uit: Valkenswaard
Vak: Zuid - A
Reg.: 15 april 2005

Als we Janssen een half jaar met optie kunnen huren ben ik dol en dolblij. Mag ook prima wat kosten wat mij betreft en dan over naar 4-4-2.
HR
HR

vaio
Vaste international Oranje

Uit: Dongen
Vak: Noord - O
Reg.: 8 oktober 2005

Weet in elk geval een pingel binnen te schieten zag ik afgelopen weekend.. (al was het close..)
HR
HR

Juancho
Mister PSV

Perfecte opvolger wat mij betreft voor de Jong komend seizoen. Is misschien net iets completer als Luuk die op zijn beurt weer wat meer specifieke kwaliteiten heeft.

Denk dat Jansen uitstekend bij PSV zou passen, zowel als je iets meer op de counter speelt als gewoon als spits in 4-3-3. Zoals gezegd, vrij complete spits die nu alleen niets in de (sub)top van Engeland te zoeken heeft. Ik begrijp dat hij het gewoon wilde proberen maar Tottenham is gewoon te vroeg voor hem. Ff 2 of 3 jaar ontwikkelen bij PSV, vaste spits van Oranje worden en dan weer eens kijken :ja
HR
HR

Gringo
Ster van het EK

Reg.: 28 december 2005

Juancho schreef:

Perfecte opvolger wat mij betreft voor de Jong komend seizoen. Is misschien net iets completer als Luuk die op zijn beurt weer wat meer specifieke kwaliteiten heeft.

Denk dat Jansen uitstekend bij PSV zou passen, zowel als je iets meer op de counter speelt als gewoon als spits in 4-3-3. Zoals gezegd, vrij complete spits die nu alleen niets in de (sub)top van Engeland te zoeken heeft. Ik begrijp dat hij het gewoon wilde proberen maar Tottenham is gewoon te vroeg voor hem. Ff 2 of 3 jaar ontwikkelen bij PSV, vaste spits van Oranje worden en dan weer eens kijken :ja
HR
Zou het graag zien gebeuren maar denk dat hij eerder voor een verhuurperiode in het buitenland zal kiezen. Ook Tottenham zie ik niet over 1 jaar 50-70% verlies lijden op een speler.

Maar goed, niet geschoten ...
HR
HR

Juancho
Mister PSV

Gringo schreef:

(...)

Zou het graag zien gebeuren maar denk dat hij eerder voor een verhuurperiode in het buitenland zal kiezen. Ook Tottenham zie ik niet over 1 jaar 50-70% verlies lijden op een speler.

Maar goed, niet geschoten ...
HR
Ik ook niet maar wellicht kan je er een soort van Bruma/Alex constructie van maken. Dat Tottenham in principe altijd recht heeft om hem bijv. na 2 seizoenen terug te kopen als eerste partij. Als ze echt veel vertrouwen in hem hebben kan dat wellicht een goede oplossing zijn. Dus voor een leuk en betaalbaar bedrag aan PSV verkopen, 2 jaar ontwikkelen en dan voor een iets hoger bedrag kunnen terug kopen.
HR
HR

Zizou

Reg.: 13 april 2000

Ook nu Kane geblesseerd is gewoon op de bank. Dit niveau is gewoon te hoog gegrepen voor hem en vraag me nu af of hij het bij PSV wel structureel en in grote wedstrijden goed zoun doen. De vraag is ook hoeveel verlies de Spurs op hem willen lijden.
HR
HR

Daguardo
Mister PSV

Reg.: 14 januari 1999

Zizou schreef:

Ook nu Kane geblesseerd is gewoon op de bank. Dit niveau is gewoon te hoog gegrepen voor hem en vraag me nu af of hij het bij PSV wel structureel en in grote wedstrijden goed zoun doen. De vraag is ook hoeveel verlies de Spurs op hem willen lijden.
HR
Denk dat hij voor PSV wel gewoon van waarde zou zijn. Misschien eerst een jaartje huren?
HR
HR

Jorgpsv
Jeugdspeler PSV

Uit: Veldhoven
Vak: West - J
Droomaankoop: Arjen Robben
Reg.: 3 oktober 2016

Ik hoop dat Locadia eerst de kans krijgt in de spits, als Luuk de Jong deze zomer verkast. Of Philip moet volgend jaar ook 442 spelen dan is er plek genoeg voor Janssen erbij. Denk alleen wel dat er teruggedraaid wordt naar de 433 als van Ginkel en Siem de Jong zijn teruggekeerd.
HR
HR

RaJitsu
Legende

Uit: Den Bosch
Vak: West - K
Reg.: 4 mei 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 maart 2017 om 23:00:42.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 81036971  MSN: rajitsu@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Jorgpsv schreef:

Ik hoop dat Locadia eerst de kans krijgt in de spits, als Luuk de Jong deze zomer verkast. Of Philip moet volgend jaar ook 442 spelen dan is er plek genoeg voor Janssen erbij. Denk alleen wel dat er teruggedraaid wordt naar de 433 als van Ginkel en Siem de Jong zijn teruggekeerd.
HR
Afgelopen weekend werd er toch ook gewoon 4-3-3 gespeeld? Dit is gewoon logica in de ogen van Cocu. Jammer, want ik had graag gezien dat Locadia een kans kreeg in een dergelijk systeem.
HR
HR

Sir tinus
Legende

Uit: Valkenswaard
Vak: Zuid - A
Reg.: 15 april 2005

Janssen en Locadia zouden elkaar prima aanvullen denk ik. We hebben geluk dat Ajax Dolberg heeft en Feyenoord Jorgensen want anders hield ik mijn hart vast als ze Janssen zouden kunnen kopen.

Stel er komt een zotteke die 5 a 6 miljoen wil betalen voor De Jong dan mag PSV van mij best 10 a 12 miljoen neerklappen voor Janssen.
HR
HR

Juancho
Mister PSV

Eens. Janssen is een stuk completer als Locadia als je praat over het systeem van Cocu. Locadia is toch een totaal ander type, veel meer een echte 9.

Wellicht kan je hem eerst een jaar huren met optie tot koop of dergelijke. Of een goede afspraak maken met de Spurs dat ze hem altijd na 2 jaar als eerste kunnen terugkopen. Beetje zoals met Bruma ook was afgesproken.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 26 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » Aankoopbeleid » Vincent Janssen

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Zal PSV erin slagen Marco van Ginkel te behouden in de zomer?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 22,1% dat NEC wint van AZ. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van FC Groningen-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!