PSV Netwerk
vrijdag 28 april 2017 - 22:00                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Aankoopbeleid » Vincent Janssen

HR

Deze topic is open en bestaat uit 26 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 26 »

HR

TomPSV.
Vedette

Vak: -
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 7 augustus 2007

Voornaam: Vincent
Achternaam: Janssen
Nationaliteit: Nederlands
Geboortedatum: 15 juni 1994
Club: AZ
Positie: Spits

Deze speler verdient nu toch wel zijn eigen topic. Hij heeft er dit seizoen al 12 gemaakt in 21 competitiewedstrijden en ook bij Jong Oranje doet hij het goed (6 goals in 5 wedstrijden). Ik ben wel een fan van hem. Sterk aanspeelpunt, werkt hard, goed schot en echt een neusje voor de goal. De Jong zal komende zomer waarschijnlijk vertrekken naar een mooie club uit het buitenland en dan lijkt Janssen mij de ideale speler om met Locadia te gaan concurreren voor een basisplaats.

HRHR
HR

Marasj
Talent jeugd PSV

Droomaankoop: -
Reg.: 16 oktober 2015

Van het weekend een hattrick nu weer twee dus 5 goals in 2 wedstrijden erbij.

Zoals je zegt 12 in 21. Ik zeg hij haalt de 20 dit seizoen.
HR
HR

Jaix
Nationale topspeler

Uit: Helmond
Vak: West - H
Reg.: 21 maart 2000

Vind het een echte PSV speler en zeker een goede kandidaat om met Locadia te strijden voor de spits positie. Zit een goeie kop op met Brabantse tongval (Top Oss)

Groeibriljantje, maar ligt schijnbaar nog lang vast.

Verbaasde me er al over dat hij nog geen eigen topic had
HR
HR

Mr.Unibet
Meervoudig international

Uit: Eindhoven
Reg.: 4 juli 2004

Echt bij lange na nog geen PSV-materiaal.
HR
HR

P-S-V 040
Speler Jong PSV

Uit: 's-Hertogenbosch
Reg.: 23 april 2010

Gevalletje Sibon,Berg etc. leuk voor een subtopper maar bij lange na geen :psv materiaal.
HR
HR

Jaix
Nationale topspeler

Zijn anders echt geen frommel goals die hij maakte. Stond zondag ook een partij goed te kaatsen met medespelers. Misschien was die wedstrijd zijn top, misschien kan hij nog beter.

In elk geval iets voor Marcel om in de gaten te houden
HR
HR

Johann Vogel
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Andrés Guardado
Reg.: 5 juni 2006

Ik vind dat sommige hierboven wel erg snel deze jongen af serveert. Ik kijk vaak naar AZ, ook af en te in het stadion. Maar deze jongen kwam in de zomer van Almere uit de JL en als je ziet hoe hij zich in zijn eerste seizoen in de Eredivisie staande houdt, dan is dat hartstikke knap. Nu valt hij natuurlijk extra op door zes goals in de laatste drie wedstrijden. Maar als je ziet, hij maakt echt spitsengoals, is redelijk tweebenig, is negentig minuten bezig en is erg lastig voor de verdediging van de tegenstander en kan een bal vasthouden voorin. Toch allemaal hele nuttige eigenschappen voor een spits. Ik zie niet zo heel veel betere spitsen in de Eredivisie. Natuurlijk betekent dat niet dat je gelijk moet gaan kopen. Maar hij als ook van Overeem zijn echt spelers om in de gaten te houden. Wat bovendien een voordeel is dat AZ ook Europees heeft gespeeld. Deze Janssen bijvoorbeeld heeft in tien Europese wedstrijden bijvoorbeeld vier keer gescoord, om ook te illustreren dat hij niet alleen tegen kleine Eredivisieclubs scoort.
HR
HR

KevinStrootman1990
Debutant Oranje

Reg.: 31 oktober 2011

Is beter dan Locadia, mijns inziens. Het is geen De Jong maar kan het zeker nog wel worden.
HR
HR

Jaix
Nationale topspeler

Maar hier gaat AZ zeker de hoofdprijs voor vragen. Ligt volgens mij vast tot zomer 2019
HR
HR

okido!
Internationale topspeler

Uit: Eindhoven
Reg.: 27 juni 2008

Daar zit geen flutgoal bij in die compilatie.

Die jongen heeft het. Kan ik niet langs of onder de keeper schieten? Nou dan maar snoeihard in het dak.

Poehee.

Voorzichtige avances met het oog op de toekomst zouden niet slecht zijn.

[Dit bericht is veranderd door okido! (op 27 januari 2016 23:49:24).]
HR
HR

13895685
Talent jeugd PSV

Reg.: 9 oktober 2013

Topic bestond al en deze is persoonlijk gescout door lid genaamd 13895685, dat je het effe weet!

http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/5827.php#post575371
HR
HR

Skywalker
Vaste international Oranje

Uit: Tatooine
Droomaankoop: Darth Vader
Reg.: 27 september 2007

quote:HR
13895685 schreef:

Topic bestond al en deze is persoonlijk gescout door lid genaamd 13895685, dat je het effe weet!

http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/5827.php#post575371
HR
Hoe je daar wordt afgezeken is echt te treurig.

KIO
Ik weet niet of het serieus bedoeld is maar dit zijn dus absoluut geen potentiele topspelers. Die komen niet eens in de buurt van een eredivisie speler. HR

RodrigoCosta
Fantastisch jongen. Koop een seizoenskaart. Geen van de drie, ook Janssen niet, komt ook maar in de buurt van het PSV-niveau. HR

the alchemist
13895685,eerst tot tien tellen,ipv te raaskallen als een kip zonder kop. HR
:D :D :D Graag reacties van deze heren!
HR
HR

Demenkovets
Mister PSV

Uit: IJsselmuiden
Reg.: 8 april 1999

Maar hoe gaat het met Ricardo Kip en Hoefdraad? ;)

Ontopic: Ik vind Janssen zeker een interessante speler. Nog wat voorbarig om hem na een paar maanden presteren bij AZ al gelijk als PSV materiaal te bestempelen, maar als hij dit over langere termijn vol kan houden, kan hij zeker een goede kandidaat zijn. Betere versie van Koevermans lijkt me, maar die zat toen al aan zijn plafond. Janssen is nog jong en kan zich nog verder ontwikkelen.

Prijskaartje zal echter vrij fors zijn. Ik zie Brands er dan eerder voor aan een goedkoper alternatief uit het buitenland te halen. Zeker na het echec met Maher.

[Dit bericht is veranderd door Demenkovets (op 28 januari 2016 09:29:43).]
HR
HR

trixm
Vedette

Uit: Nijmegen
Droomaankoop: Melvin Platje
Reg.: 4 maart 2006

Skywalker schreef:

(...)

HR
Haha, idd zeg. Al zit er een beroemde tussen, RodrigoCosta, met zijn beroemde woorden over Pröpper, die mag blij zijn als die op de bank bij Vitesse mag blijven zitten .
HR
HR

Mikelb
Veelbelovend talent PSV o19
Winnaar PSV Pool 2009/2010

Uit: Weert
Droomaankoop: Tomáš Kalas
Reg.: 10 juni 2007

Hij doet me qua stijl een beetje aan Van Nistelrooij denken. Ik zeg niet dat hij zo goed is of zo goed zal worden (moeilijk te voorspellen), maar ik zie wel overeenkomsten.
HR
HR

Armada
Ster van het EK

Uit: Bladel
Vak: Oost - V
Reg.: 2 oktober 2000

Skywalker schreef:

(...)

HR
Ik ben het volledig eens met de heren: dit is in mijn optiek geen PSV materiaal en dat gaat het ook niet worden ben ik bang.

[Dit bericht is veranderd door Armada (op 28 januari 2016 11:25:22).]
HR
HR

gebroederko
Selectiespeler PSV 1

Uit: Utrecht
Droomaankoop: Bruno Martins Indi
Reg.: 16 april 2009

Mikelb schreef:

Hij doet me qua stijl een beetje aan Van Nistelrooij denken. Ik zeg niet dat hij zo goed is of zo goed zal worden (moeilijk te voorspellen), maar ik zie wel overeenkomsten.
HR
Je hebt vast gisteren Fox zitten kijken? :B ;)
HR
HR

trixm
Vedette

Uit: Nijmegen
Droomaankoop: Melvin Platje
Reg.: 4 maart 2006

Armada schreef:

(...)

Ik ben het volledig eens met de heren: dit is in mijn optiek geen PSV materiaal en dat gaat het ook niet worden ben ik bang.
HR
Deze heren stelden dat hij nooit het eredivie-niveau zal gaan halen, als je het daar nu nog mee een bent.....
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 30 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de PSV Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Mikelb

gebroederko schreef:

(...)

Je hebt vast gisteren Fox zitten kijken? :B ;)
HR
?!? Vat die opmerking niet helemaal.
Maar check de compilatie in de openingspost maar eens en beeld je maar eens in dat je niet naar Janssen zit te kijken maar naar Van Nistelrooij. Je kunt ze zo inwisselen.
HR
HR

Captain(C)
Speler buitenlandse topclub

Uit: Best
Droomaankoop: Arjen Robben
Reg.: 17 januari 2004

Dit is echt een hele goede spits, is bij jong oranje topscorer volgens mij.
Ook als hij niet scoort heb je iets aan hem, kan uitstekend een bal vast houden.
Een soort Luuk de Jong, sterk aan de bal en doelgericht. Overigens zit hij uiteraard nog niet op het niveau van de Jong.
HR
HR

Sir tinus
Legende

Uit: Valkenswaard
Vak: Zuid - A
Reg.: 15 april 2005

Laten we hopen dat hij gewoon lekker bij AZ blijft ballen en veel blijft scoren. Dan betaalt Ajax 8 miljoen voor een niet Ajax spits en dan komt alles goed... voor PSV.
HR
HR

gebroederko
Selectiespeler PSV 1

Uit: Utrecht
Droomaankoop: Bruno Martins Indi
Reg.: 16 april 2009

Mikelb schreef:

(...)

?!? Vat die opmerking niet helemaal.
Maar check de compilatie in de openingspost maar eens en beeld je maar eens in dat je niet naar Janssen zit te kijken maar naar Van Nistelrooij. Je kunt ze zo inwisselen.
HR
Omdat je nu precies zegt wat ze gisteren op televisie zeiden, bijna 1/1.
HR
HR

ruuddevil
Vedette

Reg.: 1 januari 2006

Niet geschikt voor PSV en zal dat ook nooit worden. Moet het meer hebben van opportunisme dan van talent, dat zijn typisch de spelers die het een stap hoger niet gaan redden. Enige uitzondering die ik me kan herinneren is Dirk Kuijt.
HR
HR

Mikelb

gebroederko schreef:

(...)

Omdat je nu precies zegt wat ze gisteren op televisie zeiden, bijna 1/1.
HR
Ah, ok, dat heb ik gemist. Tijdens het kijken van de doelpunten in de compilatie kwam die vergelijking in me op.
Maar ik kan dan alleen nog zeggen dat ze bij Fox dan best wel verstand van voetbal hebben. ;)

Wie zei dat dan bij Fox? Ben ik dan wel benieuwd naar.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 26 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » Aankoopbeleid » Vincent Janssen

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Zal PSV erin slagen Marco van Ginkel te behouden in de zomer?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 22,9% dat NEC wint van AZ. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van FC Groningen-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!