PSV Netwerk
zaterdag 24 juni 2017 - 14:06                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Aankoopbeleid » [Beleid] Seizoen 2017-2018

HR

Deze topic is open en bestaat uit 43 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 43 »

HR

Kevin Strootman
Meervoudig international

Uit: -
Vak: Zuid - C
Droomaankoop: -
Reg.: 21 oktober 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 18 oktober 2016 om 09:35:42.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: svendeboer@live.nl  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik weet het, het is erg vroeg voor dit topic, maar ik denk dat het met het oog op de aankomende leegloop deze zomer een goed idee is om er toch maar vast aan te beginnen.

Ik verwacht de volgende mutaties:

1. Zoet -> Vertrekt
21. Koopmans -> Blijft
22. Pasveer -> Vertrekt
31. Jurjus -> Blijft

2. Isimat-Mirin -> Blijft
3. Moreno -> Vertrekt
4. Arias -> Vertrekt
5. Schwaab -> Blijft
14. Poulsen -> Vertrekt
15. Willems -> Vertrekt
20. Brenet -> Blijft
30. De Wijs -> Blijft

6. Pröpper -> Blijft
8. Hendrix -> Blijft
10. S. de Jong -> Vertrekt
18. Guardado -> Vertrekt
23. Ramselaar -> Blijft

7. Pereiro -> Blijft
9. L. de Jong -> Vertrekt
11. Narsingh -> Vertrekt
17. Jozefzoon -> Vertrekt
19. Locadia -> Blijft
25. Zinchenko -> Blijft?
27. Bergwijn -> Blijft

Ik verwacht dus een vertrek van de volgende namen:
Zoet, Pasveer, Arias, Moreno, Willems, Poulsen, S. de Jong, Guardado, Narsingh, L. de Jong en Jozefzoon. Daarnaast verwacht ik dat Zinchenko nog een jaar gehuurd zal worden.

Dat betekent dat er slim en goed ingekocht moet worden, want er zullen een hoop gaten in de selectie zijn.

ervaren doelman: type Jones?
rechtsback: Dumfries, Diks?
centrale verdediger: (bij voorkeur linksbenig)
linksback: Augustinsson?
ervaren controlerende middenvelder: type Schaars?
centrale middenvelder: Van Ginkel?
buitenspeler: Robben, Lozano?

Dan kom je uit op de volgende selectie:

1. Jurjus
21. Koopmans
31. ervaren doelman

2. Isimat-Mirin
3. Augustinsson
4. centrale verdediger
5. Schwaab
13. Dumfries
20. Brenet
30. De Wijs
33. Alberto

6. Pröpper
8. Hendrix
10. Van Ginkel
16. Lundqvist
17. Dante Rigo
18. controlende middenvelder
23. Ramselaar
24. Rosario

7. Pereiro
9. Locadia
11. Robben/Lozano
22. Beto
25. Zinchenko
27. Bergwijn
29. Lammers
HRHR
HR

Noosa
Selectiespeler PSV 1

Vak: -
Reg.: 12 juli 2000

Pröpper heeft laatst ook al ergens aangegeven dat het volgend jaar wellicht tijd is voor iets anders...
HR
HR

Slaro
Debutant Oranje

Uit: Eindhoven/Amsterdam
Vak: Noord - M
Droomaankoop: Dusan Tadic
Reg.: 26 januari 2009

PSV zou moeten overwegen om Klaassen te kopen, zou een geweldige zet zijn en een type speler die prima in het spel van PSV past, hij is dan wel een echte Ajacied maar hij wordt toch redelijk uitgekotst door zijn eigen aanhang. Een dergelijke aankoop past prima in hetzelfde plaatje als toen we Rijkaard bijna hadden gekocht.
HR
HR

Ykhim
Ster van het EK

Uit: Eindhoven
Vak: West - K
Droomaankoop: Erick Gutiérrez
Reg.: 4 november 2011

Betaal jij dan? :D
HR
HR

El Sordo
Ster van het EK

Uit: Utrecht
Vak: Noord - S
Reg.: 8 juli 2010

Kan dit niet nog een half jaar de kast in? Met geen mogelijkheid een zinnig woord over te zeggen op het moment...
HR
HR

JeffreyMoreno
Talent jeugd PSV

Uit: Oirschot
Vak: Noord - M
Reg.: 17 mei 2016

IK lees et dat in alle waarschijnlijkheid de Amerikaan Julian Green vertrekt bij Bayern. Ik heb hem 3-4 keer zien spelen, kan wel wat voor ons zijn.
HR
HR

dvhpsv
Speler buitenlandse topclub

Uit: Noord-Brabant
Vak: Oost - X
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 22 april 2007

Als Zoet vertrekt, Michel Vorm terughalen naar NL?
HR
HR

Beaucaron
WK Ster

Droomaankoop: Filip Đuričić
Reg.: 27 juni 2009

quote:HR
dvhpsv schreef:

HR
Zou de beste (eerste) optie zijn, inderdaad.
HR
HR

PSV-Arsenal7
Jeugdspeler PSV

Reg.: 10 januari 2015

Als we volgend seizoen CL spelen via play-offs zouden we onze selectie goed kunnen versterken:

Out: Narsingh (4 mil), Maher (3 mil), Willems (6 mil),Guardado (3 mil) ,de Jong (15 mil), Jozefzoon (0,5), Poulsen(°)

In: van Ginkel (5 mil), Lozano (10 mil), Augustinsson (4 mil), Zivkovic (3 mil) ,Zinchenko (huur), Fosu mensah (huur), Dumfries (1 mil), van Drongelen (1 mil),

Keeper: Zoet, Koopmans, van Osh - Jurjus verhuren
Rechtsback: Arias, Dumfries en Brenet
Centraal: Moreno, Isimat, Schwaab, van Drongelen
Linksback: Augustinsson en Brenet
Ver. middenvelder: Hendrix en Fosu Mensah
Cen. middenvelder: van Ginkel, Propper, Ramselaar, Gudmundsson/Lundqvist
Vleugels; Perreiro, Lozano, Zinchenko, Bergwijn
Spits; Locadia, Zivkovic, Lammers

[Dit bericht is veranderd door PSV-Arsenal7 (op 19 oktober 2016 00:31:11).]
HR
HR

PCS
Mister PSV
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Uit: Gold Coast
Vak: West - H
Reg.: 27 februari 2003

Kevin Strootman schreef:

Dat betekent dat er slim en goed ingekocht moet worden, want er zullen een hoop gaten in de selectie zijn.

ervaren doelman: type Jones?

Dan kom je uit op de volgende selectie:

1. Jurjus
21. Koopmans
31. ervaren doelman

HR
Dat noem ik nou niet echt slim en goed inkopen. Je kan Jurjus nog niet in het eerste laten keepen. Ik zou (wederom) gaan voor Matt Ryan van Valencia. Verpietert daar op de bank en in mijn ogen (ja ook nu al) een betere doelman dan Zoet. Zal zeker interesse hebben aangezien hij zich bij PSV weer in de kijker kan spelen van (Engelse) topclubs.
HR
HR

preaky
Talent jeugd PSV

Droomaankoop: Marco Van Ginkel
Reg.: 25 mei 2011

PSV-Arsenal7 schreef:

Als we volgend seizoen CL spelen via play-offs zouden we onze selectie goed kunnen versterken:

Out: Narsingh (4 mil), Maher (3 mil), Willems (6 mil),Guardado (3 mil) ,de Jong (15 mil), Jozefzoon (0,5), Poulsen(°)

In: van Ginkel (5 mil), Lozano (10 mil), Augustinsson (4 mil), Zivkovic (3 mil) ,Zinchenko (huur), Fosu mensah (huur), Dumfries (1 mil), van Drongelen (1 mil),

Keeper: Zoet, Koopmans, van Osh - Jurjus verhuren
Rechtsback: Arias, Dumfries en Brenet
Centraal: Moreno, Isimat, Schwaab, van Drongelen
Linksback: Augustinsson en Brenet
Ver. middenvelder: Hendrix en Fosu Mensah
Cen. middenvelder: van Ginkel, Propper, Ramselaar, Gudmundsson/Lundqvist
Vleugels; Perreiro, Lozano, Zinchenko, Bergwijn
Spits; Locadia, Zivkovic, Lammers
HR
Volgens mij is dit een van de eerste keren dat ik hier op het forum verkoopbedragen zie die mijn inziens enigszins realistisch van aard zijn. Natuurlijk is het ontzetten lastig (zo niet onmogelijk) om er nu al iets nuttigs over te zeggen, maar 99/100 keer wordt er hier veel te hoog ingezet.

Ook in de aankopen kan ik me wel redelijk vinden, weet alleen niet of PSV 24 mil zal gaan uitgeven in 1 transferperiode.
HR
HR

Johann Vogel
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Andrés Guardado
Reg.: 5 juni 2006

dvhpsv schreef:

HR
Wat moet er dan gebeuren met Jurjus? Die zal toch niet gehaald zijn om jaren in Jong PSV te spelen?
HR
HR

Ardbeg
Internationale topspeler

Droomaankoop: Hirving Lozano
Reg.: 25 oktober 2010

Johann Vogel schreef:

(...)

Wat moet er dan gebeuren met Jurjus? Die zal toch niet gehaald zijn om jaren in Jong PSV te spelen?
HR
Maar nog niet klaar. Vorm zou fantastisch zijn.
HR
HR

Jasper_PSV
WK Ster

Uit: Brussel
Reg.: 28 juli 2006

Ardbeg schreef:

(...)

Maar nog niet klaar. Vorm zou fantastisch zijn.
HR
Een jaar Vorm als eerste keeper, Jurjus bij Jong en in de beker en dan hopen dat ze in het seizoen 2018/19 de concurrentie met elkaar aankunnen. Klinkt me prima in de oren :)
HR
HR

locadia95
Talent jeugd PSV

Reg.: 6 november 2014

Ik ga er niet van uit dat de Jong vertrekt hoor. Denk dat daar geen enkele interesse in is. En mocht dat wel zo zijn, dan wil die club waarschijnlijk een veel lager bedrag betalen dan PSV verlangt.
HR
HR

chrosser
Toeschouwer

Uit: Zuid Limburg
Reg.: 23 augustus 2016

Denk dat PSV wat betreft De Jong blij zal zijn tussen wat ze zelf betaalt hebben (5 mil + tekenbonus?)en 10 mil. Meer hoef je denk ik niet te verwachten tenzij er nog een premier league club ''intrapt''.

Dan heb je Locadia voor in de spits en met Lammers zijn backup

Voor de vacature CB zou ik St. Juste selecteren, al krijg je dan wel het probleem dat je alleen rechtspoten hebt. Daarnaast heeft st. juste nog een contract tot 2018 met optie van 2 jaar. Zou de kan geven aan De Wijs, en kijken of er een back te halen valt die ook LCB kan spelen.
HR
HR

labomba
Speler Jong PSV

Uit: tiel
Reg.: 2 augustus 2006

Goals, assist en creativiteit, daar schort het aan binnen de selectie! Ik heb ook niet het idee dat er bij Jong PSV echte toppers in de maak zijn (nee, ook niet Lammers). Ik zie het heel somber in dit jaar maar ook volgend seizoen zal waarschijnlijk weer een overbruggingsjaar worden waarin er echt geen plaats meer is voor Cocu (laat dat grootste beleidskeuze zijn om na dit seizoen afscheid te nemen van Cocu omdat hij 3 jaar tijd er gewoon niet in is geslaagd om het elftal aantoonbaar beter te laten voetballen)
HR
HR

baak
Vaste international Oranje

Uit: Nes Ameland
Reg.: 10 juni 2007

Deze technische staf heeft ervaring hoog in het vaandel staan. Je zult dit ook moeten aanvullen met doorgeselecteerd talent. Volgens mij is dit te weinig gebeurd de laatste tijd. Het is echter dit seizoen bergafwaarts gegaan sinds Hendrix geblesseerd raakte en Guardado ook eens weg viel
HR
HR

JesperD
Talent jeugd PSV

Uit: Stockholm
Droomaankoop: Tomáš Kalas
Reg.: 3 augustus 2006

Kevin, tot nu toe zit je er nog niet ver naast:

Kevin Strootman schreef:

Ik weet het, het is erg vroeg voor dit topic, maar ik denk dat het met het oog op de aankomende leegloop deze zomer een goed idee is om er toch maar vast aan te beginnen.

Ik verwacht de volgende mutaties:
HR
De volgende spelers zijn inderdaad al vertrokken:
14. Poulsen -> 0 EURm
11. Narsingh -> 4.6 EURm
17. Jozefzoon -> 0.5 EURm

En als je de nieuwsberichten van de afgelopen tijd moet geloven, dan zullen de volgende spelers ook wel vertrekken de komende zomer:

1. Zoet -> Vertrekt
21. Koopmans
22. Pasveer -> Vertrekt
31. Jurjus

2. Isimat-Mirin
3. Moreno -> Vertrekt
4. Arias -> Vertrekt
5. Schwaab
15. Willems -> Vertrekt
20. Brenet
29. Koch
30. De Wijs
Rosario

6. Pröpper -> Vetrekt
8. Hendrix
10. S. de Jong -> Vertrekt
18. Guardado -> Vertrekt
23. Ramselaar
38. Lundqvist
Maher
Rigo
Paal

7. Pereiro
9. L. de Jong -> Vertrekt
19. Locadia
25. Zinchenko
27. Bergwijn
Lammers
Verreth

Ik verwacht dat je er niet ver naast zit, en dat zou betekenen dat je de volgende selectie overblijft:

Jurjus

Brenet
Isimat
Schwaab
VACANT

VACANT
Hendrix

Ramselaar

Pereiro
Locadia
Bergwijn

En de reserves:

Koopmans

Rosario
Koch
De Wijs
VACANT

Rigo
Paal

Maher

Zinchenko
Lammers
Lundqvist

Behalve een (of twee) goede linksbacks moet er volgens mijn voornamelijk in de as van het veld geïnvesteerd worden, en dan bij voorkeur in spelers die er meteen staan. Wat mij betreft moet Marcel Brands er alles op zetten om zowel Marco van Ginkel en Karim Rekik te halen, om voor een stabiele basis van het elftal te zorgen. En om die stabiele as heen mogen spelers zoals Rosario, Rigo en Lammers dan komend seizoen aan het grote werk ruiken.

Al met al ben ik erg bang dat zo'n (verwachte) leegloop erg moeilijk op te vangen is met inkomende transfers, al verwacht ik wel dat Marcel al een aantal plannen klaar heeft liggen.

Verwachten jullie ook dat de spelers zoals hierboven beschreven zullen vertrekken? En zo ja, wie zouden er in dat geval voor in de plaats gehaald moeten worden?
HR
HR

psvsupottie.com
WK Ster

Uit: Oss
Vak: Noord - NN
Reg.: 18 maart 2000

Naar mijn idee zijn er enkele zekerheidjes. Guardado, Zoet en Pröpper gaan vertrekken. Die berichtgeving doet al lange tijd de ronde. Van Ginkel gaan we niet definitief aantrekken. Te duur. Heeft net verlengd bij Chelsea en staat bij PSV in de etalage. Prima speler natuurlijk en interessant voor de subtop van de grote competities (die gaat wel 10+ mln kosten). Siem de Jong gaat PSV ook niet overnemen. Nuttig maar geen geweldenaar. Te blessuregevoelig en staat dus ontwikkeling van anderen in de weg.

Verder veel vraagtekens. Van Arias verwacht ik een vertrek. Willems zou er goed aan doen nog een seizoen bij PSV te blijven maar bij een mooie kans zal hij vertrekken. Toch ben ik daar niet zo zeker van. Moreno zelfde verhaal. PSV zal er veel aan gelegen zijn hem nog een jaar te behouden. Allebei een beetje 50-50. Luuk de Jong zal best weg willen, maar wie gaat hem halen? Ik denk niemand. Pasveer zal toch wel een keer willen gaan aangezien hij toch geen 1e keeper wordt bij PSV. Jurjus of Koopmans zal verhuurd worden. De Wijs normaliter ook. Koch zal vertrekken.

Vanuit de jeugd verwacht ik dat Rosario, Lammers en Rigo door worden geschoven.

Dan krijgen we de volgende selectie:

Doel:

21.Koopmans (22/Ned)
31.Jurjus (23/Ned)

Verdediging:

2.Isimat-Mirin (24/Fra)
3.Moreno (29/Mex)
5.Schwaab (27/Dui)
20.Brenet (22/Ned)

Middenveld:

8.Hendrix (22/Ned)
23.Ramselaar (20/Ned)
25.Zinchenko (19/Oek)
38.Lundqvist (19/Zwe)
??.Rigo (18/Bel)
??.Rosario (20/Ned)

Aanval:

7.Pereiro (21/Uru)
9.De Jong (26/Ned)
19.Locadia (23/Ned)
27.Bergwijn (19/Ned)
??.Lammers (19/Ned)

PSV zal hiermee de prioriteit leggen bij een keeper, twee backs, een ervaren middenvelder en een snelle buitenspeler.
HR
HR

Mootje92
Jeugdspeler PSV

Droomaankoop: Leroy Fer
Reg.: 9 juli 2015

Verdediging van volgend seizoen gaat flink veranderen, ik denk dat drie van de 4 basisspelers weg zullen gaan, namelijk: Arias, Willems en Moreno.
Middenveld van volgend seizoen moet bestaan uit: Hendrix, Propper/Ramselaar en van Ginkel.
Aanval word dan denk ik Bergwijn, Locadia en Pereiro.
HR
HR

Tjop
Talent jeugd PSV

Vak: Oost - XX
Reg.: 9 augustus 2016

Volgens mij hebben we een 2 jarige huur deal met Zinchenko of niet?

V Ginkel kopen gaat volgens mij echt niet gebeuren, veel te duur.
Bovendien als zijn maatje Propper vertrekt, zal hij ook wel kiezen voor een leuke subtopper in Europa.
Southampton, Sevilla, Schalke ,zoiets kan hij volgens mij wel aan.

Vanuit de jeugd idd Rigo, Lammer en Rosario.
Misschien v Bruggen en Paal , die weer het spoor heeft gevonden.

Hopelijk wordt er komend jaar goed geinvesteerd, en niet een week voor de start van de competitie.
Zal ook een nieuwe geweldenaar in de verdediging moeten komen.
Al met al, een pittige taak voor Brands, maar dat staat wel in verhouding met zijn salaris... ;)

[Dit bericht is veranderd door Tjop (op 8 februari 2017 07:31:04).]
HR
HR

Eindhovencity
Vaste waarde PSV 1

Uit: Utrecht
Reg.: 19 juni 2012

In de Eredivisie loopt in ieder geval niets wat ons kan versterken en ook haalbaar is. Dat wordt dus shoppen in het buitenland.
HR
HR

Park
Nationale topspeler

Vak: Zuidwest - GG
Reg.: 19 juli 2013

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 12 februari 2017 om 11:25:08.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Tjop schreef:

Volgens mij hebben we een 2 jarige huur deal met Zinchenko of niet?

HR
Hoe zit dat precies?
Een jaar met een optie op nog een jaar?
HR
HR

Jwoeloe
Vaste waarde PSV 1

Reg.: 28 april 2014

Park schreef:

(...)

Hoe zit dat precies?
Een jaar met een optie op nog een jaar?
HR
Ja, geloof het wel. Eenzijdige optie vanuit PSV. Weet niet of ze hem 2 jaar huren (en daardoor City zekerheid verschaffen van 2 jaar in zijn ontwikkeling) met als doel om hem alleen het tweede jaar op te stellen, dat hij eerst mag acclimatiseren, maar mag toch hopen dat hij het snel gaat laten zien. Anders zou ik niet eens verbaasd zijn als optie niet gelicht wordt. Vind hem voor het middenveld niet het type dat we zoeken en op de vleugel zie je wel dat die jongen kan voetballen, maar is hij nog niet heel beslissend geweest.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 43 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 »

HR
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » Aankoopbeleid » [Beleid] Seizoen 2017-2018

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is Lozano een goede aankoop van PSV?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 5,3% dat Zweden wint van Frankrijk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.