PSV Netwerk
vrijdag 21 juli 2017 - 20:37                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Aankoopbeleid » Érick Gutiérrez

HR

Deze topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2 »

HR

Helmonder85
Talent jeugd PSV

Uit: Helmond
Vak: Oost - W
Droomaankoop: Marco Van Ginkel
Reg.: 1 september 2008

PASPOORT
Voornaam; Érick Gabriel
Achternaam; Gutiérrez Galaviz
Nationaliteit; Mexico
Geboortedatum; 15 juni 1995
Leeftijd; 21
Geboorteland; Mexico
Geboorteplaats; Ahome
Positie; Middenvelder
Lengte; 181 cm
Gewicht; 69 kg
Voet; Linker

CARRIÈRE

Jaar Club Minuten gespeeld Optredens Basis
2016/2017 Pachuca 2240 29 24
2015/2016 Pachuca 2893 34 32
2014/2015 Pachuca 2836 34 32
2013/2014 Pachuca 560 11 5
Total. 8529 108 93

ERELIJST
National
Olympische kwalificatie CONCACAF Winnaar 1x 2016 Rio de Janeiro
CONCACAF Onder 20 Winnaar 1x 2015

Club Binnenlands
Liga MX Winnaar 1x 2015/2016 Clausura
Tweede plaats 1x 2013/2014 Clausura
Campeón de Campeones Tweede plaats 1x 2015/2016

Club Internationaal
CONCACAF Kampioenen Beker

Met m'n vergrootglas ging ik twitter af om al het nieuws over Lozano op te zuigen.
Daardoor kwam ik in contact met een Mexicaan. Ik vroeg hem welke spelers de volgende zouden zijn die de stap naar Europa zouden maken. Hij noemde deze speler en Cesar Montes van Monterrey. Ik wilde dit met jullie delen, gewoon om er eens naar kenners naar te laten kijken dus bij deze de openingspost. Zie dat deze jongeman al veel ervaring heeft voor zijn jonge leeftijd. Dus ben benieuwd.

Haak maar in kenners :pul
HRHR
HR

Svalas
Ster van het EK

Uit: Eindhoven
Vak: West - K
Droomaankoop: Erick Gutiérrez
Reg.: 4 november 2011

Gutiérrez is wel een heerlijke speler. Hele complete middenvelder, kan eigenlijk overal uit de voeten en is heerlijk stabiel in zijn presteren. Een stille motor, dat wel. Maar man, wat kan ik van deze speler genieten. Voorheen vormde hij bij Pachuca een heerlijk blok met Rodolfo Pizarro, die later voor 15 miljoen naar concurrent Chivas vertrok.

Ik acht Gutiérrez echter volstrekt onhaalbaar. Ik denk dat deze jongen minstens 12 miljoen gaat opleveren, en dan schat ik het vrij laag in denk ik.
HR
HR

Revolinho
Internationale topspeler

Uit: Den Haag
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 1 september 2004

15 miljoen voor een binnenlandse transfer in Mexico... heb ik iets gemist? Sinds wanneer kunnen clubs in Mexico voor 15 miljoen een speler halen en is 12 miljoen een bezopen bedrag voor NL begrippen?
HR
HR

Forzapsv321
Veelbelovend talent PSV o19

Vak: Noord - Ere Noord
Reg.: 22 maart 2008

quote:HR
Revolinho schreef:

15 miljoen voor een binnenlandse transfer in Mexico... heb ik iets gemist? Sinds wanneer kunnen clubs in Mexico voor 15 miljoen een speler halen en is 12 miljoen een bezopen bedrag voor NL begrippen?
HR
Misschien heeft het ermee te maken dat er zo'n 130 miljoen mensen wonen in Mexico. Meer mensen die de competitie kijken.
HR
HR

Svalas
Ster van het EK

Allereerst omdat ze een grotere fanbase hebben, maar met name vanwege sponsoring volgens mij. Tecate en Corona zijn daar de grootste spelers in. Verder steekt ook BBVA Bancomer steeds meer geld in de competitie. En dat staat dan nog los van andere sponsors en natuurlijk de shirtsponsors. Mexicaanse shirts zijn wandelende reclameborden tegenwoordig.

Als toppunt het nieuwe stadion van Rayados de Monterrey, gesponsord door BBVA Bancomer.

[Dit bericht is veranderd door Svalas (op 10 juni 2017 01:39:17).]
HR
HR

Forzapsv321

Reg.: 22 maart 2008

Svalas schreef:

Allereerst omdat ze een grotere fanbase hebben, maar met name vanwege sponsoring volgens mij. Tecate en Corona zijn daar de grootste spelers in. Verder steekt ook BBVA Bancomer steeds meer geld in de competitie. En dat staat dan nog los van andere sponsors en natuurlijk de shirtsponsors. Mexicaanse shirts zijn wandelende reclameborden tegenwoordig.

Als toppunt het nieuwe stadion van Rayados de Monterrey, gesponsord door BBVA Bancomer.
HR
Betere sponsering is direct gevolg van grote fanbase. Die grotere fanbase is mogelijk door het enorme aantal inwoners in de verschillende steden.
HR
HR

Svalas
Ster van het EK

Exact. In principe is dat de basis voor de sponsoring.

Belangrijker is nog de intensiteit waarmee voetbal beleefd wordt. Sponsorinkomsten zijn nergens hoger dan in Engeland, terwijl dat zeker niet het land met de meeste inwoners is. Wel een land waar iedereen voetbal beleefd. Al zal ook de ligging in Europa daar wel een rol in spelen. In Mexico wordt voetbal ook massaal beleefd.

[Dit bericht is veranderd door Svalas (op 10 juni 2017 01:51:55).]
HR
HR

Svalas
Ster van het EK

12 miljoen is de prijs, dat valt me mee. Gezien het feit dat Lozano bij dezelfde club voor een prima deal opgehaald kon worden, zit er misschien meer in het vat.

Wat mij betreft is dit de ideale opvolger van Pröpper. Met zijn rust, traptechniek en inzicht moet hij de rol als spelmaker prima in kunnen vullen. Is de laatste jaren wel gewend geraakt aan die rol en had een uitstekende klik met zijn goede vriend Chucky. Opendraaien, balletje achter de defensie leggen en Chucky was weg. Voorheen was hij echter een '6' en dit vulde hij ook uitstekend in. Positioneel ijzersterk, rustig, zelden op foutjes te betrappen en altijd in staat een voetballende oplossing vinden.

Mocht je hem halen als opvolger van Pröpper, dan ziet het beoogde middenveld er in principe vanaf het begin meer dan goed uit: van Ginkel, Gutiérrez en Guardado. Mocht laatstgenoemde in de winterstop vertrekken, dan neemt Hendrix deze plek in. Mocht Hendrix echter geblesseerd raken, dan kun je Gutiérrez op '6' zetten en laat je Ramselaar op het middenveld spelen.

Kortom: laten we zeggen dat Pröpper voor 15-20 miljoen verkocht wordt en we weer hetzelfde soort deal met Pachuca kunnen sluiten. Om en nabij 7 miljoen dat kan oplopen tot 10 miljoen, 25-30% doorverkoop. Dan heb je de opvolger van Pröpper binnen, maar ook een extra optie voor op de '6'. In principe dus de opvolger van Davy én een vervanger voor Guardado. Bijkomend voordeel: Lozano krijgt een van zijn beste vrienden bij dezelfde club.
HR
HR

Op weg naar nr 24
Meervoudig international

Uit: Epe
Vak: Oost - X
Reg.: 9 februari 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 22 juni 2017 om 22:42:31.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Svalas schreef:

12 miljoen is de prijs, dat valt me mee. Gezien het feit dat Lozano bij dezelfde club voor een prima deal opgehaald kon worden, zit er misschien meer in het vat.

Wat mij betreft is dit de ideale opvolger van Pröpper. Met zijn rust, traptechniek en inzicht moet hij de rol als spelmaker prima in kunnen vullen. Is de laatste jaren wel gewend geraakt aan die rol en had een uitstekende klik met zijn goede vriend Chucky. Opendraaien, balletje achter de defensie leggen en Chucky was weg. Voorheen was hij echter een '6' en dit vulde hij ook uitstekend in. Positioneel ijzersterk, rustig, zelden op foutjes te betrappen en altijd in staat een voetballende oplossing vinden.

Mocht je hem halen als opvolger van Pröpper, dan ziet het beoogde middenveld er in principe vanaf het begin meer dan goed uit: van Ginkel, Gutiérrez en Guardado. Mocht laatstgenoemde in de winterstop vertrekken, dan neemt Hendrix deze plek in. Mocht Hendrix echter geblesseerd raken, dan kun je Gutiérrez op '6' zetten en laat je Ramselaar op het middenveld spelen.

Kortom: laten we zeggen dat Pröpper voor 15-20 miljoen verkocht wordt en we weer hetzelfde soort deal met Pachuca kunnen sluiten. Om en nabij 7 miljoen dat kan oplopen tot 10 miljoen, 25-30% doorverkoop. Dan heb je de opvolger van Pröpper binnen, maar ook een extra optie voor op de '6'. In principe dus de opvolger van Davy én een vervanger voor Guardado. Bijkomend voordeel: Lozano krijgt een van zijn beste vrienden bij dezelfde club.
HR
Op basis van info :) :ja :tong
HR
HR

Fanatic-U-s
Nationale topspeler

Uit: Sint-Oedenrode
Vak: Noord - U
Droomaankoop: Maxime Lestienne
Reg.: 1 oktober 2013

Brands: "We hebben echt niet meer dan 8 miljoen te besteden voor Lozano. Echt niet. Met bonussen kunnen we tot 12 miljoen komen, op termijn natuurlijk"
Pachuca: "Oké vooruit, deal, omdat Lozano het ook zo graag wil."

Een week later...

Brands: "10 miljoen geboden voor Erick Gutiérrez!"
HR
HR

Cubomotive
Toeschouwer

Reg.: 8 juni 2017

Svalas schreef:

HR
Heeft PSV bovengemiddelde interesse in deze speler dat jij weet?
HR
HR

Heruone

Vak: -
Droomaankoop: Cesar Montes
Reg.: 27 augustus 2015

Heb wat filmpjes van hem bekeken. Strakke pass, goed inzicht en overzicht en rust aan de bal. Hij doet me heel erg denken aan Pröpper alleen is Gutierrez net iets completer naar mijn gevoel.

Zou zeker een aanwinst zijn.
HR
HR

Svalas
Ster van het EK

Cubomotive schreef:

(...)

Heeft PSV bovengemiddelde interesse in deze speler dat jij weet?
HR
:ja
HR
HR

Cubomotive
Toeschouwer

Reg.: 8 juni 2017

Svalas schreef:

(...)

:ja
HR
Met kans dat ie deze zomer nog komt als Propper weg gaat? :B
HR
HR

Svalas
Ster van het EK

Laten we zeggen dat hij hoog op het lijstje staat ;)
HR
HR
Klasbak,denk dat iedere club zich gelukkig mag prijzen met hem in de gelederen.
HR
HR

Maan
Ster van het EK

Uit: Eindhoven & Heeze
Vak: Noord - N
Reg.: 7 juli 2010

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 24 juni 2017 om 09:56:57.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Van mij mag Brands heel Mexico leegtrekken, bulkt daar van het talent. Misschien lopen er wel paar hele talentvolle jeugspelertjes rond met Europese paspoorten die ze in de jeugd kunnen laten doorstromen.
HR
HR

StephanPSV
Speler buitenlandse topclub

Reg.: 6 april 2008

Ik vraag me af of deze jongen haalbaar is. Mocht je hem en Van Ginkel aan kunnen trekken heb je het echt fantastisch gedaan. Propper moet dan wel gaan trouwens, maar die is ook toe aan een nieuwe stap. Met Hendrix, Ramselaar, Van Ginkel, (half jaar?) Guardado en deze Gutierrez heb je dan echt uitstekende opties op het middenveld. De rest is dan in te vullen met eigen jeugd.
HR
HR

Mercer
Mister PSV

Droomaankoop: Hirving Lozano
Reg.: 27 september 2004

Honda maakt de opmerkelijke overstap naar Pachuca. Lozano is bereid mattie Gutiérrez te verwelkomen.
HR
HR

Sensation
Speler buitenlandse topclub

Reg.: 5 mei 2009

Mercer schreef:

Honda maakt de opmerkelijke overstap naar Pachuca. Lozano is bereid mattie Gutiérrez te verwelkomen.
HR
Worden daarom de miljoenen voor MvG bespaart? ;)
HR
HR

hvdn
Nationale topspeler

Uit: Heeze
Reg.: 24 juli 2009

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 juli 2017 om 16:38:49.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Zal best een aardige speler zijn,maar prio ligt centraal achterin
HR
HR

Revolinho
Internationale topspeler

Uit: Den Haag
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 september 2004

Luckassen is gehaald, dus volgens mij is dat nu gedekt.
Ik denk persoonlijk dat andere middenvelders pas in beeld komen als van Ginkel niet komt. Vooralsnog lijkt het erop dat hij wel komt, maar je weet het natuurlijk nooit.
HR
HR

hvdn
Nationale topspeler

Uit: Heeze
Reg.: 24 juli 2009

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 15 juli 2017 om 09:54:52.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Revolinho schreef:

Luckassen is gehaald, dus volgens mij is dat nu gedekt.
Ik denk persoonlijk dat andere middenvelders pas in beeld komen als van Ginkel niet komt. Vooralsnog lijkt het erop dat hij wel komt, maar je weet het natuurlijk nooit.
HR
Luckassen is echt niet de vervanger van Moreno, dus die (linksbenige) CV staat nog steeds bovenaan op het verlanglijstje
HR
HR

Svalas
Ster van het EK

Een extra middenvelder zou geen overbodige luxe zijn. Áls van Ginkel komt, dan heb je met hem en Hendrix wel twee vrij blessuregevoelige spelers in de gelederen. Je enige basiswaardige (?) back-up is Ramselaar. Daarachter komen Rigo en Rosario, wellicht Lundqvist nog. Dat is gewoon een te magere bezetting als je 50 à 60 wedstrijden gaat spelen.

Zoals ik hierboven al een keer uiteengezet heb is Gutiérrez in mijn ogen de ideale man om erbij te halen: basiswaardig, breed pakket aan kwaliteiten, kan elke rol die we hebben adequaat invullen en is een grote vriend van Lozano. Bovendien ook wel iemand die gewend is om een leidersrol aan te nemen.

De enige struggle is de vraagprijs van Pachuca. 12 miljoen gaat PSV niet betalen. Maar wellicht dat 7-10 miljoen inclusief bonussen en een percentage van het toekomstige transferbedrag genoeg is.
HR
HR

Massimo
WK Ster

Reg.: 4 juni 2009

Svalas schreef:

Een extra middenvelder zou geen overbodige luxe zijn. Áls van Ginkel komt, dan heb je met hem en Hendrix wel twee vrij blessuregevoelige spelers in de gelederen. Je enige basiswaardige (?) back-up is Ramselaar. Daarachter komen Rigo en Rosario, wellicht Lundqvist nog. Dat is gewoon een te magere bezetting als je 50 à 60 wedstrijden gaat spelen.

Zoals ik hierboven al een keer uiteengezet heb is Gutiérrez in mijn ogen de ideale man om erbij te halen: basiswaardig, breed pakket aan kwaliteiten, kan elke rol die we hebben adequaat invullen en is een grote vriend van Lozano. Bovendien ook wel iemand die gewend is om een leidersrol aan te nemen.

De enige struggle is de vraagprijs van Pachuca. 12 miljoen gaat PSV niet betalen. Maar wellicht dat 7-10 miljoen inclusief bonussen en een percentage van het toekomstige transferbedrag genoeg is.
HR
PSV is heel duidelijk in de communicatie naar buiten. De huidige selectie behoeft zonder het vertrek van basisspelers nog een middenvelder en een verdediger. De middenvelder is Van Ginkel dus als die komt is voor PSV het middenveld klaar.

Met Rosario, Rigo en Lundqvist zijn er drie of i.i.g. twee die op de deur aan het kloppen zijn om komend seizoen meer speelminuten te maken dan een bekerwedstrijd in de eerste ronde tegen een laagvlieger.

Bij een vertrek van Pröpper zou ik hem een goede optie vinden om als vervanger te halen.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » Aankoopbeleid » Érick Gutiérrez

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

In welke linie moet PSV nu als eerste versterking halen?

Doel
Verdediging
Middenveld
Aanval
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 89,1% dat Feyenoord wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PSV-Osijek:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!