PSV Netwerk
zaterdag 19 augustus 2017 - 07:30                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Aankoopbeleid » Calvin Stengs

HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

HR

trixm
Vedette

Uit: Nijmegen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Melvin Platje
Reg.: 4 maart 2006

Calvin Stengs (18 december 1998) is een Nederlands voetballer die als rechtsbuiten voor AZ speelt.

Calvin Stengs doorliep de jeugdopleidingen van HFC Haarlem en AZ. Hij maakte zijn debuut voor AZ op 14 december 2016, in de met 2-0 gewonnen thuiswedstrijd in de KNVB beker tegen ASWH.

2016/17 wed doelp ass
AZ 5 2 1
2016/17
Jong Az 22 6 0

Hij komt nog tekort voor de basis van ons PSV, maar ik zie wel wat in deze jongen. Ontzettend lichtvoetig en doelgericht. Ik verwacht dat hij snel de stap gaat maken. Ik ben bang dat dit soort jongens in de toekomst niet meer betaalbaar zijn voor de Nederlandse top. Het is dan ook taak om ze voor hun 18e te scouten.
HRHR
HR

koetje
Legende

Uit: Helmond
Vak: Noord - SS
Droomaankoop: -
Reg.: 7 juni 2006

Met Bergwijn, Mauro en Gudmundsson zit ja al ruim in de rechtsbuitens in die leeftijdscategorie. En dan tel ik Laursen nog niet mee gezien zijn optredens tot nu toe en zware blessure.

Zou mijn geld voor de meer strategische aankopen dan in backs steken.
HR
HR

trixm
Vedette

quote:HR
koetje schreef:

Met Bergwijn, Mauro en Gudmundsson zit ja al ruim in de rechtsbuitens in die leeftijdscategorie. En dan tel ik Laursen nog niet mee gezien zijn optredens tot nu toe en zware blessure.

Zou mijn geld voor de meer strategische aankopen dan in backs steken.
HR
Ik ook, maar ik zie in de toekomst wel een welkome versterking in hem. Hij valt in de categorie, in de gaten houden.
HR
HR

gotcha
Veelbelovend talent PSV o19

Uit: Groningen
Vak: -
Droomaankoop: Leroy Fer
Reg.: 23 april 2001

BIjzondere speler, er lijkt "iets te gebeuren" zodra hij aan de bal komt.
Ik ga er vanuit dat gij bekend is bij scouting :psv al uit de jeugd maar als hij zo doorgaat moet je hem nu haken om betaalbaar te zijn.

De vraag is natuurlijk of deze jongen niet liever een seizoen veel speeltijd pakt bij AZ.
HR
HR

Revolinho
Internationale topspeler

Uit: Den Haag
Reg.: 1 september 2004

Dit is een van de parels van AZ, die laten ze alleen naar buitenland gaan of als Ajax zich weer eens laat kennen net als vorig jaar met Ziyech. Stengs komt niet bij PSV ballen, mensen.
HR
HR

Massimo
WK Ster

Reg.: 4 juni 2009

Speelde een paar jaar geleden in O16 PSV al een keer helemaal zoek. Heeft net een 5 jarig contract getekend en PSV heeft op die positie al een aantal vergelijkbare talenten.
HR
HR

14. Johann Vogel
Toeschouwer

Reg.: 6 juli 2017

Heeft een langjarig contract, AZ zwemt in het geld en heeft een grote kans op een basisplaats dit seizoen. Bovendien is het een groot talent, maar nog lang geen zekerheidje. (Grote) talenten hebben we zelf ook al, we hebben een vleugelspeler nodig die direct ons beter maakt.
HR
HR

mj
Nationale topspeler

Vak: West - L
Reg.: 20 januari 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 8 augustus 2017 om 08:11:30.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: mjnunen@hotmail.nl  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Nu interesse tonen alla Ajax, komend weekeinde moeten we tegen AZ kan dus geen kwaad
HR
HR

Jaix
Nationale topspeler

Vak: West - H
Reg.: 21 maart 2000

eerst maar eens deze wedstrijd afwachten, dan zien we wel of hij uit het juiste hout is gesneden. ik ben nog niet overtuigd in elk geval
HR
HR

mj schreef:

Nu interesse tonen alla Ajax, komend weekeinde moeten we tegen AZ kan dus geen kwaad
HR
Hij is toevallig ( nou ja "toevallig!" ;) ) vandaag in Eindhoven! :)
HR
HR

psvgouda
Ster van het EK

Uit: en thuis
Reg.: 27 oktober 2007

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 12 augustus 2017 om 11:59:38.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

mj schreef:

HR
Hé, psst... wij zijn niet Ajax, we winnen wel zonder dit soort trucjes. En als we niet winnen, ligt het iig niet daaraan :D . Leuke speler overigens, Brenet mag z'n borst natmaken als Stengs zo speelt als in zijn debuut.
HR
HR
Ai, die is een lange tijd uit de running! :schrik
HR
HR

koetje
Legende

Bijzonder sneu dit.
HR
HR

abroad
WK Ster

Reg.: 29 juli 2003

koetje schreef:

Bijzonder sneu dit.
HR
Zag er niet goed uit. Erg jammer voor hem en az
HR
HR

brig.
Mister PSV
Wallpaper v/d Maand, 3 opeenvolgende maanden; meer prijzen

Uploads: 200
Reg.: 12 juli 2001

Einde seizoen voor AZ-revelatie Stengs
Calvin Stengs heeft maandagmiddag dramatisch nieuws ontvangen. De achttienjarige AZ-aanvaller heeft in het duel met PSV van zaterdag (3-2) zijn voorste kruisband gescheurd en komt dit seizoen niet meer in actie.
Stengs kende een ijzersterk seizoensslot voor de zomer en maakte ook in de voorbereiding op het huidige seizoen veel indruk bij AZ. In de seizoensopening tegen PSV maakte zijn knie een lelijke knak na een botsing met Santiago Arias. Stengs werd vervolgens per brancard van het veld gedragen in Eindhoven en vervangen door Dabney Dos Santos.
Uit onderzoek is maandag gebleken dat zijn voorste kruisband is afgescheurd. AZ meldt dat de tiener dit seizoen niet meer in actie kan komen.
Trainer John van den Brom oogde zaterdag na het duel in het Philips Stadion al aangeslagen over de blessure van zijn aanvaller. 'Zijn blessure is vele malen erger dan deze nederlaag. Het is een kind van achttien die hard ligt te huilen op een brancard. Dat gaat wel even door je heen. Ik kon niet meer doen dan hem een hart onder de riem steken. Het doet pijn. Dan voel je met elkaar mee.'

[Dit bericht is veranderd door brig. (op 14 augustus 2017 17:59:12).]
HR
HR

Menno1
Vedette

Uit: NYC
Reg.: 10 december 2008

Vreselijk voor die jongen. Zeer groot talent. Misschien wilt AZ Gudmundsson een jaartje huren?
HR
HR
Inderdaad vreselijk voor die jongen! :schrik
HR
HR

14. Johann Vogel
Toeschouwer

Reg.: 6 juli 2017

Zielig voor hem, leuke speler en goeie jongen. Verdient hij niet.
HR
HR

ya ya
Legende

Reg.: 6 juli 2005

Zuur nieuws voor hem en AZ.
Volgens mij wel een speler die bij PSV op de radar stond.
Niet vanwege de lichte AZ obsessie, maar vanwege de opmerkingen van Cocu na de wedstrijd, waar hij speciaal inging op de blessure van Stengs en zijn talent omschreef. Toen kreeg ik zo'n aha momentje, een speler die Cocu wel bevalt.
HR
HR

trixm
Vedette

ya ya schreef:

Zuur nieuws voor hem en AZ.
Volgens mij wel een speler die bij PSV op de radar stond.
Niet vanwege de lichte AZ obsessie, maar vanwege de opmerkingen van Cocu na de wedstrijd, waar hij speciaal inging op de blessure van Stengs en zijn talent omschreef. Toen kreeg ik zo'n aha momentje, een speler die Cocu wel bevalt.
HR
en terecht, laat in zeer korte tijd heel veel potentie zien. Wat zonde voor het NL voetbal en AZ zeg :I
HR
HR

MvBommel6
Debutant Oranje

Vak: Noord - OO
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 16 augustus 2011

Gun je niemand. Maar vooral niet zo'n knul die net op het punt van doorbreken staat, je weet immers maar nooit hoe zo'n jongen terug komt. Heel zuur maar hoort helaas bij de topsport, hopelijk weet hij zijn kop omhoog te houden en door die revalidatie te knallen.
HR
HR

Sir tinus
Mister PSV

Uit: Valkenswaard
Vak: Zuid - A
Reg.: 15 april 2005

Zonde voor de Eredivisie en vooral voor AZ, laat ik dat voorop stellen. Deze jongen was een absolute hype geworden en waarschijnlijk in de winter door Ajax opgepikt voor 12 a 15 miljoen.

Maar meneer Valentijn Driesen vond het even nodig om daar nog een schepje bovenop te doen met zijn opmerking; 'hij was in de eerste 5 min de beste van het veld' en zijn opmerking over die mooie pass die bijna Cruijffiaans was.
PSV had nog net niet geluk omdat hij uit de wedstrijd werd geschopt, terwijl het eigenlijk gewoon zijn eigen schuld was.

Deze jongen heeft wel echt alles om een sensatie te worden, hopelijk komt hij weer terug op niveau.
HR
HR

Gringo
Ster van het EK

Reg.: 28 december 2005

Fantastisch talent. Vorig seizoen in die zeer korte periode al erg van mogen genieten. Hopelijk komt hij sterker terug maar ik vrees met grote vrezen.
HR
HR

koetje
Legende

Het is nog een sprietje en zal fysiek sterker terugkomen.

Alleen in je ritme komen, angst overwinnen, je startsnelheid dat soort dingen kunnen er voor zorgen dat je nooit meer op niveau komt of dat het minimaal een jaar duurt na je entree.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » A - PSV Forums » Aankoopbeleid » Calvin Stengs

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Staat de positie van Cocu voor jou nu ter discussie?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 69,9% dat Vitesse wint van AZ. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van NAC-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!