3 juli 2009 RvN
Spits (pdf) meldt dat technisch manager Adrie van Kraaij gisteren verrast reageerde op de melding van de krant dat Jan Vennegoor of Hesselink transfervrij is. "Mag hij transfervrij vertrekken bij Celtic? Dat is nieuw voor mij", aldus Adrie van Kraaij tegenover de krant. "Die verhalen dat we eerder al interesse hadden zijn onzin. Maar nu ga ik de zaak intern bespreken, zoals we dat altijd doen. Verder geef ik geen commentaar."
| Geef dan gewoon geen commentaar | ||
| Paully | 3 juli 2009 om 09:09:24 | Dit is niet ok! |
|---|---|---|
| Inderdaad zeg dan gewoon niks! | ||
| Goalie89 | 3 juli 2009 om 09:10:41 | Dit is niet ok! |
| Dit is toch belachelijk? Als je je taak enigszins serieus neemt weet je toch dat dit er in zit? Zeker als VoH een echte optie is om je ploeg te versterken lijkt het me dat je de verschillende scenario's in je hoofd hebt zitten. Gezien de ontwikkelingen bij Celtic is dit geen volslagen verrassing lijkt me..... Geeft eens te meer aan dat de organisatie bij PSV flink op de schop moet en dat een aantal mensen maar eens in de spiegel moet gaan kijken of ze wel geschikt zijn voor de baan waar ze nu flink voor betaald worden!!! | ||
| Werner | 3 juli 2009 om 09:10:50 | Dit is niet ok! |
| sChandalig toch dat hij dat in zijn functie niet weet. Geeft wel iets aan over zijn contacten | ||
| daddy cool | 3 juli 2009 om 09:12:27 | Dit is niet ok! |
| Sorry hoor, maar dit verhaal geloof ik al helemaal niet. | ||
| Robby01 | 3 juli 2009 om 09:20:57 | Dit is niet ok! |
| Als ze het nu nog moeten bespreken, vis je straks weer achter het net. Het zal niet de eerste keer zijn dat er een speler aan de neus van PSV voorbij gaat vanwege een gebrek aan slagvaardigheid. | ||
| Zuyd | 3 juli 2009 om 09:26:27 | Dit is niet ok! |
| Wat Robby01? Dat hij werkelijk zo dom is om dit commentaar te geven? Dit is zo onnozel dat het wel haast waar moet zijn! Dit verzin je niet als journalist. | ||
| Miquelli | 3 juli 2009 om 09:27:54 | Dit is niet ok! |
| Het maakt me niet uit of Kraaij er van af weet. Als hij maar niet naar Eindhoven komt. Ik weet dat PSV nog zo'n 3 a 4 miljoen kan besteden als er niemand verkocht wordt. Dan kun je beter een goede rechtsback halen voor die centjes. Aanvallers hebben we genoeg. | ||
| Edje Cuijpers | 3 juli 2009 om 09:28:32 | Dit is niet ok! |
| Sommige mensen hier zijn wel heel erg naïef. Net alsof van Kraaij niet weet dat Vennegoor nu transfervrij is...... Je hoeft de pers toch niet alles te vertellen en zeker niet als het over onderhandelingen gaan. Gewoon afwachten dan zien we wel of Vennegoor wel of niet komt :-) | ||
| Stappie | 3 juli 2009 om 09:30:20 | Dit is niet ok! |
| @Miquelli, dat het inderdaad heel ongelofelijk klinkt. Bij PSV weten ze echt wel dat hij transfer vrij is. Kan ook gewoon sarcastisch zijn geweest. | ||
| Robby01 | 3 juli 2009 om 09:32:27 | Dit is niet ok! |
| Edje, wat is er onduidelijk aan de woorden 'Gratis' en 'transfervrij' ? | ||
| Miquelli | 3 juli 2009 om 09:32:43 | Dit is niet ok! |
| Wat een droppie, het lijkt erop dat ze iedere keer verrast worden, logisch als je een visie hebt die lijkt op pluk de dag. | ||
| ChaveZ | 3 juli 2009 om 09:33:53 | Dit is niet ok! |
| Hij heeft zeker geen schotel op de camping... | ||
| Demenkovets | 3 juli 2009 om 09:34:48 | Dit is niet ok! |
| Daar heb je hem weer, is zijn vakantie al voorbij, goed op de hoogte die man van het wereldje waarin hij werkt. | ||
| Marconaldo | 3 juli 2009 om 09:37:36 | Dit is niet ok! |
| Ik hoop op sarcasme van onze A3. | ||
| goaltjesdief | 3 juli 2009 om 09:40:50 | Dit is niet ok! |
| Geld aan salaris besparen en Berg halen. Jong, gevaarlijk en speelt goed samen met Toivonen. Durf eens te investeren in een topspits in plaats van een dertigjarige targetman. Ik vind VoH een prima vent maar ik denk niet dat we kampioen worden met Jan. | ||
| Squadra | 3 juli 2009 om 09:41:41 | Dit is niet ok! |
| Moet je opletten. Halen ze straks Vennegoor en blijkt later dat Ruudje graag naar PSV had gewild. "Ze hadden Vennegoor al gehaald en toen was er geen ruimte meer voor nog een spits. Heel jammer, want ik had graag nog van grote waarde willen zijn voor mijn grote liefde PSV". | ||
| Aadje afkoopsom | 3 juli 2009 om 09:46:49 | Dit is niet ok! |
| Zo lijt het weer net of we hem niet gaan halen maarja....Engelaar had ik ook al opgegeven .. Hij mag komen maar zie liever berg komen. | ||
| mitchpsv | 3 juli 2009 om 09:47:10 | Dit is niet ok! |
| Berg halen: geen bejaarde kneusjes. En ja van Kraaij: hij is transfervrij dus interessant? Nee natuurlijk niet lambal, voor kwaliteit moet je gaan. Gudjohnsson, Berg, dat soort jongens helpen PSV verder. | ||
| latinclubePSV | 3 juli 2009 om 10:00:17 | Dit is niet ok! |
| Wat moeten we toch met al die spitsen? dat ze maar goeie achterhoede spelers kopen, die hebben ze harder nodig! | ||
| redsniper42 | 3 juli 2009 om 10:00:40 | Dit is niet ok! |
| Hopeloos weer. Wordt tijd dat men zich bij PSV eens wat beter inleest / voorbereid want op deze manier wordt het natuurlijk helemaal niks. Zucht. | ||
| EHVDGXT | 3 juli 2009 om 10:02:26 | Dit is niet ok! |
| Nu hij transfervrij is...bla bla. Is dat het nieuwe PSV. Transfervrije of goedkopere 'bejaarde' spelers halen? Durf eens te investeren. Koop een échte spits, en donder die Lazovic er eens uit. (Koef mag ook) | ||
| beetje jammer | 3 juli 2009 om 10:04:49 | Dit is niet ok! |
| Klinkt weer lekker vertrouwd kneuterig en amateuristisch... | ||
| Vak_O | 3 juli 2009 om 10:11:29 | Dit is niet ok! |
| @redsniper42 wat we moeten met spitsen. Die moeten scoren en de huidige spitsen Lazo en Koef doen dat te weinig. Dus we hebben een scorende spits nodig en iemand die het team beter laat aanvallen. Vennegoor is geen veelscorende spits, alhoewel in een fit jaar, moet ie er toch wel tussen de 15 en 20 in kunnen leggen. Vennegoor is wel een aanvaller die anderen kan laten scoren. Dus halen | ||
| ganztoll | 3 juli 2009 om 10:13:03 | Dit is niet ok! |
| Ik vind het een domme reactie van van Kraaij. Hoezo verrast dat Vennegoor transfervrij is? Je bent toch technisch manager en weet toch wel hoe de oud spelers van PSV ervoor staan? Dit kunnen we onkunde noemen of hij houd zich gewoon van de domme. Wie zal het zeggen? Vennegoor mag van mij komen! | ||
| Rickardoko | 3 juli 2009 om 10:14:23 | Dit is niet ok! |
| worde toch niet goed van ,dat Adrie lekker weer in auto's gaat handelen! | ||
| Peer | 3 juli 2009 om 10:16:44 | Dit is niet ok! |
| @redsniper: achterhoede zit goed in elkaar want hebben de nul gehouden bij alle wedstrijden tot nu toe. Voorin trouwens ook goed, 21 goals in 3 wedstrijden ;-) Ik zeg, we zijn er klaar voor......hahaha | ||
| I-believe-in-psv | 3 juli 2009 om 10:25:11 | Dit is niet ok! |
| Ik mag aannemen dat Van Kraaij hier cynisch reageert, anders is het echt een koekenbakker. Edje Cuijpers, de term transfervrij zegt jou niet veel of wel? Van mij mag Jan komen, maar zullen we eerst De Koef en Lazo ergens moeten slijten. | ||
| haag | 3 juli 2009 om 10:46:22 | Dit is niet ok! |
| Leuk wat Van Kraaij zegt, maar ik denk gewoon dat Vennegoor de komende week gewoon bij PSV gaat tekenen. Rutten wil hem graag, PSV kan hem goed gebruiken, en daardoor kunnen we afscheid nemen van Koef of Lazo. | ||
| BasUtrecht | 3 juli 2009 om 10:46:37 | Dit is niet ok! |
| Goh, en volgens mij zou alleen Rutten zich over het transferbeleid uitlaten... Goh, wat een professionele instelling... Goh, het zal het weer wel zijn! | ||
| grimlock | 3 juli 2009 om 10:47:29 | Dit is niet ok! |
| Dat is nieuw voor hem? Wat een kneus, als hij dat wereldnieuws (nou ja, voor PSV dan..) niet eens weet! Sukkel. Misschien dat-ie een accountje aan moet maken op psv netwerk.. Ken-ie nog wat van ons leren.. (Al komt ie dan misschien met Heijblok en Breuer aanzettenn......) | ||
| neva | 3 juli 2009 om 10:58:03 | Dit is niet ok! |
| Ik geloof niets van dit verhaal. Als VoH gratis af te halen is zeg ik, halen. Maar men moet er wel terdege rekening mee houden dat RvN binnen een paar weken vrijkomt. En hou nou eens op over die Berg. Dit is geen speler voor PSV, hij is n.l. net zo irritant als Lazovic. Moeten we absoluut niet doen. | ||
| Guuske | 3 juli 2009 om 10:58:26 | Dit is niet ok! |
| En al komt vennegoor jongens wat dan? Is een goede spits, maar ook weer geen kezman of een van nistelrooy die er 30 in walst. Lijkt me wel een ideale voor bijv naast toivonen. Maar goed we wachten wel weer af (nog steeds) | ||
| ANUBIS | 3 juli 2009 om 11:05:43 | Dit is niet ok! |
| Over Vennegoor gesproken? Word onze aanvals linie dan niet iets te overbevolkt? Stel Rutten wil Koef in zijn basis hebben en samen Toivonen.. Is er dan nog plek voor Jan? Dan hebben we daarnaast nog Lazofiets die dan weer zijn onvreden gaat uiten in de wedstrijden.. Dus mijn vraag is, is het wel verstandig om Jan te halen? Mijn mening over jan is dat het een spits is die altijd scoort, technisch begaafder is als Koef het zou echt geweldig zijn als hij komt, maar dan zit je met die plekken voorin hoe gaan we die dan invullen? | ||
| Dankovic | 3 juli 2009 om 11:10:58 | Dit is niet ok! |
| Als hij dit werkelijk heeft gezegd dan is het toch wel een echte slaapzak! Tjonge tjonge wat een vooruitziende blik hebben ze daar. | ||
| Barbapapa | 3 juli 2009 om 11:11:30 | Dit is niet ok! |
| Als hij zegt geen commentaar te willen geven dan schrijft de krant dat Van Kraaij weigert om commentaar te geven. Als dat gebeurt zou zijn dan zouden de azijnpissers hier ook weer gereageerd hebben met het feit waarom hij weigert commentaar te geven. Het is ook nooit goed. | ||
| Deense-connectie | 3 juli 2009 om 11:29:54 | Dit is niet ok! |
| Ongeloofljk zeg, wat een bierelftal daar in de bestuurskamers | ||
| Lester Burnham | 3 juli 2009 om 11:31:03 | Dit is niet ok! |
| @ Miquelli: voordat je commentaar geeft op anderen, laat eerst die grijze massa van jezelf ff werken joh! Gratis en transfervrij betekent natuurlijk niet dat Jantje à la Berry van Aerle elke maand contributie betaalt hè!? Ik neem aan dat ook aan VoH gewoon salaris betaald dient te worden... | ||
| hansito | 3 juli 2009 om 11:32:08 | Dit is niet ok! |
| Van vooruit denken hebben ze bij psv nog nooit gehoord . Zelfde verhaal als bij v. Bommel . Vraag me af of ze v. Nistelrooij uberhaupt een belletje gegeven hebben . Bij psv lezen ze tenslotte alleen de krant of raadplegen internet om te lezen of iemand weg wil . Ruud heeft aangegeven bij real te willen blijven , dus waarom proberen ? Die v. Kraaij strijkt een riant salaris op , maar resultaten blijven uit . | ||
| aanvallen met psv | 3 juli 2009 om 11:33:08 | Dit is niet ok! |
| Halen, het is geen spits die er 30 goals in knalt, +/- 15 per seizoen. Maar hij is altijd wel belangrijk geweest voor PSV. Brengt veel ervaring mee, dus halen zou ik zeggen. Lijkt me mooi om l'amour toujours weer te horen in het stadion : http://www.youtube.com/watch?v=1so2_Ss33gM | ||
| BalazsDzsudzsak22 | 3 juli 2009 om 11:42:24 | Dit is niet ok! |
| @aanvallen met psv, zelfde verhaal met van Bommel? Wat zwets jij nou weer. Dat met van Bommel is onderhand al geregeld. Hij gaf het zelf al aan in de 'Supporter' | ||
| Robby01 | 3 juli 2009 om 11:44:07 | Dit is niet ok! |
| Blijf het een vreemd verhaal vinden, het lijkt me onzin dat de status van Vennegoor niet bekend was. Het zal wel weer verzonnen zijn en dat Van Kraay heeft alleen gezegd geen commentaar. Anders zou het echt schandalig zijn maar ik gelukkig geloof ik niet alles wat ze de media in strooien. Het lijkt me niet anders dat hij heeft gezegd: Geen commentaar, dat zijn de afspraken die er zijn gemaakt sinds Rutten er is. | ||
| Weltuh | 3 juli 2009 om 12:20:14 | Dit is niet ok! |
| Haha, soimmigen vergelijken Koef met VoH. Koef mag de schoenen nauwelijks strikken van VoH. | ||
| Vak_O | 3 juli 2009 om 12:21:39 | Dit is niet ok! |
| Ik denk dat die Vennegoor het wel ziet zitten hier, met hem erbij zijn we de beste titelkandidaat. Engelaar en Afellay achter hem en enorm goeie technische staf inmiddels. Ooijer en Marcellis in het centrum. Weer oude vertrouwde PSV | ||
| Mr. Emmelourdes | 3 juli 2009 om 12:43:10 | Dit is niet ok! |
| Adrie: "oh, is het al 2009 ? Ik dacht dat we morgen de halve finale Champions League speelden" ! Adrie weet niks en kan niks. Net als z'n maatje, Jan. | ||
| Prof Dr Ir J.M.J Reker | 3 juli 2009 om 12:45:57 | Dit is niet ok! |
| "Ohw dat wist ik niet, je bedoelt Jan van Celtic he?? " duhhh wat een ezel. Hoeze je zaakjes niet voor mekaar hebben... | ||
| PSV-4-Life | 3 juli 2009 om 12:55:12 | Dit is niet ok! |
| Adrie ff n mooi contact maken voor Jan. Koef en Lazo verkopen! Nieuwe verdediger halen voor dat geld. PSV weer Kampioen en strijd serieus mee in de europa leageu. ADRIE Nie Lullen Gewoon Vlammen !!! | ||
| PaulBijnen | 3 juli 2009 om 12:58:56 | Dit is niet ok! |
| Goh hansito, meen je nou werkelijk dat de voetballers bij PSV een salaris krijgen?? Een van de dure bankzitters Koevermans, Zonneveld, Kromkamp of Lazovic laten gaan voor een paar miljoen (van mij mogen ze allemaal gaan btw.) en zijn salaris is betaald voor een paar jaar en we hebben er een betere speler voor terug! Mocht het niet echt iets worden dan is hij ZEKER 100x zo goed als pinchhitter te gebruiken als het huidige sterrenduo/koningskoppel Koevermans-Lazovic. Met VOH en Ooijer erbij zijn we weer kopsterk en gevaarlijk met corners! | ||
| Miquelli | 3 juli 2009 om 13:15:23 | Dit is niet ok! |
| Haha!!! die stomme media doen altijd alsof ze als eerste het nieuws melden en rennen daar dan mee naar Kraai, maar die wist het natuurlijk al lang! Gewoon niets laten merken, lekker spel met die media spelen, sukkels in medialand... | ||
| nienke1982 | 3 juli 2009 om 13:20:40 | Dit is niet ok! |
| Laten we nu niet allemaal te hard van stapel lopen. Met dat beleid dat r nu zit zijn we zelden op tijd. Ligt 't aan mij of zit ons beleid 24/7 aan de pils? | ||
| Tiger Ocho Ocho | 3 juli 2009 om 13:29:30 | Dit is niet ok! |
| @tiger ocho Aan de pils natuurlijk. Hoe komen ze anders bij zo,n zoutloze opmerkingen. | ||
| ANUBIS | 3 juli 2009 om 13:44:02 | Dit is niet ok! |
| Van Kraaij is ongeschikt voor deze functie, dat blijkt wel weer uit zijn reactie (dat is nieuw voor mij?!). De meeste supporters hebben volgens mij nog een groter netwerk dan deze man. Uit Zuid-Amerika zullen we waarschijnlijk helemaal geen spelers meer kunnen verwachten als ik dit zo hoor. | ||
| Edwin77 | 3 juli 2009 om 13:56:00 | Dit is niet ok! |
| Volgens mij is dit nu dat klassieke voorbeeld van GEEN netwerk hebben.....!! | ||
| monrob | 3 juli 2009 om 14:01:07 | Dit is niet ok! |
| Jongens, dit is gewoon een fragmentje van 3 seconden waarin een journalist een voorbij wandelende Van Kraaij een microfoon onder zijn neus duwt en als antwoord krijgt: "Geen commentaar. Ik moet nu weg." Of dachten jullie dat Van Kraaij zelf een persconferentie opent om dit soort berichtjes openbaar te maken? | ||
| voskat | 3 juli 2009 om 15:05:04 | Dit is niet ok! |
| als ze nou eens enthousiast zijn en zich die speler willen we graag hebben. maar ze gaan het eerst rustig bespreken, en aan het eind van het verhaal gaat ie naar een andere club natuurlijk:S | ||
| baja16 | 3 juli 2009 om 15:20:51 | Dit is niet ok! |
| Geef dan gewoon geen commentaar | ||
| hustler4life | 3 juli 2009 om 15:23:16 | Dit is niet ok! |
| Laat PSV wijs zijn en hem niet nemen, je kan beter de centen in een speler stoppen die toekomst heefte en geld opleverd dan een die oud en voor niks is. Vennegoor is goed maar er zal ook een reden zijn dat Celtic niet door gaat met hem. Een daarvan is dat hij misschien al een andere club heeft gevonden. Laten we ons focussen op Berg. PSV till i die | ||
| est1913 | 3 juli 2009 om 15:38:36 | Dit is niet ok! |
| "Dat is nieuw voor me". Wat een hansworst is het ook, die van Kraay. En dat is dan onze man van de transfers. Hij zou op staande voet ontslagen moeten worden. | ||
| Brabantse Koning | 3 juli 2009 om 16:31:19 | Dit is niet ok! |
| Al brengt hij geld mee dan hoeft het van mij nog niet. Duidelijk genoeg zo Miquelli en haag? | ||
| Edje Cuijpers | 3 juli 2009 om 16:36:50 | Dit is niet ok! |
| @baja16: quote:Ja, vooral in de media roepen dat je een speler ontzettend graag wilt hebben. Dat is echt ideaal voor je onderhandelingspositie. Zucht, denk eens na, mensen... | ||
| voskat | 3 juli 2009 om 16:37:52 | Dit is niet ok! |
| Die Reker wil je niet serieus nemen en die Kraaij kun je niet serieus nemen. Geen netwerk, geen ambitie, geen visie! Hopen op Rutten die iets kan bereiken. | ||
| latinclubePSV | 3 juli 2009 om 16:48:42 | Dit is niet ok! |
| @ Miquelli: Ja, 100% mee eens, die mogen van mij ook beter gister weg dan vandaag (alhoewel ik voor Koef nog wel sympathie heb). Maar zolang ze er nog zitten vrees ik dat de prioriteit niet naar een spits gaat en meer naar een back. Je kunt je (salaris)geld maar één keer uitgeven immers ;-) | ||
| hansito | 3 juli 2009 om 16:54:10 | Dit is niet ok! |
| Lekkere technisch manager ben je dan...goeiendag... | ||
| Frunzelke | 3 juli 2009 om 17:00:04 | Dit is niet ok! |
| @voskat; VoH is transfervrij, dus zoveel te onderhandelen valt er niet hoor... | ||
| EHVDGXT | 3 juli 2009 om 17:11:52 | Dit is niet ok! |
| Sjonge jonge,intern bespreken.....wie zegt dat hij dat wel wil , terug naar PSV?Wat denkt PSV wel hoe de kaarten erbij liggen.Geen geld,geen ambitie met pinokkio,en dan nog maar aannemen dat Jan zomaar naar Eindhoven komt en dat hij daar ook nog bij staat te trappelen. Dat kunnen die paljassen wel denken maar als je je zo als bestuur op gaat stellen speelt hij zo weer in Twente. | ||
| Ossenaartje | 3 juli 2009 om 17:15:23 | Dit is niet ok! |
| Let op: PSV heeft het eindelijk een keer door om te interesse niet kenbaar te maken en net doen of er nix aan de hand is, zodat de prijs niet omhoog gaat door evt. andere geïnteresseerde clubs. En morge in de krant ofzo lees je dat Vennegoor voor 2 jaar getekend heeft of iets dergelijks. Ze spelen het eindelijk eens slim, denk ik. Let op mijn woorden... Van Kraaij houdt zich gwoon van de domme :D | ||
| KIEZUL | 3 juli 2009 om 17:19:26 | Dit is niet ok! |
| Het woordje "gratis" bevalt Reker heel goed.Alles wat gratis is moet opgehaald worden.En als het dan toch echt lappen wordt dan niet meer dan 3 miljoen.Alle respect voor Vennegoor maar hij voegt niets toe aan dit PSV.Ik ben zelfs van mening dat Koevermans doeltreffender is.Kritiek op Koevermans snap ik sowiezo niet.Hij kan nog wel traag ogen,maar zijn doelpuntengemiddelde liegt er niet om.Wij hebben een echte nummer 9 nodig.Keirrison had perfect geweest maar Berg is een goede tweede optie.En die kan je ook nog meer salaris geven dan bij zijn vorige club.Vennegoor kan het beste naar Twente gaan i.p.v bij PSV zijn niveau niet meer halen.Vennegoor is bij PSV 2 siezoenen ijzersterk geweest.Maar dit was op pure kracht en niet op talent.Hij is nu een paar jaartjes ouder dus ook minder.Ik zie Hadouir nog altijd als goede derde optie.Misschien slaat hij dan Lazovic ook een keer op z`n muil met z`n irritante gedrag.PSV kan beter 8 miljoen voor Berg betalen en Lazovic er gratis bijdoen.Hebben wij volgend jaar weer een koningskoppel.p.s Vennegoor het allerbeste. | ||
| Beant Baas | 3 juli 2009 om 18:07:58 | Dit is niet ok! |
| Mag je niet verast zijn dat de speler bij een club geen nieuw contract gekregen heeft ofz? | ||
| thokiesaq | 3 juli 2009 om 18:23:45 | Dit is niet ok! |
| Alle hoop (ook de mijne) ten spijt, is Berg na zijn indrukwekkende optreden op het EK-21 waarschijnlijk een onhaalbare kaart geworden voor PSV. In de geruchtenmachine valt de naam Bayern Munchen wel heel vaak in combinatie met zijn naam. Ik help nog steeds hopen, maar ben bang dat dat het niet worden gaat. VoH daarentegen is momenteel uiterst haalbaar. Transfervrij zelfs. Ik denk dat je in zo'n geval niet te lang moet twijfelen en alles in het werk moet stellen om Lange Jan terug naar Eindhoven te halen. | ||
| PSVeindhoven1913 | 3 juli 2009 om 18:56:00 | Dit is niet ok! |
| Ik ben al pissed op Van Gaal dat hij Braafheid heeft gehaald. Dat was echt een goede aanvulling voor deze selectie geweest. Als hij zich nu ook nog voor Berg gaat melden, snap ik er niks meer van. Volgens mij zijn Olic en Gomez al aangetrokken en spoeelt Toni ook nog steeds voor Bayern. Spitsen genoeg lijkt me. Hij poept gewoon op de Nederlandse competitie. Laat nog iets over voor de topclubs aub, je hebt Braafheid en Pranjic al! | ||
| Edwin77 | 3 juli 2009 om 19:42:30 | Dit is niet ok! |
| Jan halen, mits hij wel vlug zijn keuze wil maken. Wij moeten immers zo aan de bak. Dus Jan.........graag? of anders maar niet. | ||
| bastianni | 3 juli 2009 om 20:05:25 | Dit is niet ok! |
| v Kraay heeft geen netwerk, daarom weet hij niets.Alles wat PSV op dit moment doet is reactief. | ||
| nasdaq | 3 juli 2009 om 20:38:06 | Dit is niet ok! |
| Ik weet het niet. Koevermans vindt ik persoonlijk beter dan hem en heb vertrouwen in hem zelfde geld voor mijn grote vriend Lazovic.Toivonen vindt beetje wisselvalig maar ook hem heb ik vertrouwen.Conclusie niet nodig! | ||
| thokiesaq | 3 juli 2009 om 20:41:34 | Dit is niet ok! |
| Tja met dit warme weet kan je wat slomer worden.. slaperd!! halen kost niets Danny eruit en hopen dat je er nog geld voor beurt. | ||
| Ivo_vak-T | 3 juli 2009 om 20:44:06 | Dit is niet ok! |
| nasdag;Je hebt helemaal gelijk.De enige spelers die ze kennen hebben ooit bij PSV gespeeld.Met het vertrek van Piet de Visser is onze hele scouting naar de klote gegaan.Niet dat Piet de Visser onvervangbaar is.Maar PSV heeft nooit een serieuze opvolger gehaald.En dat is op z`n minst DOM te noemen.PSV had een grote naam in zuid amerika(Ronaldo-Romario)maar die is nu inmiddels wel verdwenen.Hadden ze verleden jaar Keirrison aangetrokken voor 5 miljoen,dan hadden ze hem nu kunnen verkopen voor 18 miljoen.Maar ja PSV durfde niet omdat het niet over de goeie scouts kon beschikken.Nu is hij gekocht door Barcelona voor 15 miljoen. | ||
| Beant Baas | 3 juli 2009 om 20:50:55 | Dit is niet ok! |
Om te reageren op een nieuwsbericht, moet je ingelogd zijn. Gebruik daarvoor de link rechtsboven in beeld. Als je nog geen loginnaam hebt, kan je je bij deze ook aanmelden als lid van PSV Netwerk.
ado afellay ajax amrabat bakkal bommel brands bunder carlos contract directeur dzsudzsak eindhoven engelaar eredivisie fans feyenoord fred gratis haag ibrahim isaksson keeper koevermans lazovic manolev marcel marcellis maza netwerk ongeslagen ooijer pieters programma puntverlies reker rij rutten salcido simons stadion toivonen training twente utrecht versterking video vitesse